19 Mar 2018
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43
20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 19.03.2018 rok
L.dz. FRL/145/2018
ZAPYTANIE CENOWE – ROZEZNANIE RYNKU
NR 1/KOMP/OWES/2018
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny (Partner Wiodący) w partnerstwie z Grupa Medialną ITM Sp. z o.o. w związku z realizacją projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.3 Ekonomia Społeczna, zaprasza do złożenia oferty cenowej w procedurze rozeznania rynku na wykonanie zakupu i dostawy sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu.
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie poniżej 50 tys. PLN netto udzielone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności (rozeznanie rynku) nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Niniejsze zapytanie jest dostępne na stronie internetowej Zamawiającego oraz www.eslubelskie.pl.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zakupu wraz z dostawą fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, wolnego od wad fizycznych i wad prawnych, sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych oraz oprogramowania wg poniższego wykazu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej
w subregionie chełmsko-zamojskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający określa maksymalną kwotę zamówienia na 10 500 zł brutto.
Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
30213100-6 Komputery przenośne
30232110-8 Drukarki laserowe
48422000-2 Zestawy pakietów oprogramowania
48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: do 10 dni od dnia powiadomienia dostawcy o wyborze oferty. Miejsce wykonania zamówienia: Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny – Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 8, 9; 22-400 Zamość.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
Kryterium wyboru:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 80 pkt.
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 Kryterium „Gwarancja na sprzęt w miesiącach ” przyznane będą punkty w następujący sposób:
– oferta, której gwarancja na sprzęt wynosi 12 miesięcy otrzyma 5 pkt.
– oferta , której gwarancja na sprzęt wynosi 24 miesiące otrzyma 10 pkt.
– oferta , której gwarancja na sprzęt wynosi 36 miesięcy otrzyma 20 pkt
– oferta, która nie spełnia kryterium otrzyma 0 pkt.
Ocena w zakresie kryterium „Gwarancja” dokonana zostanie na podstawie deklaracji Wykonawcy złożonej w ramach wypełnionego załącznika nr 4.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności jest niższa
o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
Warunki płatności:
Płatność z tytułu wykonania dostawy będzie zrealizowana przelewem na konto Wykonawcy, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego sprzętu oraz faktury VAT lub rachunku,
w terminie 14 dni od daty dostarczenia i prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku Zamawiającemu.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości wypłat zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Dostawa sprzętu
Sprzęt wraz z oprogramowaniem powinien być dostarczony w ciągu 10 dni od wyboru Wykonawcy do Zamawiającego na adres:
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny – Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu,
ul. Pereca 2, pok. 7, 8, 9; 22-400 Zamość. Przy dostawie sprzętu zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy.
Forma i miejsce złożenia oferty:
Oferta powinna być złożona osobiście/pocztą/przesyłką kurierską lub drogą elektroniczną na adres: do dnia 30 marca 2018 r. do godz.14.00. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej należy złożyć ją w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ROZEZNANIE RYNKU NR 1/KOMP/OWES/2018” w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość (biuro projektu).
W przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura projektu OWES
w Zamościu na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu cenowym.
Uwaga! Oferty przesłane faksem nie będą rozpatrywane.
Pozostałe istotne postanowienia
Dodatkowe informacje: Marian Gil, tel.: 84-627 11 81; 84-627 11 91.
Załączniki:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
Lublin, dnia 19.03.2018 rok<\/p>\n
L.dz. FRL\/145\/2018<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n ZAPYTANIE CENOWE \u2013 ROZEZNANIE RYNKU <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny (Partner Wiod\u0105cy) w partnerstwie z Grupa Medialn\u0105 ITM Sp. z o.o. w zwi\u0105zku z realizacj\u0105 projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d dofinansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b Priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne, Dzia\u0142anie 11.3 Ekonomia Spo\u0142eczna, zaprasza do z\u0142o\u017cenia oferty cenowej w procedurze rozeznania rynku na wykonanie zakupu i dostawy sprz\u0119tu komputerowego, urz\u0105dze\u0144 multimedialnych oraz oprogramowania na potrzeby realizacji\u00a0 projektu.<\/p>\n Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Zam\u00f3wienie poni\u017cej 50 tys. PLN netto udzielone jest zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci (rozeznanie rynku) nie podlega przepisom ustawy Prawo Zam\u00f3wie\u0144 Publicznych.