18 Mar 2019
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/69/19 Lublin, 18 marca 2019 roku
Znak sprawy: FRL/9/2019/ANC
Zapytanie ofertowe – rozeznanie rynku dotyczące
przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizująca projekt „Aktywni na co dzień” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne Działanie 11.1 Aktywne włączenie, zaprasza do złożenia oferty na przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego dla 48 uczestników i uczestniczek projektu na terenie województwa lubelskiego. Łącznie 192 godziny indywidulanego poradnictwa zawodowego, w podziale na części:
Czas trwania 1 godziny indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut.
Wykonawca podaje cenę brutto za przeprowadzenie jednej godziny realizacji usługi.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 lub dwie części zamówienia, ze względu na możliwość realizacji wsparcia w tych samych terminach w różnych miejscowościach woj. lubelskiego.
Postępowanie prowadzone jest w formie rozeznania rynku, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z procedurą rozeznania rynku określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego dla 48 Uczestników/Uczestniczek na terenie województwa lubelskiego w podziale na części:
Łączny wymiar przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego maksymalnie wyniesie 192 godzin. Usługa przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego dla 1 uczestnika realizowana będzie w ramach 2 spotkań (2 spotkania x 2 godziny).
Uczestnikami spotkań będą osoby bezrobotne i bierne zawodowo, z niepełnosprawnościami (w tym z zaburzeniami psychicznymi), wykluczone (w tym dotknięte ubóstwem) lub osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym z terenu woj. lubelskiego. Spotkania będą miały na celu opracowanie Indywidulnej Ścieżki Reintegracji dla Uczestniczek/Uczestników. Indywidulne poradnictwo zawodowe będzie obejmowało także przekazanie informacji o zawodach i kształceniu, umiejętności planowania kariery.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin w poszczególnych częściach realizacji usług w zależności od wyników procesu rekrutacji. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
85312320-8 Usługi doradztwa
Planowany termin realizacji usług: od kwietnia 2019 do 31 lipca 2020 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników i uczestniczek projektu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają lub dysponują doradcami spełniającymi następujące wymogi (osoby wskazane do wykonania zamówienia osobiście, wymienione w wykazie zrealizowanych usług):
Na potwierdzenie powyższego warunku Oferent złoży oświadczenie wykonawcy/dostawcy stanowiące Załącznik nr 2 do zapytanie ofertowego.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią takie same ceny, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z rozeznaniem rynku Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie.
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Cena -60% (60 pkt)
Doświadczenie – 40% (40 pkt)
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium doświadczenie otrzyma oferta z największą liczbą przeprowadzonych godzin doradztwa indywidulanego. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów obliczoną według wzoru
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ——————————————————————- x 40
(liczba godzin) Największa liczba godzin spośród ważnych ofert
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie usług wymienionych w Załączniku nr 3 (kopii referencji lub umów, protokołów odbioru potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Wykazane doświadczenie nie nieudokumentowane należycie nie będzie podlegało ocenie.
