18 Maj 2020
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 18 maja 2020 roku
Znak sprawy: FRL/1/DS/OWES/2020
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiodący realizująca w partnerstwie z Grupą Medialną ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.3 Ekonomia społeczna, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na świadczenie usług doradztwa specjalistycznego w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim”, w zakresie:
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na jedną lub kilka części zamówienia. W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia należy złożyć jedną ofertę ze wskazaniem konkretnych części.
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Zakres tematyczny doradztwa specjalistycznego obejmuje m.in. następujące zagadnienia:
Zakres doradztwa specjalistycznego musi być dostosowany do indywidualnych potrzeb uczestników projektu, tj. podmiotów ekonomii społecznej.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Doradztwo świadczone będzie na terenie 7 powiatów subregionu chełmsko-zamojskiego: chełmskiego, hrubieszowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego, zamojskiego oraz M. Chełm
i M. Zamość, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego uzależnionym od potrzeb uczestników projektu, np. w biurze Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu i Chełmie i/lub w miejscu zamieszkania/siedziby uczestników/czek projektu na obszarze subregionu chełmsko/zamojskiego.
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
79100000-5 Usługi prawnicze
79140000-7 Doradztwo prawne i usługi informacyjne
79111000-5 Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79412000-5 Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
79411100-9 Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
Doradztwo świadczone będzie od momentu podpisania umowy do 30 września 2020 r.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają lub dysponują doradcami spełniającymi następujące wymogi (osoby wskazane do wykonania zamówienia osobiście, wymienione w wykazie zrealizowanych usług):
Ocena będzie dokonana na podstawie Załącznika nr 5 do zapytania ofertowego.
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych w oparciu o następujące kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów obliczoną według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę posiadanych lat doświadczenia zawodowego osób wskazanych do realizacji zamówienia w obszarze, w którym świadczone będzie doradztwo. Punkty liczone będą zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2 według następującej punktacji:
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe w obszarze, w którym świadczone będzie doradztwo wymienionych w Załączniku nr 2 (m.in. kopii referencji, protokołów odbioru, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Wykazane lata doświadczenia zawodowego należycie nieudokumentowane nie będą podlegały ocenie.
Ad. 3 W ramach kryterium „dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje”. Zamawiający będzie przyznawał od 0 do 10 punktów za kursy/szkolenia/studia podyplomowe osób wskazanych do realizacji zamówienia zgodne z przedmiotem złożonej oferty, w oparciu o kserokopie załączonych dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz uwzględnione w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego, tj. CV.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność
z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone
za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Zamawiający wybierze Wykonawców do każdej części zamówienia, którzy uzyskali łącznie najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeśli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zapytanie:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 26 maja 2020 r. do godziny 12.00 w formie pisemnej, w biurze Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr FRL/1/DS/OWES/2020”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura OWES w Zamościu na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, telefonicznie, faksem lub poprzez e-mail.
Marian Gil – Animator
tel.: 84 627 11 81, 84 627 11 91
Edyta Gajewska – Doradca Przedsiębiorczości Społecznej
tel.: 82 563 24 29
XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
XIII. Warunki zmiany umowy:
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
Lublin, dnia 18 maja 2020 roku<\/p>\n
<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/1\/DS\/OWES\/2020<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe <\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiod\u0105cy realizuj\u0105ca w partnerstwie z Grup\u0105 Medialn\u0105 ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d<\/strong> w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b Priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne, Dzia\u0142anie 11.3 Ekonomia spo\u0142eczna, wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na \u015bwiadczenie us\u0142ug doradztwa specjalistycznego w ramach projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d, w zakresie:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 na jedn\u0105 lub kilka cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia. W przypadku sk\u0142adania oferty na kilka cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 jedn\u0105 ofert\u0119 ze wskazaniem konkretnych cz\u0119\u015bci.<\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane<\/strong> w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n Zakres tematyczny doradztwa specjalistycznego obejmuje m.in. nast\u0119puj\u0105ce zagadnienia:<\/p>\n Zakres doradztwa specjalistycznego\u00a0 musi by\u0107 dostosowany do indywidualnych potrzeb uczestnik\u00f3w projektu, tj. podmiot\u00f3w ekonomii spo\u0142ecznej.<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci zam\u00f3wie\u0144 uzupe\u0142niaj\u0105cych, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50% warto\u015bci zam\u00f3wienia publicznego okre\u015blonej w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o ile te zam\u00f3wienia publiczne s\u0105 zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia podstawowego.<\/p>\n <\/p>\n Doradztwo \u015bwiadczone b\u0119dzie na terenie 7 powiat\u00f3w subregionu che\u0142msko-zamojskiego: che\u0142mskiego, hrubieszowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego, zamojskiego oraz M. Che\u0142m \u00a0<\/strong><\/p>\n III. Nazwa i kod okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144 (CPV)<\/strong><\/p>\n 79100000-5 Us\u0142ugi prawnicze<\/p>\n 79140000-7 Doradztwo prawne i us\u0142ugi informacyjne<\/p>\n 79111000-5 Us\u0142ugi w zakresie doradztwa prawnego<\/p>\n 79400000-8 Us\u0142ugi doradcze w zakresie dzia\u0142alno\u015bci gospodarczej i zarz\u0105dzania oraz podobne<\/p>\n 79410000-1 Us\u0142ugi doradcze w zakresie dzia\u0142alno\u015bci gospodarczej i zarz\u0105dzania<\/p>\n 79412000-5 Us\u0142ugi doradcze w zakresie zarz\u0105dzania finansami<\/p>\n 79411100-9 Us\u0142ugi doradcze w zakresie rozwoju dzia\u0142alno\u015bci gospodarczej<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Doradztwo \u015bwiadczone b\u0119dzie od momentu podpisania umowy do 30 wrze\u015bnia 2020 r.<\/p>\n <\/p>\n W post\u0119powaniu o udzielenie zam\u00f3wienia mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 lub dysponuj\u0105 doradcami spe\u0142niaj\u0105cymi nast\u0119puj\u0105ce wymogi (osoby wskazane do wykonania zam\u00f3wienia osobi\u015bcie, wymienione w wykazie zrealizowanych us\u0142ug):<\/p>\n Ocena b\u0119dzie dokonana na podstawie Za\u0142\u0105cznika nr 5 do zapytania ofertowego.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n Z tytu\u0142u odrzucenia oferty Wykonawcom nie przys\u0142uguje \u017cadne roszczenie wzgl\u0119dem Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n VII. Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych w oparciu o\u00a0nast\u0119puj\u0105ce kryteria:<\/p>\n Ad. 1 Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium cena<\/strong> (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w obliczon\u0105 wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n <\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n \u00a0\u00a0C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Ad. 2 W ramach kryterium \u201edo\u015bwiadczenie<\/strong>\u201d Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty od 0 do 30 za liczb\u0119 posiadanych lat do\u015bwiadczenia zawodowego os\u00f3b wskazanych do realizacji zam\u00f3wienia w obszarze, w\u00a0 kt\u00f3rym \u015bwiadczone b\u0119dzie doradztwo. Punkty liczone b\u0119d\u0105 zgodnie z danymi przedstawionymi w\u00a0za\u0142\u0105czniku nr 2 wed\u0142ug nast\u0119puj\u0105cej punktacji:<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych posiadane do\u015bwiadczenie zawodowe w obszarze, w kt\u00f3rym \u015bwiadczone b\u0119dzie doradztwo wymienionych w Za\u0142\u0105czniku nr 2 (m.in. kopii referencji, protoko\u0142\u00f3w odbioru, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119).\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 <\/u><\/p>\n <\/p>\n Wykazane lata do\u015bwiadczenia zawodowego nale\u017cycie nieudokumentowane nie b\u0119d\u0105 podlega\u0142y ocenie.<\/p>\n <\/p>\n Ad. 3 W ramach kryterium \u201edodatkowe kursy\/szkolenia podnosz\u0105ce kwalifikacje<\/strong>\u201d. Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 od 0 do 10 punkt\u00f3w za kursy\/szkolenia\/studia podyplomowe os\u00f3b wskazanych do realizacji zam\u00f3wienia zgodne z przedmiotem z\u0142o\u017conej oferty, w oparciu o kserokopie za\u0142\u0105czonych dokument\u00f3w potwierdzone za zgodno\u015b\u0107 \u00a0z orygina\u0142em oraz uwzgl\u0119dnione w za\u0142\u0105czniku nr 3 do zapytania ofertowego, tj. CV.<\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplom\u00f3w\/za\u015bwiadcze\u0144 potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze Wykonawc\u00f3w do ka\u017cdej cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia, kt\u00f3rzy uzyskali \u0142\u0105cznie najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria w ramach poszczeg\u00f3lnych cz\u0119\u015bci zapytania.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u015bli zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zapytanie:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 26 maja 2020 r. do godziny 12.00 <\/strong>w formie pisemnej, w biurze O\u015brodka Wsparcia\u00a0 Ekonomii Spo\u0142ecznej w Zamo\u015bciu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamo\u015b\u0107, w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe nr FRL\/1<\/strong>\/DS\/OWES\/2020\u201d. <\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do biura OWES w Zamo\u015bciu na w\/w adres.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n W niniejszym post\u0119powaniu o\u015bwiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj\u0105cy\u00a0 i Wykonawcy przekazuj\u0105 pisemnie, telefonicznie, faksem lub poprzez e-mail.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Marian Gil \u2013 Animator<\/p>\n tel.: 84 627 11 81, 84 627 11 91<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n <\/p>\n Edyta Gajewska \u2013 Doradca Przedsi\u0119biorczo\u015bci Spo\u0142ecznej<\/p>\n tel.: 82\u00a0563 24 29<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIII. Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIV. <\/strong>Klauzula informacyjna z art. 13 RODO<\/strong><\/p>\n Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz\u0105dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016\/679 z\u00a0dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os\u00f3b fizycznych w zwi\u0105zku z\u00a0przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep\u0142ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95\/46\/WE (og\u00f3lne rozporz\u0105dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej \u201eRODO\u201d, Zamawiaj\u0105cy informuje, \u017ce:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n\n
\n
\n
\nze Standardami O\u015brodk\u00f3w Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej, w ramach projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w zakresie:<\/li>\n<\/ol>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\ni trudno\u015bciach w realizacji zada\u0144,<\/li>\n
\nz prowadzonym doradztwem,<\/li>\n
\nW przypadku gdy wybrany do\u00a0 realizacji\u00a0 zam\u00f3wienia\u00a0 Wykonawca\u00a0 od\u00a0 \u00a0 10% adresat\u00f3w doradztwa, dwukrotnie otrzyma ocen\u0119 wskazuj\u0105c\u0105 na niezadowolenie ze \u015bwiadczonej us\u0142ugi doradczej, Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo rozwi\u0105zania umowy.<\/li>\n<\/ul>\n\n
\ni M. Zamo\u015b\u0107, w miejscu wskazanym przez Zamawiaj\u0105cego uzale\u017cnionym od potrzeb uczestnik\u00f3w projektu, np.\u00a0 w biurze O\u015brodka Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w Zamo\u015bciu i Che\u0142mie i\/lub w miejscu zamieszkania\/siedziby uczestnik\u00f3w\/czek projektu na obszarze subregionu che\u0142msko\/zamojskiego.<\/p>\n\n
\n
\n
\ni przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawc\u0105, polegaj\u0105ce w szczeg\u00f3lno\u015bci na:<\/li>\n\n
\n
\no przed\u0142o\u017cone przez Wykonawc\u0119 dokumenty i o\u015bwiadczenia stanowi\u0105ce za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania.<\/li>\n\n
\nw wyznaczonym terminie.<\/li>\n<\/ul>\n\n
\n
\n
\n
\nz orygina\u0142em. Wszystkie kserokopie dokument\u00f3w do\u0142\u0105czone do oferty musz\u0105 by\u0107 potwierdzone
\nza zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\numowy, Zamawiaj\u0105cy uzna, i\u017c odm\u00f3wi\u0142 on podpisania umowy i w\u00f3wczas mo\u017ce zawrze\u0107 umow\u0119
\nz Oferentem, kt\u00f3rego oferta by\u0142a nast\u0119pna w kolejno\u015bci, pod warunkiem, \u017ce nie up\u0142yn\u0105\u0142 termin zwi\u0105zania ofert\u0105.<\/li>\n\n
\npost\u0119powania ujawniono niemo\u017cliw\u0105 do usuni\u0119cia wad\u0119 post\u0119powania uniemo\u017cliwiaj\u0105c\u0105 zawarcie zgodnej z Projektem umowy.<\/li>\n
\nz wynagrodzenia Wykonawcy,<\/li>\n\n
\n
\n
\n