12 Lis 2019
Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-01-66-505; KRS 0000027855
Lublin, dnia 12 listopada 2019 roku
L.dz.FRL/257/19
Zapytanie ofertowe nr FRL/2/PUSII/2019/K/1
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizująca projekt „Pracuję u siebie II” nr projektu: RPLU.09.03.00-06-0057/18-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9 RYNEK PRACY, Działanie 9.3 Rozwój przedsiębiorczości, zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie usług indywidualnego doradztwa poszkoleniowego, w podziale na części:
Usługa indywidualnego doradztwa poszkoleniowego dla 1 uczestnika w wymiarze 8 godzin realizowana będzie w ramach 3 spotkań (2 dni x 3 godziny + 1 dzień x 2 godziny). Czas trwania 1 godziny usługi indywidualnego doradztwa poszkoleniowego wynosi 60 minut.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 3 doradców w celu przeprowadzenia łącznie 840 godzin usług indywidualnego doradztwa poszkoleniowego w zakresie przygotowania biznesplanów oraz zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 105 uczestników/czek projektu.
Planowana liczba godzin na poszczególne części zapytania ofertowego wynosi: część I – 360 godzin, część II – 240 godzin, część III – 240 godzin indywidualnego doradztwa poszkoleniowego. Łączna planowana liczba godzin na wszystkie części wynosi 840 godziny.
Planowane terminy doradztwa: dla 1 grupy uczestników: grudzień 2019 r – styczeń 2020 r., dla 2 grupy uczestników: kwiecień-maj 2020 r., dla 3 grupy uczestników lipiec-sierpień 2020 r.
Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa poszkoleniowego przypadająca na doradcę wynosi 360 godzin (15 uczestników x 8 godzin x 3 grupy).
Planowane miejsce świadczenia usług: miasto Lublin
Planowane terminy doradztwa: dla 1 grupy uczestników: grudzień 2019 r–styczeń 2020 r., dla 2 grupy uczestników lipiec-sierpień 2020 r.
Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa poszkoleniowego przypadająca na doradcę wynosi 240 godzin (15 uczestników x 8 godzin x 2 grupy).
Planowane miejsce świadczenia usług: miasto Zamość
Planowane terminy doradztwa: dla 1 grupy uczestników: kwiecień-maj 2020 r., dla 2 grupy uczestników lipiec-sierpień 2020 r.
Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa poszkoleniowego przypadająca na doradcę wyniesie 240 godzin (15 uczestników x 8 godzin x 2 grupy).
Planowane miejsce świadczenia usług: miasto Chełm
Z uwagi na fakt, że terminy doradztwa w poszczególnych ośrodkach mogą się pokrywać, jeden wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia.
Tematyka indywidualnego doradztwa poszkoleniowego dotyczyć będzie m.in.:
Usługi świadczone będą dla uczestników/czek projektu zamieszkałych na terenie województwa lubelskiego.
Usługi wykonywane będą w godzinach 8.00-18.00, nie więcej niż 10 godzin dziennie, zgodnie z harmonogramem realizacji usługi przygotowanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z uczestnikami/kami projektu i przedstawionym Wykonawcy, co najmniej na trzy dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Wykonawca będzie zobowiązany dostosować się do terminów zgłaszanych przez Zamawiającego.
Wykonawca dopuszcza możliwości zmian w harmonogramie tylko z uzasadnionych powodów leżących po stronie uczestników/czek projektu, siły wyższej, wydarzeń losowych niezależnych od Zamawiającego, uczestników/czek projektu i Wykonawcy.
Zamawiający zobowiązuje się do opracowania i przekazania Wykonawcy formularzy dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa poszkoleniowego służących do potwierdzenia udziału uczestników/czek projektu oraz zapewnia także zaplecze lokalowe.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin planowanego indywidualnego doradztwa poszkoleniowego w przypadku zwiększenia/zmniejszenia liczby uczestników/czek projektu.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, tj. usług indywidualnego doradztwa poszkoleniowego w zakresie przygotowania biznesplanów oraz zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
79410000-1 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania.
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług:
Część I Lublin: grudzień 2019 – sierpień 2020 r.
Część II Zamość: grudzień 2019 – sierpień 2020 r.
Część III Chełm: kwiecień 2020 – sierpień 2020 r.
