16 kwi 2019
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl;
e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642
NIP 712-016-65-05
KRS 0000027855
L.dz.FRL/98/19 Lublin, 16 kwietnia 2019 roku
Znak sprawy: FRL/12/2019/ANC
Zapytanie ofertowe – rozeznanie rynku dotyczące wynajmu sali doradczej i szkoleniowej
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na wynajem sal doradczych i szkoleniowych.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizująca projekt „Aktywni na co dzień” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne Działanie 11.1 Aktywne włączenie, zaprasza do złożenia ofert na wynajem sal doradczych i szkoleniowych dla uczestników i uczestniczek projektu w podziale na części:
Czas trwania 1 godziny indywidualnego poradnictwa wynosi 60 minut a doradztwa grupowego 45 min.
Wykonawca podaje cenę brutto i netto za wynajem sali doradczej i szkoleniowej.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 lub 2 części zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w formie rozeznania rynku, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z procedurą rozeznania rynku określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na wynajem sal doradczych i szkoleniowych w podziale na części:
Łączny wymiar godzinowy wynajmu sal doradczych wyniesie maksymalnie 144 godzin a sal szkoleniowych 12 godzin.
Uczestnikami spotkań będą osoby niepracujące, z niepełnosprawnościami (w tym z zaburzeniami psychicznymi), wykluczone (w tym dotknięte ubóstwem) lub osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym z terenu woj. lubelskiego.
Usługa wynajmu sali doradczej – sala przystosowana do prowadzenia zajęć dla minimum 2 osób jednorazowo, wyposażona w ławkę/ stolik lub biurko i krzesła oraz sprzęt komputerowy z systemem Windows i oprogramowaniem biurowym (MS Office), dostęp do Internetu – minimum 2 stanowiska.
Usługa wynajmu sali szkoleniowej– sala przystosowana do prowadzenia zajęć dla minimum 12-13 osób jednorazowo, wyposażona w ławki lub stoliki, krzesła, tablicę (najlepiej flipchart) oraz rzutnik multimedialny. Sala jest wyposażona min. w 1 komputer z systemem Windows i oprogramowaniem biurowym (MS Office), dostęp do Internetu.
Sala szkoleniowa na zajęcia grupowe musi mieć zapewnione miejsce na przygotowanie przerwy kawowej. Wynajmujący zapewni salę, w której uczestnicy i uczestniczki będą mogły spożyć dostarczony posiłek podczas zajęć grupowych. Wszystkie sale muszą znajdować się w budynku przystosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Usługi realizowane będą w godzinach 8.00-20.00, w okresie od kwiecień 2019 do 31 lipca 2020 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin planowanego wynajmu sal w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu lub przypadku zmiany liczby uczestników.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
702000000-3 Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości stanowiących własność
Planowany termin realizacji usług: kwiecień 2019 – 31 lipca 2020 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników i uczestniczek projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, godzin i terminu realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu oraz zmiany liczby godzin doradztwa indywidualnego i grupowego.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby/firmy, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru, a Wynajmującym, polegające w szczególności na:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Cena -100% (100 pkt)
C minimalna
Cena = ————————- x 100
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty w oparciu o cenę.
Zgodnie z art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Panu/Pani:
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) do dnia 25 kwietnia 2019 r. do godz. 10.00 w formie:
– pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin (Sekretariat), w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Znak sprawy: FRL/12/2019/ANC”
– elektronicznej na adres: m.osuch@fundacja.lublin.pl w tytule z dopiskiem „Znak sprawy: FRL/12/2019/ANC”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres, w przypadku poczty elektronicznej datę wpływu na adres wskazany przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Marta Osuch, adres e-mail: m.osuch@fundacja.lublin.pl
Elżbieta Zalewska, adres e-mail: e.zalewska@fundacja.lublin.pl