13 Lut 2019
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/30/19 Lublin, 12 lutego 2019 roku
Znak sprawy: FRL/8/2019/ANC
Zapytanie ofertowe – rozeznanie rynku dotyczące
wynajmu sali doradczej i szkoleniowej
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na wynajem
sal doradczych i szkoleniowych.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizująca projekt „Aktywni na co dzień” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne Działanie 11.1 Aktywne włączenie, zaprasza do złożenia ofert na wynajem sal doradczych i szkoleniowych dla uczestników i uczestniczek projektu w podziale na części:
Czas trwania 1 godziny indywidualnego poradnictwa wynosi 60 minut a doradztwa grupowego 45 min.
Wykonawca podaje cenę brutto i netto za wynajem sali doradczej i szkoleniowej.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1, 2 lub 3 części zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w formie rozeznania rynku, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z procedurą rozeznania rynku określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na wynajem sal doradczych i szkoleniowych w podziale na części:
Łączny wymiar godzinowy wynajmu sal doradczych wyniesie maksymalnie 222 godzin a sal szkoleniowych 18 godzin.
Uczestnikami spotkań będą osoby niepracujące, z niepełnosprawnościami (w tym z zaburzeniami psychicznymi), wykluczone (w tym dotknięte ubóstwem) lub osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym z terenu woj. lubelskiego.
Usługa wynajmu sali doradczej – sala przystosowana do prowadzenia zajęć dla minimum 2 osób jednorazowo, wyposażona w ławkę/ stolik lub biurko i krzesła oraz sprzęt komputerowy z systemem Windows i oprogramowaniem biurowym (MS Office), dostęp do Internetu – minimum 2 stanowiska.
Usługa wynajmu sali szkoleniowej– sala przystosowana do prowadzenia zajęć dla minimum 12-13 osób jednorazowo, wyposażona w ławki lub stoliki, krzesła, tablicę (najlepiej flipchart) oraz rzutnik multimedialny. Sala jest wyposażona min. w 1 komputer z systemem Windows i oprogramowaniem biurowym (MS Office), dostęp do Internetu.
Sala szkoleniowa na zajęcia grupowe musi mieć zapewnione miejsce na przygotowanie przerwy kawowej. Wynajmujący zapewni salę, w której uczestnicy i uczestniczki będą mogły spożyć dostarczony posiłek podczas zajęć grupowych. Wszystkie sale muszą znajdować się w budynku przystosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Usługi realizowane będą w godzinach 8.00-20.00, w okresie od luty 2019 do 31 lipca 2020 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin planowanego wynajmu sal w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu lub przypadku zmiany liczby uczestników.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
702000000-3 Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości stanowiących własność
Planowany termin realizacji usług: luty 2019 – 31 lipca 2020 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników i uczestniczek projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, godzin i terminu realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu oraz zmiany liczby godzin doradztwa indywidualnego i grupowego.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby/firmy, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru, a Wynajmującym, polegające w szczególności na:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Cena -100% (100 pkt)
C minimalna
Cena = ————————- x 100
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty w oparciu o cenę.
Zgodnie z art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Panu/Pani:
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) do dnia 20 lutego 2019 r. do godz. 10.00 w formie:
– pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin (Sekretariat), w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Znak sprawy: FRL/8/2019/ANC”
– elektronicznej na adres: w tytule z dopiskiem „Znak sprawy: FRL/8/2019/ANC”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres, w przypadku poczty elektronicznej datę wpływu na adres wskazany przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Elżbieta Zalewska, adres e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.dz.FRL\/30\/19\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Lublin, 12 lutego 2019 roku<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/8\/2019\/ANC<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe – rozeznanie rynku dotycz\u0105ce<\/strong><\/p>\n wynajmu sali doradczej i szkoleniowej<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert na wynajem <\/strong><\/p>\n sal doradczych i szkoleniowych.<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizuj\u0105ca projekt \u201eAktywni na co dzie\u0144\u201d w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020, O\u015b priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne Dzia\u0142anie 11.1 Aktywne w\u0142\u0105czenie, zaprasza do z\u0142o\u017cenia ofert na wynajem sal doradczych i szkoleniowych<\/strong> dla uczestnik\u00f3w i uczestniczek projektu w podziale na cz\u0119\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n Czas trwania 1 godziny indywidualnego poradnictwa wynosi 60 minut a doradztwa grupowego 45 min.<\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto i netto za wynajem sali doradczej i szkoleniowej.<\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 na 1, 2 lub 3 cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia.<\/u><\/strong><\/p>\n \u00a0<\/u><\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie rozeznania rynku, na podstawie wewn\u0119trznego obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane<\/strong> w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z procedur\u0105 rozeznania rynku okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wyb\u00f3r Wykonawcy na wynajem sal doradczych i szkoleniowych<\/strong> w podziale na cz\u0119\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n \u0141\u0105czny wymiar godzinowy wynajmu sal doradczych wyniesie maksymalnie 222 godzin<\/strong> a sal szkoleniowych 18 godzin<\/strong>.<\/p>\n <\/p>\n Uczestnikami spotka\u0144 b\u0119d\u0105 osoby niepracuj\u0105ce, z niepe\u0142nosprawno\u015bciami (w tym z zaburzeniami psychicznymi), wykluczone (w tym dotkni\u0119te ub\u00f3stwem) lub osoby zagro\u017cone ub\u00f3stwem lub wykluczeniem spo\u0142ecznym z terenu woj. lubelskiego.<\/p>\n Us\u0142uga wynajmu sali doradczej \u2013 sala przystosowana do prowadzenia zaj\u0119\u0107 dla minimum 2 os\u00f3b jednorazowo, wyposa\u017cona w \u0142awk\u0119\/ stolik lub biurko i krzes\u0142a oraz sprz\u0119t komputerowy z systemem Windows i oprogramowaniem biurowym (MS Office), dost\u0119p do Internetu \u2013 minimum 2 stanowiska.<\/p>\n Us\u0142uga wynajmu sali szkoleniowej\u2013 sala przystosowana do prowadzenia zaj\u0119\u0107 dla minimum 12-13 os\u00f3b jednorazowo, wyposa\u017cona\u00a0 w \u0142awki lub stoliki, krzes\u0142a, tablic\u0119 (najlepiej flipchart) oraz rzutnik multimedialny. Sala jest wyposa\u017cona min. w 1 komputer z systemem Windows i oprogramowaniem biurowym (MS Office), dost\u0119p do Internetu.<\/p>\n Sala szkoleniowa na zaj\u0119cia grupowe musi mie\u0107 zapewnione miejsce na przygotowanie przerwy kawowej. Wynajmuj\u0105cy zapewni sal\u0119, w kt\u00f3rej uczestnicy i uczestniczki b\u0119d\u0105 mog\u0142y spo\u017cy\u0107 dostarczony posi\u0142ek podczas zaj\u0119\u0107 grupowych. Wszystkie sale musz\u0105 znajdowa\u0107 si\u0119 w budynku przystosowanym do potrzeb os\u00f3b z niepe\u0142nosprawno\u015bci\u0105.<\/p>\n Us\u0142ugi realizowane b\u0119d\u0105 w godzinach 8.00-20.00, w okresie od luty 2019 do 31 lipca 2020 roku\u00a0 wg uzgodnionego z Zamawiaj\u0105cym harmonogramu.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby godzin planowanego wynajmu sal w\u00a0\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu lub przypadku zmiany\u00a0 liczby uczestnik\u00f3w.<\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji us\u0142ug:<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n III.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 702000000-3 Us\u0142ugi wynajmu lub leasingu nieruchomo\u015bci stanowi\u0105cych w\u0142asno\u015b\u0107<\/p>\n <\/p>\n Planowany termin realizacji us\u0142ug: luty 2019 – 31 lipca 2020 roku wg uzgodnionego z Zamawiaj\u0105cym harmonogramu. Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram us\u0142ug zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania i\u00a0zrekrutowaniu uczestnik\u00f3w i uczestniczek projektu.