17 Maj 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 16 maja 2017 roku
L.dz.FRL/538/17
Znak sprawy: FRL/2/EmpInno/2017
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] usług moderowania warsztatów B+R i spotkań studentów z firmami oraz usług szkoleniowych.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „S3-Empowering for innovation and Growth in Medium-Sized Cities and Regions (EmpInno)” w ramach Priorytetu I Potencjał dla innowacji, Działania 1.2 Inteligentna specjalizacja, Programu Morza Bałtyckiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie: usług moderowania warsztatów B+R i spotkań studentów z firmami oraz usług szkoleniowych w następującym wymiarze:
Łączny planowany wymiar wynosi 76 godzin.
Czas trwania 1 godziny usługi moderowania warsztatu i 1 godziny przeprowadzenia szkolenia wynosi 45 minut.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Wybór 1 moderatora. Planowana liczba godzin moderowania warsztatów wynosi 18 godzin (3 warsztaty x 6 godzin x 12 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
Wybór 1 moderatora. Planowana liczba godzin moderowania warsztatów wynosi 18 godzin (3 warsztaty x 6 godzin x 12 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
Wybór 1 moderatora. Planowana liczba godzin moderowania spotkań wynosi 8 godzin (2 spotkania x 4 godziny x 5 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: województwo lubelskie
Wybór 1 moderatora. Planowana liczba godzin moderowania spotkań wynosi 8 godzin (2 spotkania x 4 godziny x 5 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: województwo lubelskie
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8 godzin x 10 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8 godzin x 10 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8 godzin x 10 osób).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego, obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób do moderowania 6 warsztatów i 4 spotkań studentów z firmami oraz do przeprowadzenia 3 szkoleń w ramach projektu.
Planowana liczba godzin na poszczególne części zapytania ofertowego wynosi: część I – 18 godzin, część II – 18 godzin, część III – 8 godzin, część IV – 8 godzin, część V – 8 godzin, część VI – 8 godzin, część VII – 8 godzin. Łączna planowana liczba godzin na wszystkie części wynosi 76 godzin.
Planowana liczba godzin moderowania warsztatów wynosi 18 godzin (3 warsztaty x 6 godzin x 12 osób).
Zakładany okres przeprowadzenia warsztatów: II połowa czerwca 2017 roku – 1 warsztat; wrzesień 2017 roku – 1 warsztat; październik 2017 roku – 1 warsztat.
Cel warsztatów: prezentacja zagadnień związanych z transferem technologii, promowaniem innowacji oraz współpracy w zakresie badań i rozwoju w ramach inteligentnej specjalizacji województwa lubelskiego – energetyki odnawialnej pomiędzy uczelniami wyższymi, jednostkami naukowo-badawczymi i przedsiębiorcami oraz promowanie dobrych praktyk krajowych i zagranicznych. Warsztaty będą moderowane wg programu przygotowanego we współpracy z Fundacją Rozwoju Lubelszczyzny.
Czas trwania warsztatu: 6 godzin
Liczba uczestników jednego warsztatu: 12 przedstawicieli przedsiębiorstw z województwa lubelskiego.
Miejsce świadczenia usługi: Lublin, siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze Męczenników Majdanka 181 w Lublinie.
Planowana liczba godzin moderowania warsztatów wynosi 18 godzin (3 warsztaty x 6 godzin x 12 osób).
Zakładany okres przeprowadzenia warsztatu: II połowa czerwca 2017 roku – 1 warsztat; wrzesień 2017 roku – 1 warsztat; październik 2017 roku – 1 warsztat.
Cel warsztatów: prezentacja zagadnień związanych z transferem technologii, promowaniem innowacji oraz współpracy w zakresie badań i rozwoju w ramach branży żywności, będącej częścią integralną inteligentnej specjalizacji województwa lubelskiego – biogospodarki pomiędzy uczelniami wyższymi, jednostkami naukowo-badawczymi i przedsiębiorcami oraz promowanie dobrych praktyk krajowych i zagranicznych. Warsztaty będą moderowane wg programu przygotowanego we współpracy z Fundacją Rozwoju Lubelszczyzny.