Zgodnie z art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Panu/Pani:
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) do dnia 25 marca 2019 r. do godz. 10.00 w formie:
– pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin (Sekretariat), w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Znak sprawy: FRL/9/2019/ANC”
– elektronicznej na adres: w tytule z dopiskiem „Znak sprawy: FRL/9/2019/ANC”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres, w przypadku poczty elektronicznej datę wpływu na adres wskazany przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Elżbieta Zalewska, adres e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.dz.FRL\/69\/19 Lublin, 18 marca 2019 roku<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/9\/2019\/ANC<\/p>\n
<\/p>\n
<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe – rozeznanie rynku dotycz\u0105ce <\/strong><\/p>\n przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego<\/strong><\/p>\n <\/strong><\/p>\n <\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert na przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego.<\/strong><\/p>\n <\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizuj\u0105ca projekt \u201eAktywni na co dzie\u0144\u201d w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020, O\u015b priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne Dzia\u0142anie 11.1 Aktywne w\u0142\u0105czenie, zaprasza do z\u0142o\u017cenia oferty na przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego<\/strong> dla 48 uczestnik\u00f3w i uczestniczek projektu na terenie wojew\u00f3dztwa lubelskiego. \u0141\u0105cznie 192 godziny indywidulanego poradnictwa zawodowego, w podziale na cz\u0119\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n Czas trwania 1 godziny indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut.<\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto za przeprowadzenie jednej godziny realizacji us\u0142ugi.<\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 na 1 lub dwie cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia, ze wzgl\u0119du na mo\u017cliwo\u015b\u0107 realizacji wsparcia w tych samych terminach w r\u00f3\u017cnych miejscowo\u015bciach woj. lubelskiego.<\/u><\/strong><\/p>\n <\/u><\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie rozeznania rynku, na podstawie wewn\u0119trznego obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane<\/strong> w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z procedur\u0105 rozeznania rynku okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wyb\u00f3r Wykonawcy na przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego<\/strong> dla 48 Uczestnik\u00f3w\/Uczestniczek na terenie wojew\u00f3dztwa lubelskiego w podziale na cz\u0119\u015bci:<\/p>\n \u0141\u0105czny wymiar przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego<\/strong> maksymalnie wyniesie 192 godzin. Us\u0142uga przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego<\/strong> dla 1 uczestnika realizowana b\u0119dzie w ramach 2 spotka\u0144 (2 spotkania x 2 godziny).<\/p>\n <\/p>\n Uczestnikami spotka\u0144 b\u0119d\u0105 osoby bezrobotne i bierne zawodowo, z niepe\u0142nosprawno\u015bciami (w tym z zaburzeniami psychicznymi), wykluczone (w tym dotkni\u0119te ub\u00f3stwem) lub osoby zagro\u017cone ub\u00f3stwem lub wykluczeniem spo\u0142ecznym z terenu woj. lubelskiego. Spotkania b\u0119d\u0105 mia\u0142y na celu opracowanie Indywidulnej \u015acie\u017cki Reintegracji dla Uczestniczek\/Uczestnik\u00f3w. Indywidulne poradnictwo zawodowe b\u0119dzie obejmowa\u0142o tak\u017ce przekazanie informacji o zawodach i kszta\u0142ceniu, umiej\u0119tno\u015bci planowania kariery.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby godzin w poszczeg\u00f3lnych cz\u0119\u015bciach realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od wynik\u00f3w procesu rekrutacji. Us\u0142ugi \u015bwiadczone b\u0119d\u0105 na terenie wojew\u00f3dztwa lubelskiego.<\/p>\n <\/p>\n Wykonawca zobowi\u0105zany b\u0119dzie do:<\/p>\n <\/p>\n <\/u><\/p>\n III. Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 85312320-8 Us\u0142ugi doradztwa<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Planowany termin realizacji us\u0142ug: od kwietnia 2019 do 31 lipca 2020 roku wg uzgodnionego z Zamawiaj\u0105cym harmonogramu. Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram us\u0142ug zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania i zrekrutowaniu uczestnik\u00f3w i uczestniczek projektu.<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n O udzielenie zam\u00f3wienia mog\u0105 si\u0119 ubiega\u0107 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 lub dysponuj\u0105 doradcami spe\u0142niaj\u0105cymi nast\u0119puj\u0105ce wymogi (osoby wskazane do wykonania zam\u00f3wienia osobi\u015bcie, wymienione w wykazie zrealizowanych us\u0142ug):<\/p>\n Na potwierdzenie powy\u017cszego warunku Oferent z\u0142o\u017cy o\u015bwiadczenie wykonawcy\/dostawcy stanowi\u0105ce Za\u0142\u0105cznik nr 2 do zapytanie ofertowego.