29 Gru 2016
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/774/16 Lublin, dnia 28 grudnia 2016 roku
Znak sprawy: FRL/20/2016/TS
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert w celu zakupu usługi szkoleniowej z zakresu ,,Terapeuta zajęciowy” dla 1 uczestnika w wymiarze 48 godz..
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Trampolina sukcesu – program aktywizacji zawodowej osób młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na zakup usługi szkoleniowej „Terapeuta zajęciowy” dla 1 uczestnika w wymiarze 48 godz. Jedna godzina szkolenia wynosi 45 minut.
Przerwy nie są wliczone w czas godzin szkoleniowych. Dzienny czas trwania kursu nie więcej niż 8 h/dziennie.
Wykonawca podaje cenę brutto jednego uczestnika kursu.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej z zakresu ,, Terapeuta zajęciowy” dla 1 uczestnika w wymiarze 48 godz.
Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestnika szkolenia wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu terapeuty zajęciowego.
Czas trwania szkolenia: 48 godzin + egzamin.
Zamawiający zapewni uczestnikom w trakcie trwania szkolenia zwrot kosztów dojazdów, ubezpieczenie NNW oraz stypendium szkoleniowe.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE USŁUGI:
Program szkolenia powinien zawierać bloki tematyczne z zakresu:
Przedmiot zamówienia obejmuje organizację szkolenia, w tym:
Wymagania dotyczące wykładowców i instruktorów:
Wymagania dotyczące realizacji szkolenia:
Warunki płatności:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usługi: II połowa stycznia 2017r. – 28 luty 2017 r.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji szkolenia.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału
w postępowaniu
VI Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60 pkt
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 40 za liczbę szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat od daty ukazania się zapytania.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w zał. nr 4 do zapytania ofertowego.
Liczba szkoleń oferty ocenianej
Doświadczenie = —————————————————- x 40 pkt.
(liczba szkoleń) Liczba szkoleń oferty
z największym doświadczeniem
Wymagane jest dostarczenie kserokopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie wszystkich szkoleń wykazanych w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego (np. kopii referencji, umów, itp. ) potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Oferty bez referencji/innych dokumentów potwierdzających doświadczenie w kryterium doświadczenie otrzymają 0 pkt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
VII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
VIII Forma, miejsce i termin składania ofert:
Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając: znak sprawy, dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego (nazwa i adres), a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 09.01.2017 r.”
Miejsce złożenia oferty:
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny – sekretariat
20-325 Lublin
Termin złożenia oferty do dnia: 09.01.2017 do gody. 16.00.
IX Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
X Osoby do kontaktów:
Małgorzata Petrusewicz – Kierownik projektu
Eliza Potocka – Specjalista ds. organizacji i monitoringu
XI Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytanie ofertowe ):
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.dz.FRL\/774\/16\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Lublin, dnia 28 grudnia 2016 roku<\/p>\n
<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/20\/2016\/TS<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert w celu zakupu us\u0142ugi szkoleniowej z zakresu ,,Terapeuta zaj\u0119ciowy\u201d <\/strong>dla 1 uczestnika w\u00a0wymiarze 48 godz.. <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eTrampolina sukcesu \u2013 program aktywizacji zawodowej os\u00f3b m\u0142odych\u201d<\/strong> w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw\u00f3j, O\u015b\u00a0priorytetowa I. Osoby m\u0142ode na rynku pracy, Dzia\u0142anie 1.2 Wsparcie os\u00f3b m\u0142odych pozostaj\u0105cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddzia\u0142anie 1.2.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi m\u0142odych wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na zakup us\u0142ugi szkoleniowej \u201eTerapeuta zaj\u0119ciowy\u201d <\/strong>dla 1 uczestnika w\u00a0wymiarze 48\u00a0godz. Jedna godzina szkolenia wynosi 45 minut.<\/p>\n Przerwy nie s\u0105 wliczone w czas godzin szkoleniowych. Dzienny czas trwania kursu nie wi\u0119cej ni\u017c 8\u00a0h\/dziennie.<\/p>\n <\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto jednego uczestnika kursu.<\/u><\/p>\n <\/p>\n I \u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n II\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest zakup us\u0142ugi szkoleniowej z zakresu ,, Terapeuta zaj\u0119ciowy\u201d <\/strong>dla 1\u00a0uczestnika w\u00a0wymiarze 48 godz.<\/p>\n Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestnika szkolenia wiedzy i umiej\u0119tno\u015bci niezb\u0119dnych do wykonywania zawodu terapeuty zaj\u0119ciowego.<\/p>\n <\/p>\n Czas trwania szkolenia: 48 godzin + egzamin.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zapewni uczestnikom w trakcie trwania szkolenia zwrot koszt\u00f3w dojazd\u00f3w, ubezpieczenie NNW oraz stypendium szkoleniowe.<\/p>\n <\/p>\n WYMAGANIA DOTYCZ\u0104CE US\u0141UGI:<\/p>\n <\/p>\n Program szkolenia powinien zawiera\u0107 bloki tematyczne z zakresu:<\/p>\n <\/p>\n Przedmiot zam\u00f3wienia obejmuje organizacj\u0119 szkolenia, w tym:<\/p>\n <\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce wyk\u0142adowc\u00f3w i instruktor\u00f3w:<\/p>\n <\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji szkolenia:<\/p>\n <\/p>\n Warunki p\u0142atno\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n III\u00a0 Nazwa i kod okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/p>\n <\/p>\n 80500000-9 – Us\u0142ugi szkoleniowe<\/p>\n <\/p>\n IV\u00a0 Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/p>\n <\/p>\n Planowany termin realizacji us\u0142ugi: II po\u0142owa stycznia 2017r. \u2013 28 luty 2017 r.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji szkolenia.<\/p>\n <\/p>\n V\u00a0\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/p>\n <\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Dostawcy\/Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n Przez powi\u0105zania kapita\u0142owe lub osobowe rozumie si\u0119 wzajemne powi\u0105zania mi\u0119dzy Zamawiaj\u0105cym lub osobami upowa\u017cnionymi do zaci\u0105gania zobowi\u0105za\u0144 w imieniu Zamawiaj\u0105cego lub osobami wykonuj\u0105cymi w imieniu Zamawiaj\u0105cego czynno\u015bci zwi\u0105zane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawc\u0105, polegaj\u0105ce w szczeg\u00f3lno\u015bci na:<\/p>\n <\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Dostawcy\/Wykonawcy nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u <\/p>\n VI Kryteria oceny ofert:<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej <\/p>\n <\/p>\n Ad. 1 Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium \u201ecena\u201d (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014- \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 x 60 pkt<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Ad. 2 W ramach kryterium \u201edo\u015bwiadczenie\u201d Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty od 0 do 40 za liczb\u0119 szkole\u0144 w zakresie zgodnym z przedmiotem zam\u00f3wienia, w ci\u0105gu ostatnich 3 lat od daty ukazania si\u0119 zapytania<\/u>.<\/p>\n <\/p>\n Punkty liczone b\u0119d\u0105 wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w za\u0142. nr 4 do zapytania ofertowego.<\/p>\n <\/p>\n Liczba szkole\u0144 oferty ocenianej<\/p>\n Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014-\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 x 40 pkt.<\/p>\n (liczba szkole\u0144)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Liczba\u00a0 szkole\u0144 oferty<\/p>\n z najwi\u0119kszym do\u015bwiadczeniem<\/p>\n <\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kserokopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie wszystkich szkole\u0144 wykazanych w za\u0142\u0105czniku nr 4 do zapytania ofertowego (np. kopii referencji, um\u00f3w, itp. ) potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em. Oferty bez referencji\/innych dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych do\u015bwiadczenie w kryterium do\u015bwiadczenie otrzymaj\u0105 0 pkt.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n <\/p>\n VII\u00a0\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n <\/p>\n VIII\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/p>\n Forma oferty: ofert\u0119 nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 w postaci pisemnej, w zamkni\u0119tej kopercie i opisa\u0107 j\u0105 podaj\u0105c: znak sprawy, dane prowadz\u0105cego post\u0119powanie (nazwa i adres), tytu\u0142 projektu, w ramach kt\u00f3rego prowadzone jest niniejsze post\u0119powanie oraz dane sk\u0142adaj\u0105cego (nazwa i adres), a\u00a0tak\u017ce opatrzy\u0107 napisem \u201eNie otwiera\u0107 przed dniem 09.01.2017 r.\u201d<\/em><\/p>\n <\/p>\n Miejsce z\u0142o\u017cenia oferty:<\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny – sekretariat<\/p>\n 20-325 Lublin<\/p>\n <\/p>\n Termin z\u0142o\u017cenia oferty do dnia: 09.01.2017 do gody. 16.00.<\/em><\/p>\n \u00a0<\/em><\/p>\n \u00a0<\/em><\/p>\n \u00a0<\/em><\/p>\n IX\u00a0 Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n X\u00a0 Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Ma\u0142gorzata Petrusewicz \u2013 Kierownik projektu<\/p>\n Tel.: 516\u00a0283 484, e-mail: \"><\/a><\/p>\n Eliza Potocka \u2013 Specjalista ds. organizacji i monitoringu<\/p>\n Tel.: 516\u00a0283 463, e-mail: \"><\/a><\/p>\n XI Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytanie ofertowe <\/a>\u00a0<\/a>):<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n(ocena na podstawie Za\u0142\u0105cznika nr 2).<\/li>\n
\nnr 3).<\/li>\n<\/ol>\n\n
\nw post\u0119powaniu<\/p>\n
\nw oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\u00a0<\/em><\/h1>\n
\u00a0<\/em><\/h1>\n