FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
- Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl [1]; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl [2]
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 7 kwietnia 2017 roku
L.dz. FRL/434/17
Znak sprawy: FRL/2/2017/DDS
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] [3] usług indywidualnego doradztwa specjalistycznego.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Droga do sukcesu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś 9 – Rynek pracy, Działanie 9.3 – Rozwój przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie usługi indywidualnego doradztwa specjalistycznego w następującym wymiarze:
- część I – śr. 216 godzin,
- część II – śr. 216 godzin,
- część III – śr. 432 godzin.
Łączny planowany wymiar wynosi 864 godzin.
Usługa indywidualnego doradztwa specjalistycznego dla 1 uczestnika w wymiarze 18 godzin realizowana będzie przez pierwsze 3 miesiące po 3 godziny/osobę/miesiąc, a przez kolejne 9 miesięcy po 1 godzinie/osobę/miesiąc). Czas trwania 1 godziny usługi indywidualnego doradztwa specjalistycznego wynosi 60 minut.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
- Część I – Chełm (planowana liczba godzin: śr. 216).
Wybór jednego doradcy. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na doradcę wynosi śr. 216 godzin (śr. 12 uczestników x 18 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Chełm.
- Część II – Tomaszów Lubelski (planowana liczba godzin: śr. 216).
Wybór jednego doradcy. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na doradcę wynosi śr. 216 godzin (śr. 12 uczestników x 18 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Tomaszów Lubelski.
- Część III – Zamość (planowana liczba godzin: śr. 432).
Wybór dwóch doradców. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na 1-go doradcę wynosi 216 godzin (12 uczestników x 18 godzin) i na 2-go doradcę wynosi 216 godziny (12 uczestników x 18 godzin).
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 4 doradców w celu przeprowadzenia 864 godzin usług indywidualnego doradztwa specjalistycznego w zakresie efektywnego wydatkowania i rozliczania otrzymanych środków (dotacji oraz wsparcia pomostowego) oraz prowadzenia działalności gospodarczej dla 48 uczestników/czek projektu. Celem doradztwa będzie poszerzenie wiedzy i umiejętności organizacyjnych, menadżerskich i w innym zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i rozliczenia dotacji oraz wsparcia pomostowego.
Planowana liczba godzin na poszczególne części zapytania ofertowego wynosi: część I – 216 godzin, część II – 216 godzin, część III – 432 godziny indywidualnego doradztwa specjalistycznego. Łączna planowana liczba godzin na wszystkie części wynosi 864 godzin.
- Część I – Chełm (planowana liczba godzin: śr. 216).
Wybór jednego doradcy. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na doradcę wynosi śr. 216 godzin (śr. 12 uczestników x 18 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Chełm.
- Część II – Tomaszów Lubelski (planowana liczba godzin: śr. 216).
Wybór jednego doradcy. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na doradcę wynosi śr. 216 godzin (śr. 12 uczestników x 18 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Tomaszów Lubelski.
- Część III – Zamość (planowana liczba godzin: śr. 432).
Wybór dwóch doradców. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na 1-go doradcę wynosi 216 godzin (12 uczestników x 18 godzin) i na 2-go doradcę wynosi 216 godziny (12 uczestników x 18 godzin).
Tematyka indywidualnego doradztwa specjalistycznego dotyczyć będzie m.in.:
- pomocy doradczej w prawnych, finansowych, marketingowych aspektach prowadzenia działalności gospodarczej,
- pomocy doradczej w efektywnym, prawidłowym wydatkowaniu, rozliczeniu i wykorzystaniu środków przyznanych w ramach wsparcia finansowego i wsparcia pomostowego,
- pomocy doradczej w innych, zgłaszanych przez uczestników projektu problemach, wynikłych w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej (ad hoc).
Usługi świadczone będą dla uczestników/czek projektu zamieszkałych na terenie powiatów: biłgorajskiego, chełmskiego, hrubieszowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego, włodawskiego, zamojskiego, m. Zamość i m. Chełm.
Usługi wykonywane będą okresie od sierpnia 2017 r. do lipca 2018 r. w godzinach 8.00-16.00, zgodnie z harmonogramem realizacji usługi przygotowanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z uczestnikami/kami projektu i przedstawionym Wykonawcy, co najmniej na trzy dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Wykonawca będzie zobowiązany dostosować się do terminów zgłaszanych przez Zamawiającego.
Wykonawca dopuszcza możliwości zmian w harmonogramie tylko z uzasadnionych powodów leżących po stronie uczestników/czek projektu, siły wyższej, wydarzeń losowych niezależnych od Zamawiającego, uczestników/czek projektu i Wykonawcy.
Zamawiający zobowiązuje się do opracowania i przekazania Wykonawcy formularzy dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego służących do potwierdzenia udziału uczestników/czek projektu oraz zapewnia także zaplecze lokalowe.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od liczby podpisanych umów na wsparcie pomostowe..
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin planowanego indywidualnego doradztwa specjalistycznego w przypadku zmiany liczby uczestników/czek projektu.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile to zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
- Wykonawca powinien prowadzić usługi w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. według uzgodnionego harmonogramu. Harmonogram może ulegać modyfikacji w zależności od wynikających na bieżąco potrzeb.
- Wykonawca powinien prowadzić dostarczoną przez Zamawiającego dokumentację usług doradczych.
