06 Kwi 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/428/17
Lublin, dnia 6 kwietnia 2016 roku
Znak sprawy: FRL/1/2017/SDM
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] usług: poradnictwa psychologiczno-zawodowego.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Szansa dla młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I, Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie usług: poradnictwa psychologiczno-zawodowego w następującym
wymiarze:
Część I – Zamość:
– wyłonienie jednego psychologa, maksymalnie 54 godziny poradnictwa (36 uczestników x 1,5 godziny indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego).
Część II – Chełm
– wyłonienie jednego psychologa, maksymalnie 54 godziny poradnictwa (36 uczestników x 1,5 godziny indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego).
Część III – Tomaszów Lubelski
– wyłonienie jednego psychologa, maksymalnie 54 godziny poradnictwa (36 uczestników x 1,5 godziny indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego).
Łączny wymiar maksymalnie 162 godziny.
Usługa poradnictwa psychologiczno-zawodowego dla jednego uczestnika realizowana będzie w ramach jednego spotkania, czas trwania spotkania 1,5 godziny (1 godzina poradnictwa wynosi 60 minut).
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 część zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 3 psychologów-doradców zawodowych w celu przeprowadzenia usług indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego po 1,5 godziny dla 108 uczestników/uczestniczek projektu.
Łącznie 162 godziny indywidulanego poradnictwa psychologiczno-zawodowego:
Część I – Zamość:
– wyłonienie jednego psychologa, maksymalnie 54 godziny poradnictwa (36 uczestników
x 1,5 godziny indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego).
Część II – Chełm
– wyłonienie jednego psychologa, maksymalnie 54 godziny poradnictwa (36 uczestników
x 1,5 godziny indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego).
Część III – Tomaszów Lubelski
– wyłonienie jednego psychologa, maksymalnie 54 godziny poradnictwa (36 uczestników
x 1,5 godziny indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego).
Łączny wymiar maksymalnie 162 godziny.
Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji usług w innych miejscowościach znajdujących się w powiatach: biłgorajskim, chełmskim, hrubieszowskim, janowskim, krasnostawskim, tomaszowskim, włodawskim i zamojskim, objętych częściami zamówienia pod warunkiem, że liczba uczestników z danej lokalizacji wynosić będzie minimum 12 osób.
Usługa poradnictwa psychologiczno-zawodowego będzie miała formę indywidualnych rozmów uzupełnionych testami, np.: NEO-FFI, CISS. Obejmuje identyfikację umiejętności, predyspozycji, potrzeb, barier oraz problemów osobistych i zawodowych osób młodych pozostających bez zatrudnienia. Zdiagnozowanie możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego, w tym identyfikacja stopnia oddalenia od rynku pracy.
Usługi realizowane będą w godzinach 8.00-20.00, w okresie: kwiecień – październik 2017 r. wg uzgodnionego harmonogramu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu oraz miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin planowanego poradnictwa psychologiczno-zawodowego w przypadku zmiany liczby uczestników.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady
konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz
Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zamówienia uzupełniającego, w wysokości
nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile
to zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
85312320-8 Usługi doradztwa
IV Termin wykonania zamówienia:
Poradnictwo psychologiczno-zawodowe rozpocznie się w kwietniu 2017 r. i będzie realizowane do października 2017 roku. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług
w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu oraz zmiany liczby godzin
poradnictwa psychologiczno-zawodowego.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
VI Informacje o wykluczeniu:
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie
ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VII I Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad 1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad.2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30
za liczbę godzin przeprowadzonych zajęć w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
w ciągu ostatnich 3 lat.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć
wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