Czas trwania warsztatu: 6 godzin
Liczba uczestników jednego warsztatu: 12 przedstawicieli przedsiębiorstw z województwa lubelskiego.
Miejsce świadczenia usługi: Lublin, siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze Męczenników Majdanka 181 w Lublinie.
Planowana liczba godzin moderowania spotkań wynosi 8 godzin (2 spotkania x 4 godziny x 5 osób).
Zakładany okres realizacji spotkań: czerwiec 2017 roku – 1 spotkanie; październik 2017 roku – 1 spotkanie.
Cel spotkań: prezentacja działalności przedsiębiorstw oraz zidentyfikowanego problemu dot. działalności przedsiębiorstwa oraz próba znalezienia rozwiązania istniejącego problemu podczas „burzy mózgów”.
Czas trwania spotkania: 4 godziny
Liczba uczestników jednego spotkania: 5 studentów i przedstawiciele firmy
Miejsce świadczenia usługi: województwo lubelskie (przejazd zapewnia Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny).
Planowana liczba godzin moderowania spotkań wynosi 8 godzin (2 spotkania x 4 godziny x 5 osób).
Zakładany okres realizacji spotkań: czerwiec 2017 roku – 1 spotkanie; listopad 2017 roku – 1 spotkanie.
Cel spotkań: prezentacja działalności przedsiębiorstw oraz zidentyfikowanego problemu dot. działalności przedsiębiorstwa oraz próba znalezienia rozwiązania istniejącego problemu podczas „burzy mózgów”.
Czas trwania spotkania: 4 godziny
Liczba uczestników jednego spotkania: 5 studentów i przedstawiciele firmy
Miejsce świadczenia usługi: województwo lubelskie (przejazd zapewnia Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny).
Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8 godzin x 10 osób).
Zakładany okres przeprowadzenia szkolenia: II kwartał 2018 roku.
Cel szkolenia: przybliżenie zagadnień związanych z komercjalizacją wyników badań (m.in. zagadnienia związane z własnością intelektualną, innowacyjnością, sposoby komercjalizacji wyników badań, ekosystem innowacji w województwie lubelskim, finansowanie innowacji).
Uczestnicy szkolenia: 10 przedstawicieli/-ek przedsiębiorstw z województwa lubelskiego.
Miejsce świadczenia usługi: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze Męczenników Majdanka 181 w Lublinie.
Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8 godzin x 10 osób).
Zakładany okres przeprowadzenia szkolenia: do 9 czerwca 2017 roku.
Cel szkolenia: prezentacja zagadnień związanych z inicjowaniem współpracy i prowadzeniem działalności na rynkach zagranicznych (m.in. nawiązanie współpracy z przyszłym partnerem kooperacyjnym, strategia eksportowa, strategia komunikacji i promocji na rynkach zagranicznych, strategia dystrybucji, obór ceny do rynku docelowego, dostosowanie produktu do potrzeb rynku, zarządzanie dystrybucją).
Uczestnicy szkolenia: 10 przedstawicieli/-ek przedsiębiorstw z województwa lubelskiego.
Miejsce świadczenia usługi: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze Męczenników Majdanka 181 w Lublinie.
Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8 godzin x 10 osób).
Zakładany okres przeprowadzenia szkolenia: I kwartał 2018 roku.
Cel szkolenia: prezentacja zagadnień związanych z procesem umiędzynarodowienia przedsiębiorstw (m.in. korzyści z ekspansji na rynki zagraniczne, analiza pozycji konkurencyjnej firmy i jej możliwości eksportowych, wyznaczanie celów eksportowych, wybór rynków docelowych, formy działalności firmy na rynkach zagranicznych, instrumenty wsparcia internacjonalizacji przedsiębiorstw).
Uczestnicy szkolenia: 10 przedstawicieli/-ek przedsiębiorstw z województwa lubelskiego.
