07 Lis 2019
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 7 listopada 2019 roku
Zapytanie ofertowe nr FRL/1/PUSII/2019/K
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizująca projekt „Pracuję u siebie II” nr projektu: RPLU.09.03.00-06-0057/18-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9 RYNEK PRACY, Działanie 9.3 Rozwój przedsiębiorczości, zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na wynajem sal przystosowanych do prowadzenia doradztwa indywidualnego dla uczestników projektu w Zamościu i Chełmie, w podziale na części:
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia kalkulacji kosztów najmu sali na doradztwo (1h=60 minut).
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na jedną lub dwie części zamówienia. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia należy złożyć jedną ofertę ze wskazaniem konkretnych części.
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020,
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi wynajmu sal doradczych przystosowanych do prowadzenia doradztwa indywidualnego dla uczestników projektu w Zamościu i Chełmie, w ramach projektu „Pracuję u siebie II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w podziale na części:
Część I – Sala doradcza w Zamościu
15 uczestników x 8 godzin w terminie grudzień 2019 roku – styczeń 2020 roku oraz 15 uczestników x 8 godzin w terminie lipiec/sierpień 2020 roku (łącznie 240 godz.)
co najmniej 13 uczestników x 18 godzin w terminie marzec 2020 roku – luty 2021 roku oraz co najmniej 13 uczestników x 18 godzin w terminie październik 2020 roku – wrzesień 2021 roku (łącznie co najmniej 468 godzin).
Łączna liczba godzin najmu: 708 godz.
Część II – Sala doradcza w Chełmie
15 uczestników x 8 godzin w terminie kwiecień/maj 2020 roku oraz 15 uczestników x 8 godzin w terminie lipiec/sierpień 2020 roku (łącznie 240 godz.)
co najmniej 13 uczestników x 18 godzin w terminie lipiec 2020 roku – czerwiec 2021 roku oraz co najmniej 13 uczestników x 18 godzin w terminie październik 2020 roku – wrzesień 2021 roku (łącznie co najmniej 468 godzin).
Łączna liczba godzin najmu: 708 godz.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sali dla 1 uczestnika plus doradca (1 godzina = 60 minut) podczas każdego dnia doradztwa.
III. Wymagania dotyczące wynajmu sali do przeprowadzenia doradztwa indywidualnego:
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby osób i/lub terminu realizacji usług w zależności od przebiegu realizacji projektu.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
70220000-9 – Usługi najmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
Część I
Planowany termin wykonania zamówienia: grudzień 2019 r. – wrzesień 2021 r.
Część II
Planowany termin wykonania zamówienia: kwiecień 2020 r. – wrzesień 2021 r.
Wykonanie zamówienia będzie odbywało się zgodnie z harmonogramem określonym ściśle przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w razie przedłużającego się procesu rekrutacji lub innej przyczyny niezależnej od Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji doradztwa oraz liczby uczestników z jednoczesnym zachowaniem pozostałych warunków złożonej oferty.
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
VII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 90 pkt.
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „ dodatkowe wymagania” Zamawiający przyzna 10 pkt. za zapewnienie dostępu do bezpłatnego parkingu przy budynku w którym znajduje się sala doradcza.
Ocena w zakresie kryterium „dodatkowe wymagania” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeśli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert:
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
W odpowiedzi na zamówienie:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 15 listopada 2019 r. do godziny 12.00 w formie pisemnej, w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny (sekretariat), ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr FRL/1/PUSII/2019/K”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura projektu na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Małgorzata Kellner
tel.: 665 265 095
Sylwia Jagiełło
tel.: 516 283 460
XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
XIII. Warunki zmiany umowy:
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
\u00a0<\/p>\n
Lublin, dnia\u00a0 7 listopada 2019 roku<\/p>\n
\u00a0<\/p>\n
\u00a0<\/p>\n
Zapytanie ofertowe nr FRL\/1\/PUSII\/2019\/K<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizuj\u0105ca projekt \u201ePracuj\u0119 u siebie II\u201d<\/strong> nr projektu: RPLU.09.03.00-06-0057\/18-00 <\/em>wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego w ramach\u00a0 Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020 <\/em>O\u015b priorytetowa 9 RYNEK PRACY,\u00a0 <\/em>Dzia\u0142anie 9.3 Rozw\u00f3j przedsi\u0119biorczo\u015bci<\/em><\/strong>, zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na wynajem<\/strong> sal przystosowanych do prowadzenia doradztwa indywidualnego dla uczestnik\u00f3w projektu w Zamo\u015bciu i Che\u0142mie, w podziale na cz\u0119\u015bci:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/p>\n Wykonawca jest zobowi\u0105zany do przedstawienia kalkulacji koszt\u00f3w najmu sali na doradztwo (1h=60 minut).<\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 na jedn\u0105 lub dwie cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia. W przypadku sk\u0142adania oferty na dwie cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 jedn\u0105 ofert\u0119 ze wskazaniem konkretnych cz\u0119\u015bci.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020,<\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest zapewnienie us\u0142ugi \u00a0wynajmu sal doradczych przystosowanych do prowadzenia doradztwa indywidualnego dla uczestnik\u00f3w projektu w Zamo\u015bciu i Che\u0142mie<\/strong>, w ramach projektu \u201ePracuj\u0119 u siebie II\u201d, wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w podziale na cz\u0119\u015bci:<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I \u2013 Sala doradcza w Zamo\u015bciu<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/p>\n 15 uczestnik\u00f3w x 8 godzin w terminie grudzie\u0144 2019 roku \u2013 stycze\u0144 2020 roku oraz 15 uczestnik\u00f3w x 8 godzin w terminie lipiec\/sierpie\u0144 2020 roku (\u0142\u0105cznie 240 godz.)