06 gru 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43
20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.Dz. FRL/1191/17 Lublin, dnia 6 grudnia 2017 roku
Znak sprawy: FRL/13/Pus/2017
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert cenowych w celu wyłonienia dostawcy/wykonawcy usługi cateringowej.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Pracuję u siebie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś 9 – Rynek pracy, Działanie 9. 3 – Rozwój przedsiębiorczości, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie i organizację przerwy kawowej oraz obiadu dla 2 grup uczestników/-czek 7-dniowego szkolenia, 2 grup jednodniowego doradztwa grupowego oraz przygotowanie i organizację przerwy kawowej dla uczestników/-czek trzydniowego doradztwa indywidualnego.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie ceny brutto, przypadającej dziennie na jednego uczestnika szkolenia i doradztwa.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 lub kilka części zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa cateringowa będzie obejmować: przygotowanie i organizację przerwy kawowej oraz obiadu dla 2 grup uczestników/-czek 7-dniowego szkolenia, 2 grup jednodniowego doradztwa grupowego oraz przygotowanie i organizację przerwy kawowej dla uczestników/-czek trzydniowego doradztwa indywidualnego w Lublinie i Chełmie. Należy przewidzieć 2 napoje ciepłe i 2 napoje zimne na uczestnika, każdego dnia zajęć – dla uczestników szkolenia i doradztwa grupowego oraz należy przewidzieć 1 napój zimny i 1 napój gorący – dla uczestników usług doradztwa indywidualnego każdego dnia zajęć.
Część I – Lublin – szkolenie i doradztwo grupowe dla 1 grupy x 8 dni x 14 osób; doradztwo indywidualne dla 14 osób x 3 dni
Łącznie maksymalnie 154 osobodni.
Część II – Chełm – szkolenie i doradztwo grupowe dla 1 grupy x 8 dni x 20 osób; doradztwo indywidualne dla 24 osób x 3 dni
Łącznie maksymalnie 232 osobodni.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby osób w grupie w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Wymagania dotyczące usługi:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków
55321000-6 – Przygotowywanie posiłków
IV Termin wykonania zamówienia:
Usługa cateringowa odbywać się będzie w okresie od 18 grudnia 2017 r. do 26 stycznia 2018 roku, przy czym
Dokładne terminy doradztwa grupowego i doradztwa indywidualnego (po 10.01.2018 r.) oraz ostateczna liczba uczestników zostaną wskazane przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu
VI Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
VIII Forma, miejsce i termin składania ofert:
Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając: znak sprawy, dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego (nazwa i adres), a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 14.12.2017 r.”
Miejsce złożenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin (Sekretariat).
Termin złożenia oferty do dnia: 14.12.2017 r. do godz. 10.00.
IX Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
X Osoby do kontaktów:
Piotr Kowalewski – Koordynator projektu
Tel.: 516 283 334, e-mail: p.kowalewski@fundacja.lublin.pl
XI Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
Dokumenty do pobrania
Postepowanie 13-PUS-17
Postepowanie 13-PUS-17-Zal_1-formularz
Postepowanie 13-PUS-17-Zal_2-oswiadczenie
Postepowanie 13-PUS-17-Zal_3-osw. powiazania
Postepowanie 13-PUS-17-Zal_4-osw. niepelnosprawni