Zapytanie ofertowe FRL/8/2017/TLS

02 Maj 2017


Lublin, dnia 28 kwietnia  2017 roku

L.dz.FRL/488/17

Znak sprawy: FRL/8/2017/TLS

Zapytanie ofertowe

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na przeprowadzenie  w ramach personelu projektu[1] usługi grupowego poradnictwa zawodowego.

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Twój lepszy start” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś 9 – Rynek pracy, Działanie 9. 1 – Aktywizacja zawodowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie usługi grupowego poradnictwa zawodowego w łącznym wymiarze maksymalnie 48 godzin (2 grupy x 24 godziny). Czas trwania 1 godziny poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut.

Część I – Łuków.

Wybór 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 24 godziny (1 grupa x 24 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków.

Część II – Zamość.

Wybór 1 doradcy. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 24 godzin (1 grupa x 24 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Zamość.

Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.

I     Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz  Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

II    Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 2 doradców zawodowych w celu przeprowadzenia usługi grupowego poradnictwa zawodowego dla uczestników/uczestniczek projektu w Zamościu i w Łukowie.

Łączna liczba godzin wynosi maksymalnie 48 godzin grupowego poradnictwa zawodowego (2 grupy x 24 godziny).

Usługa grupowego poradnictwa zawodowego obejmuje takie zagadnienia jak:

  • efektywną komunikację
  • trening asertywności,
  • budowanie motywacji osobistej i postawy proaktywnej,
  • budowanie poczucia własnej wartości,
  • emocje i panowanie nad emocjami,
  • techniki redukcji stresu,
  • elementy savoir-vivre,
  • praca jako wartość i jej rola w życiu człowieka,
  • metody i techniki aktywnego poszukiwania pracy,
  • zasady przygotowywania dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny),
  • przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej (autoprezentacja).

Forma prowadzenia zajęć: mini wykład połączony z zajęciami praktycznymi (m.in. ćwiczenia, odgrywanie ról).

Usługi realizowane będą w godzinach 8.00-17.00, w okresie: od dnia podpisania umowy do 10 czerwca  2017 r. wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień  publicznych uzupełniających, w wysokości  nieprzekraczającej 50%  wartości zamówienia   publicznego   określonej   w   umowie   zawartej   z   wykonawcą,   o ile   te zamówienia  publiczne  są zgodne z przedmiotem  zamówienia publicznego podstawowego.

Wymagania dotyczące realizacji usług:

  1. Wykonawca powinien prowadzić usługi w sposób uzgodniony z Zamawiającym tj. według uzgodnionego harmonogramu.
  2. Wykonawca powinien prowadzić dostarczoną przez Zamawiającego dokumentację usług grupowego doradztwa zawodowego.
  3. Zajęcia grupowego doradztwa zawodowego prowadzone będą w oparciu o część teoretyczną (mini wykłady) i część praktyczną (m.in. ćwiczenia, odgrywanie ról).
  4. Wykonawca powinien prowadzić ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach projektu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
  5. Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją usługi (dojazd, nocleg, wyżywienie itp.).
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.

III  Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:

85312320-8 Usługi doradztwa

IV  Termin wykonania zamówienia:

Planowany termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 10 czerwca 2017 roku. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu oraz zmiany liczby godzin poradnictwa zawodowego.

V   Opis warunków udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:

  1. Posiadają wykształcenie wyższe (ocena na podstawie kserokopii dyplomu).
  2. Posiadają uprawnienia doradcy zawodowego, tj. dyplom/certyfikat doradcy zawodowego i/lub studiów podyplomowych z zakresu doradztwa zawodowego i/lub kursu z zakresu doradztwa zawodowego (ocena na podstawie kserokopii dyplomów/certyfikatów).
  3. Posiadają minimum 1 rok doświadczenia w świadczeniu usług doradztwa zawodowego lub 2 letni staż pracy w agencji zatrudnienia (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
  4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zadań określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (ocena na podstawie Załącznika nr 4).
  5. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (ocena na podstawie Załącznika nr 5).

VI  Informacje o wykluczeniu:

  1. Z zamówienia wykluczone są osoby zatrudnione w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.
  2. Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane   z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  3. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  4. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  5. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  6. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert

  1. Odrzucenie oferty:

Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego,
  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  • gdy Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
  • została złożona po upływie wyznaczonego terminu,
  • formularz oferty i wymagane załączniki zostały podpisane przez osobę/osoby nieuprawnione,
  • zawierająca błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi.

Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.

  1. Badanie oferty:

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.

VIII Kryteria oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:

  1. Cena za 1 godzinę brutto w zł – 60% (60 pkt.)
  2. Doświadczenie – 30% (30 pkt.)
  3. Dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje – 10% (10 pkt.)

Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:

C minimalna

Cena = ————————- x 60

C oferty badanej

Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.

Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę godzin przeprowadzonych zajęć w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się zapytania ofertowego.

Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.

Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 

Liczba godzin oferty ocenianej

Doświadczenie  =       ————————————————————–    x 30

(liczba godzin)               Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert

Ad. 3 W ramach kryterium „dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje”. Zamawiający będzie przyznawał 10 punktów za kursy/szkolenia/studia podyplomowe i ich zgodność z przedmiotem zamówienia, w oparciu o kserokopie załączonych dokumentów.

Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność    z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.

Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty  przedstawią  taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.

W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.

IX     Opis sposobu przygotowania ofert:

W odpowiedzi na zamówienie:

  1. Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty Wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 1.
  2. Do oferty należy dołączyć:
  3. Wykaz – opis doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat od stanowiący Załącznik nr 2,
  4. życiorys zawodowy z opisem doświadczenia w prowadzeniu podobnych zajęć (max. 5 kartek, wydruk dwustronny) w 2 jednobrzmiących egzemplarzach stanowiący Załącznik nr 3,
  5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 4,
  6. oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiący Załącznik nr 5,
  7. kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i doświadczenie oraz ewentualnie rekomendacje i referencje potwierdzone za zgodność z oryginałem i opatrzone podpisem Wykonawcy.
  8. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
  9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  10. Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
  11. Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
  12. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  13. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert
  14. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

X       Forma, miejsce i termin składania ofert:

Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 11 maja 2017 r. do godziny 16.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/8/2017/TLS”.

W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.

XI Unieważnienie postępowania:

Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:

  1. w postępowaniu wpłynęły wadliwe oferty i nie można usunąć ich wad,
  2. w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy,
  3. w postępowaniu doszło do naruszenia zasad określonych w Regulaminie.

XII  Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:

  1. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się w formie pisemnej oraz pocztą elektroniczną.
  2. Wszelki informacje dotyczące podjętych przez Zamawiającego czynności będą przekazywane wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający wymaga, w każdym przypadku, potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania wiadomości. W przypadku braku takiego potwierdzenia przez Wykonawcę, pomimo wezwania przez Zamawiającego, domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany e-mail (podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie), zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z pismem.
  4. Wykonawca powinien sprawdzać stronę internetową fundacja.lublin.pl – zakładka „Zapytania ofertowe”, ponieważ będą tam publikowane informacje związane z niniejszym postępowaniem.

 XIII  Osoby do kontaktów:

Małgorzata Petrusewicz – Kierownik projektu

Tel.: 516 283 452, e-mail:

Ewelina Jabłońska – Specjalista ds. organizacyjnych

Tel.: 84 627 18 32, e-mail:

XIV Warunki zmiany umowy:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w zakresie terminu jej obowiązywania w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):