AD.3. W ramach kryterium „dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje”, Zamawiający przyznawał będzie 10 punktów za kursy /szkolenia /studia podyplomowe i ich zgodność z przedmiotem zamówienia, w oparciu o dane zawarte w Załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za
zgodność z oryginałem w ramach poszczególnych części zapytania.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższe ilości punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub
więcej oferty przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający
przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą
konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana
cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o
30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 14 kwietnia 2017 roku do godziny 16.00 pisemnej, w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny , ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat)w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe FRL/1/2017/SDM”.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin
złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na
w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego
oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za
przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące
okoliczności:
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XIII Osoby do kontaktów:
Andrzej Góreczny – Kierownik projektu
Sylwia Parafiniuk – Specjalista ds. organizacyjnych
XIV Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowiązywania w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytanie ofertowe:
………………………………………………
podpis
[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.dz.FRL\/428\/17<\/p>\n
Lublin, dnia 6 kwietnia 2016 roku<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/1\/2017\/SDM<\/p>\n
<\/p>\n
Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do sk\u0142adania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1]<\/a> us\u0142ug: poradnictwa psychologiczno-zawodowego.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eSzansa dla m\u0142odych\u201d <\/strong>w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw\u00f3j, O\u015b priorytetowa I, Osoby m\u0142ode na rynku pracy, Dzia\u0142anie 1.2 Wsparcie os\u00f3b m\u0142odych pozostaj\u0105cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddzia\u0142anie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie us\u0142ug: poradnictwa psychologiczno-zawodowego <\/strong>w nast\u0119puj\u0105cym<\/p>\n wymiarze:<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I \u2013 Zamo\u015b\u0107:<\/strong><\/p>\n \u2013 wy\u0142onienie jednego psychologa, maksymalnie 54 godziny poradnictwa (36 uczestnik\u00f3w x\u00a01,5\u00a0godziny indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego).<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II \u2013 Che\u0142m<\/strong><\/p>\n \u2013 wy\u0142onienie jednego psychologa, maksymalnie 54 godziny poradnictwa (36 uczestnik\u00f3w x\u00a01,5\u00a0godziny indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego).<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 III \u2013 Tomasz\u00f3w Lubelski<\/strong><\/p>\n \u2013 wy\u0142onienie jednego psychologa, maksymalnie 54 godziny poradnictwa (36 uczestnik\u00f3w x\u00a01,5\u00a0godziny indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego).<\/p>\n <\/p>\n \u0141\u0105czny wymiar maksymalnie 162 godziny.<\/p>\n Us\u0142uga poradnictwa psychologiczno-zawodowego dla jednego uczestnika realizowana b\u0119dzie w ramach jednego spotkania, czas trwania spotkania 1,5 godziny (1 godzina poradnictwa wynosi 60 minut).<\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto za jedn\u0105 godzin\u0119 realizacji us\u0142ugi.<\/u><\/p>\n <\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 na 1 cz\u0119\u015b\u0107 zam\u00f3wienia.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n I \u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, \u00a0Regulaminu <\/strong>udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane<\/strong> w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n II\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wy\u0142onienie 3 psycholog\u00f3w-doradc\u00f3w zawodowych w celu przeprowadzenia us\u0142ug indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego po 1,5 godziny dla 108 uczestnik\u00f3w\/uczestniczek projektu.<\/p>\n \u0141\u0105cznie 162 godziny indywidulanego poradnictwa psychologiczno-zawodowego:<\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0 Cz\u0119\u015b\u0107 I \u2013 Zamo\u015b\u0107:<\/strong><\/p>\n \u2013 wy\u0142onienie jednego psychologa, maksymalnie 54 godziny poradnictwa (36 uczestnik\u00f3w<\/p>\n x\u00a01,5\u00a0godziny indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego).<\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0 Cz\u0119\u015b\u0107 II \u2013 Che\u0142m<\/strong><\/p>\n \u2013 wy\u0142onienie jednego psychologa, maksymalnie 54 godziny poradnictwa (36 uczestnik\u00f3w<\/p>\n x\u00a01,5\u00a0godziny indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego).<\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0 Cz\u0119\u015b\u0107 III \u2013 Tomasz\u00f3w Lubelski<\/strong><\/p>\n \u2013 wy\u0142onienie jednego psychologa, maksymalnie 54 godziny poradnictwa (36 uczestnik\u00f3w<\/p>\n x\u00a01,5\u00a0godziny indywidualnego poradnictwa psychologiczno-zawodowego).<\/p>\n <\/p>\n \u0141\u0105czny wymiar maksymalnie 162 godziny.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 realizacji us\u0142ug w innych miejscowo\u015bciach znajduj\u0105cych si\u0119 w powiatach: bi\u0142gorajskim, che\u0142mskim, hrubieszowskim, janowskim, krasnostawskim, tomaszowskim, w\u0142odawskim i zamojskim, obj\u0119tych cz\u0119\u015bciami zam\u00f3wienia pod warunkiem, \u017ce liczba uczestnik\u00f3w z danej lokalizacji wynosi\u0107 b\u0119dzie minimum 12 os\u00f3b.<\/p>\n <\/p>\n Us\u0142uga poradnictwa psychologiczno-zawodowego b\u0119dzie mia\u0142a form\u0119 indywidualnych rozm\u00f3w uzupe\u0142nionych testami, np.: NEO-FFI, CISS. Obejmuje identyfikacj\u0119 umiej\u0119tno\u015bci, predyspozycji, potrzeb, barier oraz problem\u00f3w osobistych i zawodowych os\u00f3b m\u0142odych pozostaj\u0105cych bez zatrudnienia. Zdiagnozowanie mo\u017cliwo\u015bci w zakresie doskonalenia zawodowego, w tym identyfikacja stopnia oddalenia od rynku pracy.<\/p>\n Us\u0142ugi realizowane b\u0119d\u0105 w godzinach 8.00-20.00, w okresie: kwiecie\u0144 – pa\u017adziernik 2017 r. wg uzgodnionego harmonogramu.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w, terminu oraz miejsca realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby godzin planowanego poradnictwa psychologiczno-zawodowego w przypadku zmiany liczby uczestnik\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady<\/p>\n konkurencyjno\u015bci okre\u015blonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach<\/p>\n Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz<\/p>\n Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020 \u2013 zam\u00f3wienia uzupe\u0142niaj\u0105cego, w wysoko\u015bci<\/p>\n nieprzekraczaj\u0105cej 50%\u00a0 warto\u015bci zam\u00f3wienia okre\u015blonego w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o\u00a0ile<\/p>\n to zam\u00f3wienie jest\u00a0 zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia podstawowego.<\/p>\n <\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji us\u0142ug:<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n III\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 85312320-8 Us\u0142ugi doradztwa<\/p>\n IV Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Poradnictwo psychologiczno-zawodowe rozpocznie si\u0119 w kwietniu 2017 r. i b\u0119dzie realizowane do pa\u017adziernika 2017 roku. Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram zaj\u0119\u0107 zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w, terminu i miejsca realizacji us\u0142ug<\/p>\n w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu oraz zmiany liczby godzin<\/p>\n poradnictwa psychologiczno-zawodowego.<\/p>\n <\/p>\n V\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n <\/p>\n VI Informacje o wykluczeniu:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n \u00a0VII Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ofert<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n <\/p>\n Z tytu\u0142u odrzucenia oferty Wykonawcom nie przys\u0142uguje \u017cadne roszczenie wzgl\u0119dem\u00a0 Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VII\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 I Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Ad 1. Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Ad.2 W ramach kryterium \u201edo\u015bwiadczenie\u201d Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty od 0 do 30<\/p>\n za liczb\u0119 godzin przeprowadzonych zaj\u0119\u0107 w zakresie zgodnym z przedmiotem zam\u00f3wienia,<\/p>\n w\u00a0ci\u0105gu ostatnich 3\u00a0lat.<\/p>\n Punkty liczone b\u0119d\u0105 wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w\u00a0za\u0142\u0105czniku \u00a0nr 2.<\/p>\n <\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie zaj\u0119\u0107 <\/u><\/p>\n wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 2 (kopii referencji lub um\u00f3w, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z\u00a0orygina\u0142em).<\/u>\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 <\/u><\/p>\n <\/p>\n Liczba godzin oferty ocenianej<\/p>\n Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ————————————————————–\u00a0\u00a0\u00a0 x 30<\/p>\n (liczba godzin)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Najwi\u0119ksza liczba godzin w\u015br\u00f3d nades\u0142anych ofert<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n AD.3. W ramach kryterium \u201edodatkowe kursy\/szkolenia podnosz\u0105ce kwalifikacje\u201d, Zamawiaj\u0105cy przyznawa\u0142 b\u0119dzie 10 punkt\u00f3w za kursy \/szkolenia \/studia podyplomowe i ich zgodno\u015b\u0107 z przedmiotem zam\u00f3wienia<\/u>, w oparciu o dane zawarte w\u00a0Za\u0142\u0105czniku nr 2.<\/p>\n <\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplom\u00f3w\/za\u015bwiadcze\u0144 potwierdzonych za<\/p>\n zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em w ramach poszczeg\u00f3lnych cz\u0119\u015bci zapytania.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsze oferty, kt\u00f3re uzyskaj\u0105 najwy\u017csze ilo\u015bci punkt\u00f3w Je\u015bli nie b\u0119dzie mo\u017cna dokona\u0107 wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzgl\u0119du na to, \u017ce dwie lub<\/p>\n wi\u0119cej oferty\u00a0 przedstawi\u0105\u00a0 taki sam bilans ceny i innych kryteri\u00f3w oceny ofert, Zamawiaj\u0105cy<\/p>\n przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.<\/p>\n W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekrocz\u0105 kwot\u0119 jak\u0105 Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce przeznaczy\u0107<\/p>\n na realizacj\u0119 zam\u00f3wienia, Zamawiaj\u0105cy, mo\u017ce podj\u0105\u0107 negocjacje z wybranym zgodnie z zasad\u0105<\/p>\n konkurencyjno\u015bci Wykonawc\u0105 lub powt\u00f3rzy\u0107 post\u0119powanie w trybie zasady konkurencyjno\u015bci.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana<\/p>\n cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o<\/p>\n 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert.<\/p>\n Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n <\/p>\n IX\u00a0\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n X\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 14 kwietnia 2017 roku<\/u><\/strong> do godziny 16.00<\/u><\/strong> pisemnej, w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny , ul. Droga M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat)w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem \u201eZapytanie<\/strong>\u00a0 ofertowe FRL\/1\/2017\/SDM\u201d.<\/strong><\/p>\n Oferty z\u0142o\u017cone po tym terminie nie b\u0119d\u0105 rozpatrywane.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin<\/p>\n z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do sekretariatu Zamawiaj\u0105cego na<\/p>\n w\/w adres.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego<\/p>\n oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za<\/p>\n przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XI Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce<\/p>\n okoliczno\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XII\u00a0 Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami oraz przekazywania o\u015bwiadcze\u0144 lub dokument\u00f3w: <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIII\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Andrzej G\u00f3reczny \u2013 Kierownik projektu<\/p>\n Tel.: 516\u00a0283 460, e-mail: \"><\/a><\/p>\n Sylwia Parafiniuk \u2013 Specjalista ds. organizacyjnych<\/p>\n Tel.: 84 627 18 32, e-mail: \"><\/a><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n XIV Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy przewiduje mo\u017cliwo\u015b\u0107 dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowi\u0105zywania w formie pisemnej pod rygorem niewa\u017cno\u015bci.<\/p>\n <\/p>\n XV Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytanie ofertowe<\/a>:<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n \u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026<\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 podpis<\/em><\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\nw oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n\n
\nw oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0<\/em><\/h1>\n
\u00a0<\/em><\/h1>\n
\u00a0<\/em><\/h1>\n
\u00a0<\/em><\/h1>\n
\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0<\/em><\/h1>\n
\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 <\/em>Z powa\u017caniem, w imieniu Zamawiaj\u0105cego<\/em><\/h1>\n