FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl [1]; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl [2]
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 15 lutego 2019 roku
Znak sprawy: FRL/1/SZB/OWES/2019
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiodący realizująca w partnerstwie z Grupą Medialną ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.3 Ekonomia społeczna, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na organizację i przeprowadzenie indywidualnych szkoleń zawodowych i branżowych dla min. 130 Uczestników Projektu, zgodnie z diagnozą potrzeb oraz profilem działalności spółdzielni socjalnych/ przedsiębiorstw społecznych z terenu subregionu chełmsko-zamojskiego.
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia ceny brutto przypadającej na jednego Uczestnika Projektu.
- Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie indywidualnych szkoleń zawodowych
i branżowych dla min. 130 Uczestników Projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej
w subregionie chełmsko-zamojskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, zgodnie z diagnozą potrzeb oraz profilem działalności spółdzielni socjalnych/ przedsiębiorstw społecznych z terenu subregionu chełmsko-zamojskiego.
Szkolenia zawodowe i branżowe mają na celu poprawę jakości usług świadczonych przez spółdzielnie socjalne (SpS)/ przedsiębiorstwa społeczne (PS), poznanie zasad funkcjonowania podobnych SpS/PS, zdobycie wiedzy ze specjalistycznych zakresów potrzebnych do pracy w SpS/PS, poszerzenie umiejętności, zdobycie wiedzy i kwalifikacji zawodowych przyczyniających się do rozwoju, zwiększenia konkurencyjności SpS/PS, stworzenia miejsca pracy oraz zwiększenia wachlarza usług.
Rodzaj szkolenia zostanie dobrany na etapie diagnozy potrzeb z uwzględnieniem profilu działalności spółdzielni socjalnych/ przedsiębiorstw społecznych.
Programy szkoleń muszą bazować na uznanych/ certyfikowanych profilach zawodowych lub prowadzić do uzyskania uznawanych umiejętności i kompetencji. Szkolenia/ kursy zawodowe i branżowe muszą być zakończone egzaminem zewnętrznym i uzyskaniem dokumentu potwierdzającego zdobyte kompetencje lub kwalifikacje uczestników, rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020.
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zasugerowania tematów szkolenia zgodnych z diagnozą potrzeb Uczestników Projektu i profilem działalności SpS/PS oraz opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego programu kursu. Ilość godzin szkolenia uzależniona jest od rodzaju i programu szkolenia. Podstawowym standardem wsparcia jest określenie czasu trwania kursu/ szkolenia podanego w godzinach. Przy czym jako 1 godzinę kursu/ szkolenia należy rozumieć godzinę lekcyjną (45 minut).
Usługa musi być realizowana zgodnie z Podstawowymi informacjami dotyczącymi uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (Załącznik nr 5). W programach szkoleń Wykonawca zobowiązany jest dokonać opisu formy i/lub rodzaju planowanych systemów certyfikacji ze wskazaniem ich zgodności z załącznikiem nr 5.
Wymagania dotyczące usługi:
- Kompleksowa organizacja i/lub przeprowadzenie szkoleń zawodowych i branżowych lub zapewnienie miejsca szkoleniowego na szkoleniu otwartym/ szkoleniach otwartych zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami Uczestnika Projektu oraz profilem działalności spółdzielni socjalnych/ przedsiębiorstw społecznych,
- Kompleksowa organizacja i/lub przeprowadzenie procesu walidacji i certyfikacji,
- Zapewnienie sal szkoleniowych/ pracowni/ warsztatów do zajęć praktycznych, wyposażonych odpowiednio do specyfiki szkolenia (sale szkoleniowe muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa, wymogi akustyczne, oświetleniowe, posiadać instalację grzewczą i zaplecze sanitarne, powinny być wyposażone w komputery z odpowiednim oprogramowaniem – jeżeli wymagać będzie tego tematyka szkolenia. Sale powinny być przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – jeśli w szkoleniu będą brały udział osoby z niepełnosprawnością wymagające takiego ułatwienia),
- Zapewnienie samodzielnego stanowiska pracy w trakcie zajęć praktycznych dla każdego uczestnika kursu oraz odpowiedniej liczby i typu sprzętu na potrzeby zajęć praktycznych,
- Zapewnienie materiałów i produktów niezbędnych do prowadzenia zajęć praktycznych,
- Zapewnienie sal egzaminacyjnych wyposażonych odpowiednio do specyfiki egzaminu (sale muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa, wymogi akustyczne, oświetleniowe, posiadać instalację grzewczą i zaplecze sanitarne, powinny być wyposażone w komputery z odpowiednim oprogramowaniem – jeżeli wymagać będzie tego tematyka egzaminu. Sale powinny być przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – jeśli w egzaminie będą brały udział osoby z niepełnosprawnością wymagające takiego ułatwienia),
- Pokrycie kosztów badań lekarskich, ubezpieczenie NNW uczestników kursu oraz zapewnienie odzieży ochronnej podczas wykonywania zajęć praktycznych, zgodnie z przepisami sanitarnymi i BHP.
