FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl [1]; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl [2]
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 30 czerwca 2017 roku
Zapytanie cenowe – rozeznanie rynku PP/TL/SDM/17
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Szansa dla młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I, Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do złożenia oferty cenowej w procedurze rozeznania rynku na świadczenie usług pośrednictwa pracy dla uczestników projektu w następującym wymiarze:
Tomaszów Lubelski
– wyłonienie jednego pośrednika pracy, maksymalnie 144 godziny pośrednictwa pracy (36 uczestników x 4 godziny indywidualnego pośrednictwa pracy).
Opis przedmiotu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień (kod CPV):
79611000-0 Usługi poszukiwania pracy
Zamówienie obejmuje:
Usługa pośrednictwa pracy obejmuje:
- pozyskiwanie ofert pracy (rejestrowanie ofert pracy),
- upowszechnianie pozyskanych ofert pracy wśród uczestników projektu (zgodnie z ich kwalifikacjami, umiejętnościami i doświadczeniem zawodowym na podstawie indywidualnej analizy i możliwości zatrudnienia danego uczestnika na określonym miejscu pracy),
- udzielanie uczestnikom projektu informacji o wolnych miejscach pracy i możliwościach jej podjęcia,
- pomoc uczestnikom projektu w kontaktach z pracodawcami,
- udzielaniu pracodawcom informacji o kandydatach do pracy,
- inicjowanie i organizowanie kontaktów uczestników projektu z pracodawcami,
- współdziałanie z urzędami pracy w zakresie wymiany informacji o możliwościach uzyskania
Czas trwania usługi przypadający na 1 uczestnika wynosi śr. 4 godziny na osobę, w tym na pozyskiwanie ofert pracy (2 godzina/uczestnika/oferta) i na przygotowanie do kontaktu z pracodawcą (2 godzina/uczestnika).
Czas trwania 1 godziny usługi wynosi 60 minut.
Założony wskaźnik efektywności zatrudnieniowej wynosi:
– minimum 1 osoba z niepełnosprawnością,
– minimum 4 osoby długotrwale bezrobotne,
– minimum 24 osoby o niskich kwalifikacjach (do ISCED 3),
– minimum 19 osób nie należących do żadnej z ww. grup
Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej odnosi się do odsetka osób, które podjęły pracę w okresie do 3 miesięcy od dnia zakończenia udziału w projekcie. Dla spełnienia kryterium efektywności zatrudnieniowej wymagane są następujące warunki:
- stosunek pracy – zatrudnienie na nieprzerwany okres (tj. okres ciągły, bez przerw – wyjątek stanowią dni świąteczne, które nie są traktowane jako przerwy w zatrudnieniu) co najmniej trzech miesięcy, przynajmniej na ½ etatu.
- umowa cywilnoprawna – umowa cywilnoprawna zawarta na minimum 3 miesiące oraz wartość umowy równa lub wyższa od trzykrotności minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. W przypadku umów o dzieło, w której nie określono czasu trwania, wartość umowy musi być równa lub wyższa od trzykrotności minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
- samozatrudnienie – prowadzenie działalności gospodarczej przez okres minimum trzech miesięcy po zakończeniu udziału w projekcie (np. dowód opłacenia należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie wydane przez upoważniony organ np. ZUS, Urząd Skarbowy, urząd miasta lub gminy).
Okres realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31 października 2017 roku (w godzinach 8.00-20.00).
Planowana liczba uczestników: maksymalnie 36 osób.
Planowana liczba godzin: maksymalnie 144.
Wykonawca zobowiązany będzie do osiągnięcia wskaźnika efektywności zatrudnieniowej dla danej kategorii.
Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone zostaną w treści umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Wymagania dla Wykonawcy:
- posiadanie stosownych kwalifikacji, tj. wykształcenie wyższe lub certyfikat/zaświadczenie/inne umożliwiające świadczenie usług pośrednictwa pracy.
- Posiadanie min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w świadczeniu usług pośrednictwa pracy lub zrealizowanie min. 200 godzin usług pośrednictwa pracy.
- Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
Forma złożenia oferty cenowej w ramach rozeznania rynku:
W ramach rozeznania rynku zapraszamy do złożenia oferty cenowej (formularz i załączniki w załączeniu) i złożenia jej w terminie z tytułem PP/TL/SDM/17 do 10 lipca 2017 roku do godziny 10.00 w wybranej formie:
- drogą elektroniczną na adres: a.goreczny@fundacja.lublin.pl
- drogą pocztową/osobiście: ul. Pereca 2, 22- 400 Zamość
- W imieniu Zamawiającego
Formularz oferty (zal. nr 1) tomaszów [3]
Wykaz – opis doswiadczenia (za. nr 2) [4]
CV (zał. nr 3) [5]