21 Sie 2019
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-01-66-505; KRS 0000027855
Lublin, dnia 21 sierpnia 2019 roku
L.dz. FRL/201/19
Znak sprawy: FRL/2/ZO/T/OWES/2019
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiodący realizująca w partnerstwie z Grupą Medialną ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.3 Ekonomia społeczna, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na wybór trenerów do przeprowadzenia 6 szkoleń w ramach SZKOŁY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ.
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór czterech trenerów do przeprowadzenia 6 szkoleń „Spółdzielnia socjalna/Przedsiębiorstwo Społeczne – jak to zrobić? w ramach SZKOŁY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ w ramach w projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim”.
Ramowa tematyka szkoleń:
Szkolenia skierowane są do osób fizycznych/grup inicjatywnych zainteresowanych utworzeniem spółdzielni socjalnej/przedsiębiorstwa społecznego, zgodnie z definicją zawartą w „Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków EFS i EFRR na lata 2014-2020”.Ilość przewidzianych godzin szkoleniowych łącznie w ramach przedmiotu zamówienia wynosi 240 godz. (6 grup x 40 godz./grupę). Grupa będzie liczyła śr. 10 osób.
Zasady świadczenia usługi szkoleniowej:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Miejsce realizacji zamówienia:
Szkolenia przeprowadzone będą na terenie 7 powiatów subregionu chełmsko-zamojskiego: chełmskiego, hrubieszowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego, zamojskiego oraz M. Chełm i M. Zamość w miejscu wskazanym przez Zamawiającego uzależnionym od potrzeb uczestników/ uczestniczek projektu.
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
IV. Termin wykonania zamówienia:
Szkolenia przeprowadzane będą od września 2019 r. do grudnia 2019 r.
Wykonanie zamówienia będzie odbywało się zgodnie z harmonogramem określonym ściśle przez Zamawiającego (zmiany harmonogramu mogą być dokonywane wyłącznie przez Zamawiającego).
Zamawiający zastrzega, iż w razie przedłużającego się procesu rekrutacji lub innej przyczyny niezależnej od Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu szkoleń, miejsca jego realizacji oraz liczby uczestników z jednoczesnym zachowaniem pozostałych warunków złożonej oferty.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają lub dysponują trenerami spełniającymi następujące wymogi:
Ocena będzie dokonana na podstawie Załącznika nr 5 do zapytania ofertowego.
VI. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert:
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków
udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych w oparciu o następujące kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów obliczoną według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę przeprowadzonych lat/godzin szkolenia w okresie ostatnich 10 lat, w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia i z przedmiotem złożonej oferty. Punkty liczone będą zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2 według następującej punktacji:
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie szkoleń wymienionych w Załączniku nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Wykazane lata/godziny szkoleniowe nie poparte referencjami, należycie nieudokumentowane, nie będą podlegały ocenie. Zaznacza się, iż prowadzenie doradztwa grupowego nie jest równoznaczne z faktycznym udzielaniem usługi szkoleniowej.
Ad. 3 W ramach kryterium „dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje”. Zamawiający będzie przyznawał od 0 do 10 punktów za kursy/szkolenia/studia podyplomowe zgodne z przedmiotem złożonej oferty, w oparciu o kserokopie załączonych dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz uwzględnione w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego, tj. CV.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Zamawiający wybierze 4 Wykonawców, którzy uzyskali łącznie najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
IX. Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 29 sierpnia 2019 r. do godziny 12.00 w formie pisemnej, w biurze Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr FRL/2/ZO/T/OWES/2019”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura OWES w Zamościu na w/w adres.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
X. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, telefonicznie, faksem lub poprzez e-mail.
