06 Wrz 2016
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/382/16 Lublin, dnia 05 września 2016 roku
Znak sprawy: FRL/2/2016/TLS
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] usług grupowego poradnictwa zawodowego.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Twój lepszy start” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś 9 – Rynek pracy, Działanie 9. 1 – Aktywizacja zawodowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie usługi grupowego poradnictwa zawodowego, w łącznym wymiarze maksymalnie 240 godzin (10 grup x 24 godziny). Czas trwania 1 godziny poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Wybór 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 72 godziny (3 grupy x 24 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Chełm
Wybór 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 72 godzin (3 grupy x 24 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin, Lubartów.
Wybór 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 72 godziny (3 grypy x 24 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków.
Wybór 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 24 godzin (1 grupa x 24 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Zamość.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 część zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 4 doradców zawodowych w celu przeprowadzenia usług grupowego poradnictwa zawodowego dla uczestników/uczestniczek projektu. Łączna liczba godzin wynosi maksymalnie 240 godzin grupowego poradnictwa zawodowego:
Wybór 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 72 godziny (3 grupy x 24 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Chełm.
Wybór 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 48 godzin (2 grupy x 24 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin, Lubartów.
Wybór 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 72 godziny (3 grypy x 24 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków.
Wybór 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 48 godzin (2 grupy x 24 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Zamość.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca realizacji usług w zależności od procesu wyników procesu rekrutacji. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.
Usługa grupowego poradnictwa zawodowego obejmuje takie zagadnienia jak:
Forma prowadzenia zajęć: mini wykład połączony z zajęciami praktycznymi (m.in. ćwiczenia, odgrywanie ról).
Usługi realizowane będą w godzinach 8.00-17.00, w okresie: wrzesień 2016 roku – luty 2017 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
85312320-8 Usługi doradztwa
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: wrzesień 2016 – luty 2017 roku. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu w ramach poszczególnych grup.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
VI Informacje o wykluczeniu:
VII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
IX Forma, miejsce i termin składania ofert:
Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając: znak sprawy, dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego ofertę (imię i nazwisko, adres), a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 14.09.2016 r.”
Miejsce złożenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).
Termin złożenia oferty do dnia: 14.09.2016 r. do godz. 16.00.
X Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XI Osoby do kontaktów:
Małgorzata Petrusewicz – Kierownik projektu
Tel.: 516 283 452, e-mail:
m.petrusewicz@fundacja.lublin.pl
XII Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
Dr inż. Henryk Łucja
Prezes Zarządu
[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
Zapytanie ofertowe FRL_2_2016_TLS
Zał. nr 2__Wykaz i opis doświadczenia
zal-nr-4_-oświadczenie-wykonawcy
zał. nr 5_Oświadczenie o braku powiązań
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.dz.FRL\/382\/16\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Lublin, dnia 05 wrze\u015bnia 2016 roku<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/2\/2016\/TLS<\/p>\n
Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do sk\u0142adania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1]<\/strong><\/a> us\u0142ug grupowego poradnictwa zawodowego. <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong>Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eTw\u00f3j lepszy start\u201d<\/strong> w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b 9 \u2013 Rynek pracy, Dzia\u0142anie 9. 1 \u2013 Aktywizacja zawodowa wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie us\u0142ugi grupowego poradnictwa zawodowego<\/strong>, w\u00a0\u0142\u0105cznym wymiarze maksymalnie 240\u00a0godzin (10 grup x 24 godziny). Czas trwania 1 godziny poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut.<\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto za jedn\u0105 godzin\u0119 realizacji us\u0142ugi.<\/u><\/p>\n Wyb\u00f3r 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 72\u00a0godziny (3 grupy x 24 godziny). Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Che\u0142m<\/p>\n Wyb\u00f3r 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 72 godzin (3 grupy x 24 godziny). Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lublin, Lubart\u00f3w.<\/p>\n Wyb\u00f3r 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 72\u00a0godziny (3 grypy x 24 godziny). Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: \u0141uk\u00f3w.<\/p>\n Wyb\u00f3r 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 24 godzin (1 grupa x 24 godziny). Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Zamo\u015b\u0107.<\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 na 1 cz\u0119\u015b\u0107 zam\u00f3wienia.