10 Kwi 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.Dz. FRL/439/17 Lublin, dnia 10 kwietnia 2017 roku
Znak sprawy: FRL/2/Pus/2017
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert cenowych w celu wyłonienia dostawcy/wykonawcy usługi cateringowej.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Pracuję u siebie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś 9 – Rynek pracy, Działanie 9. 3 – Rozwój przedsiębiorczości, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie i organizację przerwy kawowej oraz obiadu podczas 7 siedmiodniowych szkoleń.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie ceny brutto, przypadającej dziennie na jednego uczestnika szkoleń.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 lub kilka części zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa cateringowa będzie obejmować przygotowanie i organizację przerwy kawowej oraz obiadu podczas 7 siedmiodniowych szkoleń tj. dwudaniowego ciepłego posiłku oraz przerwy kawowej (należy przewidzieć 2 napoje ciepłe i 2 napoje zimne na uczestnika) każdego dnia zajęć dla uczestników szkoleń w Lublinie, Lubartowie i Łukowie.
Część I – Lublin – dla 3 grup x 7 dni x 12 osób:
Łącznie maksymalnie 252 osobodni.
Część II – Lubartów – dla 1 grupy x 7 dni x 9 osób:
Łącznie maksymalnie 63 osobodni.
Część III – Łuków – dla 3 grup x 7 dni x 16 osób:
Łącznie maksymalnie 336 osobodni.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby osób w grupie w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Wymagania dotyczące usługi:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków
55321000-6 – Przygotowywanie posiłków
IV Termin wykonania zamówienia:
Usługa cateringowa odbywać się będzie w okresie od 24 kwietnia do 31 maja 2017 roku.
Dokładne terminy, miejsca realizacji szkoleń oraz ostateczna liczba uczestników zostaną wskazane przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu
VI Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
VIII Forma, miejsce i termin składania ofert:
Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając: znak sprawy, dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego (nazwa i adres), a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 19.04.2017 r.”
Miejsce złożenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).
Termin złożenia oferty do dnia: 19.04.2017 r. do godz. 16.00.
IX Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
X Osoby do kontaktów:
Piotr Kowalewski – Koordynator projektu
XI Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
zapytanie ofertowe FRL_2_Pus_2017
Zał. 4-oświadczenie niepełnosprawni
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.Dz. FRL\/439\/17\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Lublin, dnia 10 kwietnia 2017 roku<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/2\/Pus\/2017<\/p>\n
<\/p>\n
Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert cenowych w celu wy\u0142onienia dostawcy\/wykonawcy us\u0142ugi cateringowej.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201ePracuj\u0119 u siebie\u201d w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b 9 \u2013 Rynek pracy, Dzia\u0142anie 9. 3 \u2013 Rozw\u00f3j przedsi\u0119biorczo\u015bci, wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na wykonanie us\u0142ugi cateringowej obejmuj\u0105cej przygotowanie i organizacj\u0119 przerwy kawowej oraz obiadu podczas 7 siedmiodniowych szkole\u0144.<\/p>\n <\/p>\n Zwracamy si\u0119 z pro\u015bb\u0105 o przedstawienie ceny brutto, przypadaj\u0105cej dziennie na jednego uczestnika szkole\u0144.<\/u><\/p>\n <\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 na 1 lub kilka cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n I \u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n II\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Us\u0142uga cateringowa b\u0119dzie obejmowa\u0107 przygotowanie i organizacj\u0119 przerwy kawowej oraz obiadu podczas 7 siedmiodniowych szkole\u0144 tj. dwudaniowego ciep\u0142ego posi\u0142ku oraz przerwy kawowej (nale\u017cy przewidzie\u0107 2 napoje ciep\u0142e i 2 napoje zimne na uczestnika) ka\u017cdego dnia zaj\u0119\u0107 dla uczestnik\u00f3w szkole\u0144 w Lublinie, Lubartowie i \u0141ukowie.