19 Mar 2019
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz. 68/2019 Lublin, dnia 18.03.2019 r.
Znak sprawy: I/ANC/2019
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizujący projekt „Aktywni na co dzień” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne Działanie 11.1 Aktywne włączenie współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zaprasza do przedstawienia oferty na organizację i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń zawodowych dla 37 Uczestników Projektu zgodnie z opracowaną dla nich w projekcie Indywidualną Ścieżką Reintegracji.
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności,
na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, opracowanego zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na organizację i przeprowadzenie szkoleń dla 37 Uczestników Projektu „Aktywni na co dzień” zgodnie z opracowaną dla nich w Projekcie Indywidualną Ścieżką Reintegracji. Szkolenia mogą być organizowane indywidulnie dla każdego Uczestnika/Uczestniczki lub w grupach max. 12- 13 osobowych (jeżeli kilka osób będzie zainteresowanych tą sama tematyką szkolenia). Miejsce realizacji zamówienia woj. lubelskie ze szczególnym wskazaniem powiatu hrubieszowskiego, chełmskiego i lubelskiego.
Wszystkie szkolenia muszą kończyć się uzyskaniem dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji lub uzyskaniem uprawnień do wykonywania zawodu unormowanego w rozporządzeniach właściwego ministra.
Uczestnikami szkoleń będą osoby bezrobotne i bierne zawodowo, z niepełnosprawnościami (w tym z zaburzeniami psychicznymi), wykluczone (w tym dotknięte ubóstwem) lub osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym z terenu woj. lubelskiego.
Rodzaj szkolenia zostanie dobrany na etapie opracowywania Indywidulnej Ścieżki Reintegracji (IŚR) oraz indywidualnych predyspozycji i preferencji uczestników Projektu z uwzględnieniem zapotrzebowania rynku pracy, z katalogu szkoleń (obszaru tematycznego) m.in.:
Programy szkoleń muszą bazować na uznawanych certyfikatach zawodowych. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zasugerowania tematów szkoleń zgodnych z IŚR Uczestnika/Uczestniczki Projektu, przygotowania tematyki szkoleń z możliwością wprowadzenia nieznacznych modyfikacji tematycznych, które nie zmienią kierunku kształcenia a umożliwią zrealizowanie przyjętego programu szkolenia zgodnie z założeniami Instytucji Certyfikującej. Wykonawca zobowiązuje się dostosować program szkolenia do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Ilość godzin poszczególnych szkoleń uzależniona będzie od programu konkretnego szkolenia i wynosi średnio 180 godz./1 szkolenie. Zakłada się, że zajęcia będą trwały średnio 8 godzin dziennie z możliwością zmniejszenia w uzasadnionych przypadkach. Wskazane jest aby zajęcia rozpoczynały się w godzinach porannych (tj. 8.00-9.00). Czas trwania jednego szkolenia powinien wynosić średnio 23 dni szkoleniowe.
Każde szkolenie musi kończyć się uzyskaniem certyfikatu, potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji lub uzyskanie uprawnień do wykonywania zawodu unormowanego w rozporządzeniach właściwego ministra. Proces uzyskania kwalifikacji musi zawierać: proces walidacji sprawdzający, czyli kompetencje wymagane dla danej kwalifikacji zostały osiągnięte. Walidacja obejmuje identyfikację i dokumentację posiadanych kompetencji oraz ich weryfikację w odniesieniu do wymagań określonych dla kwalifikacji. Walidacja powinna być prowadzona w sposób trafny (weryfikowane są efekty uczenia się, które zostały określone dla danej kwalifikacji) i rzetelny (wynik weryfikacji jest niezależny od miejsca, czasu, metod oraz osób przeprowadzających walidację) oraz proces certyfikacji, w wyniku którego upoważniona instytucja nadaje dokument stwierdzający posiadanie kwalifikacji. Certyfikacja następuje po walidacji, w wyniku wydania pozytywnej decyzji stwierdzającej, że wszystkie wymagane efekty uczeni się zostały osiągnięte. Certyfikaty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji powinny być rozpoznawane i uznawane w danym środowisku, sektorze lub branży. Instytucje certyfikujące mogą samodzielnie przeprowadzić walidacje (w takiej sytuacji proces walidacji i certyfikacji muszą być odpowiednio rozdzielone i niezależne), bądź przekazywać je do instytucji walidujących np. centrów egzaminacyjnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wymagania dotyczące realizacji szkoleń:
Wymagania dotyczące sali do zajęć praktycznych i teoretycznych:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków do realizacji szkolenia zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy i nauki.