<\/u><\/strong><\/p>\n <\/p>\n I \u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020<\/p>\n <\/p>\n II\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wy\u0142onienie 4 doradc\u00f3w zawodowych w celu przeprowadzenia us\u0142ug grupowego poradnictwa zawodowego dla uczestnik\u00f3w\/uczestniczek projektu. \u0141\u0105czna liczba godzin wynosi maksymalnie 240 godzin grupowego poradnictwa zawodowego:<\/p>\n Wyb\u00f3r 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 72 godziny (3 grupy x 24 godziny). Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Che\u0142m.<\/p>\n Wyb\u00f3r 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 48 godzin (2 grupy x 24 godziny). Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lublin, Lubart\u00f3w.<\/p>\n Wyb\u00f3r 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 72 godziny (3 grypy x 24 godziny). Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: \u0141uk\u00f3w.<\/p>\n Wyb\u00f3r 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 48 godzin (2 grupy x 24 godziny). Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Zamo\u015b\u0107.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany miejsca realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od procesu wynik\u00f3w procesu rekrutacji. \u00a0Us\u0142ugi \u015bwiadczone b\u0119d\u0105 na terenie wojew\u00f3dztwa lubelskiego.<\/p>\n Us\u0142uga grupowego poradnictwa zawodowego obejmuje takie zagadnienia jak:<\/p>\n Forma prowadzenia zaj\u0119\u0107: mini wyk\u0142ad po\u0142\u0105czony z zaj\u0119ciami praktycznymi (m.in. \u0107wiczenia, odgrywanie r\u00f3l).<\/p>\n Us\u0142ugi realizowane b\u0119d\u0105 w godzinach 8.00-17.00, w okresie: wrzesie\u0144 2016 roku – luty 2017 roku \u00a0wg uzgodnionego z Zamawiaj\u0105cym harmonogramu.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w, terminu i miejsca realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu. Us\u0142ugi \u015bwiadczone b\u0119d\u0105 na terenie wojew\u00f3dztwa lubelskiego.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci zam\u00f3wie\u0144\u00a0 publicznych\u00a0 uzupe\u0142niaj\u0105cych,\u00a0 w\u00a0 wysoko\u015bci\u00a0 nieprzekraczaj\u0105cej\u00a0 50%\u00a0 warto\u015bci zam\u00f3wienia\u00a0\u00a0 publicznego\u00a0\u00a0 okre\u015blonej\u00a0\u00a0 w\u00a0\u00a0 umowie\u00a0\u00a0 zawartej\u00a0\u00a0 z\u00a0\u00a0 wykonawc\u0105,\u00a0\u00a0 o\u00a0ile\u00a0\u00a0 te zam\u00f3wienia\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 publiczne\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 s\u0105\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 zgodne\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 z\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 przedmiotem\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 zam\u00f3wienia\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 publicznego podstawowego.<\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji us\u0142ug:<\/p>\n III\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 85312320-8 Us\u0142ugi doradztwa<\/p>\n IV Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Planowany termin realizacji us\u0142ug: wrzesie\u0144 2016 \u2013 luty 2017 roku. Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram us\u0142ug zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania i\u00a0zrekrutowaniu uczestnik\u00f3w projektu w ramach poszczeg\u00f3lnych grup.<\/p>\n V\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n VI Informacje o wykluczeniu:<\/strong><\/p>\n VII\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej <\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie zaj\u0119\u0107 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 2 (kopii referencji lub um\u00f3w, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z\u00a0orygina\u0142em).<\/p>\n <\/p>\n Liczba godzin oferty ocenianej<\/p>\n Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ————————————————————–\u00a0\u00a0\u00a0 x 30<\/p>\n (liczba godzin)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Najwi\u0119ksza liczba godzin w\u015br\u00f3d nades\u0142anych ofert<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VIII\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n IX\u00a0\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Forma oferty: ofert\u0119 nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 w postaci pisemnej, w zamkni\u0119tej kopercie i opisa\u0107 j\u0105 podaj\u0105c: znak sprawy, dane prowadz\u0105cego post\u0119powanie (nazwa i adres), tytu\u0142 projektu, w ramach kt\u00f3rego prowadzone jest niniejsze post\u0119powanie oraz dane sk\u0142adaj\u0105cego ofert\u0119 (imi\u0119 i nazwisko, adres), a\u00a0tak\u017ce opatrzy\u0107 napisem \u201eNie otwiera\u0107 przed dniem 14.09.2016 r.\u201d<\/strong><\/p>\n Miejsce z\u0142o\u017cenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).<\/p>\n Termin z\u0142o\u017cenia oferty do dnia: 14.09.2016 r. do godz. 16.00.<\/strong><\/p>\n X\u00a0 Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n XI Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Ma\u0142gorzata Petrusewicz \u2013 Kierownik projektu<\/p>\n Tel.: 516\u00a0283 452, e-mail: XII Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Dr in\u017c. Henryk \u0141ucja<\/p>\n Prezes Zarz\u0105du<\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 <\/em><\/p>\n [1]<\/a> W rozumieniu \u201eWytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020\u201d<\/p>\n Zapytanie ofertowe FRL_2_2016_TLS<\/a><\/p>\n Za\u0142. nr 1_Formularz oferty<\/a><\/p>\n Za\u0142. nr 2__Wykaz i opis do\u015bwiadczenia<\/a><\/p>\n Za\u0142. nr 3_ CV<\/a><\/p>\n zal-nr-4_-o\u015bwiadczenie-wykonawcy<\/a><\/p>\n za\u0142. nr 5_O\u015bwiadczenie o braku powi\u0105za\u0144<\/a><\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\nw oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\nm.petrusewicz@fundacja.lublin.pl
\n<\/a><\/p>\n\n
\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0<\/em><\/h1>\n
\u00a0<\/em>Z powa\u017caniem, w imieniu Zamawiaj\u0105cego<\/em><\/h1>\n