30 Cze 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 30 czerwca 2017 roku
Zapytanie cenowe – rozeznanie rynku PP/CH/SDM/17
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Szansa dla młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I, Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do złożenia oferty cenowej w procedurze rozeznania rynku na świadczenie usług pośrednictwa pracy dla uczestników projektu w następującym wymiarze:
Chełm
– wyłonienie jednego pośrednika pracy, maksymalnie 144 godziny pośrednictwa pracy (36 uczestników x 4 godziny indywidualnego pośrednictwa pracy).
Łączny wymiar maksymalnie 144 godziny.
Opis przedmiotu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień (kod CPV):
79611000-0 Usługi poszukiwania pracy
Zamówienie obejmuje:
Usługa pośrednictwa pracy obejmuje:
Czas trwania usługi przypadający na 1 uczestnika wynosi śr. 4 godziny na osobę, w tym na pozyskiwanie ofert pracy (2 godzina/uczestnika/oferta) i na przygotowanie do kontaktu z pracodawcą (2 godzina/uczestnika).
Czas trwania 1 godziny usługi wynosi 60 minut.
Założony wskaźnik efektywności zatrudnieniowej wynosi:
– minimum 1 osoba z niepełnosprawnością,
– minimum 4 osoby długotrwale bezrobotne,
– minimum 24 osoby o niskich kwalifikacjach (do ISCED 3),
– minimum 19 osób nie należących do żadnej z ww. grup
Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej odnosi się do odsetka osób, które podjęły pracę w okresie do 3 miesięcy od dnia zakończenia udziału w projekcie. Dla spełnienia kryterium efektywności zatrudnieniowej wymagane są następujące warunki:
Okres realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31 października 2017 roku (w godzinach 8.00-20.00).
Planowana liczba uczestników: maksymalnie 36 osób.
Planowana liczba godzin: maksymalnie 144.
Wykonawca zobowiązany będzie do osiągnięcia wskaźnika efektywności zatrudnieniowej dla danej kategorii.
Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone zostaną w treści umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Wymagania dla Wykonawcy:
Forma złożenia oferty cenowej w ramach rozeznania rynku:
W ramach rozeznania rynku zapraszamy do złożenia oferty cenowej (formularz i załączniki w załączeniu) i złożenia jej w terminie z tytułem PP/CH/SDM/17 do 07 lipca 2017 roku do godziny 10.00 w wybranej formie:
Formularz oferty (zal. nr 1) chełm
Wykaz – opis doswiadczenia (za. nr 2)
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Lublin, dnia 30 czerwca \u00a02017 roku<\/p>\n
<\/p>\n
Zapytanie cenowe \u2013 rozeznanie rynku PP\/CH\/SDM\/17<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eSzansa dla m\u0142odych\u201d <\/strong>w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw\u00f3j, O\u015b priorytetowa I, Osoby m\u0142ode na rynku pracy, Dzia\u0142anie 1.2 Wsparcie os\u00f3b m\u0142odych pozostaj\u0105cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddzia\u0142anie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do \u00a0z\u0142o\u017cenia oferty cenowej w procedurze rozeznania rynku na \u015bwiadczenie us\u0142ug po\u015brednictwa pracy dla uczestnik\u00f3w projektu <\/strong>w nast\u0119puj\u0105cym wymiarze:<\/p>\n Che\u0142m<\/strong><\/p>\n \u2013 wy\u0142onienie jednego po\u015brednika pracy, maksymalnie 144 godziny po\u015brednictwa pracy (36 uczestnik\u00f3w x\u00a04\u00a0godziny indywidualnego po\u015brednictwa pracy).<\/p>\n \u0141\u0105czny wymiar maksymalnie 144 godziny.<\/p>\n <\/p>\n Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Wsp\u00f3lny S\u0142ownik Zam\u00f3wie\u0144 (kod CPV):<\/strong><\/p>\n 79611000-0 Us\u0142ugi poszukiwania pracy<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zam\u00f3wienie obejmuje:<\/strong><\/p>\n Us\u0142uga po\u015brednictwa pracy obejmuje:<\/p>\n <\/p>\n Czas trwania us\u0142ugi przypadaj\u0105cy na 1 uczestnika wynosi \u015br. 4 godziny na osob\u0119, w tym na pozyskiwanie ofert pracy (2 godzina\/uczestnika\/oferta) i na przygotowanie do kontaktu z pracodawc\u0105 (2 godzina\/uczestnika).<\/p>\n Czas trwania 1 godziny us\u0142ugi wynosi 60 minut.<\/p>\n <\/p>\n Za\u0142o\u017cony wska\u017anik efektywno\u015bci zatrudnieniowej wynosi:<\/p>\n \u2013 minimum 1 osoba z niepe\u0142nosprawno\u015bci\u0105,<\/p>\n \u2013 minimum 4 osoby d\u0142ugotrwale bezrobotne,<\/p>\n \u2013 minimum 24 osoby o niskich kwalifikacjach (do ISCED 3),<\/p>\n \u2013 minimum 19 os\u00f3b nie nale\u017c\u0105cych do \u017cadnej z ww. grup<\/p>\n Wska\u017anik efektywno\u015bci zatrudnieniowej odnosi si\u0119 do odsetka os\u00f3b, kt\u00f3re podj\u0119\u0142y prac\u0119 w okresie do 3 miesi\u0119cy od dnia zako\u0144czenia udzia\u0142u w projekcie. Dla spe\u0142nienia kryterium efektywno\u015bci zatrudnieniowej wymagane s\u0105 nast\u0119puj\u0105ce warunki:<\/p>\n Okres realizacji zam\u00f3wienia:\u00a0<\/strong>\u00a0od podpisania umowy do 31 pa\u017adziernika 2017 roku (w godzinach 8.00-20.00).<\/p>\n <\/p>\n Planowana liczba uczestnik\u00f3w: maksymalnie 36 os\u00f3b.<\/p>\n Planowana liczba godzin: maksymalnie 144.<\/p>\n Wykonawca zobowi\u0105zany b\u0119dzie do osi\u0105gni\u0119cia wska\u017anika efektywno\u015bci zatrudnieniowej dla danej kategorii.<\/p>\n Obowi\u0105zki Wykonawcy i Zamawiaj\u0105cego okre\u015blone zostan\u0105 w tre\u015bci umowy zawartej z wybranym Wykonawc\u0105. Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w, terminu i miejsca realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n Wymagania dla Wykonawcy:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Forma z\u0142o\u017cenia oferty cenowej w ramach rozeznania rynku:<\/strong><\/p>\n W ramach rozeznania rynku zapraszamy do z\u0142o\u017cenia oferty cenowej (formularz i za\u0142\u0105czniki w za\u0142\u0105czeniu) i z\u0142o\u017cenia jej w terminie z tytu\u0142em PP\/CH\/SDM\/17<\/strong> do\u00a007 lipca 2017 roku do godziny \u00a010.00<\/u><\/strong>\u00a0w wybranej formie:<\/p>\n Formularz oferty (zal. nr 1) che\u0142m<\/a><\/p>\n Wykaz – opis doswiadczenia (za. nr 2)<\/a><\/p>\n CV (za\u0142. nr 3)<\/a><\/p>\n\n
\n
\n
\n