03 gru 2019
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/273/19 Lublin, 03 grudnia 2019 roku
Znak sprawy: FRL/13/2019/ANC
Zapytanie ofertowe – rozeznanie rynku dotyczące przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizująca projekt „Aktywni na co dzień” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne Działanie 11.1 Aktywne włączenie, zaprasza do złożenia oferty na przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego dla 12 uczestników i uczestniczek projektu na terenie województwa lubelskiego. Łącznie 48 godziny indywidulanego poradnictwa zawodowego.
Czas trwania 1 godziny indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut.
Wykonawca podaje cenę brutto za przeprowadzenie jednej godziny realizacji usługi.
Postępowanie prowadzone jest w formie rozeznania rynku, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z procedurą rozeznania rynku określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na przeprowadzenie 48 godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego dla 12 Uczestników/Uczestniczek na terenie województwa lubelskiego.
Łączny wymiar przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego maksymalnie wyniesie 48 godzin. Usługa przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego dla 1 uczestnika realizowana będzie w ramach 2 spotkań (2 spotkania x 2 godziny).
Uczestnikami spotkań będą osoby bezrobotne i bierne zawodowo, z niepełnosprawnościami (w tym z zaburzeniami psychicznymi), wykluczone (w tym dotknięte ubóstwem) lub osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym z terenu woj. lubelskiego. Spotkania będą miały na celu opracowanie Indywidulnej Ścieżki Reintegracji dla Uczestniczek/Uczestników. Indywidulne poradnictwo zawodowe będzie obejmowało także przekazanie informacji o zawodach i kształceniu, umiejętności planowania kariery.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin w poszczególnych częściach realizacji usług w zależności od wyników procesu rekrutacji. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
85312320-8 Usługi doradztwa
Planowany termin realizacji usług: od grudnia 2019 do 31 lipca 2020 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników i uczestniczek projektu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają lub dysponują doradcami spełniającymi następujące wymogi (osoby wskazane do wykonania zamówienia osobiście, wymienione w wykazie zrealizowanych usług):
Na potwierdzenie powyższego warunku Oferent złoży oświadczenie wykonawcy/dostawcy stanowiące Załącznik nr 2 do zapytanie ofertowego.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią takie same ceny, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z rozeznaniem rynku Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie.
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Cena -60% (60 pkt)
Doświadczenie – 40% (40 pkt)
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium doświadczenie otrzyma oferta z największą liczbą przeprowadzonych godzin doradztwa indywidulanego. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów obliczoną według wzoru
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ——————————————————————- x 40
(liczba godzin) Największa liczba godzin spośród ważnych ofert
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie usług wymienionych w Załączniku nr 3 (kopii referencji lub umów, protokołów odbioru potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Wykazane doświadczenie nie nieudokumentowane należycie nie będzie podlegało ocenie.
Zgodnie z art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Panu/Pani:
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) do dnia 10 grudnia 2019 r. do godz. 10.00 w formie:
– pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin (Sekretariat), w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Znak sprawy: FRL/13/2019/ANC”
– elektronicznej na adres: e.zalewska@fudnacja.lublin.pl w tytule z dopiskiem „Znak sprawy: FRL/13/2019/ANC”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres, w przypadku poczty elektronicznej datę wpływu na adres wskazany przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Elżbieta Zalewska, adres e-mail: e.zalewska@fundacja.lublin.pl lub biuro@fundacja.lublin.pl