FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl [1]; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl [2]
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 16 maja 2017 roku
L.dz.FRL/538/17
Znak sprawy: FRL/2/EmpInno/2017
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] [3] usług moderowania warsztatów B+R i spotkań studentów z firmami oraz usług szkoleniowych.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „S3-Empowering for innovation and Growth in Medium-Sized Cities and Regions (EmpInno)” w ramach Priorytetu I Potencjał dla innowacji, Działania 1.2 Inteligentna specjalizacja, Programu Morza Bałtyckiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie: usług moderowania warsztatów B+R i spotkań studentów z firmami oraz usług szkoleniowych w następującym wymiarze:
- część I – 18 godzin,
- część II – 18 godzin,
- część III – 8 godzin,
- część IV -8 godzin,
- część V – 8 godzin,
- część VI – 8 godzin,
- część VII – 8 godzin,
Łączny planowany wymiar wynosi 76 godzin.
Czas trwania 1 godziny usługi moderowania warsztatu i 1 godziny przeprowadzenia szkolenia wynosi 45 minut.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
- Część I – Moderowanie 3 warsztatów B+R z zakresu energetyki odnawialnej i poprawy efektywności energetycznej (planowana liczba godzin: 18).
Wybór 1 moderatora. Planowana liczba godzin moderowania warsztatów wynosi 18 godzin (3 warsztaty x 6 godzin x 12 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
- Część II – Moderowanie 3 warsztatów B+R z zakresu żywności (planowana liczba godzin: 18).
Wybór 1 moderatora. Planowana liczba godzin moderowania warsztatów wynosi 18 godzin (3 warsztaty x 6 godzin x 12 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
- Część III – Moderowanie 2 spotkań studentów z firmami realizującymi działania z zakresu energetyki odnawialnej i poprawy efektywności energetycznej (planowana liczba godzin: 8).
Wybór 1 moderatora. Planowana liczba godzin moderowania spotkań wynosi 8 godzin (2 spotkania x 4 godziny x 5 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: województwo lubelskie
- Część IV – Moderowanie 2 spotkań studentów z firmami z branży żywności (planowana liczba godzin: 8).
Wybór 1 moderatora. Planowana liczba godzin moderowania spotkań wynosi 8 godzin (2 spotkania x 4 godziny x 5 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: województwo lubelskie
- Część V – Przygotowanie programu i przeprowadzenie szkolenia z zakresu komercjalizacji (planowana liczba godzin: 8).
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8 godzin x 10 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
- Część VI – Przygotowanie programu i przeprowadzenie szkolenia z zakresu prowadzenia współpracy międzynarodowej (planowana liczba godzin: 8).
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8 godzin x 10 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
- Część VII – Przygotowanie programu i przeprowadzenie szkolenia z zakresu internacjonalizacji przedsiębiorstw, zaplanowanych w ramach projektu (planowana liczba godzin: 8).
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8 godzin x 10 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego, obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób do moderowania 6 warsztatów i 4 spotkań studentów z firmami oraz do przeprowadzenia 3 szkoleń w ramach projektu.
Planowana liczba godzin na poszczególne części zapytania ofertowego wynosi: część I – 18 godzin, część II – 18 godzin, część III – 8 godzin, część IV – 8 godzin, część V – 8 godzin, część VI – 8 godzin, część VII – 8 godzin. Łączna planowana liczba godzin na wszystkie części wynosi 76 godzin.
- Część I – Moderowanie 3 warsztatów B+R z zakresu energetyki odnawialnej i poprawy efektywności energetycznej.
Planowana liczba godzin moderowania warsztatów wynosi 18 godzin (3 warsztaty x 6 godzin x 12 osób).
Zakładany okres przeprowadzenia warsztatów: II połowa czerwca 2017 roku – 1 warsztat; wrzesień 2017 roku – 1 warsztat; październik 2017 roku – 1 warsztat.
Cel warsztatów: prezentacja zagadnień związanych z transferem technologii, promowaniem innowacji oraz współpracy w zakresie badań i rozwoju w ramach inteligentnej specjalizacji województwa lubelskiego – energetyki odnawialnej pomiędzy uczelniami wyższymi, jednostkami naukowo-badawczymi i przedsiębiorcami oraz promowanie dobrych praktyk krajowych i zagranicznych. Warsztaty będą moderowane wg programu przygotowanego we współpracy z Fundacją Rozwoju Lubelszczyzny.
Czas trwania warsztatu: 6 godzin
Liczba uczestników jednego warsztatu: 12 przedstawicieli przedsiębiorstw z województwa lubelskiego.
Miejsce świadczenia usługi: Lublin, siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze Męczenników Majdanka 181 w Lublinie.