2) Sala szkoleniowa do prowadzenia zajęć teoretycznych musi być wyposażona w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym. Sala musi być wyposażona w tablicę klasyczną lub flipchart, sprzęt audiowizualny. Wentylacja i ogrzewanie musi zapewnić odpowiednią temperaturę – stosownie do pory roku. Sala nie powinny posiadać barier architektonicznych tzn. musza być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
3) Sala do zajęć praktycznych powinna być wyposażona w odpowiedni sprzęt niezbędny do realizacji szkolenia oraz spełniać wymagania sanitarno-epidemiologiczne. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę sprzętu do praktycznej nauki zawodu o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do samodzielnego stanowiska pracy. Wykonawca ma obowiązek wykazać przed rozpoczęciem danego szkolenia szczegółowy opis zaplecza technicznego (z uwzględnieniem liczby, jakości i typu sprzętu, który będzie udostępniony uczestnikom na czas trwania zajęć praktycznych) oraz miejsca odbywania zajęć praktycznych. Sale nie powinny posiadać barier architektonicznych tzn. muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących sali do zajęć praktycznych i teoretycznych ma prawo na etapie oceny dokumentacji ofertowej wezwać Wykonawców do przedstawienia dokumentacji fotograficznej sal.
Wymagania dotyczące kadry szkoleniowej:
Wymagania dotyczące egzaminów:
Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej:
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
80000000-4– Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Planowany termin wykonania zamówienia: kwiecień 2019 – lipiec 2020 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego. Terminy poszczególnych szkoleń będą ustalane indywidulnie z Wykonawcą.
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
VI Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VII. Kryteria oceny ofert, wagi procentowe/punktowe, opis przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Liczba przeszkolonych osób oferty ocenianej
Doświadczenie = —————————————————- x 40
(liczba przeszkolonych osób) Liczba przeszkolonych osób oferty
z największym doświadczeniem
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji/ umów/ protokołów odbioru, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę które konkretnie muszą potwierdzać termin oraz liczbę przeszkolonych osób).
