Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny realizująca projekt „Nawigacja Edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6 Upowszechnienie uczenia się dorosłych, Poddziałanie 9.6.3 Doradztwo dla osób dorosłych w zakresie diagnozy potrzeb oraz wyboru kierunków i formy podnoszenia swoich kompetencji i podwyższania kwalifikacji, zaprasza do przedstawienia oferty na wynajem sali konferencyjnej na terenie powiatu chełmskiego lub Miasta Chełm w celu przeprowadzenia spotkań grupowych Uczestników/Uczestniczek projektu z podmiotami świadczącymi usługi edukacyjne.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty wynikającej z umowy o dofinansowanie projektu, w rozdziale dotyczącym konkurencyjności.
II Opis przedmiotu zamówienia:
- Wynajem sali konferencyjnej na terenie powiatu chełmskiego lub Miasta Chełm w celu przeprowadzenia spotkań grupowych Uczestników/Uczestniczek z podmiotami świadczącymi usługi edukacyjne.
- Sala konferencyjna powinna być przystosowana do prowadzenia spotkań dla minimum 20 osób, wyposażona w: – krzesła dla uczestników (minimum 20 sztuk),
- stół i krzesła dla prelegentów (średnio dla 5-6 osób),
- sprzęt multimedialny (rzutnik, laptop),
- stolik na serwis kawowy
- Wykonawca powinien zapewnić zamawiającemu możliwość oznakowania i oplakatowania budynku oraz pomieszczeń, w których będą prowadzone zajęcia.
- Sale muszą spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których będą prowadzone zajęcia.
- Wykonawca, w ramach opłat za najem, ma obowiązek utrzymać pomieszczenia w czystości i porządku.
- Sala powinna znajdować się w budynku zlokalizowanym w miejscu łatwo dostępnym dla osób dojeżdżających środkami komunikacji publicznej. W pobliżu obiektu powinien znajdować się parking samochodowy – udostępniony nieodpłatnie Uczestnikom/Uczestniczkom konferencji.
- Budynek, w który znajdują się sale powinien być przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
70220000-9 Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne.
IV Termin wykonania zamówienia:
Spotkania przewidziane są średnio raz w miesiącu w okresie październik – grudzień 2014 r. Planuje się około 7 spotkań. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy posiadający tytuł prawny do lokali będących przedmiotem zamówienia, niepowiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
VI Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Cena za 1 dzień w zł. – 70 % (70 pkt)
Lokalizacja – 20% (20 pkt)
Dostosowanie dla potrzeb os niepełnosprawnych – 5 % (5 pkt)
Dostęp do bezpłatnego parkingu – 5 % (5 pkt)
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 70 pkt.
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
W ramach kryterium „lokalizacja” Zamawiający będzie przyznawał punkty za możliwość dojazdu zarówno środkami komunikacji miejskiej jak i samochodem prywatnym (parking) w przedziale od 0 do 20 w oparciu o dane zawarte w Załączniku Nr 2 do Zapytania ofertowego:
– odległość od przystanku (wg. www.maps.google.pl [1]) do 1 km – (20 pkt).
– odległość od przystanku powyżej 1 km poniżej 2 km – (10 pkt).
– odległość od przystanku powyżej 2 km – (0 pkt).
„Dostosowanie dla potrzeb os niepełnosprawnych” Zamawiający będzie przyznawał punkty w przedziale 0 lub 5 w oparciu o dane zawarte w Załączniku Nr 2 do Zapytania ofertowego:
-
- –tak – (5 pkt).
- –nie – (0 pkt).
„Dostęp do bezpłatnego parkingu” Zamawiający będzie przyznawał punkty w przedziale 0 lub 5 w oparciu o dane zawarte w Załączniku Nr 2 do Zapytania ofertowego:
-
- –tak – (5 pkt).
- –nie – (0 pkt).
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
VII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
-
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty Wykonawcy” stanowiący Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego.
- Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
- Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
VIII Forma, miejsce i termin składania ofert:
Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając: znak sprawy, dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego ofertę (nazwa i adres), a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 30.10.2014 r. ”
Koperty, które nie zostaną oznaczone zgodnie z powyższym opisem, nie będą podlegały ocenie.
Miejsce złożenia oferty: Biuro projektu w Sawinie, ul. Chutecka 12, pok. 6, 22-107 Sawin lub Filia Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Chełmie pl. Niepodległości 1, pok.46, 22-100 Chełm
Termin złożenia oferty dodnia:30.10.2014 r. do godz. 16.00.
Wyniki postępowania zostaną zamieszczone na stronie internetowej Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny www.fundacja.lublin.pl [2] w zakładce „Zaproszenia do składania ofert”.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
IX Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
-
- wszystkie oferty, które wpłynęły w danym postępowaniu były wadliwe i nie można usunąć ich wad,
- w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy.
- w postępowaniu doszło do naruszenia zadań określonych w Regulaminie.
X Osoby do kontaktów:
Magdalena Lasocka – Specjalista ds. rekrutacji i usług
tel: + 48 81 710 19 11, e-mail: m.lasocka@fundacja.lublin.pl [3]
Barbara Połajdowicz-Stefaniak – Koordynator projektu
tel: + 48 82 563 24 29, e-mail: b.polajdowicz-stefaniak@nawigacja-edukacji.pl [4]
Wykaz załączników:
-
- Formularz oferty (załącznik 1)
- Informacje dodatkowe dotyczące sali konferencyjnej (załącznik)
-
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (załącznik 3).
- Oświadczenie Dostawcy/Wykonawcy (załącznik 4).