12 kwi 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 7 kwietnia 2017 roku
L.dz. FRL/434/17
Znak sprawy: FRL/2/2017/DDS
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] usług indywidualnego doradztwa specjalistycznego.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Droga do sukcesu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś 9 – Rynek pracy, Działanie 9.3 – Rozwój przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie usługi indywidualnego doradztwa specjalistycznego w następującym wymiarze:
Łączny planowany wymiar wynosi 864 godzin.
Usługa indywidualnego doradztwa specjalistycznego dla 1 uczestnika w wymiarze 18 godzin realizowana będzie przez pierwsze 3 miesiące po 3 godziny/osobę/miesiąc, a przez kolejne 9 miesięcy po 1 godzinie/osobę/miesiąc). Czas trwania 1 godziny usługi indywidualnego doradztwa specjalistycznego wynosi 60 minut.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Wybór jednego doradcy. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na doradcę wynosi śr. 216 godzin (śr. 12 uczestników x 18 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Chełm.
Wybór jednego doradcy. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na doradcę wynosi śr. 216 godzin (śr. 12 uczestników x 18 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Tomaszów Lubelski.
Wybór dwóch doradców. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na 1-go doradcę wynosi 216 godzin (12 uczestników x 18 godzin) i na 2-go doradcę wynosi 216 godziny (12 uczestników x 18 godzin).
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 4 doradców w celu przeprowadzenia 864 godzin usług indywidualnego doradztwa specjalistycznego w zakresie efektywnego wydatkowania i rozliczania otrzymanych środków (dotacji oraz wsparcia pomostowego) oraz prowadzenia działalności gospodarczej dla 48 uczestników/czek projektu. Celem doradztwa będzie poszerzenie wiedzy i umiejętności organizacyjnych, menadżerskich i w innym zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i rozliczenia dotacji oraz wsparcia pomostowego.
Planowana liczba godzin na poszczególne części zapytania ofertowego wynosi: część I – 216 godzin, część II – 216 godzin, część III – 432 godziny indywidualnego doradztwa specjalistycznego. Łączna planowana liczba godzin na wszystkie części wynosi 864 godzin.
Wybór jednego doradcy. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na doradcę wynosi śr. 216 godzin (śr. 12 uczestników x 18 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Chełm.
Wybór jednego doradcy. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na doradcę wynosi śr. 216 godzin (śr. 12 uczestników x 18 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Tomaszów Lubelski.
Wybór dwóch doradców. Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego przypadająca na 1-go doradcę wynosi 216 godzin (12 uczestników x 18 godzin) i na 2-go doradcę wynosi 216 godziny (12 uczestników x 18 godzin).
Tematyka indywidualnego doradztwa specjalistycznego dotyczyć będzie m.in.:
Usługi świadczone będą dla uczestników/czek projektu zamieszkałych na terenie powiatów: biłgorajskiego, chełmskiego, hrubieszowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego, włodawskiego, zamojskiego, m. Zamość i m. Chełm.
Usługi wykonywane będą okresie od sierpnia 2017 r. do lipca 2018 r. w godzinach 8.00-16.00, zgodnie z harmonogramem realizacji usługi przygotowanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z uczestnikami/kami projektu i przedstawionym Wykonawcy, co najmniej na trzy dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Wykonawca będzie zobowiązany dostosować się do terminów zgłaszanych przez Zamawiającego.
Wykonawca dopuszcza możliwości zmian w harmonogramie tylko z uzasadnionych powodów leżących po stronie uczestników/czek projektu, siły wyższej, wydarzeń losowych niezależnych od Zamawiającego, uczestników/czek projektu i Wykonawcy.
Zamawiający zobowiązuje się do opracowania i przekazania Wykonawcy formularzy dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego służących do potwierdzenia udziału uczestników/czek projektu oraz zapewnia także zaplecze lokalowe.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od liczby podpisanych umów na wsparcie pomostowe..
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin planowanego indywidualnego doradztwa specjalistycznego w przypadku zmiany liczby uczestników/czek projektu.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile to zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
79410000-1 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: sierpień 2017 r. do lipiec 2018 r.
Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu oraz zmiany liczby godzin indywidualnego doradztwa specjalistycznego.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VI Informacje o wykluczeniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę godzin przeprowadzonych zajęć indywidualnego doradztwa w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się niniejszego zapytania ofertowego.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Ad. 3 W ramach kryterium „dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje”. Zamawiający będzie przyznawał 10 punktów za kursy/szkolenia/studia podyplomowe i ich zgodność z przedmiotem zamówienia, w oparciu o załączone kserokopie dokumentów.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 19 kwietnia 2017 r. do godziny 10.00 w formie pisemnej w Biurze projektu w Filii Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/2/2017/DDS”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do Biura projektu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XIII Osoby do kontaktów:
Sławomir Czerwiński – Koordynator projektu
tel.: 516 283 389, e-mail: s.czerwinski@fundacja.lublin.pl
Małgorzata Kellner
tel.: 84 664 10 27, e-mail: tomaszow@fundacja.lublin.pl
XIV Warunki zmiany umowy:
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
Zapytanie ofertowe_FRL_2_2017_DDS doradztwo specjalistyczne
Zał. nr 1_Formularz oferty
Zał. nr 2__Wykaz i opis_doświadczenia
Zał. nr 3_ CV
Zał. nr 4_ Oświadczenie Wykonawcy
zał. nr 5_Oświadczenie o braku powiązań