Wykazane doświadczenie nieudokumentowane należycie nie będzie podlegało ocenie.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
Zgodnie z art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [2];
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Panu/Pani:
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 29.03.2019 r. do godziny 10.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe FRL/I/2019/ANC”
Nie otwierać przed dniem 29.03.2019 r. do godz. 10.00”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym
XI Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XII Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
XIII Osoby do kontaktów:
Elżbieta Zalewska, adres e-mail:
XIV Warunki zmiany umowy:
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
L.dz. 68\/2019\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Lublin, dnia 18.03.2019 r.<\/p>\n
Znak sprawy: I\/ANC\/2019<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizuj\u0105cy projekt \u201eAktywni na co dzie\u0144\u201d<\/em> w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020, O\u015b priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne Dzia\u0142anie 11.1 Aktywne w\u0142\u0105czenie wsp\u00f3\u0142finasowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego zaprasza do przedstawienia oferty na organizacj\u0119 i przeprowadzenie certyfikowanych szkole\u0144 zawodowych dla 37 Uczestnik\u00f3w Projektu zgodnie z opracowan\u0105 dla nich w projekcie Indywidualn\u0105 \u015acie\u017ck\u0105 Reintegracji.<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wyb\u00f3r Wykonawcy na organizacj\u0119 i przeprowadzenie szkole\u0144\u00a0 dla 37 Uczestnik\u00f3w Projektu \u201eAktywni na co dzie\u0144\u201d<\/em> \u00a0zgodnie z opracowan\u0105 dla nich w Projekcie Indywidualn\u0105 \u015acie\u017ck\u0105 Reintegracji. Szkolenia mog\u0105 by\u0107 organizowane indywidulnie dla ka\u017cdego Uczestnika\/Uczestniczki\u00a0 lub w grupach max. 12- 13 osobowych (je\u017celi kilka os\u00f3b b\u0119dzie zainteresowanych t\u0105 sama tematyk\u0105 szkolenia). Miejsce realizacji zam\u00f3wienia woj. lubelskie ze szczeg\u00f3lnym wskazaniem powiatu hrubieszowskiego, che\u0142mskiego i lubelskiego.<\/p>\n Wszystkie szkolenia musz\u0105 ko\u0144czy\u0107 si\u0119 uzyskaniem dokumentu potwierdzaj\u0105cego uzyskanie kwalifikacji lub uzyskaniem uprawnie\u0144 do wykonywania zawodu unormowanego w rozporz\u0105dzeniach w\u0142a\u015bciwego ministra.<\/p>\n Uczestnikami szkole\u0144 b\u0119d\u0105 osoby bezrobotne i bierne zawodowo, z niepe\u0142nosprawno\u015bciami (w tym z zaburzeniami psychicznymi), wykluczone (w tym dotkni\u0119te ub\u00f3stwem) lub osoby zagro\u017cone ub\u00f3stwem lub wykluczeniem spo\u0142ecznym z terenu woj. lubelskiego.<\/p>\n Rodzaj szkolenia zostanie dobrany na etapie opracowywania Indywidulnej \u015acie\u017cki Reintegracji (I\u015aR) oraz indywidualnych predyspozycji i preferencji uczestnik\u00f3w Projektu z uwzgl\u0119dnieniem zapotrzebowania rynku pracy, z katalogu szkole\u0144 (obszaru tematycznego) m.in.:<\/p>\n Programy szkole\u0144 musz\u0105 bazowa\u0107 na uznawanych certyfikatach zawodowych. Zamawiaj\u0105cy oczekuje od Wykonawcy zasugerowania temat\u00f3w szkole\u0144 zgodnych z I\u015aR Uczestnika\/Uczestniczki Projektu, przygotowania tematyki szkole\u0144 z mo\u017cliwo\u015bci\u0105 wprowadzenia nieznacznych modyfikacji tematycznych, kt\u00f3re nie zmieni\u0105 kierunku kszta\u0142cenia a umo\u017cliwi\u0105 zrealizowanie przyj\u0119tego programu szkolenia zgodnie z za\u0142o\u017ceniami Instytucji Certyfikuj\u0105cej. Wykonawca zobowi\u0105zuje si\u0119 dostosowa\u0107 program szkolenia do potrzeb os\u00f3b z niepe\u0142nosprawno\u015bci\u0105.