Miejsce świadczenia usługi: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze Męczenników Majdanka 181 w Lublinie.
Usługi wykonywane będą zgodnie z harmonogramem realizacji usługi przygotowanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z uczestnikami/czkami projektu i przedstawionym Wykonawcy, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Wykonawca będzie zobowiązany dostosować się do terminów zgłaszanych przez Zamawiającego.
Wykonawca dopuszcza możliwości zmian w harmonogramie tylko z uzasadnionych powodów leżących po stronie uczestników/czek projektu, siły wyższej, wydarzeń losowych niezależnych od Zamawiającego, uczestników/czek projektu i Wykonawcy.
Zamawiający zobowiązuje się do opracowania i przekazania Wykonawcy formularzy dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia usług służących do potwierdzenia udziału uczestników/czek projektu oraz zapewnia także zaplecze lokalowe.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników/czek do projektu.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
Dla części I-IV
Do zakresu obowiązków prowadzącego spotkania będzie należało:
Dla części V-VII
Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
CPV: 80500000-9 – Usługi szkoleniowe
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: od 1 czerwca 2017 roku – do 30 czerwca 2018 roku.
Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Dla części I-IV
Dla części V-VII
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VI Informacje o wykluczeniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę godzin przeprowadzonych warsztatów/spotkań, które Wykonawcy moderowali lub liczbę przeprowadzonych szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się niniejszego zapytania ofertowego.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie warsztatów/spotkań, szkoleń wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Ad. 3 W ramach kryterium „wykształcenie kierunkowe”. Zamawiający będzie przyznawał 10 punktów za wykształcenie wyższe/kursy/szkolenia/studia podyplomowe i ich zgodność z przedmiotem zamówienia (dla części I i III – związane z energetyką odnawialną i efektywnością energetyczną, dla części II i IV związane z branżą żywności, dla części V związane z komercjalizacją, dla części VI i VII związane z prowadzeniem współpracy międzynarodowej i internacjonalizacją), w oparciu o załączone dokumenty/dane zawarte w załączniku nr 3.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 25 maja 2017 r. do godziny 16.00 w formie pisemnej w Biurze projektu w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie, Doga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/2/EmpInno/2017”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do Biura projektu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XIII Osoby do kontaktów:
Małgorzata Gałczyńska – Koordynator projektu
XIV Warunki zmiany umowy:
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
Pliki do pobrania:
Postępowanie FRL_2_EmpInno_2017
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
Lublin, dnia 16 maja 2017 roku<\/p>\n
L.dz.FRL\/538\/17<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/2\/EmpInno\/2017<\/p>\n
Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do sk\u0142adania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1]<\/a> us\u0142ug moderowania warsztat\u00f3w <\/strong>B+R i spotka\u0144 student\u00f3w z firmami oraz us\u0142ug szkoleniowych.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eS3-Empowering for innovation and Growth in Medium-Sized Cities and Regions (EmpInno)\u201d w ramach Priorytetu I Potencja\u0142 dla innowacji, Dzia\u0142ania 1.2 Inteligentna specjalizacja, Programu Morza Ba\u0142tyckiego 2014-2020, wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego\u00a0, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie: us\u0142ug moderowania warsztat\u00f3w <\/strong>B+R i spotka\u0144 student\u00f3w z firmami oraz us\u0142ug szkoleniowych<\/strong> w nast\u0119puj\u0105cym wymiarze:<\/strong><\/p>\n \u0141\u0105czny planowany wymiar wynosi 76\u00a0godzin.