06 Lis 2017
Zamawiający:
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43
20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 06.11.2017 roku
ZAPYTANIE CENOWE – ROZEZNANIE RYNKU
NR 1/KAT/OWES/2017
ZAPYTANIE CENOWE – ROZEZNANIE RYNKU
NR 1/KAT/OWES/2017
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny (Partner Wiodący) w partnerstwie z Grupa Medialną ITM Sp. z o.o. w związku z realizacją projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.3 Ekonomia Społeczna, zaprasza do złożenia oferty cenowej w procedurze rozeznania rynku na wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie i dostarczenie ciepłego posiłku oraz zorganizowanie poczęstunku podczas przerwy kawowej dla uczestników projektu.
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie poniżej 50 tys. PLN netto udzielone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności (rozeznanie rynku) nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Niniejsze zapytanie jest dostępne na stronie internetowej Zamawiającego oraz www.eslubelskie.pl.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie
i dostarczenie ciepłego posiłku oraz zorganizowanie poczęstunku podczas przerwy kawowej podczas spotkań animacyjnych dla grupy śr. 12 uczestników w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
1 grupa x 1 dzień x śr. 12 osób
Łącznie śr. 12 osobodni
1 grupa x 1 dzień x śr. 12 osób
Łącznie śr. 12 osobodni
1 grupa x 1 dzień x śr. 12 osób
Łącznie śr. 12 osobodni
1 grupa x 1 dzień x śr. 12 osób
Łącznie śr. 12 osobodni
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby osób i/lub miejsca realizacji usług
w zależności od wyników przebiegu procesu rekrutacji uczestników na spotkania.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
Wymagania dotyczące organizacji cateringu:
Wynagrodzenie za usługę cateringową świadczoną dla uczestników spotkań będzie wypłacone dostawcy/wykonawcy po wystawieniu faktury VAT/rachunku na podstawie rzeczywistej liczby wydanych posiłków w trakcie spotkań (osobodni).
Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
55321000-6 – Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 – Usługi dostarczenia posiłków
Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału
w postępowaniu.
Kryterium wyboru:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 80 pkt.
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 Kryterium „Klauzule społeczne” przyznane będą punkty w następujący sposób:
– oferta, które spełnia kryterium otrzyma 20 pkt.
– oferta, która nie spełnia kryterium otrzyma 0 pkt.
Ocena w zakresie kryterium „klauzule społeczne” dokonana zostanie na podstawie deklaracji Wykonawcę złożonej w ramach wypełnionego załącznika nr 4.
Deklaracja obejmuje oświadczenie, że do realizacji zamówienia i na czas jego trwania
(zgodnie z zawartą umową) Wykonawca zapewni, że wśród osób bezpośrednio uczestniczących
w wykonywaniu zamówienia zatrudniona będzie co najmniej 1 osoba bezrobotna (w wymiarze
min. ½ etatu) w rozumieniu ustawy z dn. 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2016. Poz. 645 tekst jednolity). Zamawiający określa, że wskazana wyżej osoba (skierowana przez właściwy urząd pracy) powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy na realizacje zamówienia, nieprzerwanie przez cały okres jej trwania.
W celu weryfikacji spełnienia klauzuli społecznej zamawiający zobowiązuje Wykonawcę
do przedstawienia kopii skierowania osoby bezrobotnej przez urząd pracy oraz umowy o pracę wraz
z zakresem obowiązków potwierdzoną za zgodność z oryginałem w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności jest niższa o 30%
od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
Forma i miejsce złożenia oferty:
Oferta powinna być złożona osobiście/pocztą/przesyłką kurierską lub drogą elektroniczną na adres: do dnia 14 listopada 2017 r. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej należy złożyć ją w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ROZEZNANIE RYNKU
NR 1/KAT/OWES/2017” w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość (biuro projektu).
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura projektu OWES w Zamościu na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu cenowym.
Dodatkowe informacje: Marian Gil, tel.: 84-627 11 81; 84-627 11 91.