XI. Osoby do kontaktów:
Marian Gil – Animator
tel.: 84 627 11 81, 84 627 11 91
Edyta Gajewska – Doradca Przedsiębiorczości Społecznej
tel.: 82 563 24 29
XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
XIII. Warunki zmiany umowy:
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
Wykaz załączników:
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
REGON 430353642; NIP 712-01-66-505; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
Lublin, dnia\u00a0 21 sierpnia 2019 roku<\/p>\n
L.dz. FRL\/201\/19<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/2\/ZO\/T\/OWES\/2019<\/p>\n
<\/p>\n
Zapytanie ofertowe <\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiod\u0105cy realizuj\u0105ca w partnerstwie z Grup\u0105 Medialn\u0105 ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d<\/strong> w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b Priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne, Dzia\u0142anie 11.3 Ekonomia spo\u0142eczna, wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na wyb\u00f3r trener\u00f3w do przeprowadzenia 6 szkole\u0144 w ramach SZKO\u0141Y PRZEDSI\u0118BIORCZO\u015aCI SPO\u0141ECZNEJ.<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane<\/strong> w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n II. Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wyb\u00f3r czterech trener\u00f3w do przeprowadzenia 6 szkole\u0144 \u201eSp\u00f3\u0142dzielnia socjalna\/Przedsi\u0119biorstwo Spo\u0142eczne \u2013 jak to zrobi\u0107? w ramach SZKO\u0141Y PRZEDSI\u0118BIORCZO\u015aCI SPO\u0141ECZNEJ w ramach w projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d.<\/p>\n Ramowa tematyka szkole\u0144:<\/p>\n Szkolenia skierowane s\u0105 do os\u00f3b fizycznych\/grup inicjatywnych zainteresowanych utworzeniem sp\u00f3\u0142dzielni socjalnej\/przedsi\u0119biorstwa spo\u0142ecznego, zgodnie z definicj\u0105 zawart\u0105 w \u201eWytycznych w zakresie realizacji przedsi\u0119wzi\u0119\u0107 w obszarze w\u0142\u0105czenia spo\u0142ecznego i zwalczania ub\u00f3stwa z wykorzystaniem \u015brodk\u00f3w EFS i EFRR na lata 2014-2020\u201d.Ilo\u015b\u0107 przewidzianych godzin szkoleniowych \u0142\u0105cznie w ramach przedmiotu zam\u00f3wienia wynosi 240 godz. (6 grup x 40 godz.\/grup\u0119). Grupa b\u0119dzie liczy\u0142a \u015br. 10 os\u00f3b.<\/p>\n Zasady \u015bwiadczenia us\u0142ugi szkoleniowej:<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci zam\u00f3wie\u0144 uzupe\u0142niaj\u0105cych, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50% warto\u015bci zam\u00f3wienia publicznego okre\u015blonej w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o ile te zam\u00f3wienia publiczne s\u0105 zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia podstawowego.<\/p>\n Miejsce realizacji\u00a0 zam\u00f3wienia: <\/strong><\/p>\n Szkolenia przeprowadzone b\u0119d\u0105 na terenie 7 powiat\u00f3w subregionu che\u0142msko-zamojskiego: che\u0142mskiego, hrubieszowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego, zamojskiego oraz M. Che\u0142m i M. Zamo\u015b\u0107 w miejscu wskazanym przez Zamawiaj\u0105cego uzale\u017cnionym od potrzeb uczestnik\u00f3w\/ uczestniczek projektu.<\/p>\n III. Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144 (CPV)<\/strong><\/p>\n 80500000-9 – Us\u0142ugi szkoleniowe<\/p>\n IV. Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Szkolenia przeprowadzane\u00a0 b\u0119d\u0105 od wrze\u015bnia 2019 r. do grudnia 2019 r.<\/p>\n Wykonanie zam\u00f3wienia b\u0119dzie odbywa\u0142o si\u0119 zgodnie z harmonogramem okre\u015blonym \u015bci\u015ble przez Zamawiaj\u0105cego (zmiany harmonogramu mog\u0105 by\u0107 dokonywane wy\u0142\u0105cznie przez Zamawiaj\u0105cego).<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega, i\u017c w razie przed\u0142u\u017caj\u0105cego si\u0119 procesu rekrutacji lub innej przyczyny niezale\u017cnej od Zamawiaj\u0105cego mo\u017cliwa jest zmiana terminu szkole\u0144, miejsca jego realizacji oraz liczby uczestnik\u00f3w z jednoczesnym zachowaniem pozosta\u0142ych warunk\u00f3w z\u0142o\u017conej oferty.<\/p>\n V. Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu o udzielenie zam\u00f3wienia mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 lub dysponuj\u0105 trenerami spe\u0142niaj\u0105cymi nast\u0119puj\u0105ce wymogi:<\/p>\n Ocena b\u0119dzie dokonana na podstawie Za\u0142\u0105cznika nr 5 do zapytania ofertowego.<\/p>\n VI. Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n Z tytu\u0142u odrzucenia oferty Wykonawcom nie przys\u0142uguje \u017cadne roszczenie wzgl\u0119dem Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w<\/p>\n udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n VII. Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych w oparciu o\u00a0nast\u0119puj\u0105ce kryteria:<\/p>\n Ad. 1 Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium cena<\/strong> (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w obliczon\u0105 wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n \u00a0C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n \u00a0 C oferty badanej<\/p>\n Ad. 2 W ramach kryterium \u201edo\u015bwiadczenie<\/strong>\u201d Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty od 0 do 30 za liczb\u0119 przeprowadzonych lat\/godzin szkolenia w okresie ostatnich 10 lat, w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zam\u00f3wienia i z przedmiotem z\u0142o\u017conej oferty. Punkty liczone b\u0119d\u0105 zgodnie z danymi przedstawionymi w\u00a0za\u0142\u0105czniku nr 2 wed\u0142ug nast\u0119puj\u0105cej punktacji:<\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie\u00a0 szkole\u0144 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku <\/u>nr 2 (kopii referencji lub um\u00f3w, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119). <\/u><\/p>\n Wykazane lata\/godziny szkoleniowe nie poparte referencjami, nale\u017cycie nieudokumentowane, nie b\u0119d\u0105 podlega\u0142y ocenie. Zaznacza si\u0119, i\u017c prowadzenie doradztwa grupowego nie jest r\u00f3wnoznaczne z faktycznym udzielaniem us\u0142ugi szkoleniowej.<\/p>\n Ad. 3 W ramach kryterium \u201edodatkowe kursy\/szkolenia podnosz\u0105ce kwalifikacje<\/strong>\u201d. Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 od 0 do 10 punkt\u00f3w za kursy\/szkolenia\/studia podyplomowe zgodne z przedmiotem z\u0142o\u017conej oferty, w oparciu o kserokopie za\u0142\u0105czonych dokument\u00f3w potwierdzone za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em oraz uwzgl\u0119dnione w za\u0142\u0105czniku nr 3 do zapytania ofertowego, tj. CV.<\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplom\u00f3w\/za\u015bwiadcze\u0144 potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em. Wszystkie kserokopie dokument\u00f3w do\u0142\u0105czone do oferty musz\u0105 by\u0107 potwierdzone za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze 4 Wykonawc\u00f3w, kt\u00f3rzy uzyskali \u0142\u0105cznie najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n IX. Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 29 sierpnia 2019 r. do godziny 12.00 <\/strong>w formie pisemnej, w biurze O\u015brodka Wsparcia\u00a0 Ekonomii Spo\u0142ecznej w Zamo\u015bciu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamo\u015b\u0107, w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe nr <\/strong>FRL\/2\/ZO\/T\/OWES\/2019\u201d. <\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do biura OWES w Zamo\u015bciu na w\/w adres.Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n X. Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami <\/strong><\/p>\n W niniejszym post\u0119powaniu o\u015bwiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj\u0105cy i Wykonawcy przekazuj\u0105 pisemnie, telefonicznie, faksem lub poprzez e-mail.<\/p>\n XI. Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Marian Gil \u2013 Animator<\/p>\n tel.: 84 627 11 81, 84 627 11 91<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n Edyta Gajewska \u2013 Doradca Przedsi\u0119biorczo\u015bci Spo\u0142ecznej<\/p>\n tel.: 82\u00a0563 24 29<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty<\/strong><\/p>\n XIII. Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n XIV. <\/strong>Klauzula informacyjna z art. 13 RODO<\/strong><\/p>\n Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz\u0105dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016\/679 z\u00a0dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os\u00f3b fizycznych w zwi\u0105zku z\u00a0przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep\u0142ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95\/46\/WE (og\u00f3lne rozporz\u0105dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej \u201eRODO\u201d, Zamawiaj\u0105cy informuje, \u017ce:<\/p>\n Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w<\/strong>:<\/p>\n <\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n\u2013 5 pkt.<\/li>\n\n
\n
\n
\nz powodu:<\/li>\n<\/ol>\n\n
\n
\n
\n
\n