Drukuj Drukuj

Rekrutacja do projektu „Moja firma”

25 lut 2022


 

 

 

Ogłoszenie o I turze naboru uczestników do projektu „Moja firma”

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny ogłasza I turę naboru 60 uczestników do projektu „Moja firma” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy Działanie 9.3 Rozwój przedsiębiorczości.

Formularze rekrutacyjne przyjmowane będą:

od 09.03.2022 r. do 22.03.2022 roku w godzinach od 9:30 do 13:30;

Dokumenty można składać osobiście w biurze projektu lub za pośrednictwem poczty, na niżej podany adres (decyduje data stempla pocztowego):

  • w Biurze Projektu w Lublinie, ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin, II piętro, sekretariat, tel. 516-283-273, e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
  • w Biurze Lokalnym w Zamościu, Pereca 2, pok. 5A, 22-400 Zamość (budynek Akademii Zamojskiej), tel. 693-300-099;

Uwaga! Uprzejmie prosimy, aby składając dokumenty rekrutacyjne osobiście zachowywać zasady reżimu sanitarnego, to jest: zakładanie maseczki, zachowanie dystansu oraz używanie płynu do dezynfekcji rąk.           

Formularze Rekrutacyjne wypełnione komputerowo należy składać zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie rekrutacji.

Wszystkie dokumenty należy podpisać czytelnie pełnym imieniem i nazwiskiem kandydata.

Beneficjent zastrzega sobie możliwość zawieszenia naboru kandydatów, w przypadku, gdy  liczba  złożonych  Formularzy  rekrutacyjnych  przekroczy   30%   miejsc  w ramach I naboru.

Formularze złożone przed dniem rozpoczęcia oraz po dniu zakończenia naboru nie będą rozpatrywane.

Dokumenty rekrutacyjne do pobrania:

Moja firma plakat

Wzory kart  oceny formalnej i merytorycznej oraz predyspozycji kandydata zamieszczono  w dokumentach do pobrania w celach poglądowych. Warto się z nimi zapoznać, aby wiedzieć co będzie oceniane podczas weryfikacji formularzy rekrutacyjnych.

Nie należy ich składać podczas rekrutacji!

Oświadczenie uczestnika projektu o nie uczestniczeniu w innych projektach z zakresu aktywizacji zawodowej składa kandydat dopiero, gdy znajdzie się na liście rankingowej, w ciągu 3 dni od opublikowania listy rankingowej i rezerwowej.

 

Wraz z formularzem rekrutacyjnym należy dołączyć:

  1. Zaświadczenie w Urzędu Pracy o byciu osobą bezrobotną – dotyczy osób zarejestrowanych.
  2. Zaświadczenie z ZUS informujące, czy dana osoba została zgłoszona do ubezpieczeń społecznych z tytułu umowy o pracę, wykonywania umowy agencyjnej/zlecenia, prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej lub innego tytułu stanowiącego podstawę do ubezpieczeń społecznych (nie starsze niż 30 dni od daty wydania) – dotyczy osób biernych zawodowo oraz bezrobotnych niezarejestrowanych.
  3. Zaświadczenie z ZUS informujące, czy dana osoba została zgłoszona do ubezpieczeń społecznych z tytułu umowy o pracę, wykonywania umowy agencyjnej/zlecenia, prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej lub innego tytułu stanowiącego podstawę do ubezpieczeń społecznych w ciągu ostatnich 12 miesięcy (nie starsze niż 30 dni od daty wydania) – dotyczy osób długotrwale bezrobotnych.
  4. Kopia umowy o pracę/cywilno-prawnej potwierdzona za zgodność z oryginałem oraz zaświadczenie od pracodawcy jasno wskazujące warunki umowy (co najmniej: rodzaj umowy, okres trwania umowy, wynagrodzenie wynikające z umowy oraz wynagrodzenie przyznane w miesiącu poprzedzającym przystąpienie do projektu) – dotyczy osób ubogich pracujących oraz pracujących na umowy krótkoterminowe lub cywilno-prawne.
  5. Orzeczenie o niepełnosprawności lub inny dokument potwierdzający niepełnosprawność – dotyczy osób  niepełnosprawnościami.
  6. Zaświadczenie o posiadanych/nieposiadanych użytkach rolnych w hektarach fizycznych i przeliczeniowych – dotyczy osób odchodzących z rolnictwa, to jest opłacających składki KRUS.
  7. Kopia świadectwa pracy poświadczona za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie od pracodawcy dotyczące wypowiedzenia umowy/ likwidacji stanowiska – dotyczy osób, które zaznaczyły, że są osobami, które utraciły pracę z powodu COVID-19.