27 Kwi 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Droga Męczenników Majdanka 181
20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.Dz. FRL/456/17 Lublin, dnia 27 kwietnia 2017 roku
Znak sprawy: FRL/5/Pus/2017
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert cenowych w celu wyłonienia dostawcy/wykonawcy usługi cateringowej.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Pracuję u siebie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś 9 – Rynek pracy, Działanie 9. 3 – Rozwój przedsiębiorczości, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie i organizację przerwy kawowej oraz obiadu dla 7 grup uczestników/-czek jednodniowego doradztwa grupowego oraz przygotowanie i organizację przerwy kawowej dla uczestników/-czek trzydniowego doradztwa indywidualnego.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie ceny brutto, przypadającej dziennie na jednego uczestnika doradztwa.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 lub kilka części zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa cateringowa będzie obejmować: przygotowanie i organizację przerwy kawowej oraz obiadu dla 7 grup uczestników/-czek jednodniowego doradztwa grupowego oraz przygotowanie i organizację przerwy kawowej dla uczestników/-czek trzydniowego doradztwa indywidualnego w Lublinie, Lubartowie i Łukowie. Należy przewidzieć 2 napoje ciepłe i 2 napoje zimne na uczestnika, każdego dnia zajęć – dla uczestników jednodniowego doradztwa grupowego oraz należy przewidzieć 1 napój zimny i 1 napój gorący – dla uczestników usług doradztwa indywidualnego każdego dnia zajęć.
Część I – Lublin – doradztwo grupowe dla 3 grup x 1 dzień x 12 osób; doradztwo indywidualne dla 36 osób x 3 dni
Łącznie maksymalnie 144 osobodni.
Część II – Lubartów – doradztwo grupowe dla 1 grupy x 1 dzień x 9 osób; doradztwo indywidualne dla 9 osób x 3 dni
Łącznie maksymalnie 36 osobodni.
Część III – Łuków – doradztwo grupowe dla 3 grup x 1 dzień x 16 osób; doradztwo indywidualne dla 48 osób x 3 dni
Łącznie maksymalnie 192 osobodni.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby osób w grupie w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Wymagania dotyczące usługi:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków
55321000-6 – Przygotowywanie posiłków
IV Termin wykonania zamówienia:
Usługa cateringowa odbywać się będzie w okresie od 17 maja do 30 czerwca 2017 roku.
Dokładne terminy, miejsca realizacji usług doradztwa grupowego i indywidualnego oraz ostateczna liczba uczestników zostaną wskazane przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu
VI Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
VIII Forma, miejsce i termin składania ofert:
Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając: znak sprawy, dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego (nazwa i adres), a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 8.05.2017 r.”
Miejsce złożenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).
Termin złożenia oferty do dnia: 08.05.2017 r. do godz. 16.00.
IX Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
X Osoby do kontaktów:
Piotr Kowalewski – Koordynator projektu
XI Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
Dokumenty do pobrania:
Postepowanie 5-PUS-17
Postepowanie 5-PUS-17-Zal_1-formularz
Postepowanie 5-PUS-17-Zal_2-oswiadczenie
Postepowanie 5-PUS-17-Zal_3-osw. powiazania
Postepowanie 5-PUS-17-Zal_4-osw. niepelnosprawni
<\/p>\n
L.Dz. FRL\/456\/17\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Lublin, dnia 27 kwietnia 2017 roku<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/5\/Pus\/2017<\/p>\n
<\/p>\n
Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert cenowych w celu wy\u0142onienia dostawcy\/wykonawcy us\u0142ugi cateringowej.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201ePracuj\u0119 u siebie\u201d w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b 9 \u2013 Rynek pracy, Dzia\u0142anie 9. 3 \u2013 Rozw\u00f3j przedsi\u0119biorczo\u015bci, wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na wykonanie us\u0142ugi cateringowej obejmuj\u0105cej przygotowanie i organizacj\u0119 przerwy kawowej oraz obiadu dla 7 grup uczestnik\u00f3w\/-czek jednodniowego doradztwa grupowego oraz przygotowanie i organizacj\u0119 przerwy kawowej dla \u00a0uczestnik\u00f3w\/-czek trzydniowego doradztwa indywidualnego.<\/p>\n <\/p>\n Zwracamy si\u0119 z pro\u015bb\u0105 o przedstawienie ceny brutto, przypadaj\u0105cej dziennie na jednego uczestnika doradztwa.