  1. Formularz oferty Wykonawcy.
  2. Wykaz – opis doświadczenia w zakresie przeprowadzania indywidualnego poradnictwa zawodowego .
  3. Życiorys zawodowy zawierający doświadczenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia w 2 jednobrzmiących egzemplarzach.
  4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  5. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
  6. Kopie dokumentów (umów, referencji, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzających przeprowadzenie wymienionych zajęć wymienionych w Załączniku nr 2.
  7. Kopie uzyskanych dyplomów/zaświadczeń, poświadczające posiadane wykształcenie/ uprawnienia (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”

Zapytanie ofertowe_FRL/8/2017/TLS

Zał. nr 1_Formularz oferty_TLS

Zał. nr 1_Formularz oferty_TLS

Zał. nr 2__Wykaz i opis_doświadczenia_TLS

Zał. nr 2__Wykaz i opis_doświadczenia_TLS

Zał. nr 3_ CV

Zał. nr 3_ CV

Zał. nr 4_ Oświadczenie Wykonawcy

Zał. nr 4_ Oświadczenie Wykonawcy

zał. nr 5_Oświadczenie o braku powiązań

zał. nr 5_Oświadczenie o braku powiązań

 


print
\"><\/a><\/p>\n

Ewelina Jab\u0142o\u0144ska \u2013 Specjalista ds. organizacyjnych<\/p>\n

Tel.: 84 627 18 32, e-mail: \"><\/a><\/p>\n

XIV Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n

Zamawiaj\u0105cy przewiduje mo\u017cliwo\u015b\u0107 dokonywania zmian w umowie w zakresie terminu jej obowi\u0105zywania w formie pisemnej pod rygorem niewa\u017cno\u015bci.<\/p>\n

XV Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n

    \n
  1. Formularz oferty Wykonawcy.<\/li>\n
  2. Wykaz – opis do\u015bwiadczenia w zakresie przeprowadzania indywidualnego poradnictwa zawodowego .<\/li>\n
  3. \u017byciorys zawodowy zawieraj\u0105cy do\u015bwiadczenia zgodne z opisem przedmiotu zam\u00f3wienia w\u00a02 jednobrzmi\u0105cych egzemplarzach.<\/li>\n
  4. O\u015bwiadczenie o spe\u0142nianiu warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu.<\/li>\n
  5. O\u015bwiadczenie o braku powi\u0105za\u0144 osobowych i kapita\u0142owych z Zamawiaj\u0105cym.<\/li>\n
  6. Kopie dokument\u00f3w (um\u00f3w, referencji, potwierdzone za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119) potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie wymienionych zaj\u0119\u0107 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku nr 2.<\/li>\n
  7. Kopie uzyskanych dyplom\u00f3w\/za\u015bwiadcze\u0144, po\u015bwiadczaj\u0105ce posiadane wykszta\u0142cenie\/ uprawnienia (potwierdzone za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119).<\/li>\n<\/ol>\n

    <\/h1>\n

    [1]<\/a> W rozumieniu \u201eWytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020\u201d<\/p>\n

    Zapytanie ofertowe_FRL\/8\/2017\/TLS<\/a><\/p>\n

    Za\u0142. nr 1_Formularz oferty_TLS<\/a><\/p>\n

    Za\u0142. nr 1_Formularz oferty_TLS<\/a><\/p>\n

    Za\u0142. nr 2__Wykaz i opis_do\u015bwiadczenia_TLS<\/a><\/p>\n

    Za\u0142. nr 2__Wykaz i opis_do\u015bwiadczenia_TLS<\/a><\/p>\n

    Za\u0142. nr 3_ CV<\/a><\/p>\n

    Za\u0142. nr 3_ CV<\/a><\/p>\n

    Za\u0142. nr 4_ O\u015bwiadczenie Wykonawcy<\/a><\/p>\n

    Za\u0142. nr 4_ O\u015bwiadczenie Wykonawcy<\/a><\/p>\n

    za\u0142. nr 5_O\u015bwiadczenie o braku powi\u0105za\u0144<\/a><\/p>\n

    za\u0142. nr 5_O\u015bwiadczenie o braku powi\u0105za\u0144<\/a><\/p>\n

     <\/p>\n