28 lip 2020
L.dz. 178/2020 | Lublin, dnia 27.07.2020 r. |
Znak sprawy: I/OUT/2020
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizująca projekt „Outplacement – to się opłaca” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Adaptacyjność przedsiębiorstw i pracowników do zmian, Działanie 11.1 Programy typu outplacement w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla 60 Uczestników Projektu. Łącznie 360 godz. (śr. 6 godz. na osobę).
Czas trwania 1 godziny usługi wynosi 60 minut. Do czasu zajęć nie wlicza się przerw. Wykonawca podaje cenę brutto[1] za przeprowadzenie jednej godziny realizacji usługi.
I. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności,
na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, opracowanego zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na przeprowadzenie 360 godzin indywidualnego poradnictwa psychologicznych dla 60 Uczestników Projektu „Outplacement – to się opłaca”.
Miejsce realizacji zamówienia Lublin/ teren Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego.
Uczestnikami wsparcia będą osoby zwolnione/ przewidziane do zwolnienia / zagrożone zwolnieniem z przyczyn niedotyczących pracownika. Indywidualne poradnictwo psychologiczne będzie realizowane w formie indywidulanych spotkań i będzie obejmować m.in. zagadnienia z zakresu motywacji, samooceny, radzenia sobie w sytuacjach trudnych, pomocy w identyfikacji ograniczających przekonań i złych nawyków, pomoc w przechodzeniu przez proces zmiany oraz wyjścia poza strefę komfortu. Ilość godzin spotkań będzie ustalana indywidulnie dla każdego uczestnika. Zakłada się średnio 6 godz. na jednego Uczestnika/Uczestniczkę.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
Wszystkie zadania i czynności w ramach realizacji poradnictwa muszą być prowadzone zgodnie z zasadą bezstronności, równości szans i płci, jawności i przejrzystości oraz niedyskryminacji ze względu na wiek, płeć, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną niepełnosprawność. Realizując usługę Wykonawca powinien zadbać o stosowanie zasady zrównoważonego rozwoju. Realizacja zajęć nie powinna mieć negatywnego wpływu na środowisko, powinny zostać zachowane zostały ochrony i poszanowania środowiska. Wykonawca powinien stosować zasadę zrównoważonego rozwoju m.in. wykorzystując w miarę możliwości naturalne oświetlenie, dokumenty szkoleniowe drukować i kopiować dwustronnie (druk w kolorze tylko wtedy, gdy będzie to niezbędne), zadbać o racjonalne wykorzystywanie energii elektrycznej w salach, gdzie będą odbywać się zajęcia (wyłączanie oświetlenia w czasie dłuższych przerw, ustawienie sprzętu elektronicznego w trybie oszczędnym).
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 Usługi doradztwa
IV. Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin wykonania zamówienia: sierpień 2020 r. – październik 2021 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego. Terminy poszczególnych usług będą ustalane indywidulnie z Wykonawcą.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu :
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają lub dysponują osobami spełniającymi następujące wymogi (osoba wskazana do wykonania zamówienia osobiście, wymieniona w wykazie zrealizowanych usług):
VI. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert:
VII. Kryteria oceny ofert, wagi procentowe/punktowe, opis przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
– Cena brutto w zł – 60% (60 pkt.)
– Doświadczenie – 40% (40 pkt.)
Doświadczenie (liczba godzin) = (Liczba godzin oferty ocenianej / Największa liczba godzin spośród ważnych ofert) x 40
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie usług wymienionych w Załączniku nr 3 (referencje lub inne dokumenty, z których jednoznacznie będzie wynikać posiadane doświadczenie, wszystkie dokumenty muszą być poświadczone za zgodność oryginałem przez Wykonawcę).
Wykazane doświadczenie nieudokumentowane należycie nie będzie podlegało ocenie.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VII. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia , 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że:
IX. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X. Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 06.08.2020 r. do godziny 09.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe I/OUT/2020”. Nie otwierać przed dniem 06.08.2020 r. do godz. 09.00”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym
XI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty:
XIII. Osoby do kontaktów:
Marta Osuch, adres e-mail: m.osuch@fundacja.lublin.pl
XIV. Warunki zmiany umowy:
XV. Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
[1] Cena obejmuje wszystkie należne podatki, obciążenia i koszty.
2 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[3] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego