10 Wrz 2019
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-0166-505; KRS 0000027855
Lublin, dnia 10 września 2019 roku
L.dz. FRL/211/19
Znak sprawy: FRL/23/CAT/OWES/2019
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiodący realizująca w partnerstwie z Grupą Medialną ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.3 Ekonomia społeczna, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na zapewnienie usługi cateringowej oraz serwisu kawowego podczas spotkania animacyjnego, warsztatów animacyjnych grupy inicjatywnej, szkolenia „Spółdzielnia socjalna – jak to zrobić?” i doradztwa grupowego dla uczestników projektu w Hrubieszowie.
I. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi cateringowej oraz serwisu kawowego podczas spotkania animacyjnego, warsztatów animacyjnych grupy inicjatywnej, szkolenia „Spółdzielnia socjalna – jak to zrobić?” i doradztwa grupowego dla uczestników projektu w Hrubieszowie, w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Wymagania dotyczące usługi:
Dodatkowe informacje:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków
55321000-6 – Przygotowywanie posiłków
55511000-5 – Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
IV. Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin wykonania zamówienia: wrzesień – październik 2019 r. Szczegółowy harmonogram zostanie przedstawiony Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Dokładne terminy spotkania animacyjnego/ warsztatów animacyjnych/ szkolenia/ doradztwa grupowego oraz ostateczna liczba uczestników zostaną wskazane przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymogi:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
VI. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert:
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
1/ Cena – 80% (80 pkt.)
2/ Klauzule społeczne – 20% (20 pkt)
Ad. 1. Cena
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 80 pkt.
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 . Klauzule społeczne
Kryterium „Klauzule społeczne” przyznane będą punkty w następujący sposób:
– oferta, które spełnia kryterium otrzyma 20 pkt.
– oferta, która nie spełnia kryterium otrzyma 0 pkt.
Ocena w zakresie kryterium „klauzule społeczne” dokonana zostanie na podstawie deklaracji Wykonawcy złożonej w ramach wypełnionego załącznika nr 4.
Deklaracja obejmuje oświadczenie, że do realizacji zamówienia i na czas jego trwania (zgodnie z zawartą umową) Wykonawca zapewni, że wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona będzie co najmniej 1 osoba bezrobotna (w wymiarze min. ½ etatu) w rozumieniu ustawy z dn. 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2016.645 tekst jednolity). Zamawiający określa, że wskazana wyżej osoba (skierowana przez właściwy urząd pracy) powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia, nieprzerwanie przez cały okres jej trwania. W celu weryfikacji spełnienia klauzuli społecznej zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedstawienia kopii skierowania osoby bezrobotnej przez urząd pracy oraz umowy o pracę wraz z zakresem obowiązków potwierdzoną za zgodność z oryginałem w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy.
W przypadku rozwiązania umowy, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej w terminie do 14 dni od ustania umowy z poprzednia osobą. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób.
W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób bezrobotnych wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu 50% kwoty najniższego miesięcznego wynagrodzenia, wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne, oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie
osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
3. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane
lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
7. Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
8. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty
lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed
upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być
oznakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio
„ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
9. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie
terminu składania ofert.
10. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
IX. Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 18 września 2019 r. do godziny 12.00 w formie pisemnej, w biurze Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr FRL/23/CAT/OWES/2019”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura OWES w Zamościu na w/w adres.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
X. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, telefonicznie, faksem lub poprzez e-mail.
XI. Osoby do kontaktów:
Marian Gil – Animator
tel.: 84 627 11 81 lub 84 627 11 91
Edyta Gajewska – Doradca Przedsiębiorczości Społecznej
tel.: 82 563 24 29
XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
XIII. Warunki zmiany umowy:
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
XIV. Wykaz załączników:
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
REGON 430353642; NIP 712-0166-505; KRS 0000027855<\/p>\n
\u00a0<\/p>\n
Lublin, dnia\u00a0 10 wrze\u015bnia 2019 roku<\/p>\n
