13 Lut 2018
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 13 lutego 2018 roku
L.dz. FRL/76/18
Znak sprawy: FRL/1/CAT/OWES/2018
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiodący realizująca w partnerstwie z Grupą Medialną ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.3 Ekonomia społeczna, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na zapewnienie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie i dostarczenie jednodaniowego ciepłego posiłku oraz zorganizowanie poczęstunku podczas dwóch przerw kawowych podczas szkolenia „Spółdzielnia socjalna – jak to zrobić?” i doradztwa grupowego dla uczestników projektu w podziale na części:
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia ceny brutto przypadającej dziennie na jednego uczestnika projektu za przygotowanie i dostarczenie ciepłego posiłku oraz serwisu kawowego podczas szkolenia i doradztwa grupowego.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na jedną lub kilka części zamówienia. W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia należy złożyć jedną ofertę ze wskazaniem konkretnych części.
I. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie i dostarczenie jednodaniowego ciepłego posiłku oraz dwóch przerw kawowych dla średnio 10 uczestników projektu oraz trenera/doradcy podczas szkolenia „Spółdzielnia socjalna – jak to zrobić?” i doradztwa grupowego w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w podziale na części:
Wymagania dotyczące usługi:
Dodatkowe informacje:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków
55321000-6 – Przygotowywanie posiłków
IV.Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 16 marca 2018 r. Szczegółowy harmonogram zostanie przedstawiony Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Dokładne terminy, miejsca realizacji szkolenia i doradztwa grupowego oraz ostateczna liczba uczestników zostaną wskazane przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymogi:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
VI. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert:
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 80 pkt.
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 . Kryterium „Klauzule społeczne” przyznane będą punkty w następujący sposób:
– oferta, które spełnia kryterium otrzyma 20 pkt.
– oferta, która nie spełnia kryterium otrzyma 0 pkt.
Ocena w zakresie kryterium „klauzule społeczne” dokonana zostanie na podstawie deklaracji Wykonawcy złożonej w ramach wypełnionego załącznika nr 4.
Deklaracja obejmuje oświadczenie, że do realizacji zamówienia i na czas jego trwania (zgodnie z zawartą umową) Wykonawca zapewni, że wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona będzie co najmniej 1 osoba bezrobotna (w wymiarze min. ½ etatu) w rozumieniu ustawy z dn. 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2016.645 tekst jednolity). Zamawiający określa, że wskazana wyżej osoba (skierowana przez właściwy urząd pracy) powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia, nieprzerwanie przez cały okres jej trwania. W celu weryfikacji spełnienia klauzuli społecznej zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedstawienia kopii skierowania osoby bezrobotnej przez urząd pracy oraz umowy o pracę wraz z zakresem obowiązków potwierdzoną za zgodność z oryginałem w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy.
W przypadku rozwiązania umowy, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej w terminie do 14 dni od ustania umowy z poprzednia osobą. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób.
W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób bezrobotnych wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu 50% kwoty najniższego miesięcznego wynagrodzenia, wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne, oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie, i w okresie jego realizacji.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
IX. Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 21 lutego 2018 r. do godziny 14.00 w formie pisemnej, w biurze Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr FRL/1/CAT/OWES/2018 ”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura OWES w Zamościu na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
X. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, telefonicznie, faksem lub poprzez e-mail.