<\/p>\n Niniejsze zapytanie jest dost\u0119pne na stronie internetowej Zamawiaj\u0105cego oraz www.eslubelskie.pl<\/a>.<\/p>\n Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wykonanie zakupu wraz z dostaw\u0105 fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, wolnego od wad fizycznych i wad prawnych, sprz\u0119tu komputerowego, urz\u0105dze\u0144 multimedialnych oraz oprogramowania wg poni\u017cszego wykazu:<\/p>\n Zam\u00f3wienie realizowane w ramach projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej Zamawiaj\u0105cy okre\u015bla maksymaln\u0105 kwot\u0119 zam\u00f3wienia na 10 500 z\u0142 brutto.<\/p>\n Nazwa i kod okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144 (CPV):<\/strong><\/p>\n 30213100-6 Komputery przeno\u015bne<\/p>\n 30232110-8 Drukarki laserowe<\/p>\n 48422000-2 Zestawy pakiet\u00f3w oprogramowania<\/p>\n 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokument\u00f3w<\/p>\n Termin i miejsce wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Termin realizacji zam\u00f3wienia: do 10 dni od dnia powiadomienia dostawcy o wyborze oferty. Miejsce wykonania zam\u00f3wienia: Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny – O\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w Zamo\u015bciu<\/strong>, ul. Pereca 2, pok. 7, 8, 9; 22-400 Zamo\u015b\u0107. \u00a0<\/strong><\/p>\n Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Dostawcy\/Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Dostawcy\/Wykonawcy\u00a0 nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu.<\/p>\n Kryterium wyboru:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej Ad. 1. Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium \u201ecena\u201d<\/strong> (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = \u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014- x 80 pkt.<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Ad. 2 Kryterium \u201eGwarancja na sprz\u0119t w miesi\u0105cach \u201d przyznane b\u0119d\u0105 punkty w nast\u0119puj\u0105cy spos\u00f3b:<\/p>\n – oferta, kt\u00f3rej gwarancja na sprz\u0119t wynosi 12 miesi\u0119cy otrzyma 5 pkt.<\/p>\n – oferta , kt\u00f3rej gwarancja na sprz\u0119t wynosi 24 miesi\u0105ce otrzyma 10 pkt.<\/p>\n – oferta , kt\u00f3rej gwarancja na sprz\u0119t wynosi 36\u00a0 miesi\u0119cy otrzyma 20 pkt<\/p>\n – oferta, kt\u00f3ra nie spe\u0142nia kryterium otrzyma 0\u00a0 pkt.<\/p>\n Ocena w zakresie kryterium \u201eGwarancja\u201d dokonana zostanie na podstawie deklaracji Wykonawcy z\u0142o\u017conej w ramach wype\u0142nionego za\u0142\u0105cznika nr 4.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza Warunki p\u0142atno\u015bci:<\/strong><\/p>\n P\u0142atno\u015b\u0107 z tytu\u0142u wykonania dostawy b\u0119dzie zrealizowana przelewem na konto Wykonawcy, na podstawie protoko\u0142u zdawczo-odbiorczego sprz\u0119tu oraz faktury VAT lub rachunku, Zamawiaj\u0105cy nie dopuszcza mo\u017cliwo\u015bci wyp\u0142at zaliczek na poczet wykonania zam\u00f3wienia.<\/p>\n \u00a0<\/strong>Dostawa sprz\u0119tu<\/strong><\/p>\n Sprz\u0119t wraz z \u00a0oprogramowaniem \u00a0powinien by\u0107 dostarczony w ci\u0105gu 10 dni od wyboru Wykonawcy do Zamawiaj\u0105cego na adres:<\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny – O\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w Zamo\u015bciu<\/strong>, Forma i miejsce z\u0142o\u017cenia oferty:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105 lub drog\u0105 elektroniczn\u0105 na adres: \"><\/a>\u00a0 do dnia 30 marca 2018 r. do godz.14.00. <\/strong>W przypadku oferty sk\u0142adanej w formie pisemnej nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 j\u0105 w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eROZEZNANIE RYNKU NR 1\/KOMP\/OWES\/2018<\/strong>\u201d w O\u015brodku Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w Zamo\u015bciu<\/strong>, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamo\u015b\u0107 (biuro projektu).<\/strong><\/p>\n W przypadku przes\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do biura projektu OWES Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu cenowym.<\/p>\n Uwaga! Oferty przes\u0142ane faksem nie b\u0119d\u0105 rozpatrywane.<\/strong><\/p>\n Pozosta\u0142e istotne postanowienia<\/strong><\/p>\n Dodatkowe informacje:<\/strong> Marian Gil, tel.: 84-627 11 81; 84-627 11 91.<\/p>\n Za\u0142\u0105czniki:<\/u><\/strong><\/p>\n
\nNR 1\/KOMP\/OWES\/2018<\/strong><\/p>\n\n
\n
\nHDMI – 1 szt., VGA \u2013 1 szt., RJ-45 \u2013 1 szt. Audio \u2013 1 szt.,<\/li>\n\n
\n
\n
\n
\nw subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020.<\/p>\n\n
\n(ocena na podstawie Za\u0142\u0105cznika nr 2).<\/li>\n
\nw linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.<\/li>\n<\/ol>\n
\nw oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n\n
\nw oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n
\no 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n
\nw terminie 14 dni od daty dostarczenia i prawid\u0142owo<\/strong> wystawionej faktury lub rachunku <\/strong>Zamawiaj\u0105cemu.<\/p>\n
\nul. Pereca 2, pok. 7, 8, 9; 22-400 Zamo\u015b\u0107. <\/strong>Przy dostawie sprz\u0119tu zostanie sporz\u0105dzony protok\u00f3\u0142 zdawczo-odbiorczy.<\/p>\n
\nw Zamo\u015bciu na w\/w adres.<\/p>\n\n
\nz zachowaniem wymaganego w tym zakresie profesjonalizmu.<\/li>\n\n