Szczegółowe harmonogramy usług zostaną przedstawione przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu do poszczególnych grup.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
Część I
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min jedną osobą pełniącą funkcję doradcy:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
Część II
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min jedną osobą pełniącą funkcję doradcy:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
Część III
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min jedną osobą pełniącą funkcję doradcy:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
2.1 Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
2.2 W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie:
2.2.1 Oświadczenie, iż Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo – Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach każdej części zamówienia w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena za 1 godzinę (cena brutto za 1 godzinę) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
Cena za 1 godzinę minimalna
Cena za 1 godzinę = ————————- X 60 = PKT
Cena za 1 godzinę oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryterium „Cena za 1 godzinę”, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Ad. 2. W ramach kryterium doświadczenie doradcy punktacja będzie przyznawana w następujący sposób (maksymalnie w ramach tego kryterium można uzyskać 40 pkt):
Doświadczenie doradcy
ocenianej oferty (min. 200 godz.)
Doświadczenie doradcy = ———————————————————- X 40 = PKT
Uwaga: Doświadczenie doradcy nie może być mniejsze niż 200 godzin w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert.
Punkty w kryterium „Doświadczenie doradcy” zostaną przyznane na podstawie dokumentu „Wykaz osób” – załącznik nr 2.
W przypadku wskazania w wykazie osób w celu poddania ocenie w ramach kryteriów oceny ofert (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) większej liczby doradców, Zamawiający uwzględni w ocenie jednego doradcy z największą liczbą punktów.
W celu przyznania punktów w kryterium „doświadczenie doradcy”, wymagane jest złożenie wraz z ofertą kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie godzin doradztwa wymienionych w Załączniku Nr 2 (np. kopii referencji, umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Liczby punktów, o których mowa w pkt 1 – 2 po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt 1 i 2
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 20 listopada 2019 r. do godziny 12.00 w formie pisemnej, w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny (sekretariat), ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr FRL/2/PUSII/2019/K/1”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura projektu na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XIII Osoby do kontaktów:
Małgorzata Kellner
tel.: 665 265 095
Sylwia Jagiełło
tel.: 516 283 460
XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
W przypadku gdy wybrany wykonawca odstąpi od zawarcia umowy z zamawiającym, zamawiający zawiera umowę z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
XIII. Warunki zmiany umowy:
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 – 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporządzenie 2016/679”) informujemy, że:
2 W przypadku przekazywania zamawiającemu danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, Wykonawca zobowiązany jest do podania osobie, której dane dotyczą informacji, o których mowa w art. 14 rozporządzenia 2016/679 zawierającej informacje wskazane poniżej:
Administrator Danych: Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin, tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
Informacje dotyczące przetwarzanych danych osobowych
Prawa osoby, której dane dotyczą
Osobom, których dane osobowe zostały udostępnione na potrzeby postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy przysługuje prawo dostępu do danych oraz ich sprostowania, a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e/f rozporządzenia 2016/769 – prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
3 W przypadku, gdy wykonanie obowiązku, o którym mowa w art. 15 ust. 1 – 3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania daty lub nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wykaz załączników:
REGON 430353642; NIP 712-01-66-505; KRS 0000027855<\/p>\n
\u00a0<\/p>\n
Lublin, dnia 12 listopada 2019 roku<\/p>\n
L.dz.FRL\/257\/19<\/p>\n
Zapytanie ofertowe nr FRL\/2\/PUSII\/2019\/K\/1<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizuj\u0105ca projekt \u201ePracuj\u0119 u siebie II\u201d nr projektu: RPLU.09.03.00-06-0057\/18-00 <\/em>wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020 <\/em>O\u015b priorytetowa 9 RYNEK PRACY, <\/em>Dzia\u0142anie 9.3 Rozw\u00f3j przedsi\u0119biorczo\u015bci<\/em>, zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie us\u0142ug indywidualnego <\/strong>doradztwa poszkoleniowego, w podziale na cz\u0119\u015bci: <\/strong><\/p>\n Us\u0142uga indywidualnego doradztwa poszkoleniowego dla 1 uczestnika w wymiarze 8 godzin realizowana b\u0119dzie w ramach 3 spotka\u0144 (2 dni x 3 godziny + 1 dzie\u0144 x 2 godziny). Czas trwania 1 godziny us\u0142ugi indywidualnego doradztwa poszkoleniowego wynosi 60 minut.<\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto za jedn\u0105 godzin\u0119 realizacji us\u0142ugi.<\/u><\/p>\n I \u00a0\u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n II\u00a0\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wy\u0142onienie 3 doradc\u00f3w w celu przeprowadzenia \u0142\u0105cznie 840 godzin us\u0142ug indywidualnego doradztwa poszkoleniowego w zakresie przygotowania biznesplan\u00f3w oraz zak\u0142adania i prowadzenia dzia\u0142alno\u015bci gospodarczej dla 105 uczestnik\u00f3w\/czek projektu.<\/p>\n Planowana liczba godzin na poszczeg\u00f3lne cz\u0119\u015bci zapytania ofertowego wynosi: cz\u0119\u015b\u0107 I – 360 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 II – 240 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 III – 240 godzin indywidualnego doradztwa poszkoleniowego. \u0141\u0105czna planowana liczba godzin na wszystkie cz\u0119\u015bci wynosi 840 godziny.<\/p>\n \u00a0<\/p>\n Planowane terminy doradztwa: dla 1 grupy uczestnik\u00f3w: grudzie\u0144 2019 r \u2013 stycze\u0144 2020 r., dla 2 grupy uczestnik\u00f3w: kwiecie\u0144-maj 2020 r., dla 3 grupy uczestnik\u00f3w lipiec-sierpie\u0144 2020 r.<\/p>\n Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa poszkoleniowego przypadaj\u0105ca na doradc\u0119 wynosi 360 godzin (15 uczestnik\u00f3w x\u00a08\u00a0godzin x 3 grupy).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: miasto Lublin<\/p>\n Planowane terminy doradztwa: dla 1 grupy uczestnik\u00f3w: grudzie\u0144 2019 r\u2013stycze\u0144 2020 r., dla 2 grupy uczestnik\u00f3w lipiec-sierpie\u0144 2020 r.<\/p>\n Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa poszkoleniowego przypadaj\u0105ca na doradc\u0119 wynosi 240 godzin (15 uczestnik\u00f3w x 8 godzin x 2 grupy).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: miasto Zamo\u015b\u0107<\/p>\n Planowane terminy doradztwa: dla 1 grupy uczestnik\u00f3w: kwiecie\u0144-maj 2020 r., dla 2 grupy uczestnik\u00f3w lipiec-sierpie\u0144 2020 r.<\/p>\n Planowana liczba godzin indywidualnego doradztwa poszkoleniowego przypadaj\u0105ca na doradc\u0119 wyniesie 240 godzin (15 uczestnik\u00f3w x 8 godzin x 2 grupy).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: miasto Che\u0142m<\/p>\n \u00a0<\/p>\n Z uwagi na fakt, \u017ce terminy doradztwa w poszczeg\u00f3lnych o\u015brodkach mog\u0105 si\u0119 pokrywa\u0107, jeden wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 tylko na jedn\u0105 cz\u0119\u015b\u0107 zam\u00f3wienia.<\/u><\/strong><\/p>\n Tematyka indywidualnego doradztwa poszkoleniowego dotyczy<\/strong>\u0107<\/strong> b<\/strong>\u0119<\/strong>dzie m.in.:<\/strong><\/p>\n Us\u0142ugi \u015bwiadczone b\u0119d\u0105 dla uczestnik\u00f3w\/czek projektu zamieszka\u0142ych na terenie wojew\u00f3dztwa lubelskiego.<\/p>\n Us\u0142ugi wykonywane b\u0119d\u0105 w godzinach 8.00-18.00, nie wi\u0119cej ni\u017c 10 godzin dziennie, zgodnie z harmonogramem realizacji us\u0142ugi przygotowanym przez Zamawiaj\u0105cego w uzgodnieniu z uczestnikami\/kami projektu i przedstawionym Wykonawcy, co najmniej na trzy dni przed rozpocz\u0119ciem realizacji us\u0142ugi. Wykonawca b\u0119dzie zobowi\u0105zany dostosowa\u0107 si\u0119 do termin\u00f3w zg\u0142aszanych przez Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n Wykonawca dopuszcza mo\u017cliwo\u015bci zmian w harmonogramie tylko z uzasadnionych powod\u00f3w le\u017c\u0105cych po stronie uczestnik\u00f3w\/czek projektu, si\u0142y wy\u017cszej, wydarze\u0144 losowych niezale\u017cnych od Zamawiaj\u0105cego, uczestnik\u00f3w\/czek projektu i Wykonawcy.