<\/p>\n Ilo\u015b\u0107 godzin poszczeg\u00f3lnych szkole\u0144 uzale\u017cniona b\u0119dzie od programu konkretnego szkolenia i wynosi \u015brednio 180 godz.\/1 szkolenie. Zak\u0142ada si\u0119, \u017ce zaj\u0119cia b\u0119d\u0105 trwa\u0142y \u015brednio 8 godzin dziennie z mo\u017cliwo\u015bci\u0105 zmniejszenia w uzasadnionych przypadkach. Wskazane jest aby zaj\u0119cia rozpoczyna\u0142y si\u0119 w godzinach porannych (tj. 8.00-9.00). Czas trwania jednego szkolenia powinien wynosi\u0107 \u015brednio 23 dni szkoleniowe.<\/p>\n Ka\u017cde szkolenie musi ko\u0144czy\u0107 si\u0119 uzyskaniem certyfikatu, potwierdzaj\u0105cego uzyskanie kwalifikacji lub uzyskanie uprawnie\u0144 do wykonywania zawodu unormowanego w rozporz\u0105dzeniach w\u0142a\u015bciwego ministra. Proces uzyskania kwalifikacji musi zawiera\u0107: proces walidacji <\/strong>sprawdzaj\u0105cy, czyli kompetencje wymagane dla danej kwalifikacji zosta\u0142y osi\u0105gni\u0119te. Walidacja obejmuje identyfikacj\u0119 i dokumentacj\u0119 posiadanych kompetencji oraz ich weryfikacj\u0119 w odniesieniu do wymaga\u0144 okre\u015blonych dla kwalifikacji. Walidacja powinna by\u0107 prowadzona w spos\u00f3b trafny (weryfikowane s\u0105 efekty uczenia si\u0119, kt\u00f3re zosta\u0142y okre\u015blone dla danej kwalifikacji) i rzetelny (wynik weryfikacji jest niezale\u017cny od miejsca, czasu, metod oraz os\u00f3b przeprowadzaj\u0105cych walidacj\u0119) oraz proces certyfikacji<\/strong>, w wyniku kt\u00f3rego upowa\u017cniona instytucja nadaje dokument stwierdzaj\u0105cy posiadanie kwalifikacji. Certyfikacja nast\u0119puje po walidacji, w wyniku wydania pozytywnej decyzji stwierdzaj\u0105cej, \u017ce wszystkie wymagane efekty uczeni si\u0119 zosta\u0142y osi\u0105gni\u0119te. Certyfikaty potwierdzaj\u0105ce uzyskanie kwalifikacji powinny by\u0107 rozpoznawane i uznawane w danym \u015brodowisku, sektorze lub bran\u017cy. Instytucje certyfikuj\u0105ce mog\u0105 samodzielnie przeprowadzi\u0107 walidacje (w takiej sytuacji \u00a0proces walidacji i certyfikacji musz\u0105 by\u0107 odpowiednio rozdzielone i niezale\u017cne), b\u0105d\u017a przekazywa\u0107 je do instytucji waliduj\u0105cych np. centr\u00f3w egzaminacyjnych.<\/p>\n Przedmiot zam\u00f3wienia obejmuje<\/strong>:<\/strong><\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji szkole\u0144:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce sali do zaj\u0119\u0107 praktycznych i teoretycznych:<\/strong><\/p>\n 1)\u00a0\u00a0 Wykonawca zobowi\u0105zany jest do zapewnienia warunk\u00f3w do realizacji szkolenia zgodnych z przepisami bezpiecze\u0144stwa i higieny pracy i nauki.<\/p>\n 2)\u00a0\u00a0 Sala szkoleniowa do prowadzenia zaj\u0119\u0107 teoretycznych musi by\u0107 wyposa\u017cona w odpowiedni\u0105 liczb\u0119 miejsc i stolik\u00f3w wraz z zapleczem sanitarnym. Sala musi by\u0107 wyposa\u017cona w tablic\u0119 klasyczn\u0105 lub flipchart, sprz\u0119t audiowizualny. Wentylacja i ogrzewanie musi zapewni\u0107 odpowiedni\u0105 temperatur\u0119 \u2013 stosownie do pory roku. Sala nie powinny posiada\u0107 barier architektonicznych tzn. musza by\u0107 dostosowane do potrzeb os\u00f3b z niepe\u0142nosprawno\u015bci\u0105.