<\/p>\n Czas trwania 1 godziny us\u0142ugi moderowania warsztatu i 1 godziny przeprowadzenia szkolenia \u00a0wynosi 45 minut.<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto za jedn\u0105 godzin\u0119 realizacji us\u0142ugi.<\/u><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Wyb\u00f3r 1 moderatora.<\/u> Planowana liczba godzin moderowania warsztat\u00f3w wynosi 18 godzin (3 warsztaty x 6\u00a0godzin x 12 os\u00f3b).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lublin<\/p>\n <\/p>\n Wyb\u00f3r 1 moderatora.<\/u> Planowana liczba godzin moderowania warsztat\u00f3w wynosi 18 godzin (3 warsztaty x 6\u00a0godzin x 12 os\u00f3b).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lublin<\/p>\n <\/p>\n Wyb\u00f3r 1 moderatora.<\/u> Planowana liczba godzin moderowania spotka\u0144 wynosi 8 godzin (2 spotkania x 4\u00a0godziny x 5 os\u00f3b).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: wojew\u00f3dztwo lubelskie<\/p>\n <\/p>\n Wyb\u00f3r 1 moderatora.<\/u> Planowana liczba godzin moderowania spotka\u0144 wynosi 8 godzin (2 spotkania x 4\u00a0godziny x 5 os\u00f3b).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: wojew\u00f3dztwo lubelskie<\/p>\n <\/p>\n Wyb\u00f3r 1 trenera.<\/u> Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8\u00a0godzin x 10 os\u00f3b).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lublin<\/p>\n <\/p>\n Wyb\u00f3r 1 trenera.<\/u> Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8\u00a0godzin x 10 os\u00f3b).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lublin<\/p>\n <\/p>\n Wyb\u00f3r 1 trenera.<\/u> Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8\u00a0godzin x 10 os\u00f3b).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lublin<\/p>\n <\/p>\n I \u00a0\u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego, obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane<\/strong> w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n II\u00a0\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wy\u0142onienie os\u00f3b do moderowania 6 warsztat\u00f3w i 4 spotka\u0144 student\u00f3w z firmami oraz do przeprowadzenia 3 szkole\u0144\u00a0 \u00a0w\u00a0 ramach projektu.<\/p>\n <\/p>\n Planowana liczba godzin na poszczeg\u00f3lne cz\u0119\u015bci zapytania ofertowego wynosi: cz\u0119\u015b\u0107 I – 18 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 II – 18 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 III \u2013 8 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 IV \u2013 8 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 V \u2013 8 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 VI \u2013 8 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 VII \u2013 8 godzin. \u00a0\u0141\u0105czna planowana liczba godzin na wszystkie cz\u0119\u015bci wynosi 76 godzin.<\/p>\n <\/p>\n Planowana liczba godzin moderowania warsztat\u00f3w wynosi 18 godzin (3 warsztaty x 6\u00a0godzin x 12 os\u00f3b).<\/p>\n Zak\u0142adany okres przeprowadzenia warsztat\u00f3w:\u00a0 II po\u0142owa czerwca 2017 roku \u2013 1 warsztat; wrzesie\u0144 2017 roku \u2013 1 warsztat; pa\u017adziernik 2017 roku \u2013 1 warsztat.<\/p>\n Cel warsztat\u00f3w: prezentacja zagadnie\u0144 zwi\u0105zanych z transferem technologii, promowaniem innowacji oraz wsp\u00f3\u0142pracy w zakresie bada\u0144 i rozwoju w ramach inteligentnej specjalizacji wojew\u00f3dztwa lubelskiego \u2013 energetyki odnawialnej pomi\u0119dzy uczelniami wy\u017cszymi, jednostkami naukowo-badawczymi i przedsi\u0119biorcami oraz promowanie dobrych praktyk krajowych i zagranicznych. Warsztaty b\u0119d\u0105 moderowane wg programu przygotowanego we wsp\u00f3\u0142pracy z Fundacj\u0105 Rozwoju Lubelszczyzny.