Załączniki:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n Lublin, dnia 06.11.2017 roku<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n ZAPYTANIE CENOWE – ROZEZNANIE RYNKU <\/p>\n ZAPYTANIE CENOWE – ROZEZNANIE RYNKU <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny (Partner Wiod\u0105cy) w partnerstwie z Grupa Medialn\u0105 ITM Sp. z o.o. w zwi\u0105zku z realizacj\u0105 projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d dofinansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b Priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne, Dzia\u0142anie 11.3 Ekonomia Spo\u0142eczna, zaprasza do z\u0142o\u017cenia oferty cenowej w procedurze rozeznania rynku na wykonanie us\u0142ugi cateringowej obejmuj\u0105cej przygotowanie i dostarczenie ciep\u0142ego posi\u0142ku oraz zorganizowanie pocz\u0119stunku podczas przerwy kawowej dla uczestnik\u00f3w projektu.<\/p>\n \u00a0<\/u><\/strong><\/p>\n Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Zam\u00f3wienie poni\u017cej 50 tys. PLN netto udzielone jest zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci (rozeznanie rynku) nie podlega przepisom ustawy Prawo Zam\u00f3wie\u0144 Publicznych.<\/p>\n Niniejsze zapytanie jest dost\u0119pne na stronie internetowej Zamawiaj\u0105cego oraz www.eslubelskie.pl<\/a>.<\/p>\n <\/p>\n Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wykonanie us\u0142ugi cateringowej obejmuj\u0105cej przygotowanie 1 grupa x 1 dzie\u0144 x \u015br. 12 os\u00f3b<\/p>\n \u0141\u0105cznie \u015br. 12 osobodni<\/p>\n 1 grupa x 1 dzie\u0144 x \u015br. 12 os\u00f3b<\/p>\n \u0141\u0105cznie \u015br. 12 osobodni<\/p>\n 1 grupa x 1 dzie\u0144 x \u015br. 12 os\u00f3b<\/p>\n \u0141\u0105cznie \u015br. 12 osobodni<\/p>\n 1 grupa x 1 dzie\u0144 x \u015br. 12 os\u00f3b<\/p>\n \u0141\u0105cznie \u015br. 12 osobodni<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby os\u00f3b i\/lub miejsca realizacji us\u0142ug <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci zam\u00f3wie\u0144 publicznych uzupe\u0142niaj\u0105cych, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50% warto\u015bci zam\u00f3wienia publicznego okre\u015blonej w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o ile te zam\u00f3wienia publiczne s\u0105 zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia publicznego podstawowego.<\/p>\n <\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce organizacji cateringu:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Wynagrodzenie za us\u0142ug\u0119 cateringow\u0105 \u015bwiadczon\u0105 dla uczestnik\u00f3w spotka\u0144 b\u0119dzie wyp\u0142acone dostawcy\/wykonawcy po wystawieniu faktury VAT\/rachunku na podstawie rzeczywistej liczby wydanych posi\u0142k\u00f3w w trakcie spotka\u0144 (osobodni).<\/p>\n <\/p>\n Nazwa i kod okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 55321000-6 – Us\u0142ugi przygotowywania posi\u0142k\u00f3w<\/p>\n 55520000-1 \u2013 Us\u0142ugi dostarczenia posi\u0142k\u00f3w<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Termin i miejsce wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Dostawcy\/Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n <\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Dostawcy\/Wykonawcy\u00a0 nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u <\/p>\n Kryterium wyboru:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong>Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej <\/p>\n <\/p>\n Ad. 1. Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium \u201ecena\u201d<\/strong> (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = \u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014- x 80 pkt.<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Ad. 2 Kryterium \u201eKlauzule spo\u0142eczne<\/strong>\u201d przyznane b\u0119d\u0105 punkty w nast\u0119puj\u0105cy spos\u00f3b:<\/p>\n –\u00a0 oferta, kt\u00f3re spe\u0142nia kryterium otrzyma 20 pkt.<\/p>\n – oferta, kt\u00f3ra nie spe\u0142nia kryterium otrzyma 0\u00a0 pkt.<\/p>\n <\/p>\n Ocena w zakresie kryterium \u201eklauzule spo\u0142eczne\u201d dokonana zostanie na podstawie deklaracji Wykonawc\u0119 z\u0142o\u017conej w ramach wype\u0142nionego za\u0142\u0105cznika nr 4.