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zobowi\u0105zuje si\u0119 do opracowania i przekazania Wykonawcy formularzy dokument\u00f3w niezb\u0119dnych do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa poszkoleniowego s\u0142u\u017c\u0105cych do potwierdzenia udzia\u0142u uczestnik\u00f3w\/czek projektu oraz zapewnia tak\u017ce zaplecze lokalowe.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby godzin planowanego indywidualnego doradztwa poszkoleniowego w\u00a0przypadku zwi\u0119kszenia\/zmniejszenia liczby uczestnik\u00f3w\/czek projektu.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci okre\u015blonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020 \u2013 zam\u00f3wie\u0144 polegaj\u0105cych na powt\u00f3rzeniu podobnych us\u0142ug, tj. us\u0142ug indywidualnego doradztwa poszkoleniowego w zakresie przygotowania biznesplan\u00f3w oraz zak\u0142adania i prowadzenia dzia\u0142alno\u015bci gospodarczej, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50% warto\u015bci zam\u00f3wienia okre\u015blonego w umowie zawartej z wykonawc\u0105.<\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji us\u0142ug:<\/p>\n III\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 79410000-1 Us\u0142ugi doradcze w zakresie dzia\u0142alno\u015bci gospodarczej i zarz\u0105dzania.<\/h6>\n IV\u00a0 Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Planowany termin realizacji us\u0142ug:<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I Lublin: grudzie\u0144 2019 \u2013 sierpie\u0144 2020 r.<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II Zamo\u015b\u0107: grudzie\u0144 2019 \u2013 sierpie\u0144 2020 r.<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 III Che\u0142m: kwiecie\u0144 2020 \u2013 sierpie\u0144 2020 r.<\/p>\n Szczeg\u00f3\u0142owe harmonogramy us\u0142ug zostan\u0105 przedstawione przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania i\u00a0zrekrutowaniu uczestnik\u00f3w projektu do poszczeg\u00f3lnych grup.<\/p>\n V\u00a0\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy uzna ww. warunek za spe\u0142niony, je\u017celi Wykonawca wyka\u017ce, \u017ce dysponuje lub b\u0119dzie dysponowa\u0142 min jedn\u0105 osob\u0105 pe\u0142ni\u0105c\u0105 funkcj\u0119 doradcy:<\/p>\n W celu potwierdzenia spe\u0142niania ww. warunku udzia\u0142u w post\u0119powaniu, wykonawcy musz\u0105 z\u0142o\u017cy\u0107 wraz z ofert\u0105 nast\u0119puj\u0105ce o\u015bwiadczenia i dokumenty:<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy uzna ww. warunek za spe\u0142niony, je\u017celi Wykonawca wyka\u017ce, \u017ce dysponuje lub b\u0119dzie dysponowa\u0142 min jedn\u0105 osob\u0105 pe\u0142ni\u0105c\u0105 funkcj\u0119 doradcy:<\/p>\n W celu potwierdzenia spe\u0142niania ww. warunku udzia\u0142u w post\u0119powaniu, wykonawcy musz\u0105 z\u0142o\u017cy\u0107 wraz z ofert\u0105 nast\u0119puj\u0105ce o\u015bwiadczenia i dokumenty:<\/p>\n \u00a0<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 III<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy uzna ww. warunek za spe\u0142niony, je\u017celi Wykonawca wyka\u017ce, \u017ce dysponuje lub b\u0119dzie dysponowa\u0142 min jedn\u0105 osob\u0105 pe\u0142ni\u0105c\u0105 funkcj\u0119 doradcy:<\/p>\n W celu potwierdzenia spe\u0142niania ww. warunku udzia\u0142u w post\u0119powaniu, wykonawcy musz\u0105 z\u0142o\u017cy\u0107 wraz z ofert\u0105 nast\u0119puj\u0105ce o\u015bwiadczenia i dokumenty:<\/p>\n 2.1 Przez powi\u0105zania kapita\u0142owe lub osobowe rozumie si\u0119 wzajemne powi\u0105zania mi\u0119dzy beneficjentem lub osobami upowa\u017cnionymi do zaci\u0105gania zobowi\u0105za\u0144 w imieniu beneficjenta lub osobami wykonuj\u0105cymi w imieniu beneficjenta czynno\u015bci zwi\u0105zane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawc\u0105, polegaj\u0105ce w szczeg\u00f3lno\u015bci na:<\/p>\n 2.2 W celu potwierdzenia spe\u0142niania ww. warunku udzia\u0142u w post\u0119powaniu, wykonawcy musz\u0105 z\u0142o\u017cy\u0107 wraz z ofert\u0105 nast\u0119puj\u0105ce o\u015bwiadczenie:<\/p>\n 2.2.1 O\u015bwiadczenie, i\u017c Wykonawca nie jest powi\u0105zany z Zamawiaj\u0105cym osobowo lub kapita\u0142owo \u2013 Za\u0142\u0105cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.<\/p>\n VII Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie ofert<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n Z tytu\u0142 odrzucenia oferty Wykonawcom nie przys\u0142uguje \u017cadne roszczenie wzgl\u0119dem Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n VIII Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach ka\u017cdej cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia w oparciu o\u00a0nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n Ad. 1 Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium cena za 1 godzin\u0119 (cena brutto za 1 godzin\u0119) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n Cena za 1 godzin\u0119 minimalna<\/p>\n Cena za 1 godzin\u0119 = ————————- \u00a0\u00a0X 60 = PKT<\/p>\n Cena za 1 godzin\u0119 oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny ofert, przyznaj\u0105c punkty w ramach kryterium \u201eCena za 1 godzin\u0119\u201d, przyjmuj\u0105c zasad\u0119, \u017ce 1% = 1 punkt.<\/p>\n Ko\u0144cowy wynik powy\u017cszego dzia\u0142ania zostanie zaokr\u0105glony do dw\u00f3ch miejsc po przecinku.<\/p>\n Ad. 2. W ramach kryterium do\u015bwiadczenie doradcy punktacja b\u0119dzie przyznawana w nast\u0119puj\u0105cy spos\u00f3b (maksymalnie w ramach tego kryterium mo\u017cna uzyska\u0107 40 pkt):<\/p>\n \u00a0<\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Do\u015bwiadczenie doradcy<\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ocenianej oferty (min. 200 godz.)<\/p>\n Do\u015bwiadczenie doradcy = ———————————————————- X 40 = PKT<\/p>\n Uwaga: Do\u015bwiadczenie doradcy nie mo\u017ce by\u0107 mniejsze ni\u017c 200 godzin w okresie 3 ostatnich lat przed up\u0142ywem terminu sk\u0142adania ofert.<\/u><\/p>\n Punkty w kryterium \u201eDo\u015bwiadczenie doradcy\u201d zostan\u0105 przyznane na podstawie dokumentu \u201eWykaz os\u00f3b\u201d \u2013 za\u0142\u0105cznik nr 2.<\/p>\n W przypadku wskazania w wykazie os\u00f3b w celu poddania ocenie w ramach kryteri\u00f3w oceny ofert (Za\u0142\u0105cznik nr 2 do zapytania ofertowego) wi\u0119kszej liczby doradc\u00f3w, Zamawiaj\u0105cy uwzgl\u0119dni w ocenie jednego doradcy z najwi\u0119ksz\u0105 liczb\u0105 punkt\u00f3w.<\/p>\n W celu przyznania punkt\u00f3w w kryterium \u201edo\u015bwiadczenie doradcy\u201d, wymagane jest z\u0142o\u017cenie wraz z ofert\u0105 kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie godzin doradztwa wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 2 (np. kopii referencji, um\u00f3w, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z\u00a0orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119).<\/u><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsze oferty, kt\u00f3re uzyskaj\u0105 najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria w ramach poszczeg\u00f3lnych cz\u0119\u015bci zapytania.<\/p>\n Liczby punkt\u00f3w, o kt\u00f3rych mowa w pkt 1 – 2 po zsumowaniu stanowi\u0107 b\u0119d\u0105 ko\u0144cow\u0105 ocen\u0119 oferty.<\/p>\n Za najkorzystniejsz\u0105 zostanie uznana oferta z najwi\u0119ksz\u0105 liczb\u0105 punkt\u00f3w, tj. przedstawiaj\u0105ca najkorzystniejszy bilans kryteri\u00f3w oceny ofert, o kt\u00f3rych mowa w pkt 1 i 2<\/p>\n Je\u015bli nie b\u0119dzie mo\u017cna dokona\u0107 wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzgl\u0119du na to, \u017ce dwie lub wi\u0119cej oferty przedstawi\u0105 taki sam bilans ceny i innych kryteri\u00f3w oceny ofert, Zamawiaj\u0105cy przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.<\/p>\n W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekrocz\u0105 kwot\u0119 jak\u0105 Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce przeznaczy\u0107 na realizacj\u0119 zam\u00f3wienia, Zamawiaj\u0105cy, mo\u017ce podj\u0105\u0107 negocjacje z wybranym zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci Wykonawc\u0105 lub powt\u00f3rzy\u0107 post\u0119powanie w trybie zasady konkurencyjno\u015bci.