- Zapewnienie przerw regeneracyjnych podczas szkoleń (przerwa kawowa, gdy szkolenie w danym dniu trwa co najmniej 4 godziny lekcyjne oraz dodatkowo obiad, gdy szkolenie w danym dniu trwa co najmniej 6 godzin lekcyjnych),
- Zapewnienie materiałów szkoleniowych (podręczników lub materiałów powielanych) dla Uczestników Projektu oraz dodatkowy egzemplarz w formie elektronicznej dla Zamawiającego, oznaczonych zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” i uzgodnionych z Zamawiającym,
- Zapewnienie wykwalifikowanej kadry wykładowców/ instruktorów, przygotowanych do prowadzenia zajęć, których doświadczenie w obszarze merytorycznym danego szkolenia zawodowego wynosi minimum 3 lata lub minimum 200 godzin szkoleń w danym obszarze merytorycznym. Zamawiający ma prawo do każdorazowej weryfikacji osób wskazanych przez Wykonawcę, jako kadra wykładowców/ instruktorów pod kątem spełnienia wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia oraz wyrażenia sprzeciwu, co do możliwości prowadzenia przez nich zajęć (w przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości co do spełniania przez te osoby wymagań stawianych wykładowcom/ instruktorom). W przypadku wyrażenia sprzeciwu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wskazania zamawiającemu nowych (innych) osób spełniających wymagane kryteria. W przypadku, gdy kadra wykładowców/ instruktorów w toku realizacji zajęć nie będzie spełniała oczekiwań Uczestników Projektu lub/i Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wskazania Zamawiającemu nowej kadry wykładowców/ instruktorów,
- Organizacja zajęć szkoleniowych w dni robocze, a w przypadku uzasadnionych potrzeb Uczestników Projektu również w weekendy, po 8 godzin lekcyjnych dziennie (z możliwością zmniejszenia, celem dostosowania do potrzeb Uczestników Projektu, zwłaszcza osób
z niepełnosprawnościami), zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego, przedstawionym Wykonawcy, co najmniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji szkolenia (wzór harmonogramu dostarczy Zamawiający). Jakiekolwiek zmiany w harmonogramie muszą być zgłaszane Zamawiającemu. Czas przerw nie jest wliczany do czasu trwania szkolenia. - Rzetelna i terminowa, zgodna z wymogami projektowymi realizacja przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji, w szczególności prowadzenie list obecności, przeprowadzenie przed i post testów, dokumentacji fotograficznej szkoleń, przygotowanie zestawienia wyników testów wiedzy, prowadzenie dzienników zajęć, przedstawienie Zamawiającemu programu nauczania
i potwierdzenia odbioru przez uczestników odzieży ochronnej, materiałów dydaktycznych, poczęstunku/ cateringu, z uwzględnieniem dodatkowych wymagań Zamawiającego zgłaszanych podczas zajęć dotyczących indywidualnych potrzeb Uczestników, - Informowanie uczestników o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór wizualizacji do oznaczenia pomieszczeń,
w których będą odbywały się szkolenia, zostanie dostarczony Wykonawcy po podpisaniu umowy), - Niezwłoczne przekazywanie w formie telefonicznej lub e-mail informacji o uczestnikach, którzy opuszczają szkolenie lub posiadają innego rodzaju zaległości,
- Pokrycie kosztu przystąpienia do egzaminu każdemu Uczestnikowi Projektu. Szkolenie winno gwarantować 100% zdawalności. W przypadku uzyskania przez uczestników szkolenia negatywnego wyniku egzaminu, Wykonawca zobowiązany jest do organizacji oraz pokrycia kosztów egzaminów poprawkowych, najpóźniej w ciągu 3 tygodni od ukończenia szkolenia,
- Druk i wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia każdemu Uczestnikowi Projektu, który skutecznie ukończy szkolenie (warunkiem otrzymania zaświadczenia jest min. 80% obecności na zajęciach, zdanie testu sprawdzającego i przystąpienie do egzaminu certyfikującego),
- Przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji związanej z prowadzeniem szkolenia w terminie nie dłuższym niż 5 dni od zakończenia szkolenia, a w trakcie szkolenia przekazywanie zeskanowanych dokumentów np.: dziennik zajęć, listę obecności na każde wezwanie Zamawiającego,
- Poddanie się stałemu monitoringowi prowadzonemu przez OWES oraz uczestnictwo w działaniach ewaluacyjnych projektu (odpowiadanie na maile, telefony, wypełnianie sprawozdań, ankiet ewaluacyjnych),