<\/p>\n 3) Sala do zaj\u0119\u0107 praktycznych powinna by\u0107 wyposa\u017cona w odpowiedni sprz\u0119t niezb\u0119dny do realizacji szkolenia oraz spe\u0142nia\u0107 wymagania sanitarno-epidemiologiczne. Wykonawca musi zapewni\u0107 odpowiedni\u0105 liczb\u0119 sprz\u0119tu do praktycznej nauki zawodu o stanie technicznym zapewniaj\u0105cym odpowiedni poziom szkolenia. Ka\u017cdy uczestnik szkolenia powinien mie\u0107 dost\u0119p do samodzielnego stanowiska pracy. Wykonawca ma obowi\u0105zek wykaza\u0107 przed rozpocz\u0119ciem danego szkolenia szczeg\u00f3\u0142owy opis zaplecza technicznego (z uwzgl\u0119dnieniem liczby, jako\u015bci i typu sprz\u0119tu, kt\u00f3ry b\u0119dzie udost\u0119pniony uczestnikom na czas trwania zaj\u0119\u0107 praktycznych) oraz miejsca odbywania zaj\u0119\u0107 praktycznych. Sale nie powinny posiada\u0107 barier architektonicznych tzn. musz\u0105 by\u0107 dostosowane do potrzeb os\u00f3b z niepe\u0142nosprawno\u015bci\u0105. Zamawiaj\u0105cy na potwierdzenie spe\u0142nienia wymaga\u0144 dotycz\u0105cych sali do zaj\u0119\u0107 praktycznych i teoretycznych ma prawo na etapie oceny dokumentacji ofertowej wezwa\u0107 Wykonawc\u00f3w\u00a0 do przedstawienia dokumentacji fotograficznej sal.<\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce kadry szkoleniowej:<\/strong><\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce egzamin\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej:<\/strong><\/p>\n III. Nazwa i kod okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 80000000-4<\/a>\u2013 Us\u0142ugi edukacyjne i szkoleniowe<\/p>\n 80500000-9 – Us\u0142ugi szkoleniowe<\/p>\n 80530000-8 – Us\u0142ugi szkolenia zawodowego<\/p>\n Planowany termin wykonania zam\u00f3wienia: kwiecie\u0144 2019 – lipiec 2020 r. Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie mo\u017cliwo\u015b\u0107 przesuni\u0119cia terminu realizacji zam\u00f3wienia na skutek wyst\u0105pienia okoliczno\u015bci niezale\u017cnych\u00a0 od Zamawiaj\u0105cego. Terminy poszczeg\u00f3lnych szkole\u0144 b\u0119d\u0105 ustalane indywidulnie z Wykonawc\u0105.<\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Dostawcy\/Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n Przez powi\u0105zania kapita\u0142owe lub osobowe rozumie si\u0119 wzajemne powi\u0105zania mi\u0119dzy Zamawiaj\u0105cym lub osobami upowa\u017cnionymi do zaci\u0105gania zobowi\u0105za\u0144 w imieniu Zamawiaj\u0105cego lub osobami wykonuj\u0105cymi w imieniu Zamawiaj\u0105cego czynno\u015bci zwi\u0105zane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawc\u0105, polegaj\u0105ce w szczeg\u00f3lno\u015bci na:<\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Dostawcy\/Wykonawcy nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu.<\/p>\n VI Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie<\/strong> ofert<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n Z tytu\u0142u odrzucenia oferty Wykonawcom nie przys\u0142uguje \u017cadne roszczenie wzgl\u0119dem Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VII. Kryteria oceny ofert, wagi procentowe\/punktowe, opis przyznawania punktacji za spe\u0142nienie danego kryterium: <\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Liczba przeszkolonych os\u00f3b oferty ocenianej<\/p>\n Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 —————————————————-\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 x 40<\/p>\n (liczba przeszkolonych os\u00f3b)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Liczba\u00a0 przeszkolonych os\u00f3b\u00a0 oferty<\/p>\n z najwi\u0119kszym do\u015bwiadczeniem<\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie zaj\u0119\u0107 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 2 (kopii referencji\/ um\u00f3w\/ protoko\u0142\u00f3w odbioru, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119 kt\u00f3re konkretnie musz\u0105 potwierdza\u0107 termin oraz liczb\u0119 przeszkolonych os\u00f3b).<\/p>\n Wykazane do\u015bwiadczenie nieudokumentowane nale\u017cycie nie b\u0119dzie podlega\u0142o ocenie.