15 lis 2017
Lublin, dnia 15 listopada 2017 roku
Znak sprawy: 1/11/2017/OWES/ITM
Zapytanie ofertowe nr 1/11/2017/OWES/ITM
Grupa Medialna ITM Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie realizująca w partnerstwie z Fundacją Rozwoju Lubelszczyzny (Partner Wiodący), projekt „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.3 Ekonomia społeczna, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na świadczenie usług doradztwa specjalistycznego w zakresie prawnym, księgowo-podatkowym, marketingowym, osobowym i finansowym z podziałem na części.
Grupa Medialna ITM Sp. z o.o., ul. Bramowa 6, 20-111 Lublin, REGON 060123322, NIP 563-229-42-63, KRS 0000254180, tel.: 697 170 170.
Zapytanie ofertowe prowadzone jest z zastosowaniem zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Zapytanie zostało zamieszczone również na stronie www.fundacja.lublin.pl, www.eslubelskie.pl oraz w bazie https://zamowienia.rpo.lubelskie.pl.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ I: Prawnym (zakres tematyczny: aspekty prawne zakładania PS i PES, rejestrowanie działalności PES, prowadzenie działalności statutowej PES, prowadzenie działalności gospodarczej w ramach przedsiębiorstwa społecznego (PS), prawne aspekty działania w sferze ekonomii społecznej, podatki bezpośrednie i pośrednie w działaniach podmiotów ekonomii społecznej (PES), obowiązki pracodawcy względem pracowników, konsultacje w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej przy zakładaniu i prowadzeniu PES/PS (m.in.: statut, KRS, regulaminy), polityka przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy, wsparcie istniejących PES/PS w zakresie m.in.: zmiany w KRS, zmiany w statucie, dokumentacja walnych zebrań członków podmiotów ekonomii społecznej, archiwizacja dokumentów, ochrona danych osobowych, działalność nieodpłatna, działalność odpłatna statutowa, działalność gospodarcza, działalność pożytku publicznego, przekształcanie formy organizacyjnej podmiotu ekonomii społecznej, prawo cywilne, prawo pracy, prawo wspólnotowe oraz funduszy unijnych, postępowania windykacyjne oraz inne dziedziny prawa zgodnie ze specyfiką działania podmiotu ekonomii społecznej, umowy woluntarystyczne, umowy użyczenia, umowy najmu, inne umowy cywilnoprawne, umowy o pracę, współpraca jednostek samorządu terytorialnego i podmiotów ekonomii społecznej, opracowanie i/lub opiniowanie wniosku o status OPP dla PES, ubiegania się o pozwolenie (np. sanepid) dla PES/PS, pomoc w przygotowaniu do kontroli, przygotowanie pism do urzędów).
CZĘŚĆ II: Księgowo-podatkowym (zakres tematyczny: rachunkowość PES, zobowiązania finansowe związane z prowadzoną działalnością, księgowość, płace i pochodne, ubezpieczenia społeczne).
CZĘŚĆ III: Marketingowym (zakres tematyczny: planowanie marketingowe, kształtowanie elastyczności ofertowej, polityka kształtowania cen i optymalizacji kosztów, opracowanie/modyfikacja strategii marketingowej PS, badania rynku, wypracowania i wdrażania standardów obsługi klienta przez PES, nawiązanie i rozwój współpracy ze specjalistami w zakresie projektowania produktów i usług).
CZĘŚĆ IV: Osobowym (zakres tematyczny: zarządzanie organizacją, zarządzanie pracownikami, zarządzanie konfliktem w PES i rozwiązywanie konfliktów).
CZĘŚĆ V: Finansowym (zakres tematyczny: pozyskiwanie źródeł finansowania działalności (m.in. produkty sektora finansowego) wraz ze wsparciem w przygotowaniu wniosków, planowanie finansowe (z wykorzystaniem np. narzędzia Provelt.pl) .
dla uczestników/uczestniczek projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim”, a w szczególności:
Zamawiający wybierze po dwóch Wykonawców do każdej części zamówienia.
Doradztwo świadczone będzie na terenie 7 powiatów subregionu chełmsko-zamojskiego: chełmskiego, hrubieszowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego, zamojskiego oraz M. Chełm i M. Zamość w miejscu wskazanym przez Zamawiającego uzależnionym od potrzeb uczestników/uczestniczek projektu, np. w biurze Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu i Chełmie i/lub w miejscu zamieszkania/siedziby uczestników/czek projektu na obszarze subregionu chełmsko/zamojskiego.
79100000-5 Usługi prawnicze
79140000-7 Doradztwo prawne i usługi informacyjne
79111000-5 Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
79412000-5 Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
79411100-9 Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymogi:
VII. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert:
Wykonawcy z żądaniem ich wyjaśnienia. Udzielone wyjaśnienia nie mogą powodować zmiany złożonej oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów obliczoną według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 40
C oferty badanej
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę lat/godzin przeprowadzonego doradztwa, w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia i z przedmiotem złożonej oferty, na rzecz podmiotów ekonomii społecznej i/lub przedsiębiorstw społecznych. Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie doradztwa wymienionego w Załączniku nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Wykazane godziny doradcze nie poparte referencjami, należycie nieudokumentowane, nie będą podlegały ocenie. Zaznacza się, iż prowadzenie szkoleń nie jest równoznaczne z faktycznym udzielaniem usługi doradczej.
Ad. 3 W ramach kryterium „dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje”. Zamawiający będzie przyznawał od 0 do 10 punktów za kursy/szkolenia/studia podyplomowe zgodne z przedmiotem złożonej oferty, w oparciu o kserokopie załączonych dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Ad. 4 W ramach kryterium „Rozmowa kwalifikacyjna” Zamawiający będzie przyznawał od 0 do 20 punktów w następujący sposób:
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni Wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu.
Zamawiający wybierze po dwóch Wykonawców do każdej części zamówienia, którzy uzyskali łącznie najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
W odpowiedzi na zamówienie:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 23 listopada 2017 r. do godziny 15.00 w formie pisemnej, w biurze OWES w Chełmie, ul. Pl. Niepodległości 1, pok. nr 47 (parter), 22-100 Chełm, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr 1/11/2017/OWES/ITM”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura OWES w Chełmie na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, telefonicznie, faksem lub poprzez e-mail.
XII. Osoby do kontaktów:
Marcin Futyma – Ekspert działań doradczych
tel.: 697 170 170
e-mail: marcinfutyma@gmail.com
XIII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
XIV. Warunki zmiany umowy:
Wykaz załączników:
W imieniu Zamawiającego,
Marcin Futyma
Prezes Zarządu Grupy Medialnej ITM Sp. z o.o.