L.dz. FRL\/211\/19<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/23\/CAT\/OWES\/2019<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe <\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiod\u0105cy realizuj\u0105ca w partnerstwie z Grup\u0105 Medialn\u0105 ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d<\/strong> w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b Priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne, Dzia\u0142anie 11.3 Ekonomia spo\u0142eczna, wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na zapewnienie us\u0142ugi cateringowej oraz serwisu kawowego podczas spotkania animacyjnego, warsztat\u00f3w animacyjnych grupy inicjatywnej, szkolenia \u201eSp\u00f3\u0142dzielnia socjalna \u2013 jak to zrobi\u0107?\u201d i doradztwa grupowego dla uczestnik\u00f3w projektu<\/strong> w Hrubieszowie.<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n I. Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane<\/strong> w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n II. Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest zapewnienie us\u0142ugi cateringowej oraz serwisu kawowego podczas spotkania animacyjnego, warsztat\u00f3w animacyjnych grupy inicjatywnej, szkolenia \u201eSp\u00f3\u0142dzielnia socjalna \u2013 jak to zrobi\u0107?\u201d i doradztwa grupowego dla uczestnik\u00f3w projektu w Hrubieszowie, w ramach projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d, wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020.<\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce us\u0142ugi:<\/strong><\/p>\n Dodatkowe informacje:<\/u><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci zam\u00f3wie\u0144 publicznych uzupe\u0142niaj\u0105cych, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50% warto\u015bci zam\u00f3wienia publicznego okre\u015blonej w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o ile te zam\u00f3wienia publiczne s\u0105 zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia publicznego podstawowego.<\/p>\n III. Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144 (CPV)<\/strong><\/p>\n 55520000-1 \u2013\u00a0 Us\u0142ugi dostarczania posi\u0142k\u00f3w<\/p>\n 55321000-6 \u2013 Przygotowywanie posi\u0142k\u00f3w<\/p>\n 55511000-5 – Us\u0142ugi bufetowe oraz us\u0142ugi kawiarniane dla ograniczonej grupy klient\u00f3w<\/p>\n IV. Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Planowany termin wykonania zam\u00f3wienia: wrzesie\u0144 – pa\u017adziernik 2019 r. Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram zostanie przedstawiony Wykonawcy po podpisaniu umowy.<\/p>\n Dok\u0142adne terminy spotkania animacyjnego\/ warsztat\u00f3w animacyjnych\/ szkolenia\/ doradztwa grupowego oraz ostateczna liczba uczestnik\u00f3w zostan\u0105 wskazane przez Zamawiaj\u0105cego przed rozpocz\u0119ciem realizacji us\u0142ugi.<\/p>\n V. <\/strong>Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu o udzielenie zam\u00f3wienia mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 nast\u0119puj\u0105ce wymogi:<\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Dostawcy\/Wykonawcy nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu.<\/p>\n VI. Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n VII. Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n 1\/ Cena \u2013 80% (80 pkt.)<\/p>\n 2\/ Klauzule spo\u0142eczne \u2013 20% (20 pkt)<\/p>\n Ad. 1. Cena<\/strong><\/p>\n Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium \u201ecena\u201d<\/strong> (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = \u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014- x 80 pkt.<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Ad. 2 . Klauzule spo\u0142eczne<\/strong><\/p>\n Kryterium \u201eKlauzule spo\u0142eczne<\/strong>\u201d przyznane b\u0119d\u0105 punkty w nast\u0119puj\u0105cy spos\u00f3b:<\/p>\n –\u00a0 oferta, kt\u00f3re spe\u0142nia kryterium otrzyma 20 pkt.<\/p>\n –\u00a0 oferta, kt\u00f3ra nie spe\u0142nia kryterium otrzyma 0\u00a0 pkt.<\/p>\n Ocena w zakresie kryterium \u201eklauzule spo\u0142eczne\u201d dokonana zostanie na podstawie deklaracji Wykonawcy z\u0142o\u017conej w ramach wype\u0142nionego za\u0142\u0105cznika nr 4.<\/p>\n Deklaracja obejmuje o\u015bwiadczenie, \u017ce do realizacji zam\u00f3wienia i na czas jego trwania (zgodnie z zawart\u0105 umow\u0105) Wykonawca zapewni, \u017ce w\u015br\u00f3d os\u00f3b bezpo\u015brednio uczestnicz\u0105cych w wykonywaniu zam\u00f3wienia zatrudniona b\u0119dzie co najmniej 1 osoba bezrobotna<\/strong> (w wymiarze min. \u00bd etatu) w rozumieniu ustawy z dn. 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2016.645 tekst jednolity). Zamawiaj\u0105cy okre\u015bla, \u017ce wskazana wy\u017cej osoba (skierowana przez w\u0142a\u015bciwy urz\u0105d pracy) powinna by\u0107 zatrudniona w terminie nie d\u0142u\u017cszym ni\u017c 14 dni od daty podpisania umowy na realizacj\u0119 zam\u00f3wienia, nieprzerwanie przez ca\u0142y okres jej trwania. W celu weryfikacji spe\u0142nienia klauzuli spo\u0142ecznej zamawiaj\u0105cy zobowi\u0105zuje Wykonawc\u0119 do przedstawienia kopii skierowania osoby bezrobotnej przez urz\u0105d pracy oraz umowy o prac\u0119 wraz z zakresem obowi\u0105zk\u00f3w potwierdzon\u0105 za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy.<\/p>\n W przypadku rozwi\u0105zania umowy, wykonawca b\u0119dzie obowi\u0105zany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej w terminie do 14 dni od ustania umowy z poprzednia osob\u0105. Zamawiaj\u0105cy uprawniony b\u0119dzie do kontroli spe\u0142niania przez wykonawc\u0119 wymaga\u0144 dotycz\u0105cych zatrudniania ww. os\u00f3b. Na \u017c\u0105danie zamawiaj\u0105cego wykonawca obowi\u0105zany b\u0119dzie niezw\u0142ocznie udokumentowa\u0107 fakt zatrudniania ww. os\u00f3b.<\/p>\n W przypadku niezatrudniania w spos\u00f3b nieprzerwany przy realizacji zam\u00f3wienia wymaganej przez zamawiaj\u0105cego liczby os\u00f3b bezrobotnych wykonawca b\u0119dzie zobowi\u0105zany do zap\u0142acenia zamawiaj\u0105cemu kary umownej w wysoko\u015bci iloczynu 50% kwoty najni\u017cszego miesi\u0119cznego wynagrodzenia, wraz z nale\u017cnymi sk\u0142adkami na ubezpieczenie spo\u0142eczne, oraz liczby miesi\u0119cy w okresie realizacji zam\u00f3wienia, chyba \u017ce wykonawca wyka\u017ce, \u017ce przedstawi\u0142 zg\u0142oszenie ofert pracy urz\u0119dowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmuj\u0105cemu si\u0119 realizacj\u0105 zada\u0144 z zakresu rynku pracy w pa\u0144stwie, w kt\u00f3rym ten wykonawca ma siedzib\u0119 lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie<\/p>\n os\u00f3b bezrobotnych nast\u0105pi\u0142o z przyczyn niele\u017c\u0105cych po jego stronie. Za przyczyn\u0119 niele\u017c\u0105c\u0105 po stronie wykonawcy b\u0119dzie w szczeg\u00f3lno\u015bci uznany brak os\u00f3b bezrobotnych zdolnych do wykonania zam\u00f3wienia na obszarze, w kt\u00f3rym jest realizowane zam\u00f3wienie i w okresie jego realizacji.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/strong><\/p>\n VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n 3. Oferta powinna by\u0107 czytelna i z\u0142o\u017cona w j\u0119zyku polskim.<\/p>\n 4. Zamawiaj\u0105cy nie dopuszcza mo\u017cliwo\u015bci sk\u0142adania ofert cz\u0119\u015bciowych.<\/p>\n 5. Zamawiaj\u0105cy nie dopuszcza sk\u0142adania ofert wariantowych.<\/p>\n 6. Wszelkie zmiany w tek\u015bcie oferty (przekre\u015blenia, poprawki dopiski) powinny by\u0107 podpisane 7. Oferta Wykonawcy oraz za\u0142\u0105czniki musz\u0105 by\u0107 podpisane przez Wykonawc\u0119.<\/p>\n 8. Przed up\u0142ywem terminu sk\u0142adania ofert Wykonawca mo\u017ce wprowadzi\u0107 zmiany do z\u0142o\u017conej oferty 9. Wykonawca nie mo\u017ce wycofa\u0107 oferty i wprowadza\u0107 jakichkolwiek zmian w tre\u015bci oferty po up\u0142ywie 10. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi\u0105zane z przygotowaniem i z\u0142o\u017ceniem oferty.<\/p>\n IX. Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 18 wrze\u015bnia 2019 r. do godziny 12.00 <\/strong>w formie pisemnej, w biurze O\u015brodka Wsparcia\u00a0 Ekonomii Spo\u0142ecznej w Zamo\u015bciu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamo\u015b\u0107, w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe nr <\/strong>\u00a0FRL\/23\/CAT\/OWES\/2019\u201d.<\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do biura OWES w Zamo\u015bciu na w\/w adres.Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n X. Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami <\/strong><\/p>\n W niniejszym post\u0119powaniu o\u015bwiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj\u0105cy i Wykonawcy przekazuj\u0105 pisemnie, telefonicznie, faksem lub poprzez e-mail.<\/p>\n \u00a0XI. <\/strong>Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Marian Gil \u2013 Animator<\/p>\n tel.: 84 627 11 81 lub\u00a0 84 627 11 91<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n Edyta Gajewska \u2013 Doradca Przedsi\u0119biorczo\u015bci Spo\u0142ecznej<\/p>\n tel.: 82\u00a0563 24 29<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty<\/strong><\/p>\n XIII. Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n XIV. <\/strong>Klauzula informacyjna z art. 13 RODO<\/strong><\/p>\n Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz\u0105dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016\/679 z\u00a0dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os\u00f3b fizycznych w zwi\u0105zku z\u00a0przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep\u0142ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95\/46\/WE (og\u00f3lne rozporz\u0105dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej \u201eRODO\u201d, Zamawiaj\u0105cy informuje, \u017ce:<\/p>\n XIV. Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w<\/strong>:<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
Za\u0142\u0105cznik nr 3,<\/u><\/li>\n
lub parafowane przez Wykonawc\u0119, w przeciwnym wypadku nie b\u0119d\u0105 uwzgl\u0119dniane.<\/p>\n
lub wycofa\u0107 ofert\u0119. Zmiany lub wycofanie powinny by\u0107 dor\u0119czone Zamawiaj\u0105cemu na pi\u015bmie przed
up\u0142ywem terminu sk\u0142adania ofert. O\u015bwiadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno by\u0107
oznakowane tak, jak oferta, a koperta zawiera\u0107 dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio
\u201eZMIANA\u201d lub \u201eWYCOFANIE\u201d.<\/p>\n
terminu sk\u0142adania ofert.<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n