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w, godzin i terminu realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu oraz zmiany liczby godzin doradztwa indywidualnego i grupowego.<\/p>\n <\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n <\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wy\u0142\u0105czone s\u0105 osoby\/firmy, kt\u00f3re powi\u0105zane s\u0105 z Zamawiaj\u0105cym osobowo lub kapita\u0142owo. Przez powi\u0105zania kapita\u0142owe lub osobowe rozumie si\u0119 wzajemne powi\u0105zania mi\u0119dzy Zamawiaj\u0105cym lub osobami upowa\u017cnionymi do zaci\u0105gania zobowi\u0105za\u0144 w imieniu Zamawiaj\u0105cego lub osobami wykonuj\u0105cymi w imieniu Zamawiaj\u0105cego czynno\u015bci zwi\u0105zane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru, a Wynajmuj\u0105cym, polegaj\u0105ce w szczeg\u00f3lno\u015bci na:<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n Cena -100% (100 pkt)<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n <\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 100<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsze oferty \u00a0w oparciu o cen\u0119.<\/p>\n <\/p>\n Zgodnie z art. 13 ROZPORZ\u0104DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016\/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os\u00f3b fizycznych w zwi\u0105zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep\u0142ywu takich danych (RODO) informujemy, \u017ce:<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 15 RODO prawo dost\u0119pu do danych osobowych Pani\/Pana dotycz\u0105cych;<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani\/Pana danych osobowych 1<\/sup>;<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 18 RODO prawo \u017c\u0105dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze\u017ceniem przypadk\u00f3w, o kt\u00f3rych mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2<\/sup>;<\/p>\n \u2212 w zwi\u0105zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuni\u0119cia danych osobowych;<\/p>\n \u2212 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urz\u0119du Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani\/Pan, \u017ce przetwarzanie danych osobowych Pani\/Pana dotycz\u0105cych narusza przepisy RODO;<\/p>\n Nie przys\u0142uguje Panu\/Pani:<\/p>\n \u2212 prawo do przenoszenia danych osobowych, o kt\u00f3rym mowa w art. 20 RODO;<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy\u017c podstaw\u0105 prawn\u0105 przetwarzania Pani\/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/sup><\/p>\n 1<\/sup> Wyja\u015bnienie:<\/em><\/strong> skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo\u017ce skutkowa\u0107 zmian\u0105 wyniku post\u0119powania o udzielenie zam\u00f3wienia publicznego ani zmian\u0105 postanowie\u0144 umowy w zakresie niezgodnym z ustaw\u0105 Pzp oraz nie mo\u017ce narusza\u0107 integralno\u015bci protoko\u0142u oraz jego za\u0142\u0105cznik\u00f3w<\/em><\/p>\n 2<\/sup> Wyja\u015bnienie:<\/em><\/strong> prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do <\/em>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze \u015brodk\u00f3w ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa\u017cne wzgl\u0119dy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pa\u0144stwa cz\u0142onkowskiego<\/em><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VIII.\u00a0\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105 lub za po\u015brednictwem poczty elektronicznej) do dnia \u00a020 lutego\u00a0 2019 r. do godz. 10.00 w<\/u><\/strong> formie:<\/p>\n – \u00a0pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. J\u00f3zefa Franczaka \u201eLalka\u201d 43,\u00a0 20-325 Lublin (Sekretariat), w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZnak sprawy: FRL\/8\/2019\/ANC\u201d<\/p>\n – elektronicznej na adres: \"><\/strong><\/a> w tytule z dopiskiem \u201eZnak sprawy: FRL\/8\/2019\/ANC\u201d<\/p>\n <\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do sekretariatu Zamawiaj\u0105cego na w\/w adres, w przypadku poczty elektronicznej dat\u0119 wp\u0142ywu na adres wskazany przez Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Marta Osuch, adres e-mail: \"><\/a><\/p>\n El\u017cbieta Zalewska, adres e-mail: \"><\/a><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
1.\u00a0 \u00a0 Formularz oferty<\/a><\/span><\/h1>\n
2.\u00a0 \u00a0 O\u015bwiadczenie o spe\u0142nianiu warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu.<\/a><\/span><\/h1>\n
3.\u00a0 \u00a0 O\u015bwiadczenie o braku powi\u0105za\u0144 osobowych i kapita\u0142owych z Zamawiaj\u0105cym.<\/a><\/span><\/h1>\n
\u00a0<\/em><\/span><\/h1>\n
\u00a0<\/em><\/span><\/h1>\n
\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0<\/em><\/span><\/h1>\n
\u00a0<\/em><\/span><\/h1>\n
Z powa\u017caniem, w imieniu Zamawiaj\u0105cego<\/span><\/h1>\n