- Część II – Moderowanie 3 warsztatów B+R z zakresu żywności.
Planowana liczba godzin moderowania warsztatów wynosi 18 godzin (3 warsztaty x 6 godzin x 12 osób).
Zakładany okres przeprowadzenia warsztatu: II połowa czerwca 2017 roku – 1 warsztat; wrzesień 2017 roku – 1 warsztat; październik 2017 roku – 1 warsztat.
Cel warsztatów: prezentacja zagadnień związanych z transferem technologii, promowaniem innowacji oraz współpracy w zakresie badań i rozwoju w ramach branży żywności, będącej częścią integralną inteligentnej specjalizacji województwa lubelskiego – biogospodarki pomiędzy uczelniami wyższymi, jednostkami naukowo-badawczymi i przedsiębiorcami oraz promowanie dobrych praktyk krajowych i zagranicznych. Warsztaty będą moderowane wg programu przygotowanego we współpracy z Fundacją Rozwoju Lubelszczyzny.
Czas trwania warsztatu: 6 godzin
Liczba uczestników jednego warsztatu: 12 przedstawicieli przedsiębiorstw z województwa lubelskiego.
Miejsce świadczenia usługi: Lublin, siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze Męczenników Majdanka 181 w Lublinie.
- Część III – Moderowanie 2 spotkań studentów z firmami realizującymi działania z zakresu energetyki odnawialnej i poprawy efektywności energetycznej.
Planowana liczba godzin moderowania spotkań wynosi 8 godzin (2 spotkania x 4 godziny x 5 osób).
Zakładany okres realizacji spotkań: czerwiec 2017 roku – 1 spotkanie; październik 2017 roku – 1 spotkanie.
Cel spotkań: prezentacja działalności przedsiębiorstw oraz zidentyfikowanego problemu dot. działalności przedsiębiorstwa oraz próba znalezienia rozwiązania istniejącego problemu podczas „burzy mózgów”.
Czas trwania spotkania: 4 godziny
Liczba uczestników jednego spotkania: 5 studentów i przedstawiciele firmy
Miejsce świadczenia usługi: województwo lubelskie (przejazd zapewnia Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny).
- Część IV – Moderowanie 2 spotkań studentów z firmami z branży żywności (planowana liczba godzin: 8).
Planowana liczba godzin moderowania spotkań wynosi 8 godzin (2 spotkania x 4 godziny x 5 osób).
Zakładany okres realizacji spotkań: czerwiec 2017 roku – 1 spotkanie; listopad 2017 roku – 1 spotkanie.
Cel spotkań: prezentacja działalności przedsiębiorstw oraz zidentyfikowanego problemu dot. działalności przedsiębiorstwa oraz próba znalezienia rozwiązania istniejącego problemu podczas „burzy mózgów”.
Czas trwania spotkania: 4 godziny
Liczba uczestników jednego spotkania: 5 studentów i przedstawiciele firmy
Miejsce świadczenia usługi: województwo lubelskie (przejazd zapewnia Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny).
- Część V – Przygotowanie programu i przeprowadzenie szkolenia z zakresu komercjalizacji (planowana liczba godzin: 8).
Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8 godzin x 10 osób).
Zakładany okres przeprowadzenia szkolenia: II kwartał 2018 roku.
Cel szkolenia: przybliżenie zagadnień związanych z komercjalizacją wyników badań (m.in. zagadnienia związane z własnością intelektualną, innowacyjnością, sposoby komercjalizacji wyników badań, ekosystem innowacji w województwie lubelskim, finansowanie innowacji).
Uczestnicy szkolenia: 10 przedstawicieli/-ek przedsiębiorstw z województwa lubelskiego.
Miejsce świadczenia usługi: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze Męczenników Majdanka 181 w Lublinie.
- Część VI – Przygotowanie programu i przeprowadzenie szkolenia z zakresu prowadzenia współpracy międzynarodowej.
Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8 godzin x 10 osób).
Zakładany okres przeprowadzenia szkolenia: do 9 czerwca 2017 roku.
Cel szkolenia: prezentacja zagadnień związanych z inicjowaniem współpracy i prowadzeniem działalności na rynkach zagranicznych (m.in. nawiązanie współpracy z przyszłym partnerem kooperacyjnym, strategia eksportowa, strategia komunikacji i promocji na rynkach zagranicznych, strategia dystrybucji, obór ceny do rynku docelowego, dostosowanie produktu do potrzeb rynku, zarządzanie dystrybucją).
Uczestnicy szkolenia: 10 przedstawicieli/-ek przedsiębiorstw z województwa lubelskiego.
Miejsce świadczenia usługi: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze Męczenników Majdanka 181 w Lublinie.