<\/p>\n Czas trwania warsztatu: 6 godzin<\/p>\n Liczba uczestnik\u00f3w jednego warsztatu: 12 przedstawicieli przedsi\u0119biorstw z wojew\u00f3dztwa lubelskiego.<\/p>\n Miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ugi: Lublin, siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181 w Lublinie.<\/p>\n <\/p>\n Planowana liczba godzin moderowania warsztat\u00f3w wynosi 18 godzin (3 warsztaty x 6\u00a0godzin x 12 os\u00f3b).<\/p>\n Zak\u0142adany okres przeprowadzenia warsztatu:\u00a0 II po\u0142owa czerwca 2017 roku \u2013 1 warsztat; wrzesie\u0144 2017 roku \u2013 1 warsztat; pa\u017adziernik 2017 roku \u2013 1 warsztat.<\/p>\n Cel warsztat\u00f3w: prezentacja zagadnie\u0144 zwi\u0105zanych z transferem technologii, promowaniem innowacji oraz wsp\u00f3\u0142pracy w zakresie bada\u0144 i rozwoju w ramach bran\u017cy \u017cywno\u015bci, b\u0119d\u0105cej cz\u0119\u015bci\u0105 integraln\u0105 inteligentnej specjalizacji wojew\u00f3dztwa lubelskiego \u2013 biogospodarki pomi\u0119dzy uczelniami wy\u017cszymi, jednostkami naukowo-badawczymi i przedsi\u0119biorcami oraz promowanie dobrych praktyk krajowych i zagranicznych. Warsztaty b\u0119d\u0105 moderowane wg programu przygotowanego we wsp\u00f3\u0142pracy z Fundacj\u0105 Rozwoju Lubelszczyzny.<\/p>\n Czas trwania warsztatu: 6 godzin<\/p>\n Liczba uczestnik\u00f3w jednego warsztatu: 12 przedstawicieli przedsi\u0119biorstw z wojew\u00f3dztwa lubelskiego.<\/p>\n Miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ugi: Lublin, siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181 w Lublinie.<\/p>\n <\/p>\n Planowana liczba godzin moderowania spotka\u0144 wynosi 8 godzin (2 spotkania x 4\u00a0godziny x 5 os\u00f3b).<\/p>\n Zak\u0142adany okres realizacji spotka\u0144: czerwiec 2017 roku \u2013 1 spotkanie; pa\u017adziernik 2017 roku \u2013 1 spotkanie.<\/p>\n Cel spotka\u0144: prezentacja dzia\u0142alno\u015bci przedsi\u0119biorstw oraz zidentyfikowanego problemu dot. dzia\u0142alno\u015bci przedsi\u0119biorstwa oraz pr\u00f3ba znalezienia rozwi\u0105zania istniej\u0105cego problemu podczas \u201eburzy m\u00f3zg\u00f3w\u201d.<\/p>\n Czas trwania spotkania: 4 godziny<\/p>\n Liczba uczestnik\u00f3w jednego spotkania: 5 student\u00f3w i przedstawiciele firmy<\/p>\n Miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ugi: wojew\u00f3dztwo lubelskie (przejazd zapewnia Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny).<\/p>\n <\/p>\n Planowana liczba godzin moderowania spotka\u0144 wynosi 8 godzin (2 spotkania x 4\u00a0godziny x 5 os\u00f3b).<\/p>\n Zak\u0142adany okres realizacji spotka\u0144: czerwiec 2017 roku \u2013 1 spotkanie; listopad 2017 roku \u2013 1 spotkanie.<\/p>\n Cel spotka\u0144: prezentacja dzia\u0142alno\u015bci przedsi\u0119biorstw oraz zidentyfikowanego problemu dot. dzia\u0142alno\u015bci przedsi\u0119biorstwa oraz pr\u00f3ba znalezienia rozwi\u0105zania istniej\u0105cego problemu podczas \u201eburzy m\u00f3zg\u00f3w\u201d.<\/p>\n Czas trwania spotkania: 4 godziny<\/p>\n Liczba uczestnik\u00f3w jednego spotkania: 5 student\u00f3w i przedstawiciele firmy<\/p>\n Miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ugi: wojew\u00f3dztwo lubelskie (przejazd zapewnia Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny).<\/p>\n <\/p>\n Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8\u00a0godzin x 10 os\u00f3b).<\/p>\n Zak\u0142adany okres przeprowadzenia szkolenia:\u00a0 II kwarta\u0142 2018 roku.