<\/p>\n Deklaracja obejmuje o\u015bwiadczenie, \u017ce do realizacji zam\u00f3wienia i na czas jego trwania <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% \u00a0<\/u><\/strong><\/p>\n Forma i miejsce z\u0142o\u017cenia oferty:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105 lub drog\u0105 elektroniczn\u0105 na adres: do dnia 14 listopada 2017 r. <\/strong>W przypadku oferty sk\u0142adanej w formie pisemnej nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 j\u0105 w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eROZEZNANIE RYNKU <\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do biura projektu OWES w Zamo\u015bciu na w\/w adres.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu cenowym.<\/p>\n <\/p>\n Dodatkowe informacje:<\/strong> Marian Gil, tel.: 84-627 11 81; 84-627 11 91.<\/p>\n Zapytanie<\/a><\/p>\n Za\u0142\u0105czniki:<\/u><\/strong><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n
\n<\/strong>NR 1\/KAT\/OWES\/2017<\/strong><\/p>\n
\n<\/strong>NR 1\/KAT\/OWES\/2017<\/strong><\/p>\n\n
\ni dostarczenie ciep\u0142ego posi\u0142ku oraz zorganizowanie pocz\u0119stunku podczas przerwy kawowej podczas spotka\u0144 animacyjnych dla grupy \u015br. 12 uczestnik\u00f3w w ramach projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020.<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\nw zale\u017cno\u015bci od wynik\u00f3w przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w na spotkania.<\/p>\n\n
\no gramaturze nie mniejszej ni\u017c 100 g (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g).<\/li>\n
\nw pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztu\u0107c\u00f3w jednorazowych i serwetkami.<\/li>\n
\ni niegazowana), \u015bwie\u017co parzona herbata (r\u00f3\u017cne rodzaje), kawa (rozpuszczalna i mielona), cukier, cytryna w plastrach, \u015bmietanka do kawy w postaci p\u0142ynnej lub mleko, ciastka kruche
\n3 rodzaje.<\/li>\n
\nz produkt\u00f3w typu instant, np. zupy w proszku i sosy w posi\u0142ku oraz produkt\u00f3w gotowych.
\nW przypadku produkt\u00f3w przetworzonych, takich jak kawa, herbata, ciastka kruche, woda, cukier, mleko, itp. Dostawca\/Wykonawca zobowi\u0105zuje si\u0119, \u017ce b\u0119d\u0105 one posiada\u0107 dat\u0119 przydatno\u015bci
\ndo spo\u017cycia wygasaj\u0105c\u0105 nie wcze\u015bniej ni\u017c na 1 miesi\u0105c przed dniem wykonania us\u0142ug.<\/li>\n
\n15 min. przed planowanym rozpocz\u0119ciem zaj\u0119\u0107 oraz 5 min. przez rozpocz\u0119ciem przerwy obiadowej.<\/li>\n\n
\n
\n(ocena na podstawie Za\u0142\u0105cznika nr 2).<\/li>\n
\n(ocena na podstawie Za\u0142\u0105cznika nr 2).<\/li>\n
\nw post\u0119powaniu.<\/p>\n
\nw oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n\n
\n(zgodnie z\u00a0zawart\u0105 umow\u0105) Wykonawca zapewni, \u017ce w\u015br\u00f3d os\u00f3b bezpo\u015brednio uczestnicz\u0105cych
\nw wykonywaniu zam\u00f3wienia zatrudniona b\u0119dzie co najmniej 1\u00a0osoba bezrobotna<\/strong> (w wymiarze
\nmin. \u00bd etatu) w\u00a0rozumieniu ustawy z dn. 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2016. Poz. 645 tekst jednolity). Zamawiaj\u0105cy okre\u015bla, \u017ce wskazana wy\u017cej osoba (skierowana przez w\u0142a\u015bciwy urz\u0105d pracy) powinna by\u0107 zatrudniona w terminie nie d\u0142u\u017cszym ni\u017c 14 dni od daty podpisania umowy na realizacje zam\u00f3wienia, nieprzerwanie przez ca\u0142y okres jej trwania.
\nW celu weryfikacji spe\u0142nienia klauzuli spo\u0142ecznej zamawiaj\u0105cy zobowi\u0105zuje Wykonawc\u0119
\ndo przedstawienia kopii skierowania osoby bezrobotnej przez urz\u0105d pracy oraz umowy o prac\u0119 wraz
\nz zakresem obowi\u0105zk\u00f3w potwierdzon\u0105 za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy.<\/p>\n
\nw oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n
\nod warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert.
\nOdrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n
\nNR 1\/KAT\/OWES\/2017<\/strong>\u201d w<\/strong> O\u015brodku Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w Zamo\u015bciu<\/strong>, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamo\u015b\u0107 (biuro projektu).<\/strong><\/p>\n\n