- Wykonawca powinien prowadzić ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach projektu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
- Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją usługi (dojazd, nocleg, wyżywienie itp.).
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
79410000-1 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: sierpień 2017 r. do lipiec 2018 r.
Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu oraz zmiany liczby godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
- Posiadają wykształcenie wyższe (ocena na podstawie kserokopii dyplomu).
- Posiadają min. 200 godzin lub 2 lata doświadczenia zawodowego (w okresie 3 ostatnich lat) związanego ze świadczeniem usług doradczych dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej/doradztwem w zakresie rozliczania uzyskanego wsparcia finansowego/doradztwem biznesowym/doradztwem marketingowym/wykonywaniu usług doradczych tożsamych rodzajowo (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zadań określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (ocena na podstawie Załącznika nr 4).
- Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (ocena na podstawie Załącznika nr 5).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VI Informacje o wykluczeniu:
- Z zamówienia wykluczone są osoby zatrudnione w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.
- Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
- Odrzucenie oferty:
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
- została złożona po upływie wyznaczonego terminu,
- formularz oferty i wymagane załączniki zostały podpisane przez osobę/osoby nieuprawnione,
- zawierająca błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi.
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
- Badanie oferty:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
- Cena za 1 godzinę brutto w zł – 60% (60 pkt.)
- Doświadczenie – 30% (30 pkt.)
- Dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje – 10% (10 pkt.)
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę godzin przeprowadzonych zajęć indywidualnego doradztwa w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się niniejszego zapytania ofertowego.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Ad. 3 W ramach kryterium „dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje”. Zamawiający będzie przyznawał 10 punktów za kursy/szkolenia/studia podyplomowe i ich zgodność z przedmiotem zamówienia, w oparciu o załączone kserokopie dokumentów.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – Wykonawca może złożyć ofertę cenową tylko na 1 część zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty Wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 1.
- Do oferty należy dołączyć:
- Wykaz – opis doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat od stanowiący Załącznik nr 2,
- życiorys zawodowy z opisem doświadczenia w prowadzeniu podobnych zajęć (max. 5 kartek, wydruk dwustronny) w 2 jednobrzmiących egzemplarzach stanowiący Załącznik nr 3,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 4,
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiący Załącznik nr 5,
- kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i doświadczenie oraz ewentualnie rekomendacje i referencje potwierdzone za zgodność z oryginałem, opatrzone podpisem Wykonawcy.
- Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
- Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
- Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 19 kwietnia 2017 r. do godziny 10.00 w formie pisemnej w Biurze projektu w Filii Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/2/2017/DDS”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do Biura projektu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
- w postępowaniu wpłynęły wadliwe oferty i nie można usunąć ich wad,
- w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy,
- w postępowaniu doszło do naruszenia zasad określonych w Regulaminie.
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
- Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się w formie pisemnej oraz pocztą elektroniczną.
- Wszelki informacje dotyczące podjętych przez Zamawiającego czynności będą przekazywane wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający wymaga, w każdym przypadku, potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania wiadomości. W przypadku braku takiego potwierdzenia przez Wykonawcę, pomimo wezwania przez Zamawiającego, domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany e-mail (podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie), zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z pismem.
- Wykonawca powinien sprawdzać stronę internetową fundacja.lublin.pl [4] – zakładka „Zapytania ofertowe”, ponieważ będą tam publikowane informacje związane z niniejszym postępowaniem.
XIII Osoby do kontaktów:
Sławomir Czerwiński – Koordynator projektu
tel.: 516 283 389, e-mail: s.czerwinski@fundacja.lublin.pl [5]
Małgorzata Kellner
tel.: 84 664 10 27, e-mail: tomaszow@fundacja.lublin.pl [6]
XIV Warunki zmiany umowy:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą w następstwie niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia stosownych przesłanek wskazanych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba uczestników/czek projektu może ulec zmniejszeniu. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu proporcjonalnego wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy w sytuacji, gdy nastąpi konieczność wprowadzenia zmian w wyniku zmiany wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Zarządzającej.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy z powodu:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy,
- zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego,
- zmiany harmonogramu realizacji projektu wpływająca na harmonogram wykonania usługi objętej niniejszym zamówieniem.
- zmiany harmonogramu realizacji projektu wynikająca ze zmiany w zakresie finansowania projektu (zmiany harmonogramu płatności).
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl [4], w zakładce: Zapytania ofertowe):
- Formularz oferty Wykonawcy.
- Wykaz – opis doświadczenia w zakresie przeprowadzania indywidualnego doradztwa specjalistycznego.
- Życiorys zawodowy zawierający doświadczenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia w 2 jednobrzmiących egzemplarzach.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
- Kopie dokumentów (umów, referencji, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzających przeprowadzenie wymienionych zajęć wymienionych w Załączniku nr 2.
- Kopie uzyskanych dyplomów/zaświadczeń, poświadczające posiadane wykształcenie/ uprawnienia (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
[1] [7] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
Zapytanie ofertowe_FRL_2_2017_DDS doradztwo specjalistyczne [8]
Zał. nr 1_Formularz oferty [9]
Zał. nr 2__Wykaz i opis_doświadczenia [10]
Zał. nr 3_ CV [11]
Zał. nr 4_ Oświadczenie Wykonawcy [12]
zał. nr 5_Oświadczenie o braku powiązań [13]