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych i branżowych będzie ewaluowane, w tym prowadzone będzie badanie zadowolenia uczestników szkoleń. W przypadku gdy wybrany do realizacji zamówienia Wykonawca od min. 10% adresatów szkolenia, dwukrotnie otrzyma ocenę wskazującą na niezadowolenie ze świadczonej usługi szkoleniowej, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy,
- Ochrona danych osobowych oraz współpraca z personelem projektu,
- Obsługa administracyjna podczas szkolenia;
- Prawidłowa i efektywna realizacja powierzonych zadań,
- Przeniesienie praw majątkowych, łącznie z prawem do udzielania zezwoleń na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, do wszelkich materiałów wytworzonych w ramach projektu na potrzeby realizacji szkoleń. Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
Miejsce realizacji zamówienia:
Szkolenia muszą odbywać się na terenie subregionu chełmsko-zamojskiego w odległości nie większej niż 35 km od miejsca zamieszkania Uczestnika Projektu (zgodnie z indywidualnymi potrzebami i deklaracją Uczestnika).
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
55120000-7 – Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 [3] – Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79820000-8 [4] – Usługi związane z drukowaniem
- Termin wykonania zamówienia:
Szkolenia przeprowadzone będą w okresie: luty 2019 r – wrzesień 2020 r.
Terminarz szkoleń będzie ustalany indywidualnie pomiędzy uczestnikiem a Wykonawcą z obowiązkiem poinformowania i otrzymania akceptacji od Zamawiającego miejsca i terminu/ wymiaru szkolenia.
Zamawiający zastrzega, iż w razie przedłużającego się procesu rekrutacji lub innej przyczyny niezależnej od Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu szkolenia, miejsca jego realizacji oraz liczby uczestników z jednoczesnym zachowaniem pozostałych warunków złożonej oferty.
- Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymogi:
- Posiadają aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (ocena na podstawie kopii do RIS potwierdzonej za zgodność z oryginałem),
- Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonali usługę/ usługi polegającą/ce na organizacji certyfikowanych szkoleń zawodowych dla co najmniej 150 osób (ocena na podstawie Załącznika nr 2),
- Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykładowcami/ instruktorami, którzy posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji co najmniej 200 godzin szkoleń w danym obszarze tematycznym lub co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w danym obszarze tematycznym (ocena na podstawie Załącznika nr 3).
- Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (ocena na podstawie Załącznika nr 4). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert:
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
- Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. W razie wątpliwości co do informacji zawartych w ofercie, Zamawiający wystąpi do Wykonawcy z żądaniem ich wyjaśnienia. Udzielone wyjaśnienia nie mogą powodować zmiany złożonej oferty.
- Odrzucenie oferty:
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
- jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego,
- gdy Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona po upływie wyznaczonego terminu,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- formularz oferty i wymagane załączniki zostały podpisane przez osobę/osoby nieuprawnione,
- zawierającą błędy niebędące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi,
- Wykonawca nie złożył wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź ich uzupełnień w wyznaczonym terminie.
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
- Badanie oferty:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu
o następujące kryterium/kryteria:
- Cena za przeszkolenie jednego Uczestnika Projektu brutto w zł – 60% (60 pkt.)
- Doświadczenie – 40% (40 pkt.)
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów obliczoną według wzoru:
CMIN
C = —————— x 60
CO
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena
CMIN – cena minimalna (oferty najkorzystniejszej)
CO – cena oferty badanej
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty za liczbę przeszkolonych osób, w zakresie certyfikowanych szkoleń zawodowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (ocena na podstawie załącznika nr 2). Ocenie podlegać będzie wykazana liczba przeszkolonych osób ponad wymagane 150 osób.
