Zapytanie ofertowe FRL/3/2016/TLS

19 Paź 2016


FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY

Droga Męczenników Majdanka 181

20-325 Lublin

tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10

www.fundacja.lublin.pl; e-mail:

REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855

 

L.dz FRL/538/2016

Lublin, dnia 19 października 2016 roku

Znak sprawy: FRL/3/2016/TLS

 

Zapytanie ofertowe

 

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert cenowych w celu wyłonienia dostawcy/wykonawcy usługi cateringowej.

 

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Twój lepszy start” ” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś 9 – Rynek pracy, Działanie 9. 1 – Aktywizacja zawodowa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie i dostarczenie obiadu, tj. jednodaniowego ciepłego posiłku oraz zorganizowanie poczęstunku podczas dwóch przerw kawowych dla uczestników projektu.

 

  • Część I – Chełm
  • Część II – Lublin
  • Część III – Parczew
  • Część IV – Zamość
  • Część V – Lubartów
  • Część VI – Radzyń Podlaski
  • Część VII – Łuków

 

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie ceny brutto, przypadającej dziennie na jednego uczestnika projektu.

 

Wykonawca może złożyć ofertę cenową na jedną lub kilka części zamówienia.

 

W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia należy złożyć jedną ofertę ze wskazaniem konkretnych części.

 

I    Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną
w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz  Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

II   Opis przedmiotu zamówienia:

Usługa cateringowa będzie obejmować przygotowanie i dostarczenie obiadu, tj. jednodaniowego ciepłego posiłku oraz dwóch przerw kawowych każdego dnia zajęć dla uczestników projektu podczas grupowego poradnictwa zawodowego oraz szkoleń.

  • Część I – Chełm

– 3 grupy x 3 dni x 15 osób,

– 1 grupa x 25 dni x 15 osób,

– 1 grupa x 23 dni x 15 osób,

– 1 grupa x 18 dni x 15 osób,

Łącznie maksymalnie 1125 osobodni.

 

  • Część II – Lublin

–1 grupa x 3 dni x 15 osób,

– 1 grupa x  25 dni x 15 osób,

Łącznie maksymalnie 420 osobodni.

 

  • Część III – Parczew

–1 grupa x 3 dni x 15 osób,

– 1 grupa x  25 dni x 15 osób,

Łącznie maksymalnie 420 osobodni.

 

  • Część IV – Zamość

– 2 grupy x 3 dni x 15 osób,

– 1 grupa x 25 dni x 15 osób,

– 1 grupa x 26 dni x 15 osób,

Łącznie maksymalnie 855 osobodni.

 

  • Część V – Lubartów

–1 grupa x 3 dni x 15 osób,

– 1 grupa x 23 dni x 15 osób,

Łącznie maksymalnie 390 osobodni.

 

  • Część VI – Radzyń Podlaski  

–1 grupa x 3 dni x 15 osób,

– 1 grupa x 26 dni x 15 osób,

Łącznie maksymalnie 435 osobodni.

 

  • Część VII – Łuków

–1 grupa x 3 dni x 15 osób,

– 1 grupa x 18 dni x 15 osób,

Łącznie maksymalnie 315 osobodni.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby osób i/lub miejsca realizacji usług w zależności od wyników przebiegu rekrutacji uczestników do projektu.

Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji usług w innych miejscowościach znajdujących się w okolicach miast objętych częściami zamówienia.

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.

 

Wymagania dotyczące usługi:

  1. Ciepły posiłek powinien się składać z: porcji mięsa lub ryby o gramaturze nie mniejszej niż 100 g, dodatków (np. ziemniaki, ryż, kasza, makaron) o gramaturze nie mniejszej niż 200 g, oraz surówki
    o gramaturze nie mniejszej niż 100 g (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g).
  2. Dostawca/Wykonawca przygotuje i dostarczy posiłki wegetariańskie, w przypadku zgłoszenia takiego zapotrzebowania przez uczestników/uczestniczki projektu. Posiłek wegetariański powinien się składać z porcji jarskiej o gramaturze nie mniejszej niż 300 g oraz surówki o gramaturze nie mniejszej niż 100 g (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g).
  3. Ciepły posiłek musi być wyporcjowany dla każdego uczestnika/uczestniczki i podany na ciepło,
    w pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztućców jednorazowych i serwetkami.
  4. Minimalny zakres poczęstunku podczas każdej przerwy kawowej (dwie przerwy każdego dnia zajęć): woda mineralna (gazowana i niegazowana), świeżo parzona herbata (różne rodzaje),
    kawa (rozpuszczalna i mielona), cukier, cytryna w plastrach, śmietanka do kawy w postaci płynnej lub mleko, ciastka kruche min. 3 rodzaje.
  5. Przygotowywane przez Dostawcę/Wykonawcę potrawy z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych. Posiłki nie mogą być wykonywane
    z produktów typu instant, np. zupy w proszku i sosy w posiłku oraz produktów gotowych.
    W przypadku produktów przetworzonych, takich jak kawa, herbata, ciastka kruche, woda, cukier, mleko, itp. Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się, że będą one posiadać datę przydatności
    do spożycia wygasającą nie wcześniej niż na 1 miesiąc przed dniem wykonania usług.
  6. Dostawca/Wykonawca zapewni należytą jakość i przydatność do spożycia dostarczonego wyżywienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami.
  7. Dostawca/Wykonawca dostarczy posiłki na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej
    15 min. przed planowanym rozpoczęciem zajęć oraz 5 min. przez rozpoczęciem przerwy obiadowej.
  8. W cenie usługi zawiera się koszt transportu, naczyń (termosy/podgrzewacze, filiżanki, talerzyki, szklanki/kubeczki, łyżeczki, cukiernice, talerze itp.) oraz odbiór zużytych naczyń po zakończeniu każdego dnia szkoleniowego. Zamawiający dopuszcza możliwość użycia naczyń i sztućców plastikowych, odpowiednich do serwowanych dań/napojów.
  9. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do wszystkich atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie przygotowania i transportu posiłków oraz wyrywkowej kontroli gramatury potraw.
  10. Szczegółowe terminy grupowego poradnictwa zawodowego i szkoleń oraz liczba uczestników będzie każdorazowo ustalane na bieżąco z Wykonawcą zgodnie z harmonogramem ustalanym
    z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wstępnie zaplanowanych terminów ww. wsparcia w zależności od harmonogramu realizacji projektu.
  11. Wnioskodawca winien dołączyć do oferty informacje dotyczące średniej gramatury oferowanych posiłków oraz przykładowe menu na pięć dni szkolenia.

 

Wynagrodzenie za usługę cateringową świadczoną dla uczestników projektu będzie wypłacone dostawcy/wykonawcy po wystawieniu faktury VAT/rachunku na podstawie rzeczywistej liczby wydanych posiłków w trakcie grupowego poradnictwa zawodowego i szkoleń (tj. zrealizowanych osobodni).

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień  publicznych  uzupełniających,  w  wysokości  nieprzekraczającej  50%  wartości zamówienia   publicznego   określonej   w   umowie   zawartej   z   wykonawcą,   o ile   te zamówienia     publiczne     są     zgodne     z     przedmiotem     zamówienia     publicznego podstawowego.

 

III  Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:

55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków

55321000-6 – Przygotowywanie posiłków

 

IV Termin wykonania zamówienia:

Planowany termin realizacji usługi: listopad 2016 r. – maj 2017 r.

Dokładne terminy, miejsca realizacji szkoleń oraz ostateczna liczba uczestników zostaną wskazane przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi.

 

V  Opis warunków udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:

  1. uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
  2. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
  3. posiadający doświadczenie w realizacji dostaw będących przedmiotem zamówienia,
    (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
  4. dysponujący sprzętem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
  5. nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (ocena na podstawie Załącznika nr 3). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  6. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  7. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
  8. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  9. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy  nie spełniający warunków udziału
w postępowaniu.

 

VI Kryteria oceny ofert:

 Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:

 

  1. Cena – 80%  (80 pkt.)
  2. Klauzule społeczne – 20% (20 pkt) – weryfikowane na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Ad. 1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:

C minimalna

Cena = ————————- x 80 pkt.

C oferty badanej

 

Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.

 

Ad. 2 . Kryterium „Klauzule społeczne” przyznane będą punkty w następujący sposób:

–  oferta, które spełnia kryterium otrzyma 20 pkt.

– oferta, która nie spełnia kryterium otrzyma 0  pkt.

