28 Kwi 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/491/17 Lublin, dnia 28 kwietnia 2017 roku
Znak sprawy: FRL/3/2017/MnS!
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie usług grupowego poradnictwa zawodowego.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Młodzi na start!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie usługi grupowego poradnictwa zawodowego, w następującym wymiarze:
Łączny wymiar wynosi 100 godzin.
Usługa grupowego poradnictwa zawodowego dla 1 grupy realizowana będzie w ramach 2 dni (pierwszy dzień – 6 godzin, drugi dzień – 4 godziny). Czas trwania 1 godziny grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut. Jedna grupa będzie średnio liczyć 12 osób.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadająca na 1 doradcę wynosi 30 godzin (3 grupy x 2 dni), pierwszy dzień 6 godzin, drugi dzień 4 godziny.
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin1
Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadająca na doradcę wynosi 30 godzin (3 grupy x 2 dni), pierwszy dzień 6 godzin, drugi dzień 4 godziny.
Planowane miejsce świadczenia usług: Lubartów1
Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadająca na doradcę wynosi 40 godzin (4 grupy x 2 dni), pierwszy dzień 6 godzin, drugi dzień 4 godziny
Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków1
1 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników i uczestniczek do projektu oraz zmiany liczby godzin poradnictwa zawodowego.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową tylko na 1 część zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 3 doradców zawodowych w celu przeprowadzenia usług grupowego poradnictwa zawodowego dla uczestników/uczestniczek projektu.
Maksymalna liczba godzin na poszczególne części zapytania ofertowego wynosi: część I -30 godzin, część II -30 godzin, część III -40 godzin grupowego poradnictwa zawodowego. Łączna liczba godzin na wszystkie części wynosi maksymalnie 100 godzin.
Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadająca na 1 doradcę wynosi 30 godzin (3 grupy x 2 dni), pierwszy dzień 6 godzin, drugi dzień 4 godziny.
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadająca na doradcę wynosi 30 godzin (3 grupy x 2 dni), pierwszy dzień 6 godzin, drugi dzień 4 godziny.
Planowane miejsce świadczenia usług: Lubartów
Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadająca na doradcę wynosi 40 godzin (4 grupy x 2 dni), pierwszy dzień 6 godzin, drugi dzień 4 godziny
Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca realizacji usług w zależności od procesu wyników procesu rekrutacji. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.
Usługa poradnictwa grupowego obejmuje metody aktywnego poszukiwania pracy, roli pracy w życiu człowieka, metody i narzędzi poszukiwania pracy, metody rekrutacji i selekcji stosowane przez pracodawców. W ramach ww. poradnictwa uczestnicy przygotują CV, list motywacyjny oraz zostaną przygotowani do rozmowy kwalifikacyjnej. Zamawiający wymaga przygotowania autorskich materiałów na poradnictwo grupowe, które zostaną przekazane uczestnikom/uczestniczkom projektu.
Usługi realizowane będą w godzinach 8.00-17.00, w okresie: I połowy maja 2017- 28 lutego 2018 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin planowanego poradnictwa zawodowego w przypadku zmiany liczby uczestników.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 –zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile to zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
85312320-8 Usługi doradztwa
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: I połowa maja 2017–28 lutego 2018 roku. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu oraz zmiany liczby godzin poradnictwa zawodowego.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Oferenci, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
VI Informacje o wykluczeniu:
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 70
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę godzin przeprowadzonych zajęć w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się zapytania ofertowego.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę które konkretnie muszą potwierdzać termin oraz liczbę godzin przeprowadzonych zajęć).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 8 maja 2017 r. do godziny 10.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/3/2017/MnS!”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XIII Osoby do kontaktów:
Anna Poterucha-Radomska– Kierownik projektu
Marta Osuch – Specjalista ds. organizacyjnych i monitoringu