<\/p>\n <\/p>\n Je\u015bli nie b\u0119dzie mo\u017cna dokona\u0107 wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzgl\u0119du na to, \u017ce dwie lub wi\u0119cej oferty przedstawi\u0105 takie same ceny, Zamawiaj\u0105cy przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.<\/p>\n W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekrocz\u0105 kwot\u0119 jak\u0105 Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce przeznaczy\u0107 na realizacj\u0119 zam\u00f3wienia, Zamawiaj\u0105cy, mo\u017ce podj\u0105\u0107 negocjacje z wybranym zgodnie z rozeznaniem rynku Wykonawc\u0105 lub powt\u00f3rzy\u0107 post\u0119powanie.<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n Cena -60% (60 pkt)<\/strong><\/p>\n Do\u015bwiadczenie \u2013 40% (40 pkt) <\/strong><\/p>\n <\/strong><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium do\u015bwiadczenie otrzyma oferta z najwi\u0119ksz\u0105 liczb\u0105 przeprowadzonych godzin doradztwa indywidulanego. Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w obliczon\u0105 wed\u0142ug wzoru<\/p>\n Liczba godzin oferty ocenianej (liczba godzin) Najwi\u0119ksza liczba godzin spo\u015br\u00f3d wa\u017cnych ofert<\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie us\u0142ug wymienionych w Za\u0142\u0105czniku nr 3 (kopii referencji lub um\u00f3w, protoko\u0142\u00f3w odbioru potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119).<\/p>\n Wykazane do\u015bwiadczenie nie nieudokumentowane nale\u017cycie nie b\u0119dzie podlega\u0142o ocenie.<\/p>\n <\/p>\n Zgodnie z art. 13 ROZPORZ\u0104DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016\/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os\u00f3b fizycznych w zwi\u0105zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep\u0142ywu takich danych (RODO) informujemy, \u017ce:<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 15 RODO prawo dost\u0119pu do danych osobowych Pani\/Pana dotycz\u0105cych;<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani\/Pana danych osobowych 1<\/sup>;<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 18 RODO prawo \u017c\u0105dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze\u017ceniem przypadk\u00f3w, o kt\u00f3rych mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2<\/sup>;<\/p>\n \u2212 w zwi\u0105zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuni\u0119cia danych osobowych;<\/p>\n \u2212 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urz\u0119du Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani\/Pan, \u017ce przetwarzanie danych osobowych Pani\/Pana dotycz\u0105cych narusza przepisy RODO;<\/p>\n Nie przys\u0142uguje Panu\/Pani:<\/p>\n \u2212 prawo do przenoszenia danych osobowych, o kt\u00f3rym mowa w art. 20 RODO;<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy\u017c podstaw\u0105 prawn\u0105 przetwarzania Pani\/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<\/p>\n <\/strong><\/p>\n <\/sup><\/p>\n 1<\/sup> Wyja\u015bnienie:<\/em><\/strong> skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo\u017ce skutkowa\u0107 zmian\u0105 wyniku post\u0119powania o udzielenie zam\u00f3wienia publicznego ani zmian\u0105 postanowie\u0144 umowy w zakresie niezgodnym z ustaw\u0105 Pzp oraz nie mo\u017ce narusza\u0107 integralno\u015bci protoko\u0142u oraz jego za\u0142\u0105cznik\u00f3w<\/em><\/p>\n 2<\/sup> Wyja\u015bnienie:<\/em><\/strong> prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do <\/em>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze \u015brodk\u00f3w ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa\u017cne wzgl\u0119dy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pa\u0144stwa cz\u0142onkowskiego<\/em><\/p>\n <\/strong><\/p>\n <\/strong><\/p>\n VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n <\/strong><\/p>\n <\/strong><\/p>\n <\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105 lub za po\u015brednictwem poczty elektronicznej) do dnia 25 marca 2019 r. do godz. 10.00 w<\/u><\/strong> formie:<\/p>\n – pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. J\u00f3zefa Franczaka \u201eLalka\u201d 43, 20-325 Lublin (Sekretariat), w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZnak sprawy: FRL\/9\/2019\/ANC\u201d<\/p>\n – elektronicznej na adres: \"><\/a><\/strong> w tytule z dopiskiem \u201eZnak sprawy: FRL\/9\/2019\/ANC\u201d<\/p>\n <\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do sekretariatu Zamawiaj\u0105cego na w\/w adres, w przypadku poczty elektronicznej dat\u0119 wp\u0142ywu na adres wskazany przez Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n <\/strong><\/p>\n <\/p>\n Marta Osuch, adres e-mail: \"><\/a><\/p>\n El\u017cbieta Zalewska, adres e-mail: \"><\/a><\/u><\/p>\n <\/strong><\/p>\n <\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\nDo\u015bwiadczenie = ——————————————————————- x 40<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n