<\/p>\n co najmniej 13 uczestnik\u00f3w x 18 godzin w terminie marzec 2020 roku \u2013 luty 2021 roku oraz co najmniej 13 uczestnik\u00f3w x 18 godzin w terminie pa\u017adziernik 2020 roku \u2013 wrzesie\u0144 2021 roku (\u0142\u0105cznie co najmniej 468 godzin).<\/p>\n \u0141\u0105czna liczba godzin najmu: 708 godz.<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II \u2013 Sala doradcza w Che\u0142mie<\/strong><\/p>\n 15 uczestnik\u00f3w x 8 godzin w terminie \u00a0kwiecie\u0144\/maj 2020 roku oraz 15 uczestnik\u00f3w x 8 godzin w terminie lipiec\/sierpie\u0144 2020 roku (\u0142\u0105cznie 240 godz.)<\/p>\n co najmniej 13 uczestnik\u00f3w x 18 godzin w terminie lipiec 2020 roku \u2013 czerwiec 2021 roku oraz co najmniej 13 uczestnik\u00f3w x 18 godzin w terminie pa\u017adziernik 2020 roku \u2013 wrzesie\u0144 2021 roku (\u0142\u0105cznie co najmniej 468 godzin).<\/p>\n \u0141\u0105czna liczba godzin najmu: 708 godz.<\/p>\n Wykonawca zobowi\u0105zany jest do zapewnienia sali dla 1 uczestnika plus doradca (1 godzina = 60 minut) podczas ka\u017cdego dnia doradztwa.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n III. Wymagania dotycz\u0105ce wynajmu sali do przeprowadzenia doradztwa indywidualnego:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby os\u00f3b i\/lub terminu realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od przebiegu realizacji projektu.<\/u><\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci zam\u00f3wie\u0144 publicznych uzupe\u0142niaj\u0105cych, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50% warto\u015bci zam\u00f3wienia publicznego okre\u015blonej w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o ile te zam\u00f3wienia publiczne s\u0105 zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia publicznego podstawowego.<\/p>\n 70220000-9 \u2013 Us\u0142ugi najmu lub leasingu nieruchomo\u015bci innych ni\u017c mieszkalne<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I<\/strong><\/p>\n Planowany termin wykonania zam\u00f3wienia: grudzie\u0144 2019 r. \u2013 wrzesie\u0144 2021 r.<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II<\/strong><\/p>\n Planowany termin wykonania zam\u00f3wienia:\u00a0 kwiecie\u0144 2020 r. \u2013 wrzesie\u0144 2021 r.<\/p>\n Wykonanie zam\u00f3wienia b\u0119dzie odbywa\u0142o si\u0119 zgodnie z harmonogramem okre\u015blonym \u015bci\u015ble przez Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega, i\u017c w razie przed\u0142u\u017caj\u0105cego si\u0119 procesu rekrutacji lub innej przyczyny niezale\u017cnej od Zamawiaj\u0105cego mo\u017cliwa jest zmiana terminu realizacji doradztwa oraz liczby uczestnik\u00f3w z jednoczesnym zachowaniem pozosta\u0142ych warunk\u00f3w z\u0142o\u017conej oferty.<\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Dostawcy\/Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n przygotowaniem i\u00a0przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawc\u0105, polegaj\u0105ce w szczeg\u00f3lno\u015bci na:<\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Dostawcy\/Wykonawcy nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VII. Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych w oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n Ad. 1. Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium \u201ecena\u201d<\/strong> (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = \u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014- x 90 pkt.<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Ad. 2 W ramach kryterium \u201e dodatkowe wymagania<\/strong>\u201d Zamawiaj\u0105cy przyzna 10 pkt. za zapewnienie dost\u0119pu do bezp\u0142atnego parkingu przy budynku w kt\u00f3rym znajduje si\u0119 sala doradcza.<\/p>\n Ocena w zakresie kryterium \u201edodatkowe wymagania\u201d dokonana zostanie na podstawie o\u015bwiadczenia z\u0142o\u017conego przez Wykonawc\u0119 zgodnie z za\u0142\u0105cznikiem nr 4 do zapytania ofertowego.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n \u00a0<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u015bli zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n \u00a0<\/p>\n VIII. Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 15 listopada 2019 r. do godziny 12.00 <\/strong>w formie pisemnej, w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny (sekretariat), ul. J\u00f3zefa Franczaka \u201eLalka\u201d 43,\u00a0 20-325 Lublin w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe nr<\/strong> FRL\/1\/PUSII\/2019\/K\u201d. <\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do biura projektu na w\/w adres.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n Ma\u0142gorzata Kellner<\/p>\n tel.: 665\u00a0265 095<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n Sylwia Jagie\u0142\u0142o<\/p>\n tel.: 516\u00a0283 460<\/p>\n e-mail: \">s.jagie\u0142\<\/a><\/p>\n XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty<\/strong><\/p>\n XIII. Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/p>\n XIV. <\/strong>Klauzula informacyjna z art. 13 RODO<\/strong><\/p>\n Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz\u0105dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016\/679 z\u00a0dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os\u00f3b fizycznych w zwi\u0105zku z\u00a0przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep\u0142ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95\/46\/WE (og\u00f3lne rozporz\u0105dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej \u201eRODO\u201d, Zamawiaj\u0105cy informuje, \u017ce:<\/p>\n \u00a0<\/p>\n \u00a0<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
(ocena na podstawie Za\u0142\u0105cznika nr 2).<\/li>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0
<\/em><\/h1>\n