- Część VII – Przygotowanie programu i przeprowadzenie szkolenia z zakresu internacjonalizacji przedsiębiorstw, zaplanowanych w ramach projektu (planowana liczba godzin: 8).
Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8 godzin x 10 osób).
Zakładany okres przeprowadzenia szkolenia: I kwartał 2018 roku.
Cel szkolenia: prezentacja zagadnień związanych z procesem umiędzynarodowienia przedsiębiorstw (m.in. korzyści z ekspansji na rynki zagraniczne, analiza pozycji konkurencyjnej firmy i jej możliwości eksportowych, wyznaczanie celów eksportowych, wybór rynków docelowych, formy działalności firmy na rynkach zagranicznych, instrumenty wsparcia internacjonalizacji przedsiębiorstw).
Uczestnicy szkolenia: 10 przedstawicieli/-ek przedsiębiorstw z województwa lubelskiego.
Miejsce świadczenia usługi: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze Męczenników Majdanka 181 w Lublinie.
Usługi wykonywane będą zgodnie z harmonogramem realizacji usługi przygotowanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z uczestnikami/czkami projektu i przedstawionym Wykonawcy, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Wykonawca będzie zobowiązany dostosować się do terminów zgłaszanych przez Zamawiającego.
Wykonawca dopuszcza możliwości zmian w harmonogramie tylko z uzasadnionych powodów leżących po stronie uczestników/czek projektu, siły wyższej, wydarzeń losowych niezależnych od Zamawiającego, uczestników/czek projektu i Wykonawcy.
Zamawiający zobowiązuje się do opracowania i przekazania Wykonawcy formularzy dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia usług służących do potwierdzenia udziału uczestników/czek projektu oraz zapewnia także zaplecze lokalowe.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników/czek do projektu.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
Dla części I-IV
Do zakresu obowiązków prowadzącego spotkania będzie należało:
- Współpraca z Zamawiającym w zakresie merytorycznego przygotowania programu spotkań, w tym identyfikacji dobrych praktyk w zakresie współpracy B+R przedsiębiorców z uczelniami i jednostkami naukowo-badawczymi w branży energetyki odnawialnej, efektywności energetycznej i żywności;
- Przygotowanie i wygłoszenie wykładu wprowadzającego w problematykę/zagadnienia poruszane podczas spotkań;
- Prowadzenie i czuwanie nad prawidłowym przebiegiem spotkania, moderowanie przebiegu spotkania, puentowanie wypowiedzi prelegentów i uczestników, podsumowanie spotkania;
- Dbanie o utrzymanie dynamiki dyskusji i dyscypliny czasowej wśród uczestników spotkania;
- Udzielanie odpowiedzi na ewentualne pytania ze strony uczestników spotkań;
- Sporządzenie protokołu ze spotkania wraz z rekomendacjami w zakresie działalności B+R, które będą mogły być wykorzystane do usprawnienia wdrożenia założeń Regionalnej Strategii Innowacji w branży energetyki odnawialnej, efektywności energetycznej i żywności.
- Przeprowadzenie usługi w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. według uzgodnionego harmonogramu. Harmonogram może ulegać modyfikacji w zależności od wynikających na bieżąco potrzeb.
- Wykonawca powinien prowadzić dostarczoną przez Zamawiającego dokumentację świadczonych usług.
- Wykonawca powinien prowadzić ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach projektu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
- Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją usługi (dojazd, nocleg, wyżywienie itp.).
Dla części V-VII
- Przygotowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego szczegółowego programu szkolenia.
- Przygotowanie prezentacji multimedialnej i materiałów szkoleniowych dla uczestników/-czek
- Przeprowadzenie usługi w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. według uzgodnionego harmonogramu. Harmonogram może ulegać modyfikacji w zależności od wynikających na bieżąco potrzeb.
- Wykonawca powinien prowadzić dostarczoną przez Zamawiającego dokumentację świadczonych usług.
- Wykonawca powinien prowadzić ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach projektu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
- Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją usługi (dojazd, nocleg, wyżywienie itp.).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
CPV: 80500000-9 – Usługi szkoleniowe [4]
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: od 1 czerwca 2017 roku – do 30 czerwca 2018 roku.
Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Dla części I-IV
- Posiadają wykształcenie wyższe (ocena na podstawie kserokopii dyplomu).
- Przeprowadzili min. 16 godzin warsztatów/spotkań, które moderowali lub posiadają 2 lata doświadczenia zawodowego (w okresie 3 ostatnich lat) związanego z działalnością w zakresie promowania i rozwoju współpracy B+R przedsiębiorców z uczelniami i jednostkami naukowo-badawczymi (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zadań określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (ocena na podstawie Załącznika nr 4).
- Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (ocena na podstawie Załącznika nr 5).
Dla części V-VII
- Posiadają wykształcenie wyższe (ocena na podstawie kserokopii dyplomu).
- Przeprowadzili min. 40 godzin szkoleń lub posiadają min. 2 lata doświadczenia zawodowego (w okresie 3 ostatnich lat) związanego ze świadczeniem usług szkoleniowych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zadań określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (ocena na podstawie Załącznika nr 4).
- Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (ocena na podstawie Załącznika nr 5).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VI Informacje o wykluczeniu:
- Z zamówienia wykluczone są osoby zatrudnione w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.
- Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
- Odrzucenie oferty:
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
- została złożona po upływie wyznaczonego terminu,
- formularz oferty i wymagane załączniki zostały podpisane przez osobę/osoby nieuprawnione,
- zawierająca błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi.
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
- Badanie oferty:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
- Cena za 1 godzinę brutto w zł – 60% (60 pkt.)
- Doświadczenie – 30% (30 pkt.)
- Wykształcenie kierunkowe – 10% (10 pkt.)
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę godzin przeprowadzonych warsztatów/spotkań, które Wykonawcy moderowali lub liczbę przeprowadzonych szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się niniejszego zapytania ofertowego.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie warsztatów/spotkań, szkoleń wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Ad. 3 W ramach kryterium „wykształcenie kierunkowe”. Zamawiający będzie przyznawał 10 punktów za wykształcenie wyższe/kursy/szkolenia/studia podyplomowe i ich zgodność z przedmiotem zamówienia (dla części I i III – związane z energetyką odnawialną i efektywnością energetyczną, dla części II i IV związane z branżą żywności, dla części V związane z komercjalizacją, dla części VI i VII związane z prowadzeniem współpracy międzynarodowej i internacjonalizacją), w oparciu o załączone dokumenty/dane zawarte w załączniku nr 3.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty Wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 1.
- Do oferty należy dołączyć:
- Wykaz – opis doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, stanowiący Załącznik nr 2,
- życiorys zawodowy z opisem doświadczenia w prowadzeniu podobnych zajęć (max. 5 kartek, wydruk dwustronny) stanowiący Załącznik nr 3,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 4,
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiący Załącznik nr 5,
- kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i doświadczenie oraz ewentualnie rekomendacje i referencje potwierdzone za zgodność z oryginałem, opatrzone podpisem Wykonawcy.
- Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
- Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
- Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 25 maja 2017 r. do godziny 16.00 w formie pisemnej w Biurze projektu w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie, Doga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/2/EmpInno/2017”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do Biura projektu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
- w postępowaniu wpłynęły wadliwe oferty i nie można usunąć ich wad,
- w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy,
- w postępowaniu doszło do naruszenia zasad określonych w Regulaminie.
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
- Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się w formie pisemnej oraz pocztą elektroniczną.
- Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez Zamawiającego czynności będą przekazywane wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający wymaga, w każdym przypadku, potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania wiadomości. W przypadku braku takiego potwierdzenia przez Wykonawcę, pomimo wezwania przez Zamawiającego, domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany e-mail (podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie), zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z pismem.
- Wykonawca powinien sprawdzać stronę internetową fundacja.lublin.pl [5] – zakładka „Zapytania ofertowe”, ponieważ będą tam publikowane informacje związane z niniejszym postępowaniem.
XIII Osoby do kontaktów:
Małgorzata Gałczyńska – Koordynator projektu
tel.: 887 200 020, e-mail: m.galczynska@fundacja.lublin.pl [6]
XIV Warunki zmiany umowy:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą w następstwie niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia stosownych przesłanek wskazanych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy w sytuacji, gdy nastąpi konieczność wprowadzenia zmian w wyniku zmiany wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Zarządzają
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy z powodu:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy,
- zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego,
- zmiany harmonogramu realizacji projektu wpływająca na harmonogram wykonania usługi objętej niniejszym zamówieniem.
- zmiany harmonogramu realizacji projektu wynikająca ze zmiany w zakresie finansowania projektu (zmiany harmonogramu płatności).
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl [5], w zakładce: Zapytania ofertowe):
- Formularz oferty Wykonawcy.
- Wykaz – opis doświadczenia Wykonawcy.
- Życiorys zawodowy zawierający doświadczenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
- Kopie dokumentów (umów, referencji, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku nr 2.
- Kopie uzyskanych dyplomów/zaświadczeń, poświadczające posiadane wykształcenie/ uprawnienia (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
[1] [7] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
Pliki do pobrania:
Postępowanie FRL_2_EmpInno_2017 [8]
Zał. 3 – CV [11]
Zał. 4 – oświadcz. [12]