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium doświadczenie otrzyma oferta z największą liczbą przeszkolonych osób w zakresie certyfikowanych szkoleń zawodowych. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów obliczoną według wzoru:
DO
D = ——————- x 40
DMAX
gdzie:
D – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium doświadczenie
DO – doświadczenie (liczba przeszkolonych osób) oferty badanej
DMAX – maksymalne doświadczenie (liczba przeszkolonych osób) spośród ważnych ofert
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie szkoleń wymienionych w Załączniku nr 2 (kopii referencji lub umów, protokołów odbioru potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Wykazane doświadczenie nie poparte referencjami, należycie nieudokumentowane nie będzie podlegało ocenie.
Ocena końcowa (O) stanowić będzie sumę punktów przyznanych ofercie w poszczególnych kryteriach, zgodnie z wzorem:
O = C+D
Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeśli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
- Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty Wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 1.
- Do oferty należy dołączyć:
- kopię wpisu do RIS
- wykaz posiadanego doświadczenia stanowiący Załącznik nr 2,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 3,
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiący Załącznik nr 4,
- kopie dokumentów poświadczających posiadane doświadczenie (kopie referencji lub umów, protokołów odbioru) potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i opatrzone podpisem Wykonawcy.
- Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
- Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
- Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 25 lutego 2019 r. do godziny 12.00 w formie pisemnej, w biurze Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr FRL/1/SZB/OWES/2019”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura OWES w Zamościu na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, telefonicznie, faksem lub poprzez e-mail.
- Osoby do kontaktów:
Marian Gil – Animator
tel.: 84 627 11 81, 84 627 11 91
e-mail: m.gil@fundacja.lublin.pl [5]
Edyta Gajewska – Doradca Przedsiębiorczości Społecznej
tel.: 82 563 24 29
e-mail: e.gajewska@fundacja.lublin.pl [6]
XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodności z niniejszym zapytaniem ofertowym.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie wybranego Oferenta do zawarcia umowy. Jeśli w terminie 30 dni od wezwania do podpisania umowy Oferent nie zawrze umowy, Zamawiający uzna, iż odmówił on podpisania umowy i wówczas może zawrzeć umowę z Oferentem, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.
- Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty w wyniku oceny otrzymały tę samą liczbę punktów, Zamawiający przeprowadzi negocjacje cenowe z Wykonawcami.
- W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą.
- Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej lub Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskiej lub telefonicznie.
XIII. Warunki zmiany umowy:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny. Zamawiający unieważnieni postępowanie, jeżeli w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą w następstwie niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia stosownych przesłanek wskazanych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną liczbę przeszkolonych Uczestników Projektów, którzy pozytywnie zdali egzamin potwierdzający nabycie kwalifikacji bądź uzyskanie uprawnień do wykonywania zawodu.
- Zamawiający informuje, iż w umowie będą zapisy:
- przewidujące karę umowną w wysokości 10% wartości zamówienia – w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, lub odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy,
- zastrzegające Zamawiającemu możliwość potrącania naliczonych kar umownych
z wynagrodzenia Wykonawcy, - zastrzegające Zamawiającemu możliwość dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych,
- zastrzegające wypłatę pełnego wynagrodzenia Wykonawcy tylko w przypadku należytego zrealizowania obowiązków określonych w opisie przedmiotu zamówienia i zawartych w umowie na wykonanie usługi,
- zastrzegające prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku realizowania usługi niezgodnie z harmonogramem z winy Wykonawcy.
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy z powodu:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy
- zmiany terminu realizacji zamówienia, miejsca jego realizacji oraz liczby uczestników
z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego, - zmiany harmonogramu realizacji projektu wpływająca na harmonogram wykonania usługi objętej niniejszym zamówieniem.
- zmiany harmonogramu realizacji projektu wynikająca ze zmiany w zakresie finansowania projektu (zmiany harmonogramu płatności).
- Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.
- Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia.
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin, tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10, e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl [2]
- kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny: sekretariat@fundacja.lublin.pl [2];
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia nr FRL/1/SZB/OWES/2019 prowadzonym w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1] [7];
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2] [8];
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Wykaz załączników:
- Formularz oferty Wykonawcy – Załącznik nr 1 [9]
- Wykaz – opis doświadczenia – Załącznik nr 2 [10]
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 [11]
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym –Załącznik nr 4 [12]
- Załącznik nr 5 [13] – Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
[1] [14] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] [15] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego