12 Kwi 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 7 kwietnia 2017 roku
L.dz. FRL/434/17
Znak sprawy: FRL/2/2017/DDS
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] usług indywidualnego doradztwa specjalistycznego.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Droga do sukcesu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś 9 – Rynek pracy, Działanie 9.3 – Rozwój przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie usługi indywidualnego doradztwa specjalistycznego w następującym wymiarze:
Łączny planowany wymiar wynosi 864 godzin.
Usługa indywidualnego doradztwa specjalistycznego dla 1 uczestnika w wymiarze 18 godzin realizowana będzie przez pierwsze 3 miesiące po 3 godziny/osobę/miesiąc, a przez kolejne 9 miesięcy po 1 godzinie/osobę/miesiąc). Czas trwania 1 godziny usługi indywidualnego doradztwa specjalistycznego wynosi 60 minut.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Wybór jednego doradcy. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na doradcę wynosi śr. 216 godzin (śr. 12 uczestników x 18 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Chełm.
Wybór jednego doradcy. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na doradcę wynosi śr. 216 godzin (śr. 12 uczestników x 18 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Tomaszów Lubelski.
Wybór dwóch doradców. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na 1-go doradcę wynosi 216 godzin (12 uczestników x 18 godzin) i na 2-go doradcę wynosi 216 godziny (12 uczestników x 18 godzin).
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 4 doradców w celu przeprowadzenia 864 godzin usług indywidualnego doradztwa specjalistycznego w zakresie efektywnego wydatkowania i rozliczania otrzymanych środków (dotacji oraz wsparcia pomostowego) oraz prowadzenia działalności gospodarczej dla 48 uczestników/czek projektu. Celem doradztwa będzie poszerzenie wiedzy i umiejętności organizacyjnych, menadżerskich i w innym zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i rozliczenia dotacji oraz wsparcia pomostowego.
Planowana liczba godzin na poszczególne części zapytania ofertowego wynosi: część I – 216 godzin, część II – 216 godzin, część III – 432 godziny indywidualnego doradztwa specjalistycznego. Łączna planowana liczba godzin na wszystkie części wynosi 864 godzin.
Wybór jednego doradcy. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na doradcę wynosi śr. 216 godzin (śr. 12 uczestników x 18 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Chełm.
Wybór jednego doradcy. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na doradcę wynosi śr. 216 godzin (śr. 12 uczestników x 18 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Tomaszów Lubelski.
Wybór dwóch doradców. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na 1-go doradcę wynosi 216 godzin (12 uczestników x 18 godzin) i na 2-go doradcę wynosi 216 godziny (12 uczestników x 18 godzin).
Tematyka indywidualnego doradztwa specjalistycznego dotyczyć będzie m.in.:
Usługi świadczone będą dla uczestników/czek projektu zamieszkałych na terenie powiatów: biłgorajskiego, chełmskiego, hrubieszowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego, włodawskiego, zamojskiego, m. Zamość i m. Chełm.
Usługi wykonywane będą okresie od sierpnia 2017 r. do lipca 2018 r. w godzinach 8.00-16.00, zgodnie z harmonogramem realizacji usługi przygotowanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z uczestnikami/kami projektu i przedstawionym Wykonawcy, co najmniej na trzy dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Wykonawca będzie zobowiązany dostosować się do terminów zgłaszanych przez Zamawiającego.
Wykonawca dopuszcza możliwości zmian w harmonogramie tylko z uzasadnionych powodów leżących po stronie uczestników/czek projektu, siły wyższej, wydarzeń losowych niezależnych od Zamawiającego, uczestników/czek projektu i Wykonawcy.
Zamawiający zobowiązuje się do opracowania i przekazania Wykonawcy formularzy dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego służących do potwierdzenia udziału uczestników/czek projektu oraz zapewnia także zaplecze lokalowe.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od liczby podpisanych umów na wsparcie pomostowe..
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin planowanego indywidualnego doradztwa specjalistycznego w przypadku zmiany liczby uczestników/czek projektu.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile to zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
79410000-1 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: sierpień 2017 r. do lipiec 2018 r.
Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu oraz zmiany liczby godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VI Informacje o wykluczeniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę godzin przeprowadzonych zajęć indywidualnego doradztwa w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się niniejszego zapytania ofertowego.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Ad. 3 W ramach kryterium „dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje”. Zamawiający będzie przyznawał 10 punktów za kursy/szkolenia/studia podyplomowe i ich zgodność z przedmiotem zamówienia, w oparciu o załączone kserokopie dokumentów.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 19 kwietnia 2017 r. do godziny 10.00 w formie pisemnej w Biurze projektu w Filii Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/2/2017/DDS”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do Biura projektu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XIII Osoby do kontaktów:
Sławomir Czerwiński – Koordynator projektu
tel.: 516 283 389, e-mail:
Małgorzata Kellner
tel.: 84 664 10 27, e-mail:
XIV Warunki zmiany umowy:
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
Zapytanie ofertowe_FRL_2_2017_DDS doradztwo specjalistyczne
Zał. nr 1_Formularz oferty
Zał. nr 2__Wykaz i opis_doświadczenia
Zał. nr 3_ CV
Zał. nr 4_ Oświadczenie Wykonawcy
zał. nr 5_Oświadczenie o braku powiązań
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
Lublin, dnia 7 kwietnia 2017 roku<\/p>\n
L.dz. FRL\/434\/17<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/2\/2017\/DDS<\/p>\n
Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do sk\u0142adania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1]<\/a> us\u0142ug indywidualnego <\/strong>doradztwa specjalistycznego.\u00a0 <\/strong>\u00a0<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eDroga do sukcesu\u201d<\/strong> w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b 9 \u2013 Rynek pracy, Dzia\u0142anie 9.3 \u2013\u00a0 Rozw\u00f3j przedsi\u0119biorczo\u015bci wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie us\u0142ugi indywidualnego d<\/strong>oradztwa specjalistycznego w nast\u0119puj\u0105cym wymiarze: <\/strong><\/p>\n \u0141\u0105czny planowany wymiar wynosi 864\u00a0godzin.<\/p>\n <\/p>\n Us\u0142uga indywidualnego doradztwa specjalistycznego dla 1 uczestnika w wymiarze 18 godzin realizowana b\u0119dzie przez pierwsze 3 miesi\u0105ce po 3 godziny\/osob\u0119\/miesi\u0105c, a przez kolejne 9 miesi\u0119cy po 1 godzinie\/osob\u0119\/miesi\u0105c). Czas trwania 1 godziny us\u0142ugi indywidualnego doradztwa specjalistycznego wynosi 60 minut.<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto za jedn\u0105 godzin\u0119 realizacji us\u0142ugi.<\/u><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Wyb\u00f3r jednego doradcy<\/u>. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadaj\u0105ca na doradc\u0119 wynosi \u015br. 216 godzin (\u015br. 12 uczestnik\u00f3w x\u00a018\u00a0godzin).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Che\u0142m.<\/p>\n <\/p>\n Wyb\u00f3r jednego doradcy<\/u>. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadaj\u0105ca na doradc\u0119 wynosi \u015br. 216 godzin (\u015br. 12 uczestnik\u00f3w x\u00a018\u00a0godzin).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Tomasz\u00f3w Lubelski.<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Wyb\u00f3r dw\u00f3ch doradc\u00f3w.<\/u> Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadaj\u0105ca na 1-go doradc\u0119 wynosi 216 godzin (12 uczestnik\u00f3w x\u00a018\u00a0godzin) i na 2-go doradc\u0119 wynosi 216 godziny (12 uczestnik\u00f3w x 18 godzin).<\/p>\n \u00a0<\/u><\/strong><\/p>\n I \u00a0\u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane<\/strong> w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n II\u00a0\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wy\u0142onienie 4 doradc\u00f3w w celu przeprowadzenia 864 godzin us\u0142ug indywidualnego doradztwa specjalistycznego w zakresie efektywnego wydatkowania i rozliczania otrzymanych \u015brodk\u00f3w (dotacji oraz wsparcia pomostowego) oraz prowadzenia dzia\u0142alno\u015bci gospodarczej dla 48 uczestnik\u00f3w\/czek projektu. Celem doradztwa b\u0119dzie poszerzenie wiedzy i umiej\u0119tno\u015bci organizacyjnych, menad\u017cerskich i w innym zakresie prowadzenia dzia\u0142alno\u015bci gospodarczej i rozliczenia dotacji oraz wsparcia pomostowego.<\/p>\n <\/p>\n Planowana liczba godzin na poszczeg\u00f3lne cz\u0119\u015bci zapytania ofertowego wynosi: cz\u0119\u015b\u0107 I – 216 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 II – 216 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 III – 432 godziny indywidualnego doradztwa specjalistycznego. \u0141\u0105czna planowana liczba godzin na wszystkie cz\u0119\u015bci wynosi 864 godzin.<\/p>\n <\/p>\n Wyb\u00f3r jednego doradcy<\/u>. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadaj\u0105ca na doradc\u0119 wynosi \u015br. 216 godzin (\u015br. 12 uczestnik\u00f3w x\u00a018\u00a0godzin).