22 sie 2016
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/354/16 Lublin, dnia 22 sierpnia 2016 roku
Znak sprawy: FRL/1/2016/TLS
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] usług indywidualnego poradnictwa zawodowego.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Twój lepszy start” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś 9 – Rynek pracy, Działanie 9. 1 – Aktywizacja zawodowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie usługi indywidualnego poradnictwa zawodowego, w łącznym wymiarze maksymalnie 920 godzin (160 osób x 2 godziny + 150 osób x 4 godziny).
Usługa poradnictwa zawodowego dla 1 uczestnika realizowana będzie w ramach 3 spotkań.
Czas trwania 1 godziny poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Wybór dwóch doradców. Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi 276 godzin (48 uczestników x 2 godziny + 45 uczestników x 4 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Chełm
Wybór dwóch doradców. Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi 184 godziny (32 uczestników x 2 godziny + 30 uczestników x 4 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin, Lubartów.
Wybór dwóch doradców. Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi 276 godzin (48 uczestników x 2 godziny + 45 uczestników x 4 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków.
Wybór dwóch doradców. Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi 184 godziny (32 uczestników x 2 godziny + 30 uczestników x 4 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Zamość.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 część zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 8 doradców zawodowych w celu przeprowadzenia usług indywidualnego poradnictwa zawodowego dla uczestników/uczestniczek projektu. Łączna liczba godzin wynosi maksymalnie 920 godzin indywidulanego poradnictwa zawodowego:
Wybór dwóch doradców. Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi łącznie 276 godzin (48 uczestników x 2 godziny + 45 uczestników x 4 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Chełm
Wybór dwóch doradców. Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi łącznie 184 godziny (32 uczestników x 2 godziny + 30 uczestników x 4 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin, Lubartów.
Wybór dwóch doradców. Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi łącznie 276 godzin (48 uczestników x 2 godziny + 45 uczestników x 4 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków.
Wybór dwóch doradców. Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi łącznie 184 godziny (32 uczestników x 2 godziny + 30 uczestników x 4 godziny). Planowane miejsce świadczenia usług: Zamość.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca realizacji usług w zależności od procesu wyników procesu rekrutacji. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.
Usługa poradnictwa obejmuje identyfikację potrzeb uczestników projektu oraz diagnozowanie możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego przy wykorzystaniu narzędzi i materiałów metodycznych do badania kompetencji i zainteresowań zawodowych.
Usługi realizowane będą w godzinach 8.00-19.00, w okresie: wrzesień 2016 roku – luty 2017 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
85312320-8 Usługi doradztwa
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: wrzesień 2016 – luty 2017 roku. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
VI Informacje o wykluczeniu:
VII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
IX Forma, miejsce i termin składania ofert:
Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając: znak sprawy, dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego ofertę (imię i nazwisko, adres), a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 30.08.2016 r.”
Miejsce złożenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).
Termin złożenia oferty do dnia: 30.08.2016 r. do godz. 16.00.
X Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XI Osoby do kontaktów:
Małgorzata Petrusewicz – Kierownik projektu
Tel.: 516 283 452, e-mail: m.petrusewicz@fundacja.lublin.pl
XII Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
Dr inż Henryk Łucjan
[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
Zapytanie ofertowe_FRL_1_2016_TLS
Zał. nr 2__Wykaz i opis doświadczenia
Zał. nr 4_ Oświadczenie Wykonawcy
zał. nr 5_Oświadczenie o braku powiązań