<\/p>\n Cel szkolenia: przybli\u017cenie zagadnie\u0144 zwi\u0105zanych z komercjalizacj\u0105 wynik\u00f3w bada\u0144 (m.in. zagadnienia zwi\u0105zane z w\u0142asno\u015bci\u0105 intelektualn\u0105,\u00a0 innowacyjno\u015bci\u0105, sposoby komercjalizacji wynik\u00f3w bada\u0144, ekosystem innowacji w wojew\u00f3dztwie lubelskim, finansowanie innowacji).<\/p>\n Uczestnicy szkolenia: 10 przedstawicieli\/-ek przedsi\u0119biorstw z wojew\u00f3dztwa lubelskiego.<\/p>\n Miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ugi: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181 w Lublinie.<\/p>\n <\/p>\n Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8\u00a0godzin x 10 os\u00f3b).<\/p>\n Zak\u0142adany okres przeprowadzenia szkolenia:\u00a0 do 9 czerwca 2017 roku.<\/p>\n Cel szkolenia: prezentacja zagadnie\u0144 zwi\u0105zanych z inicjowaniem wsp\u00f3\u0142pracy i prowadzeniem dzia\u0142alno\u015bci na rynkach zagranicznych (m.in. nawi\u0105zanie wsp\u00f3\u0142pracy z przysz\u0142ym partnerem kooperacyjnym, strategia eksportowa, strategia komunikacji i promocji na rynkach zagranicznych, strategia dystrybucji,\u00a0 ob\u00f3r ceny do rynku docelowego, dostosowanie produktu do potrzeb rynku, zarz\u0105dzanie dystrybucj\u0105).<\/p>\n Uczestnicy szkolenia: 10 przedstawicieli\/-ek przedsi\u0119biorstw z wojew\u00f3dztwa lubelskiego.<\/p>\n Miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ugi: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181 w Lublinie.<\/p>\n <\/p>\n Planowana liczba godzin szkolenia wynosi 8 godzin (1 spotkanie x 8\u00a0godzin x 10 os\u00f3b).<\/p>\n Zak\u0142adany okres przeprowadzenia szkolenia:\u00a0 I kwarta\u0142 2018 roku.<\/p>\n Cel szkolenia: prezentacja zagadnie\u0144 zwi\u0105zanych z procesem umi\u0119dzynarodowienia przedsi\u0119biorstw (m.in. korzy\u015bci z ekspansji na rynki zagraniczne, analiza pozycji konkurencyjnej firmy i jej mo\u017cliwo\u015bci eksportowych, wyznaczanie cel\u00f3w eksportowych, wyb\u00f3r rynk\u00f3w docelowych, formy dzia\u0142alno\u015bci firmy na rynkach zagranicznych, instrumenty wsparcia internacjonalizacji przedsi\u0119biorstw).<\/p>\n Uczestnicy szkolenia: 10 przedstawicieli\/-ek przedsi\u0119biorstw z wojew\u00f3dztwa lubelskiego.<\/p>\n Miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ugi: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny przy Drodze M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181 w Lublinie.<\/p>\n <\/p>\n Us\u0142ugi wykonywane b\u0119d\u0105 zgodnie z harmonogramem realizacji us\u0142ugi przygotowanym przez Zamawiaj\u0105cego w uzgodnieniu z uczestnikami\/czkami projektu i przedstawionym Wykonawcy, co najmniej na 7 dni przed rozpocz\u0119ciem realizacji us\u0142ugi. Wykonawca b\u0119dzie zobowi\u0105zany dostosowa\u0107 si\u0119 do termin\u00f3w zg\u0142aszanych przez Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n Wykonawca dopuszcza mo\u017cliwo\u015bci zmian w harmonogramie tylko z uzasadnionych powod\u00f3w le\u017c\u0105cych po stronie uczestnik\u00f3w\/czek projektu, si\u0142y wy\u017cszej, wydarze\u0144 losowych niezale\u017cnych od Zamawiaj\u0105cego, uczestnik\u00f3w\/czek projektu i Wykonawcy.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zobowi\u0105zuje si\u0119 do opracowania i przekazania Wykonawcy formularzy dokument\u00f3w niezb\u0119dnych do przeprowadzenia us\u0142ug s\u0142u\u017c\u0105cych do potwierdzenia udzia\u0142u uczestnik\u00f3w\/czek projektu oraz zapewnia tak\u017ce zaplecze lokalowe.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w, terminu i miejsca realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w\/czek do projektu.<\/p>\n <\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji us\u0142ug:<\/p>\n <\/p>\n Dla cz\u0119\u015bci I-IV<\/p>\n Do zakresu obowi\u0105zk\u00f3w prowadz\u0105cego spotkania b\u0119dzie nale\u017ca\u0142o:<\/p>\n <\/p>\n Dla cz\u0119\u015bci V-VII<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie mo\u017cliwo\u015b\u0107 naliczania kar umownych za odst\u0105pienie od realizacji umowy oraz za realizacj\u0119 us\u0142ugi niezgodnie z postanowieniami umowy.