<\/p>\n <\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I \u2013 Lublin <\/strong>\u2013 dla 3 grup x 7 dni x 12 os\u00f3b:<\/p>\n <\/p>\n \u0141\u0105cznie maksymalnie 252 osobodni.<\/p>\n <\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II \u2013 Lubart\u00f3w<\/strong> \u2013 dla 1 grupy x 7 dni x 9 os\u00f3b:<\/p>\n <\/p>\n \u0141\u0105cznie maksymalnie 63 osobodni.<\/p>\n <\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 III \u2013 \u0141uk\u00f3w<\/strong> \u2013 dla 3 grup x 7 dni x 16 os\u00f3b:<\/p>\n <\/p>\n \u0141\u0105cznie maksymalnie 336 osobodni.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby os\u00f3b w grupie w zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n <\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce us\u0142ugi:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n <\/p>\n III\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 55520000-1 – Us\u0142ugi dostarczania posi\u0142k\u00f3w<\/p>\n 55321000-6 – Przygotowywanie posi\u0142k\u00f3w<\/p>\n <\/p>\n IV Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Us\u0142uga cateringowa odbywa\u0107 si\u0119 b\u0119dzie w okresie od 24 kwietnia do 31 maja 2017 roku.<\/p>\n Dok\u0142adne terminy, miejsca realizacji szkole\u0144 oraz ostateczna liczba uczestnik\u00f3w zostan\u0105 wskazane przez Zamawiaj\u0105cego przed rozpocz\u0119ciem realizacji us\u0142ugi.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n <\/p>\n V\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Dostawcy\/Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n Przez powi\u0105zania kapita\u0142owe lub osobowe rozumie si\u0119 wzajemne powi\u0105zania mi\u0119dzy Zamawiaj\u0105cym lub osobami upowa\u017cnionymi do zaci\u0105gania zobowi\u0105za\u0144 w imieniu Zamawiaj\u0105cego lub osobami wykonuj\u0105cymi w imieniu Zamawiaj\u0105cego czynno\u015bci zwi\u0105zane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawc\u0105, polegaj\u0105ce w szczeg\u00f3lno\u015bci na:<\/p>\n <\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Dostawcy\/Wykonawcy nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VI Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej <\/p>\n <\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n <\/p>\n VII\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n VIII\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Forma oferty: ofert\u0119 nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 w postaci pisemnej, w zamkni\u0119tej kopercie i opisa\u0107 j\u0105 podaj\u0105c: znak sprawy, dane prowadz\u0105cego post\u0119powanie (nazwa i adres), tytu\u0142 projektu, w ramach kt\u00f3rego prowadzone jest niniejsze post\u0119powanie oraz dane sk\u0142adaj\u0105cego (nazwa i adres), a\u00a0tak\u017ce opatrzy\u0107 napisem \u201eNie otwiera\u0107 przed dniem 19.04.2017 r.\u201d<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Miejsce z\u0142o\u017cenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).<\/p>\n <\/p>\n Termin z\u0142o\u017cenia oferty do dnia: 19.04.2017 r. do godz. 16.00.<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n IX Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n X\u00a0 Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Piotr Kowalewski \u2013 Koordynator projektu<\/p>\n Tel.: 516\u00a0283 334, e-mail: \"><\/a><\/p>\n <\/p>\n XI Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n <\/p>\n zapytanie ofertowe FRL_2_Pus_2017<\/a><\/p>\n Za\u0142. 1-formularz ofertowy<\/a><\/p>\n Za\u0142. 2-o\u015bwiadczenie<\/a><\/p>\n Za\u0142. 3-o\u015bw. powi\u0105zania<\/a><\/p>\n Za\u0142. 4-o\u015bwiadczenie niepe\u0142nosprawni<\/a><\/p>\n\n
\n
\n
\nw oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n\n
\n
\n
\nw oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n\n
\n
\n