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n Zgodnie z art. 13 ROZPORZ\u0104DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016\/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os\u00f3b fizycznych w zwi\u0105zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep\u0142ywu takich danych (RODO) informujemy, \u017ce:<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 15 RODO prawo dost\u0119pu do danych osobowych Pani\/Pana dotycz\u0105cych;<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani\/Pana danych osobowych[1]<\/a>;<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 18 RODO prawo \u017c\u0105dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze\u017ceniem przypadk\u00f3w, o kt\u00f3rych mowa w art. 18 ust. 2 RODO [2]<\/a>;<\/p>\n \u2212 w zwi\u0105zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuni\u0119cia danych osobowych;<\/p>\n \u2212 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urz\u0119du Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani\/Pan, \u017ce przetwarzanie danych osobowych Pani\/Pana dotycz\u0105cych narusza przepisy RODO;<\/p>\n Nie przys\u0142uguje Panu\/Pani:<\/p>\n \u2212 prawo do przenoszenia danych osobowych, o kt\u00f3rym mowa w art. 20 RODO;<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy\u017c podstaw\u0105 prawn\u0105 przetwarzania Pani\/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<\/p>\n IX\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n X\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 29.03.2019 r. do godziny 10.00 <\/u><\/strong>w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul.\u00a0 J\u00f3zefa Franczaka \u201eLalka\u201d 43, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: <\/strong><\/p>\n \u201eZapytanie ofertowe FRL\/I\/2019\/ANC\u201d<\/strong><\/p>\n Nie otwiera\u0107 przed dniem 29.03.2019 r. do godz. 10.00\u201d<\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do sekretariatu Zamawiaj\u0105cego na w\/w adres.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym<\/p>\n XI\u00a0 Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami oraz przekazywania o\u015bwiadcze\u0144 lub dokument\u00f3w: <\/strong><\/p>\n XII <\/strong>Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty<\/strong><\/p>\n XIII Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Marta Osuch, adres e-mail: \"><\/a><\/p>\n El\u017cbieta Zalewska, adres e-mail: \"><\/a><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIV Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n XV Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n\n
\nna podstawie wewn\u0119trznego Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, opracowanego zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\no przed\u0142o\u017cone przez Wykonawc\u0119 dokumenty i o\u015bwiadczenia stanowi\u0105ce za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania.<\/li>\n\n
\nw wyznaczonym terminie.<\/li>\n<\/ul>\n\n
\n
\n
\n
\nw oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\numowy, Zamawiaj\u0105cy uzna, i\u017c odm\u00f3wi\u0142 on podpisania umowy i w\u00f3wczas mo\u017ce zawrze\u0107 umow\u0119
\nz Oferentem, kt\u00f3rego oferta by\u0142a nast\u0119pna w kolejno\u015bci, pod warunkiem, \u017ce nie up\u0142yn\u0105\u0142 termin zwi\u0105zania ofert\u0105.<\/li>\n\n
\npost\u0119powania ujawniono niemo\u017cliw\u0105 do usuni\u0119cia wad\u0119 post\u0119powania uniemo\u017cliwiaj\u0105c\u0105 zawarcie zgodnej z Projektem umowy.<\/li>\n
\nz wynagrodzenia Wykonawcy,<\/li>\n
\nw umowie na wykonanie us\u0142ugi,<\/li>\n
\nz powodu:<\/li>\n<\/ol>\n\n
\nz przyczyn obiektywnych, niezale\u017cnych od Zamawiaj\u0105cego,<\/li>\n\n
\n
<\/h1>\n