<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n III\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n CPV:\u00a080500000-9\u00a0–\u00a0Us\u0142ugi szkoleniowe<\/a><\/p>\n <\/p>\n IV\u00a0 Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Planowany termin realizacji us\u0142ug: od 1 czerwca 2017 roku \u00a0\u2013 do 30 czerwca 2018 roku.<\/p>\n <\/p>\n Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram us\u0142ug zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania i\u00a0zrekrutowaniu uczestnik\u00f3w projektu.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w, terminu i miejsca realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n <\/p>\n V\u00a0\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n <\/p>\n Dla cz\u0119\u015bci I-IV<\/p>\n Dla cz\u0119\u015bci V-VII<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Ocena spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu b\u0119dzie przeprowadzona w oparciu o przed\u0142o\u017cone przez Wykonawc\u0119 dokumenty i o\u015bwiadczenia stanowi\u0105ce za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania.<\/p>\n <\/p>\n Oferty Wykonawc\u00f3w, kt\u00f3rzy nie przed\u0142o\u017c\u0105 wymaganych dokument\u00f3w i o\u015bwiadcze\u0144 stanowi\u0105cych za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania zostan\u0105 uznane za niewa\u017cne i nie b\u0119d\u0105 podlega\u0142y ocenie.<\/p>\n <\/p>\n VI\u00a0 Informacje o wykluczeniu:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Ocena spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu b\u0119dzie przeprowadzona w oparciu o przed\u0142o\u017cone przez Wykonawc\u0119 dokumenty i o\u015bwiadczenia stanowi\u0105ce za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania.<\/p>\n Oferty Wykonawc\u00f3w, kt\u00f3rzy nie przed\u0142o\u017c\u0105 wymaganych dokument\u00f3w i o\u015bwiadcze\u0144 stanowi\u0105cych za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania zostan\u0105 uznane za niewa\u017cne i nie b\u0119d\u0105 podlega\u0142y ocenie.<\/p>\n <\/p>\n VII Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie ofert<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n Z tytu\u0142 odrzucenia oferty Wykonawcom nie przys\u0142uguje \u017cadne roszczenie wzgl\u0119dem Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n <\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VIII Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o\u00a0nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Ad. 1 Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Ad. 2 W ramach kryterium \u201edo\u015bwiadczenie\u201d Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty od 0 do 30 za liczb\u0119 godzin przeprowadzonych warsztat\u00f3w\/spotka\u0144, kt\u00f3re Wykonawcy moderowali lub liczb\u0119 przeprowadzonych szkole\u0144 w zakresie zgodnym z przedmiotem zam\u00f3wienia, w\u00a0ci\u0105gu ostatnich 3\u00a0lat liczone od daty ukazania si\u0119 niniejszego zapytania ofertowego.<\/p>\n <\/p>\n Punkty liczone b\u0119d\u0105 wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w\u00a0za\u0142\u0105czniku nr 2.<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie warsztat\u00f3w\/spotka\u0144, szkole\u0144 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 2 (kopii referencji lub um\u00f3w, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z\u00a0orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119).