XI. Osoby do kontaktów:
Marian Gil – Animator
tel.: 84 627 11 81 lub 84 627 11 91
Sylwia Parafiniuk – Specjalista ds. informacji, promocji i szkoleń
tel.: 84 627 18 32, 84 627 11 91
XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
XIII. Warunki zmiany umowy:
XIV. Wykaz załączników:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
Lublin, dnia\u00a0 13 lutego 2018 roku<\/p>\n
L.dz. FRL\/76\/18<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/1\/CAT\/OWES\/2018<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe <\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiod\u0105cy realizuj\u0105ca w partnerstwie z Grup\u0105 Medialn\u0105 ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d<\/strong> w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b Priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne, Dzia\u0142anie 11.3 Ekonomia spo\u0142eczna, wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na zapewnienie us\u0142ugi cateringowej obejmuj\u0105cej przygotowanie i dostarczenie jednodaniowego ciep\u0142ego posi\u0142ku oraz zorganizowanie pocz\u0119stunku podczas dw\u00f3ch przerw kawowych podczas szkolenia \u201eSp\u00f3\u0142dzielnia socjalna \u2013 jak to zrobi\u0107?\u201d\u00a0\u00a0 i doradztwa grupowego dla uczestnik\u00f3w projektu w podziale na cz\u0119\u015bci:<\/strong><\/p>\n Wykonawca jest zobowi\u0105zany do przedstawienia ceny brutto przypadaj\u0105cej dziennie na jednego uczestnika projektu za przygotowanie i dostarczenie ciep\u0142ego posi\u0142ku oraz serwisu kawowego podczas szkolenia i doradztwa grupowego.<\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 na jedn\u0105 lub kilka cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia. W przypadku sk\u0142adania oferty na kilka cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 jedn\u0105 ofert\u0119 ze wskazaniem konkretnych cz\u0119\u015bci.<\/p>\n I. Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane<\/strong> w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n II. Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest zapewnienie us\u0142ugi cateringowej obejmuj\u0105cej przygotowanie i dostarczenie jednodaniowego ciep\u0142ego posi\u0142ku oraz dw\u00f3ch przerw kawowych dla \u015brednio 10 uczestnik\u00f3w projektu oraz trenera\/doradcy podczas szkolenia \u201eSp\u00f3\u0142dzielnia socjalna \u2013 jak to zrobi\u0107?\u201d i doradztwa grupowego w ramach projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej \u00a0w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d, wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w podziale na cz\u0119\u015bci:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n <\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce us\u0142ugi:<\/strong><\/p>\n Dodatkowe informacje:<\/u><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci zam\u00f3wie\u0144 publicznych uzupe\u0142niaj\u0105cych, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50% warto\u015bci zam\u00f3wienia publicznego okre\u015blonej w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o ile te zam\u00f3wienia publiczne s\u0105 zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia publicznego podstawowego.<\/p>\n III. Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144 (CPV)<\/strong><\/p>\n 55520000-1 \u2013\u00a0 Us\u0142ugi dostarczania posi\u0142k\u00f3w<\/p>\n 55321000-6 \u2013 Przygotowywanie posi\u0142k\u00f3w<\/p>\n IV.Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Od dnia podpisania umowy do 16 marca 2018 r. Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram zostanie przedstawiony Wykonawcy po podpisaniu umowy.<\/p>\n Dok\u0142adne terminy, miejsca realizacji szkolenia i doradztwa grupowego oraz ostateczna liczba uczestnik\u00f3w zostan\u0105 wskazane przez Zamawiaj\u0105cego przed rozpocz\u0119ciem realizacji us\u0142ugi.<\/p>\n V. Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu o udzielenie zam\u00f3wienia mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 nast\u0119puj\u0105ce wymogi:<\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Dostawcy\/Wykonawcy nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0w post\u0119powaniu.<\/p>\n VI. Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n VII. Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu \u00a0o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n <\/p>\n Ad. 1. Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium \u201ecena\u201d<\/strong> (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = \u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014- x 80 pkt.