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Che\u0142m.<\/p>\n <\/p>\n Wyb\u00f3r jednego doradcy<\/u>. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadaj\u0105ca na doradc\u0119 wynosi \u015br. 216 godzin (\u015br. 12 uczestnik\u00f3w x\u00a018\u00a0godzin).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Tomasz\u00f3w Lubelski.<\/p>\n <\/p>\n Wyb\u00f3r dw\u00f3ch doradc\u00f3w.<\/u> Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadaj\u0105ca na 1-go doradc\u0119 wynosi 216 godzin (12 uczestnik\u00f3w x\u00a018\u00a0godzin) i na 2-go doradc\u0119 wynosi 216 godziny (12 uczestnik\u00f3w x 18 godzin).<\/p>\n <\/p>\n Tematyka indywidualnego doradztwa specjalistycznego dotyczy\u0107 b\u0119dzie m.in.: <\/strong><\/p>\n Us\u0142ugi \u015bwiadczone b\u0119d\u0105 dla uczestnik\u00f3w\/czek projektu zamieszka\u0142ych na terenie powiat\u00f3w: bi\u0142gorajskiego, che\u0142mskiego, hrubieszowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego, w\u0142odawskiego, zamojskiego, m. Zamo\u015b\u0107 i m. Che\u0142m.<\/p>\n <\/p>\n Us\u0142ugi wykonywane b\u0119d\u0105 okresie od sierpnia 2017 r. do lipca 2018 r. w godzinach 8.00-16.00, zgodnie z harmonogramem realizacji us\u0142ugi przygotowanym przez Zamawiaj\u0105cego w uzgodnieniu z uczestnikami\/kami projektu i przedstawionym Wykonawcy, co najmniej na trzy dni przed rozpocz\u0119ciem realizacji us\u0142ugi. Wykonawca b\u0119dzie zobowi\u0105zany dostosowa\u0107 si\u0119 do termin\u00f3w zg\u0142aszanych przez Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n <\/p>\n Wykonawca dopuszcza mo\u017cliwo\u015bci zmian w harmonogramie tylko z uzasadnionych powod\u00f3w le\u017c\u0105cych po stronie uczestnik\u00f3w\/czek projektu, si\u0142y wy\u017cszej, wydarze\u0144 losowych niezale\u017cnych od Zamawiaj\u0105cego, uczestnik\u00f3w\/czek projektu i Wykonawcy.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zobowi\u0105zuje si\u0119 do opracowania i przekazania Wykonawcy formularzy dokument\u00f3w\u00a0 niezb\u0119dnych do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego s\u0142u\u017c\u0105cych do potwierdzenia udzia\u0142u uczestnik\u00f3w\/czek projektu oraz zapewnia tak\u017ce zaplecze lokalowe.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w, terminu i miejsca realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od liczby podpisanych um\u00f3w na wsparcie pomostowe..<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby godzin planowanego indywidualnego doradztwa specjalistycznego w\u00a0przypadku zmiany liczby uczestnik\u00f3w\/czek projektu.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci okre\u015blonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020 \u2013 zam\u00f3wienia uzupe\u0142niaj\u0105cego, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50%\u00a0 warto\u015bci zam\u00f3wienia okre\u015blonego w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o\u00a0ile to zam\u00f3wienie jest\u00a0 zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia podstawowego.<\/p>\n <\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji us\u0142ug:<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n III\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 79410000-1 Us\u0142ugi\u00a0 doradcze\u00a0 w\u00a0 zakresie\u00a0 dzia\u0142alno\u015bci\u00a0 gospodarczej\u00a0 i\u00a0 zarz\u0105dzania<\/p>\n <\/p>\n IV\u00a0 Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Planowany termin realizacji us\u0142ug: sierpie\u0144 2017 r. do lipiec 2018 r.<\/p>\n <\/p>\n Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram us\u0142ug zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania i\u00a0zrekrutowaniu uczestnik\u00f3w projektu.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w, terminu i miejsca realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu oraz zmiany liczby godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego.<\/p>\n <\/p>\n V\u00a0\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n <\/p>\n Ocena spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu b\u0119dzie przeprowadzona w oparciu o przed\u0142o\u017cone przez Wykonawc\u0119 dokumenty i o\u015bwiadczenia stanowi\u0105ce za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania.<\/p>\n <\/p>\n Oferty Wykonawc\u00f3w, kt\u00f3rzy nie przed\u0142o\u017c\u0105 wymaganych dokument\u00f3w i o\u015bwiadcze\u0144 stanowi\u0105cych za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania zostan\u0105 uznane za niewa\u017cne i nie b\u0119d\u0105 podlega\u0142y ocenie.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VI\u00a0 Informacje o wykluczeniu:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Ocena spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu b\u0119dzie przeprowadzona w oparciu o przed\u0142o\u017cone przez Wykonawc\u0119 dokumenty i o\u015bwiadczenia stanowi\u0105ce za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania.<\/p>\n Oferty Wykonawc\u00f3w, kt\u00f3rzy nie przed\u0142o\u017c\u0105 wymaganych dokument\u00f3w i o\u015bwiadcze\u0144 stanowi\u0105cych za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania zostan\u0105 uznane za niewa\u017cne i nie b\u0119d\u0105 podlega\u0142y ocenie.<\/p>\n <\/p>\n VII Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie ofert<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n Z tytu\u0142 odrzucenia oferty Wykonawcom nie przys\u0142uguje \u017cadne roszczenie wzgl\u0119dem Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n <\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VIII Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o\u00a0nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Ad. 1 Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Ad. 2 W ramach kryterium \u201edo\u015bwiadczenie\u201d Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty od 0 do 30 za liczb\u0119 godzin przeprowadzonych zaj\u0119\u0107 indywidualnego doradztwa w zakresie zgodnym z przedmiotem zam\u00f3wienia, w\u00a0ci\u0105gu ostatnich 3\u00a0lat liczone od daty ukazania si\u0119 niniejszego zapytania ofertowego.<\/p>\n <\/p>\n Punkty liczone b\u0119d\u0105 wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w\u00a0za\u0142\u0105czniku nr 2.<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie zaj\u0119\u0107 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 2 (kopii referencji lub um\u00f3w, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z\u00a0orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119).\u00a0 <\/u><\/p>\n <\/p>\n Liczba godzin oferty ocenianej<\/p>\n Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ————————————————————–\u00a0\u00a0\u00a0 x 30<\/p>\n (liczba godzin)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Najwi\u0119ksza liczba godzin w\u015br\u00f3d nades\u0142anych ofert<\/p>\n <\/p>\n Ad. 3 W ramach kryterium \u201edodatkowe kursy\/szkolenia podnosz\u0105ce kwalifikacje\u201d. Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 10 punkt\u00f3w za kursy\/szkolenia\/studia podyplomowe i ich zgodno\u015b\u0107 z\u00a0przedmiotem zam\u00f3wienia, w oparciu o za\u0142\u0105czone kserokopie dokument\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplom\u00f3w\/za\u015bwiadcze\u0144 potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107\u00a0\u00a0\u00a0 z orygina\u0142em. Wszystkie kserokopie dokument\u00f3w do\u0142\u0105czone do oferty musz\u0105 by\u0107 potwierdzone za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsze oferty, kt\u00f3re uzyskaj\u0105 najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 o ustalone wy\u017cej kryteria w ramach poszczeg\u00f3lnych cz\u0119\u015bci zapytania.<\/p>\n <\/p>\n Je\u015bli nie b\u0119dzie mo\u017cna dokona\u0107 wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzgl\u0119du na to, \u017ce dwie lub wi\u0119cej oferty\u00a0 przedstawi\u0105\u00a0 taki sam bilans ceny i innych kryteri\u00f3w oceny ofert, Zamawiaj\u0105cy przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.<\/p>\n <\/p>\n W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekrocz\u0105 kwot\u0119 jak\u0105 Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce przeznaczy\u0107 na realizacj\u0119 zam\u00f3wienia, Zamawiaj\u0105cy, mo\u017ce podj\u0105\u0107 negocjacje z wybranym zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci Wykonawc\u0105 lub powt\u00f3rzy\u0107 post\u0119powanie w trybie zasady konkurencyjno\u015bci.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n IX\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n X\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 19 kwietnia 2017 r. do godziny 10.00 w<\/u><\/strong> formie pisemnej w Biurze projektu w Filii Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Zamo\u015bciu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamo\u015b\u0107 w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe FRL\/2\/2017\/DDS\u201d.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do Biura projektu Zamawiaj\u0105cego na w\/w adres.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XI Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XII\u00a0 Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami oraz przekazywania o\u015bwiadcze\u0144 lub dokument\u00f3w: <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIII\u00a0 Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n S\u0142awomir Czerwi\u0144ski \u2013 Koordynator projektu<\/p>\n tel.: 516\u00a0283 389, e-mail: \"><\/a> XIV Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XV Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n [1]<\/a> W rozumieniu \u201eWytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020\u201d<\/p>\n Zapytanie ofertowe_FRL_2_2017_DDS doradztwo specjalistyczne<\/a>\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\nMa\u0142gorzata Kellner
\ntel.: 84\u00a0664 10 27, e-mail: \"><\/a>
\n\u00a0<\/strong><\/p>\n\n
\n
\nZa\u0142. nr 1_Formularz oferty<\/a>
\nZa\u0142. nr 2__Wykaz i opis_do\u015bwiadczenia<\/a>
\nZa\u0142. nr 3_ CV<\/a>
\nZa\u0142. nr 4_ O\u015bwiadczenie Wykonawcy<\/a>
\nza\u0142. nr 5_O\u015bwiadczenie o braku powi\u0105za\u0144<\/a><\/p>\n