\u00a0 <\/u><\/p>\n <\/p>\n Liczba godzin oferty ocenianej<\/p>\n Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ————————————————————–\u00a0\u00a0\u00a0 x 30<\/p>\n (liczba godzin)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Najwi\u0119ksza liczba godzin w\u015br\u00f3d nades\u0142anych ofert<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Ad. 3 W ramach kryterium \u201ewykszta\u0142cenie kierunkowe\u201d. Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 10 punkt\u00f3w za wykszta\u0142cenie wy\u017csze\/kursy\/szkolenia\/studia podyplomowe i ich zgodno\u015b\u0107 z\u00a0przedmiotem zam\u00f3wienia (dla cz\u0119\u015bci I i III \u2013 zwi\u0105zane z energetyk\u0105 odnawialn\u0105 i efektywno\u015bci\u0105 energetyczn\u0105, dla cz\u0119\u015bci II i IV zwi\u0105zane z bran\u017c\u0105 \u017cywno\u015bci, dla cz\u0119\u015bci V\u00a0 zwi\u0105zane z komercjalizacj\u0105, dla cz\u0119\u015bci VI i VII zwi\u0105zane z prowadzeniem wsp\u00f3\u0142pracy mi\u0119dzynarodowej i internacjonalizacj\u0105), w oparciu o za\u0142\u0105czone dokumenty\/dane zawarte w\u00a0za\u0142\u0105czniku nr 3.<\/p>\n <\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplom\u00f3w\/za\u015bwiadcze\u0144 potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107\u00a0\u00a0\u00a0 z orygina\u0142em. Wszystkie kserokopie dokument\u00f3w do\u0142\u0105czone do oferty musz\u0105 by\u0107 potwierdzone za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsze oferty, kt\u00f3re uzyskaj\u0105 najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 o ustalone wy\u017cej kryteria w ramach poszczeg\u00f3lnych cz\u0119\u015bci zapytania.<\/p>\n <\/p>\n Je\u015bli nie b\u0119dzie mo\u017cna dokona\u0107 wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzgl\u0119du na to, \u017ce dwie lub wi\u0119cej ofert przedstawi\u0105 taki sam bilans ceny i innych kryteri\u00f3w oceny ofert, Zamawiaj\u0105cy przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.<\/p>\n <\/p>\n W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekrocz\u0105 kwot\u0119 jak\u0105 Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce przeznaczy\u0107 na realizacj\u0119 zam\u00f3wienia, Zamawiaj\u0105cy, mo\u017ce podj\u0105\u0107 negocjacje z wybranym zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci Wykonawc\u0105 lub powt\u00f3rzy\u0107 post\u0119powanie w trybie zasady konkurencyjno\u015bci.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n IX\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n X\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 25 maja 2017 r. do godziny 16.00 w<\/u><\/strong> formie pisemnej w Biurze projektu w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie, Doga M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181, 20-325 Lublin w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe <\/strong>FRL\/2\/EmpInno\/2017\u201d.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do Biura projektu Zamawiaj\u0105cego na w\/w adres.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XI Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XII\u00a0 Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami oraz przekazywania o\u015bwiadcze\u0144 lub dokument\u00f3w: <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIII\u00a0 Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Ma\u0142gorzata Ga\u0142czy\u0144ska \u2013 Koordynator projektu<\/p>\n tel.: 887\u00a0200 020, e-mail: \"><\/a><\/p>\n <\/p>\n XIV Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n <\/p>\n XV Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n [1]<\/a> W rozumieniu \u201eWytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020\u201d<\/p>\n Pliki do pobrania:<\/strong><\/span><\/p>\n Post\u0119powanie FRL_2_EmpInno_2017<\/a><\/p>\n Za\u0142. 1 – formularz oferty<\/a><\/p>\n Za\u0142. 2 – do\u015bwiadczenie<\/a><\/p>\n Za\u0142. 3 – CV<\/a><\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n