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert.<\/p>\n IX\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 <\/strong>Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n X\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 20 listopada 2019 r. do godziny 12.00 <\/strong>w formie pisemnej, w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny (sekretariat), ul. J\u00f3zefa Franczaka \u201eLalka\u201d 43,\u00a020-325 Lublin w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe nr<\/strong> FRL\/2\/PUSII\/2019\/K\/1\u201d. <\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do biura projektu na w\/w adres.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n XII Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami oraz przekazywania o\u015bwiadcze\u0144 lub dokument\u00f3w: <\/strong><\/p>\n XIII Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Ma\u0142gorzata Kellner<\/p>\n tel.: 665 265 095<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n Sylwia Jagie\u0142\u0142o<\/p>\n tel.: 516\u00a0283 460<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty<\/strong><\/p>\n W przypadku gdy wybrany wykonawca odst\u0105pi od zawarcia umowy z zamawiaj\u0105cym, zamawiaj\u0105cy zawiera umow\u0119 z kolejnym wykonawc\u0105, kt\u00f3ry w post\u0119powaniu o udzielenie zam\u00f3wienia uzyska\u0142 kolejn\u0105 najwy\u017csz\u0105 liczb\u0119 punkt\u00f3w.<\/p>\n XIII. Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n XIV. <\/strong>Klauzula informacyjna z art. 13 RODO<\/strong><\/p>\n 1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 \u2013 2 og\u00f3lnego rozporz\u0105dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: \u201erozporz\u0105dzenie 2016\/679\u201d) informujemy, \u017ce:<\/p>\n 2 W przypadku przekazywania zamawiaj\u0105cemu danych osobowych w spos\u00f3b inny ni\u017c od osoby, kt\u00f3rej dane dotycz\u0105, Wykonawca zobowi\u0105zany jest do podania osobie, kt\u00f3rej dane dotycz\u0105 informacji, o kt\u00f3rych mowa w art. 14 rozporz\u0105dzenia 2016\/679 zawieraj\u0105cej informacje wskazane poni\u017cej:<\/p>\n Administrator Danych: Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, ul. J\u00f3zefa Franczaka \u201eLalka\u201d 43, 20-325 Lublin, tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10<\/p>\n e-mail: \"><\/a> <\/strong><\/p>\n Informacje dotycz\u0105ce przetwarzanych danych osobowych<\/strong><\/p>\n Prawa osoby, kt\u00f3rej dane dotycz\u0105<\/strong><\/p>\n Osobom, kt\u00f3rych dane osobowe zosta\u0142y udost\u0119pnione na potrzeby post\u0119powania o udzieleniu zam\u00f3wienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy przys\u0142uguje prawo dost\u0119pu do danych oraz ich sprostowania, a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e\/f rozporz\u0105dzenia 2016\/769 \u2013 prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.<\/p>\n Dane osobowe nie b\u0119d\u0105 podlega\u0142y <\/em>zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<\/p>\n 3 W przypadku, gdy wykonanie obowi\u0105zku, o kt\u00f3rym mowa w art. 15 ust. 1 \u2013 3 rozporz\u0105dzenia 2016\/679, wymaga\u0142oby niewsp\u00f3\u0142miernego wysi\u0142ku, Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od osoby, kt\u00f3rej dane dotycz\u0105 wskazania dodatkowych informacji maj\u0105cych na celu sprecyzowanie \u017c\u0105dania, w szczeg\u00f3lno\u015bci podania daty lub nazwy post\u0119powania o udzielenie zam\u00f3wienia publicznego.<\/p>\n Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w<\/strong>:<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
72221000-0 Us\u0142ugi doradcze w zakresie analizy biznesowej.<\/p>\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\u00a0<\/strong><\/h6>\n
\u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0\u00a0 Najwi\u0119ksze do\u015bwiadczenie doradcy
\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 spo\u015br\u00f3d ocenianych ofert<\/h6>\n\n
\n
\n
\n
\n
z powodu:<\/li>\n<\/ol>\n\n
\n
\n
Informacje i dane do kontakt\u00f3w w sprawie danych osobowych<\/h4>\n
\n
Odbiorcy danych osobowych<\/h4>\n
\n
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu:<\/strong><\/h5>\n
\n
\u00a0\u00a0 <\/em><\/h1>\n
\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 <\/em><\/h1>\n
\u00a0<\/em><\/h1>\n