XIV Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowiązywania w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.dz.FRL\/491\/17\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Lublin, dnia 28 kwietnia\u00a0 2017 roku<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/3\/2017\/MnS!<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert na przeprowadzenie us\u0142ug grupowego poradnictwa zawodowego. <\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eM\u0142odzi na start!\u201d <\/strong>wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw\u00f3j 2014-2020, O\u015b Priorytetowa I Osoby m\u0142ode na rynku pracy, Dzia\u0142anie 1.2 Wsparcie os\u00f3b m\u0142odych pozostaj\u0105cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddzia\u0142anie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie us\u0142ugi grupowego poradnictwa zawodowego<\/strong>, w nast\u0119puj\u0105cym wymiarze:<\/p>\n \u0141\u0105czny wymiar wynosi 100\u00a0godzin.<\/p>\n Us\u0142uga grupowego poradnictwa zawodowego dla 1 grupy realizowana b\u0119dzie w ramach 2 dni (pierwszy dzie\u0144 – 6 godzin, drugi dzie\u0144 – 4 godziny). Czas trwania 1 godziny grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut. Jedna grupa b\u0119dzie \u015brednio liczy\u0107 12 os\u00f3b.<\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto za jedn\u0105 godzin\u0119 realizacji us\u0142ugi.<\/u><\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadaj\u0105ca na 1 doradc\u0119 wynosi 30 godzin (3 grupy x 2 dni), pierwszy dzie\u0144 6 godzin, drugi dzie\u0144 4 godziny.<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lublin1<\/sup><\/p>\n <\/p>\n Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadaj\u0105ca na doradc\u0119 wynosi 30 godzin (3 grupy x 2 dni), pierwszy dzie\u0144 6 godzin, drugi dzie\u0144 4 godziny.<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lubart\u00f3w1<\/sup><\/p>\n <\/p>\n Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadaj\u0105ca na doradc\u0119 wynosi 40 godzin (4 grupy x 2 dni), pierwszy dzie\u0144 6 godzin, drugi dzie\u0144 4 godziny<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: \u0141uk\u00f3w1<\/sup><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/u><\/strong><\/p>\n <\/p>\n 1 Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w i miejsca realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w i uczestniczek do projektu oraz zmiany liczby godzin poradnictwa zawodowego.<\/em><\/p>\n \u00a0<\/u><\/strong><\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 tylko \u00a0na 1 cz\u0119\u015b\u0107 zam\u00f3wienia.<\/u><\/strong><\/p>\n \u00a0<\/u><\/strong><\/p>\n I \u00a0\u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane <\/strong>w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n II\u00a0\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wy\u0142onienie 3 doradc\u00f3w zawodowych w celu przeprowadzenia us\u0142ug grupowego poradnictwa zawodowego dla uczestnik\u00f3w\/uczestniczek projektu.<\/p>\n Maksymalna liczba godzin na poszczeg\u00f3lne cz\u0119\u015bci zapytania ofertowego\u00a0 wynosi:\u00a0 cz\u0119\u015b\u0107 I\u00a0 -30 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 II -30 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 III -40 godzin grupowego poradnictwa zawodowego.\u00a0 \u0141\u0105czna liczba godzin\u00a0 na wszystkie cz\u0119\u015bci wynosi maksymalnie 100 godzin.<\/p>\n <\/p>\n Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadaj\u0105ca na 1 doradc\u0119 wynosi 30 godzin (3 grupy x 2 dni), pierwszy dzie\u0144 6 godzin, drugi dzie\u0144 4 godziny.<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lublin<\/p>\n <\/p>\n Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadaj\u0105ca na doradc\u0119 wynosi 30 godzin (3 grupy x 2 dni), pierwszy dzie\u0144 6 godzin, drugi dzie\u0144 4 godziny.<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lubart\u00f3w<\/p>\n <\/p>\n Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadaj\u0105ca na doradc\u0119 wynosi 40 godzin (4 grupy x 2 dni), pierwszy dzie\u0144 6 godzin, drugi dzie\u0144 4 godziny<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: \u0141uk\u00f3w<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany miejsca realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od procesu wynik\u00f3w procesu rekrutacji.\u00a0 Us\u0142ugi \u015bwiadczone b\u0119d\u0105 na terenie wojew\u00f3dztwa lubelskiego. <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Us\u0142uga poradnictwa grupowego obejmuje metody aktywnego poszukiwania pracy, roli pracy w \u017cyciu cz\u0142owieka, metody i narz\u0119dzi poszukiwania pracy, metody rekrutacji i selekcji stosowane przez pracodawc\u00f3w. W ramach ww. poradnictwa uczestnicy przygotuj\u0105 CV, list motywacyjny oraz zostan\u0105 przygotowani do rozmowy kwalifikacyjnej. Zamawiaj\u0105cy wymaga przygotowania autorskich materia\u0142\u00f3w na poradnictwo grupowe, kt\u00f3re zostan\u0105 przekazane uczestnikom\/uczestniczkom projektu.<\/p>\n <\/p>\n Us\u0142ugi realizowane b\u0119d\u0105 w godzinach 8.00-17.00, w okresie: I po\u0142owy maja 2017- 28 lutego 2018 roku wg uzgodnionego z Zamawiaj\u0105cym harmonogramu.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w, terminu i miejsca realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby godzin planowanego poradnictwa zawodowego w\u00a0przypadku zmiany liczby uczestnik\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci okre\u015blonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020 \u2013zam\u00f3wienia uzupe\u0142niaj\u0105cego, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50%\u00a0 warto\u015bci zam\u00f3wienia okre\u015blonego w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o\u00a0ile to zam\u00f3wienie jest \u00a0zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia podstawowego.<\/p>\n <\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji us\u0142ug:<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n III\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 85312320-8 Us\u0142ugi doradztwa<\/p>\n <\/p>\n IV\u00a0 Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Planowany termin realizacji us\u0142ug: I po\u0142owa maja 2017\u201328 lutego 2018 roku. Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram us\u0142ug zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania i\u00a0zrekrutowaniu uczestnik\u00f3w projektu.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w, terminu i miejsca realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu oraz zmiany liczby godzin poradnictwa zawodowego.<\/p>\n <\/p>\n V\u00a0\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n Oferenci, kt\u00f3rzy nie przed\u0142o\u017c\u0105 dokument\u00f3w i o\u015bwiadcze\u0144 potwierdzaj\u0105cych spe\u0142nienie wymaganych warunk\u00f3w zostan\u0105 wykluczeni z post\u0119powania.<\/p>\n <\/p>\n VI\u00a0 Informacje o wykluczeniu:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n VII Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie ofert<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n Z tytu\u0142 odrzucenia oferty Wykonawcom nie przys\u0142uguje \u017cadne roszczenie wzgl\u0119dem Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VIII Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o\u00a0nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Ad. 1 Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 70<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Ad. 2 W ramach kryterium \u201edo\u015bwiadczenie\u201d Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty od 0 do 30 za liczb\u0119 godzin przeprowadzonych zaj\u0119\u0107 w zakresie zgodnym z przedmiotem zam\u00f3wienia, w\u00a0ci\u0105gu ostatnich 3\u00a0lat liczone od daty ukazania si\u0119 zapytania ofertowego.<\/p>\n <\/p>\n Punkty liczone b\u0119d\u0105 wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w\u00a0za\u0142\u0105czniku nr 2.<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie zaj\u0119\u0107 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 2 (kopii referencji lub um\u00f3w, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z\u00a0orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119 kt\u00f3re konkretnie musz\u0105 potwierdza\u0107 termin oraz liczb\u0119 godzin przeprowadzonych zaj\u0119\u0107).<\/u><\/p>\n <\/p>\n Liczba godzin oferty ocenianej<\/p>\n Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ————————————————————–\u00a0\u00a0\u00a0 x 30<\/p>\n (liczba godzin)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0Najwi\u0119ksza liczba godzin w\u015br\u00f3d nades\u0142anych ofert<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplom\u00f3w\/za\u015bwiadcze\u0144 potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107\u00a0\u00a0\u00a0 z orygina\u0142em. Wszystkie kserokopie dokument\u00f3w do\u0142\u0105czone do oferty musz\u0105 by\u0107 potwierdzone za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsze oferty, kt\u00f3re uzyskaj\u0105 najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 o ustalone wy\u017cej kryteria w ramach poszczeg\u00f3lnych cz\u0119\u015bci zapytania.<\/p>\n <\/p>\n Je\u015bli nie b\u0119dzie mo\u017cna dokona\u0107 wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzgl\u0119du na to, \u017ce dwie lub wi\u0119cej oferty \u00a0przedstawi\u0105 \u00a0taki sam bilans ceny i innych kryteri\u00f3w oceny ofert, Zamawiaj\u0105cy przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.<\/p>\n W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekrocz\u0105 kwot\u0119 jak\u0105 Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce przeznaczy\u0107 na realizacj\u0119 zam\u00f3wienia, Zamawiaj\u0105cy, mo\u017ce podj\u0105\u0107 negocjacje z wybranym zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci Wykonawc\u0105 lub powt\u00f3rzy\u0107 post\u0119powanie w trybie zasady konkurencyjno\u015bci.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n IX\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n X\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 8 maja 2017 r. do godziny 10.00 w<\/u><\/strong> formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Droga M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe FRL\/3\/2017\/MnS!\u201d<\/strong><\/p>\n <\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do sekretariatu Zamawiaj\u0105cego na w\/w adres.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XI Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XII\u00a0 Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami oraz przekazywania o\u015bwiadcze\u0144 lub dokument\u00f3w: <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIII\u00a0 Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Anna Poterucha-Radomska\u2013 Kierownik projektu<\/p>\n Tel.: 516\u00a0283 429, e-mail: \"><\/a><\/p>\n Marta Osuch \u2013 Specjalista ds. organizacyjnych i monitoringu<\/p>\n Tel.: 516 283 455, e-mail: \"><\/a><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIV Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy przewiduje mo\u017cliwo\u015b\u0107 dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowi\u0105zywania w formie pisemnej pod rygorem niewa\u017cno\u015bci.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XV Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n <\/p>\n \u00a0<\/em><\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\u00a0<\/em><\/h1>\n
<\/h1>\n