10 Wrz 2019
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 10 września 2019 roku
L.dz. FRL/212/19
Znak sprawy: FRL/23/SALA/OWES/2019
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiodący realizująca w partnerstwie z Grupą Medialną ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.3 Ekonomia społeczna, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na wynajem sali przystosowanej do prowadzenia spotkania animacyjnego, warsztatów animacyjnych dla grupy inicjatywnej, szkolenia „Spółdzielnia socjalna – jak to zrobić?” i doradztwa grupowego dla uczestników projektu w Hrubieszowie.
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia kalkulacji kosztów najmu sali na spotkanie animacyjne/ warsztaty animacyjne/szkolenie (1h=45 minut) oraz na doradztwo (1h=60 minut).
I. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi wynajmu sali przystosowanej do prowadzenia spotkania animacyjnego, warsztatów animacyjnych dla grup inicjatywnych, szkolenia „Spółdzielnia socjalna – jak to zrobić?” i doradztwa grupowego dla uczestników projektu w Hrubieszowie, w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
1 spotkanie x 8 godzin x 1 dzień – łącznie 8 godz.
1 warsztat x 6 godzin x 1 dzień – łącznie 6 godzin.
1 grupa x 8 godzin x 5 dni – łącznie 40 godz.
1 grupa x 8 godzin x 5 dni – łącznie 40 godz.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sali dla grupy średnio 12 osobowej plus animator (1 godzina=45 minut) podczas spotkania animacyjnego/ warsztatów animacyjnych oraz dla grupy średnio 10 osobowej plus trener na szkolenie „Spółdzielnia socjalna – jak to zrobić?” (1 godzina=45 minut) i na doradztwo grupowe (1 godzina = 60 minut) podczas każdego dnia szkolenia/doradztwa grupowego.
III. Wymagania dotyczące wynajmu sali do przeprowadzenia spotkania/ warsztatów/ szkolenia/ doradztwa grupowego:
Wymagania dodatkowe (punktowane) związane z wynajmem sali:
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby osób i/lub miejsca realizacji usług w zależności od wyników przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
IV. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
70220000-9 – Usługi najmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
V. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Planowany termin wykonania zamówienia: wrzesień – październik 2019 r.
Wykonanie zamówienia będzie odbywało się zgodnie z harmonogramem określonym ściśle przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w razie przedłużającego się procesu rekrutacji lub innej przyczyny niezależnej od Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji spotkania/ warsztatów/ szkolenia/ doradztwa grupowego oraz liczby uczestników z jednoczesnym zachowaniem pozostałych warunków złożonej oferty.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
VII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru: C minimalna
Cena = ————————- x 80 pkt.
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „ dodatkowe wymagania” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 5 do 20 za spełnienie dodatkowych wymagań w następujący sposób:
Ocena w zakresie kryterium „dodatkowe wymagania” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeśli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert:
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
IX. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
3. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub
parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
7. Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
8. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty
lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed
upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być
oznakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio
„ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
9. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie
terminu składania ofert.
10. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
X. Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 18 września 2019 r. do godziny 12.00 w formie pisemnej, w biurze Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr FRL/23/SALA/OWES/2019 ”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura OWES w Zamościu na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI. Osoby do kontaktów:
Marian Gil – Animator
tel.: 84 627 11 81 lub 84 627 11 91
e-mail:
Edyta Gajewska – Doradca Przedsiębiorczości Społecznej
tel.: 82 5632429
XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
XIII. Warunki zmiany umowy:
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
Wykaz załączników:
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
Lublin, dnia\u00a0 10 wrze\u015bnia 2019 roku<\/p>\n
L.dz. FRL\/212\/19<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/23\/SALA\/OWES\/2019<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe <\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiod\u0105cy realizuj\u0105ca w partnerstwie z Grup\u0105 Medialn\u0105 ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d<\/strong> w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b Priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne, Dzia\u0142anie 11.3 Ekonomia spo\u0142eczna, wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na wynajem<\/strong> sali przystosowanej do prowadzenia spotkania animacyjnego, warsztat\u00f3w animacyjnych dla grupy inicjatywnej, szkolenia \u201eSp\u00f3\u0142dzielnia socjalna \u2013 jak to zrobi\u0107?\u201d i doradztwa grupowego dla uczestnik\u00f3w projektu w Hrubieszowie.<\/strong><\/p>\n Wykonawca jest zobowi\u0105zany do przedstawienia kalkulacji koszt\u00f3w najmu sali na spotkanie animacyjne\/ warsztaty animacyjne\/szkolenie (1h=45 minut) oraz na doradztwo (1h=60 minut).<\/p>\n I. Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane<\/strong> w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n II. Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest zapewnienie us\u0142ugi \u00a0wynajmu sali przystosowanej do prowadzenia spotkania animacyjnego, warsztat\u00f3w animacyjnych dla grup inicjatywnych, szkolenia \u201eSp\u00f3\u0142dzielnia socjalna \u2013 jak to zrobi\u0107?\u201d i doradztwa grupowego dla uczestnik\u00f3w projektu w Hrubieszowie, w ramach projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d, wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020,<\/p>\n 1 spotkanie x 8 godzin x 1 dzie\u0144 \u2013 \u0142\u0105cznie 8 godz.<\/p>\n 1 warsztat x 6 godzin x 1 dzie\u0144 \u2013 \u0142\u0105cznie 6 godzin.<\/p>\n 1 grupa x 8 godzin x 5 dni \u2013 \u0142\u0105cznie 40 godz.<\/p>\n 1 grupa x 8 godzin x 5 dni \u2013 \u0142\u0105cznie 40 godz.<\/p>\n Wykonawca zobowi\u0105zany jest do zapewnienia sali dla grupy \u015brednio 12 osobowej plus animator (1 godzina=45 minut) podczas spotkania animacyjnego\/ warsztat\u00f3w animacyjnych oraz dla grupy \u015brednio 10 osobowej plus trener na szkolenie \u201eSp\u00f3\u0142dzielnia socjalna \u2013 jak to zrobi\u0107?\u201d (1 godzina=45 minut) i na doradztwo grupowe (1 godzina = 60 minut) podczas ka\u017cdego dnia szkolenia\/doradztwa grupowego.<\/p>\n III. Wymagania dotycz\u0105ce wynajmu sali do przeprowadzenia spotkania\/ warsztat\u00f3w\/ szkolenia\/ doradztwa grupowego:<\/strong><\/p>\n Wymagania dodatkowe (punktowane)\u00a0zwi\u0105zane z wynajmem sali:<\/u><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby os\u00f3b i\/lub miejsca realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od wynik\u00f3w przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci zam\u00f3wie\u0144 publicznych uzupe\u0142niaj\u0105cych, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50% warto\u015bci zam\u00f3wienia publicznego okre\u015blonej w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o ile te zam\u00f3wienia publiczne s\u0105 zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia publicznego podstawowego.<\/p>\n IV. Nazwa i kod okre\u015blone we Wsp\u00f3ln<\/strong>ym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 70220000-9 \u2013 Us\u0142ugi najmu lub leasingu nieruchomo\u015bci innych ni\u017c mieszkalne<\/p>\n V. Termin i miejsce wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Planowany termin wykonania zam\u00f3wienia: wrzesie\u0144 \u2013 pa\u017adziernik 2019 r.<\/p>\n Wykonanie zam\u00f3wienia b\u0119dzie odbywa\u0142o si\u0119 zgodnie z harmonogramem okre\u015blonym \u015bci\u015ble przez Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega, i\u017c w razie przed\u0142u\u017caj\u0105cego si\u0119 procesu rekrutacji lub innej przyczyny niezale\u017cnej od Zamawiaj\u0105cego mo\u017cliwa jest zmiana terminu realizacji spotkania\/ warsztat\u00f3w\/ szkolenia\/ doradztwa grupowego oraz liczby uczestnik\u00f3w z jednoczesnym zachowaniem pozosta\u0142ych warunk\u00f3w z\u0142o\u017conej oferty.<\/p>\n VI. Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Dostawcy\/Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n VII. Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych w oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n Ad. 1. Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium \u201ecena\u201d<\/strong> (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 \u00a0 C minimalna<\/p>\n Cena = \u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014- x 80 pkt.<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Ad. 2 W ramach kryterium \u201e dodatkowe wymagania<\/strong>\u201d Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty od 5 do 20 za spe\u0142nienie dodatkowych wymaga\u0144 w nast\u0119puj\u0105cy spos\u00f3b:<\/p>\n Ocena w zakresie kryterium \u201edodatkowe wymagania\u201d dokonana zostanie na podstawie o\u015bwiadczenia z\u0142o\u017conego przez Wykonawc\u0119 zgodnie z za\u0142\u0105cznikiem nr 4 do zapytania ofertowego.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u015bli zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n VIII. Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n IX. Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n 3. Oferta powinna by\u0107 czytelna i z\u0142o\u017cona w j\u0119zyku polskim.<\/p>\n 4. Zamawiaj\u0105cy nie dopuszcza mo\u017cliwo\u015bci sk\u0142adania ofert cz\u0119\u015bciowych.<\/p>\n 5. Zamawiaj\u0105cy nie dopuszcza sk\u0142adania ofert wariantowych.<\/p>\n 6. Wszelkie zmiany w tek\u015bcie oferty (przekre\u015blenia, poprawki dopiski) powinny by\u0107 podpisane lub 7. Oferta Wykonawcy oraz za\u0142\u0105czniki musz\u0105 by\u0107 podpisane przez Wykonawc\u0119.<\/p>\n 8. Przed up\u0142ywem terminu sk\u0142adania ofert Wykonawca mo\u017ce wprowadzi\u0107 zmiany do z\u0142o\u017conej oferty 9. Wykonawca nie mo\u017ce wycofa\u0107 oferty i wprowadza\u0107 jakichkolwiek zmian w tre\u015bci oferty po up\u0142ywie 10. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi\u0105zane z przygotowaniem i z\u0142o\u017ceniem oferty.<\/p>\n X. Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 18 wrze\u015bnia \u00a02019 r. do godziny 12.00 <\/strong>w formie pisemnej, w biurze O\u015brodka Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w Zamo\u015bciu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamo\u015b\u0107, w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe nr FRL\/23\/SALA\/OWES\/2019 \u201d. <\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do biura OWES w Zamo\u015bciu na w\/w adres.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n XI. Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Marian Gil \u2013 Animator<\/p>\n tel.: 84 627 11 81 lub 84 627 11 91<\/p>\n e-mail: <\/p>\n Edyta Gajewska \u2013 Doradca Przedsi\u0119biorczo\u015bci Spo\u0142ecznej<\/p>\n tel.: 82 5632429<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty<\/strong><\/p>\n XIII. Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n XIV. <\/strong>Klauzula informacyjna z art. 13 RODO<\/strong><\/p>\n Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz\u0105dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016\/679 z\u00a0dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os\u00f3b fizycznych w zwi\u0105zku z\u00a0przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep\u0142ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95\/46\/WE (og\u00f3lne rozporz\u0105dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej \u201eRODO\u201d, Zamawiaj\u0105cy informuje, \u017ce:<\/p>\n Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w<\/strong>:<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
(ocena na podstawie Za\u0142\u0105cznika nr 2).<\/li>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
parafowane przez Wykonawc\u0119, w przeciwnym wypadku nie b\u0119d\u0105 uwzgl\u0119dniane.<\/p>\n
lub wycofa\u0107 ofert\u0119. Zmiany lub wycofanie powinny by\u0107 dor\u0119czone Zamawiaj\u0105cemu na pi\u015bmie przed
up\u0142ywem terminu sk\u0142adania ofert. O\u015bwiadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno by\u0107
oznakowane tak, jak oferta, a koperta zawiera\u0107 dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio
\u201eZMIANA\u201d lub \u201eWYCOFANIE\u201d.<\/p>\n
terminu sk\u0142adania ofert.<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n