09 lut 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
- Droga Męczenników Majdanka 181
20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 08.02.2017 roku
Zapytanie cenowe – rozeznanie rynku nr FRL/POŚRED.PRACY/2/2017/CHM
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Trampolina sukcesu – program aktywizacji zawodowej osób młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I, Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do złożenia oferty cenowej w procedurze rozeznania rynku na usługę pośrednictwa pracy w Chemie.
Opis przedmiotu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień (kod CPV):
79611000-0 Usługi poszukiwania pracy
Zamówienie obejmuje:
Usługa pośrednictwa pracy obejmuje:
- pozyskiwanie ofert pracy (rejestrowanie ofert pracy),
- upowszechnianie pozyskanych ofert pracy wśród uczestników projektu (zgodnie z ich kwalifikacjami, umiejętnościami i doświadczeniem zawodowym na podstawie indywidualnej analizy i możliwości zatrudnienia danego uczestnika na określonym miejscu pracy),
- udzielanie uczestnikom projektu informacji o wolnych miejscach pracy i możliwościach jej podjęcia,
- pomoc uczestnikom projektu w kontaktach z pracodawcami,
- udzielaniu pracodawcom informacji o kandydatach do pracy,
- inicjowanie i organizowanie kontaktów uczestników projektu z pracodawcami
- współdziałanie z urzędami pracy w zakresie wymiany informacji o możliwościach uzyskania
zatrudnienia.
Czas trwania usługi przypadający na 1 uczestnika wynosi 2 godziny na osobę, w tym na pozyskiwanie ofert pracy (1h/uczestnika/oferta) i na przygotowanie do kontaktu z pracodawcą (1h/uczestnika).
Czas trwania 1 godziny usługi wynosi 60 minut.
Założony wskaźnik efektywności zatrudnieniowej wynosi:
– dla osób z niepełnosprawnością co najmniej 17%
– dla osób długotrwale bezrobotnych co najmniej 35%
– dla osób o niskich kwalifikacjach co najmniej 36%
– dla osób niekwalifikujących się do żadnej z ww. grup co najmniej 43%.
Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej odnosi się do odsetka osób, które podjęły pracę w okresie do 3 miesięcy od dnia zakończenia udziału w projekcie. Dla spełnienia kryterium efektywności zatrudnieniowej wymagane są następujące warunki:
- stosunek pracy – zatrudnienie na nieprzerwany okres (tj. okres ciągły, bez przerw – wyjątek stanowią dni świąteczne, które nie są traktowane jako przerwy w zatrudnieniu) co najmniej trzech miesięcy, przynajmniej na ½ etatu;
- umowa cywilnoprawna – umowa cywilnoprawna zawarta na minimum 3 miesiące oraz wartość umowy równa lub wyższa od trzykrotności minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. W przypadku umów o dzieło, w której nie określono czasu trwania, wartość umowy musi być równa lub wyższa od trzykrotności minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
Okres realizacji zamówienia: luty – czerwiec 2017 roku w dni robocze w godzinach 8.00-20.00
Planowana liczba uczestników: maksymalnie 47 osób.
Planowana liczba godzin: maksymalnie 94.
Wykonawca zobowiązany będzie do osiągnięcia wskaźnika efektywności zatrudnieniowej dla danej kategorii.
Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone zostaną w treści umowy zawartej z wybranym Wykonawcą.
Wymagania dla Wykonawcy:
- posiadanie stosownych kwalifikacji, tj. wykształcenie wyższe lub certyfikat/zaświadczenie/inne umożliwiające świadczenie usług pośrednictwa pracy.
- Posiadanie min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w świadczeniu usług pośrednictwa pracy lub zrealizowanie min. 200 godzin usług pośrednictwa pracy.
- Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
Forma złożenia oferty cenowej w ramach rozeznania rynku:
W ramach rozeznania rynku zapraszamy do złożenia oferty cenowej (formularz w załączeniu) i złożenia jej w terminie do 15 lutego 2017 roku do godziny 12.00 w wybranej formie:
- drogą elektroniczną na adres: potocka@fundacja.lublin.pl
- drogą pocztową/osobiście: ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (na kopercie proszę podać znak sprawy: Zapytanie cenowe – rozeznanie rynku nr FRL/POŚRED.PRACY/2/2017/CHM
W imieniu Zamawiającego
………………………………………………
Podpis
Oferta cenowa dot. świadczenia usługi pośrednictwa pracy FRL/POŚRED.PRACY/2/2017/CHM
Nazwa Wykonawcy Adres wykonawcy Nr telefonu Adres e-mail REGON NIP usługę pośrednictwa pracy dla uczestników projektu „Trampolina sukcesu – program aktywizacji zawodowej osób młodych” w Chełmie.
Cena brutto usługi za 1 godzinę (60 minut) ………………………………………………………………………..zł
Słownie brutto: ………………….…………………………………………………….zł
Oświadczam, że:
- posiadam stosowne kwalifikacje, tj. wykształcenie wyższe lub certyfikat/zaświadczenie/inne umożliwiające świadczenie usług pośrednictwa pracy,
- posiadam min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług pośrednictwa pracy lub w realizacji min. 200 godzin usług pośrednictwa pracy,
- łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
……………………………………………………………………………………………………
(czytelny podpis Wykonawcy)
Ja niżej podpisany ……………………………………………………………….(imię i nazwisko) oświadczam, że nie podlegam/nie podlegam [1] wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie w ramach Projektu „Trampolina sukcesu – program aktywizacji zawodowej osób młodych” z uwagi na powiązania kapitałowe lub osobowe z Fundacją Rozwoju Lubelszczyzny, osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jej imieniu oraz osobami wykonującymi w jej imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy lub wykonawcy, nie występują pomiędzy mną …………………………………………….. a Fundacją Rozwoju Lubelszczyzny oraz powyżej wskazanymi osobami żadne wzajemne powiązania, w szczególności polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, prokurenta lub pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
……………………………………………………………………………………………………
(czytelny podpis Wykonawcy)
[1] niepotrzebne skreślić