<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Ad. 2 . Kryterium \u201eKlauzule spo\u0142eczne<\/strong>\u201d przyznane b\u0119d\u0105 punkty w nast\u0119puj\u0105cy spos\u00f3b:<\/p>\n –\u00a0 oferta, kt\u00f3re spe\u0142nia kryterium otrzyma 20 pkt.<\/p>\n –\u00a0 oferta, kt\u00f3ra nie spe\u0142nia kryterium otrzyma 0\u00a0 pkt.<\/p>\n Ocena w zakresie kryterium \u201eklauzule spo\u0142eczne\u201d dokonana zostanie na podstawie deklaracji Wykonawcy z\u0142o\u017conej w ramach wype\u0142nionego za\u0142\u0105cznika nr 4.<\/p>\n Deklaracja obejmuje o\u015bwiadczenie, \u017ce do realizacji zam\u00f3wienia i na czas jego trwania (zgodnie\u00a0 z zawart\u0105 umow\u0105) Wykonawca zapewni, \u017ce w\u015br\u00f3d os\u00f3b bezpo\u015brednio uczestnicz\u0105cych\u00a0 w wykonywaniu zam\u00f3wienia zatrudniona b\u0119dzie co najmniej 1 osoba bezrobotna<\/strong> (w wymiarze min. \u00bd etatu) w rozumieniu ustawy z dn. 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2016.645 tekst jednolity). Zamawiaj\u0105cy okre\u015bla, \u017ce wskazana wy\u017cej osoba (skierowana przez w\u0142a\u015bciwy urz\u0105d pracy) powinna by\u0107 zatrudniona w terminie nie d\u0142u\u017cszym ni\u017c 14 dni od daty podpisania umowy na realizacj\u0119 zam\u00f3wienia, nieprzerwanie przez ca\u0142y okres jej trwania. W celu weryfikacji spe\u0142nienia klauzuli spo\u0142ecznej zamawiaj\u0105cy zobowi\u0105zuje Wykonawc\u0119 do przedstawienia kopii skierowania osoby bezrobotnej przez urz\u0105d pracy oraz umowy o prac\u0119 wraz z zakresem obowi\u0105zk\u00f3w potwierdzon\u0105 za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy.<\/p>\n W przypadku rozwi\u0105zania umowy, wykonawca b\u0119dzie obowi\u0105zany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej w terminie do 14 dni od ustania umowy z poprzednia osob\u0105. Zamawiaj\u0105cy uprawniony b\u0119dzie do kontroli spe\u0142niania przez wykonawc\u0119 wymaga\u0144 dotycz\u0105cych zatrudniania ww. os\u00f3b. Na \u017c\u0105danie zamawiaj\u0105cego wykonawca obowi\u0105zany b\u0119dzie niezw\u0142ocznie udokumentowa\u0107 fakt zatrudniania ww. os\u00f3b.<\/p>\n W przypadku niezatrudniania w spos\u00f3b nieprzerwany przy realizacji zam\u00f3wienia wymaganej przez zamawiaj\u0105cego liczby os\u00f3b bezrobotnych wykonawca b\u0119dzie zobowi\u0105zany do zap\u0142acenia zamawiaj\u0105cemu kary umownej w wysoko\u015bci iloczynu 50% kwoty najni\u017cszego miesi\u0119cznego wynagrodzenia, wraz z nale\u017cnymi sk\u0142adkami na ubezpieczenie spo\u0142eczne, oraz liczby miesi\u0119cy\u00a0 w okresie realizacji zam\u00f3wienia, chyba \u017ce wykonawca wyka\u017ce, \u017ce przedstawi\u0142 zg\u0142oszenie ofert pracy urz\u0119dowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmuj\u0105cemu si\u0119 realizacj\u0105 zada\u0144 z zakresu rynku pracy w pa\u0144stwie, w kt\u00f3rym ten wykonawca ma siedzib\u0119 lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie os\u00f3b bezrobotnych nast\u0105pi\u0142o z przyczyn niele\u017c\u0105cych po jego stronie. Za przyczyn\u0119 niele\u017c\u0105c\u0105 po stronie wykonawcy b\u0119dzie w szczeg\u00f3lno\u015bci uznany brak os\u00f3b bezrobotnych zdolnych do wykonania zam\u00f3wienia na obszarze, w kt\u00f3rym jest realizowane zam\u00f3wienie, i w okresie jego realizacji.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n \u00a0IX. <\/strong>Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 21 lutego 2018 r.\u00a0 do godziny 14.00 <\/strong>w formie pisemnej, w biurze O\u015brodka Wsparcia\u00a0 Ekonomii Spo\u0142ecznej w Zamo\u015bciu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamo\u015b\u0107, w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe\u00a0 nr <\/strong>\u00a0FRL\/1\/CAT\/OWES\/2018 \u201d. <\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do biura OWES w Zamo\u015bciu na w\/w adres.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n \u00a0X. <\/strong>Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami <\/strong><\/p>\n W niniejszym post\u0119powaniu o\u015bwiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj\u0105cy \u00a0i Wykonawcy przekazuj\u0105 pisemnie, telefonicznie, faksem lub poprzez e-mail.<\/p>\n \u00a0XI. <\/strong>Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Marian Gil \u2013 Animator<\/p>\n tel.: 84 627 11 81 lub\u00a0 84 627 11 91<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n Sylwia Parafiniuk \u2013 Specjalista ds. informacji, promocji i szkole\u0144<\/p>\n tel.: 84 627 18 32, 84 627 11 91<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty<\/strong><\/p>\n XIII. Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n XIV. Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w<\/strong>:<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n