 

Ocena w zakresie kryterium „klauzule społeczne” dokonano zostanie na podstawie deklaracji Wykonawcę złożonej w ramach wypełnionego załącznika nr 4.

Deklaracja obejmuje oświadczenie, że do realizacji zamówienia i na czas jego trwania (zgodnie z zawartą umową) Wykonawca zapewni, że wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona będzie co najmniej 1 osoba bezrobotna (w wymiarze min. ½ etatu) w rozumieniu ustawy z dn. 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
(Dz. U. 2016.645 tekst jednolity). Zamawiający określa, że wskazana wyżej osoba (skierowana przez właściwy urząd pracy) powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy na realizacje zamówienia, nieprzerwanie przez cały okres jej trwania. W celu weryfikacji spełnienia klauzuli społecznej zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedstawienia kopii skierowania osoby bezrobotnej przez urząd pracy oraz umowy o pracę wraz z zakresem obowiązków potwierdzoną za zgodność z oryginałem w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy.

W przypadku rozwiązania umowy, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej w terminie do 14 dni od ustania umowy z poprzednia osobą. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób.

W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób bezrobotnych wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu 50% kwoty najniższego miesięcznego wynagrodzenia, wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne, oraz liczby miesięcy
w okresie realizacji zamówienia, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie, i w okresie jego realizacji.

 

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.

 

VII   Opis sposobu przygotowania ofert:

W odpowiedzi na zamówienie:

  1. Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty Wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 1.
  2. Do oferty należy dołączyć:

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 2,

  1. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiący
    Załącznik nr 3,
  2. Oświadczenie Dostawcy/Wykonawcy o spełnieniu klauzul społecznych Załącznik nr 4,
  3. Przykładowe menu wraz z gramaturą na pięć dni szkolenia.
  4. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
  5. Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane
    lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
  6. Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
  7. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  8. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert
  9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.

 

VIII  Forma, miejsce i termin składania ofert:

Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając: znak sprawy, dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego (nazwa i adres), a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 27.10.2016 r.”

 Miejsce złożenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).

Termin złożenia oferty do dnia: 27.10.2016 r. do godz. 16.00.

 

IX Unieważnienie postępowania:

Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:

  1. w postępowaniu wpłynęły wadliwe oferty i nie można usunąć ich wad,
  2. w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy,
  3. w postępowaniu doszło do naruszenia zasad określonych w Regulaminie.

 

X  Osoby do kontaktów:

Małgorzata Petrusewicz – Kierownik projektu

Tel.: 516 283 452, e-mail:

Ewelina Jabłońska – Specjalista ds. organizacyjnych

Tel.: 84 627 18 32, e-mail:

 

XI Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):

  1. Formularz oferty ((Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
  3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z zamawiającym (Załącznik nr 3
    do zapytania ofertowego)
  4. Oświadczenie Dostawcy/Wykonawcy o spełnieniu klauzul społecznych (Załącznik nr 4
    do zapytania ofertowego)
  5. Przykładowe menu wraz z gramaturą dań.

 

 

W imieniu Zamawiającego,

 

Zapytanie_FRL/3/2016/TLS

zał. nr 1

zał nr 2

zał. nr 3

zał. 4_oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych


print
\"><\/a><\/p>\n

REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n

 <\/p>\n

L.dz FRL\/538\/2016<\/p>\n

Lublin, dnia 19 pa\u017adziernika 2016 roku<\/p>\n

Znak sprawy: FRL\/3\/2016\/TLS<\/p>\n

 <\/p>\n

Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n

 <\/p>\n

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert cenowych w celu wy\u0142onienia dostawcy\/wykonawcy us\u0142ugi cateringowej.<\/strong><\/p>\n

 <\/p>\n

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eTw\u00f3j lepszy start\u201d<\/strong> \u201d w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b 9 \u2013 Rynek pracy, Dzia\u0142anie 9. 1 \u2013 Aktywizacja zawodowa, wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na wykonanie us\u0142ugi cateringowej obejmuj\u0105cej przygotowanie i dostarczenie obiadu, tj. jednodaniowego ciep\u0142ego posi\u0142ku oraz zorganizowanie pocz\u0119stunku podczas dw\u00f3ch przerw kawowych dla uczestnik\u00f3w projektu.<\/strong><\/p>\n

 <\/p>\n