<\/u><\/p>\n <\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 na 1 lub kilka cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n I \u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n II\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Us\u0142uga cateringowa b\u0119dzie obejmowa\u0107: przygotowanie i organizacj\u0119 przerwy kawowej oraz obiadu dla 7 grup uczestnik\u00f3w\/-czek jednodniowego doradztwa grupowego oraz przygotowanie i organizacj\u0119 przerwy kawowej dla uczestnik\u00f3w\/-czek trzydniowego doradztwa indywidualnego w Lublinie, Lubartowie i \u0141ukowie. Nale\u017cy przewidzie\u0107 2 napoje ciep\u0142e i 2 napoje zimne na uczestnika, ka\u017cdego dnia zaj\u0119\u0107 – dla uczestnik\u00f3w jednodniowego doradztwa grupowego oraz nale\u017cy przewidzie\u0107 1 nap\u00f3j zimny i 1 nap\u00f3j gor\u0105cy – dla uczestnik\u00f3w us\u0142ug doradztwa indywidualnego ka\u017cdego dnia zaj\u0119\u0107.<\/p>\n <\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I \u2013 Lublin <\/strong>\u2013 doradztwo grupowe dla 3 grup x 1 dzie\u0144 x 12 os\u00f3b; doradztwo indywidualne dla 36 os\u00f3b x 3 dni<\/p>\n <\/p>\n \u0141\u0105cznie maksymalnie 144 osobodni.<\/p>\n <\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II \u2013 Lubart\u00f3w<\/strong> \u2013 doradztwo grupowe dla 1 grupy x 1 dzie\u0144 x 9 os\u00f3b; doradztwo indywidualne dla 9 os\u00f3b x 3 dni<\/p>\n <\/p>\n \u0141\u0105cznie maksymalnie 36 osobodni.<\/p>\n <\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 III \u2013 \u0141uk\u00f3w<\/strong> \u2013 doradztwo grupowe dla 3 grup x 1 dzie\u0144 x 16 os\u00f3b; doradztwo indywidualne dla 48 os\u00f3b x 3 dni<\/p>\n <\/p>\n \u0141\u0105cznie maksymalnie 192 osobodni.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby os\u00f3b w grupie w zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n <\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce us\u0142ugi:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n <\/p>\n III\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 55520000-1 – Us\u0142ugi dostarczania posi\u0142k\u00f3w<\/a><\/p>\n 55321000-6 – Przygotowywanie posi\u0142k\u00f3w<\/p>\n <\/p>\n IV Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Us\u0142uga cateringowa odbywa\u0107 si\u0119 b\u0119dzie w okresie od 17 maja do 30 czerwca 2017 roku.<\/p>\n Dok\u0142adne terminy, miejsca realizacji us\u0142ug doradztwa grupowego i indywidualnego oraz ostateczna liczba uczestnik\u00f3w zostan\u0105 wskazane przez Zamawiaj\u0105cego przed rozpocz\u0119ciem realizacji us\u0142ugi.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n <\/p>\n V\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Dostawcy\/Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n Przez powi\u0105zania kapita\u0142owe lub osobowe rozumie si\u0119 wzajemne powi\u0105zania mi\u0119dzy Zamawiaj\u0105cym lub osobami upowa\u017cnionymi do zaci\u0105gania zobowi\u0105za\u0144 w imieniu Zamawiaj\u0105cego lub osobami wykonuj\u0105cymi w imieniu Zamawiaj\u0105cego czynno\u015bci zwi\u0105zane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawc\u0105, polegaj\u0105ce w szczeg\u00f3lno\u015bci na:<\/p>\n <\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Dostawcy\/Wykonawcy nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VI Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej <\/p>\n <\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n <\/p>\n VII\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n <\/p>\n VIII\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Forma oferty: ofert\u0119 nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 w postaci pisemnej, w zamkni\u0119tej kopercie i opisa\u0107 j\u0105 podaj\u0105c: znak sprawy, dane prowadz\u0105cego post\u0119powanie (nazwa i adres), tytu\u0142 projektu, w ramach kt\u00f3rego prowadzone jest niniejsze post\u0119powanie oraz dane sk\u0142adaj\u0105cego (nazwa i adres), a\u00a0tak\u017ce opatrzy\u0107 napisem \u201eNie otwiera\u0107 przed dniem 8.05.2017 r.\u201d<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Miejsce z\u0142o\u017cenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).<\/p>\n <\/p>\n Termin z\u0142o\u017cenia oferty do dnia: 08.05.2017 r. do godz. 16.00.<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n IX Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n X\u00a0 Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Piotr Kowalewski \u2013 Koordynator projektu<\/p>\n Tel.: 516\u00a0283 334, e-mail: \"><\/a><\/p>\n <\/p>\n XI Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n Dokumenty do pobrania:<\/span><\/p>\n Postepowanie 5-PUS-17<\/a>\n
\n
\n
\nw oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n\n
\n
\n
\nw oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n\n
\n
\n
\nPostepowanie 5-PUS-17-Zal_1-formularz<\/a>
\nPostepowanie 5-PUS-17-Zal_2-oswiadczenie<\/a>
\nPostepowanie 5-PUS-17-Zal_3-osw. powiazania<\/a>
\nPostepowanie 5-PUS-17-Zal_4-osw. niepelnosprawni<\/a><\/p>\n