05 Lut 2018
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43
20-325 Lublin
Tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl, e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz. FRL/69/2018
Lublin, dnia 05.02.2018 roku
ZAPYTANIE CENOWE – ROZEZNANIE RYNKU NR 1/BUS/OWES/2018
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny (Partner Wiodący) w partnerstwie z Grupa Medialną ITM Sp. z o.o. w związku z realizacją projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.3 Ekonomia Społeczna, zaprasza do złożenia oferty cenowej w procedurze rozeznania rynku na świadczenie usługi transportu dla śr. 16 uczestników projektu na 2-dniowe wyjazdowe warsztaty animacyjne w PES/PS i partnerstwach w szczególności trójsektorowych.
Tryb udzielania zamówienia:
Zamówienie poniżej 50 tys. PLN netto udzielone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności (rozeznanie rynku) nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień Publicznych.
Niniejsze zapytanie jest dostępne na stronie internetowej zamawiającego oraz www.eslubelskie.pl
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu dla śr. 16 uczestników projektu na 2-dniowe wyjazdowe warsztaty animacyjne w PES/PS i partnerstwach w szczególności trójsektorowych w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020.
Szczegółowa specyfikacja:
Wymagania dotyczące pojazdu:
Wynagrodzenie za usługę transportową świadczoną dla uczestników projektu będzie wypłacone Wykonawcy po wystawieniu faktury VAT/rachunku na podstawie rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów. Płatność za usługę nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, na rachunek bankowy wskazany na tej fakturze. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru usługi.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby osób i/lub miejsca oraz terminu realizacji usług w zależności od wyników przebiegu procesu rekrutacji uczestników na warsztaty.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczających 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
60170000-0 – Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
Termin i miejsce wykonania zamówienia: od lutego 2018 roku do września 2020 roku (średnio 1300 km/wyjazd x 4 wyjazdy/rok x 3 lata).
Miejsce wykonania zamówienia: teren całej Polski, w zależności od potrzeb uczestników projektu zainteresowanych udziałem w 2-dniowych wyjazdowych warsztatach animacyjnych.
Wykonanie zamówienia będzie odbywało się zgodnie z harmonogramem określonym ściśle przez Zamawiającego (zmiany harmonogramu mogą być dokonywane wyłącznie przez Zamawiającego).
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby osób i/lub miejsca oraz terminu realizacji usług w zależności od wyników przebiegu procesu rekrutacji uczestników na warsztaty.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
Kryterium wyboru:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:
Ad. 1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 80 pkt.
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad.2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 20 za liczbę przeprowadzonych usług w zakresie transportu dla grup zorganizowanych liczących minimum 10 osób w okresie ostatnich 3 lat od daty ukazania się niniejszego zapytania cenowego, w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia i z przedmiotem złożonej oferty. Punkty liczone będą zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego według następującej punktacji:
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających ilość zrealizowanych usług wymienionych w Załączniku nr 2 (np. kopii referencji lub umów, rachunków itp.) potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryterium.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
Forma i miejsce złożenia oferty:
Oferta powinna być złożona na drukach stanowiących załączniki do niniejszego zapytania cenowego osobiście/pocztą/przesyłką kurierską lub drogą elektroniczną na adres: do dnia 13.02.2018 r. do godziny 14.00. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej należy złożyć ją w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ROZEZNANIE RYNKU NR 1/BUS/OWES/2018” w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość (biuro projektu).
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura projektu OWES w Zamościu na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu cenowym.
Dodatkowe informacje:
Marian Gil – Animator
tel.: 84 627 11 81, 84 627 11 91
Sylwia Parafiniuk – Specjalista ds. informacji, promocji i szkoleń
tel.: 84 627 18 32, 84 627 11 91
Załączniki:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.dz. FRL\/69\/2018<\/p>\n
Lublin, dnia 05.02.2018 roku<\/p>\n
ZAPYTANIE CENOWE <\/strong>\u2013<\/strong> ROZEZNANIE RYNKU <\/strong>NR 1\/BUS\/OWES\/2018<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong>Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny (Partner Wiod\u0105cy) w partnerstwie z Grupa Medialn\u0105 ITM Sp. z o.o. w zwi\u0105zku z realizacj\u0105 projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d dofinansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b Priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne, Dzia\u0142anie 11.3 Ekonomia Spo\u0142eczna, zaprasza do z\u0142o\u017cenia oferty cenowej w procedurze rozeznania rynku na \u015bwiadczenie us\u0142ugi transportu dla \u015br. 16 uczestnik\u00f3w projektu na 2-dniowe wyjazdowe warsztaty animacyjne w PES\/PS i partnerstwach w szczeg\u00f3lno\u015bci tr\u00f3jsektorowych.<\/p>\n \u00a0<\/strong>Tryb udzielania zam<\/strong>\u00f3<\/strong>wienia:<\/strong><\/p>\n Zam\u00f3wienie poni\u017cej 50 tys. PLN netto udzielone jest zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci (rozeznanie rynku) nie podlega przepisom ustawy Prawo zam\u00f3wie\u0144 Publicznych.<\/p>\n Niniejsze zapytanie jest dost\u0119pne na stronie internetowej zamawiaj\u0105cego oraz www.eslubelskie.pl<\/a><\/p>\n \u00a0<\/strong>Opis przedmiotu zam<\/strong>\u00f3<\/strong>wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest \u015bwiadczenie us\u0142ugi transportu dla \u015br. 16 uczestnik\u00f3w projektu na 2-dniowe wyjazdowe warsztaty animacyjne w PES\/PS i partnerstwach w szczeg\u00f3lno\u015bci tr\u00f3jsektorowych w ramach projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020.<\/p>\n \u00a0<\/strong>Szczeg<\/strong>\u00f3\u0142<\/strong>owa specyfikacja:\u00a0 <\/strong><\/p>\n Wymagania dotycz<\/strong>\u0105<\/strong>ce pojazdu:<\/strong><\/p>\n Wynagrodzenie za us\u0142ug\u0119 transportow\u0105 \u015bwiadczon\u0105 dla uczestnik\u00f3w projektu b\u0119dzie wyp\u0142acone Wykonawcy po wystawieniu faktury VAT\/rachunku na podstawie rzeczywistej liczby przejechanych kilometr\u00f3w. P\u0142atno\u015b\u0107 za us\u0142ug\u0119 nast\u0105pi przelewem w ci\u0105gu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj\u0105cego faktury, na rachunek bankowy wskazany na tej fakturze. Podstaw\u0105 do wystawienia faktury b\u0119dzie podpisany protok\u00f3\u0142 odbioru us\u0142ugi.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby os\u00f3b i\/lub miejsca oraz terminu realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od\u00a0 wynik\u00f3w przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w na warsztaty.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci zam\u00f3wie\u0144 publicznych uzupe\u0142niaj\u0105cych, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cych 50% warto\u015bci zam\u00f3wienia publicznego okre\u015blonej w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o ile te zam\u00f3wienia publiczne s\u0105 zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia publicznego podstawowego.<\/p>\n Nazwa i kod okre<\/strong>\u015b<\/strong>lone we Wsp<\/strong>\u00f3<\/strong>lnym S<\/strong>\u0142<\/strong>owniku Zam<\/strong>\u00f3<\/strong>wie<\/strong>\u0144<\/strong>:<\/strong><\/p>\n 60172000-4 Wynajem autobus\u00f3w i autokar\u00f3w wraz z kierowc\u0105<\/p>\n 60170000-0 – Wynajem pojazd\u00f3w przeznaczonych do transportu os\u00f3b wraz z kierowc\u0105<\/p>\n Termin i miejsce wykonania zam<\/strong>\u00f3<\/strong>wienia:<\/strong> od\u00a0 lutego 2018 roku do wrze\u015bnia\u00a0 2020 roku (\u015brednio 1300 km\/wyjazd x 4 wyjazdy\/rok x 3 lata).<\/p>\n Miejsce wykonania zam\u00f3wienia: teren ca\u0142ej Polski, w zale\u017cno\u015bci od potrzeb uczestnik\u00f3w projektu zainteresowanych udzia\u0142em w 2-dniowych wyjazdowych warsztatach animacyjnych.<\/p>\n Wykonanie zam\u00f3wienia b\u0119dzie odbywa\u0142o si\u0119 zgodnie z harmonogramem okre\u015blonym \u015bci\u015ble przez Zamawiaj\u0105cego (zmiany harmonogramu mog\u0105 by\u0107 dokonywane wy\u0142\u0105cznie przez Zamawiaj\u0105cego).<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby os\u00f3b i\/lub miejsca oraz terminu realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od\u00a0 wynik\u00f3w przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w na warsztaty.<\/p>\n Opis warunk<\/strong>\u00f3<\/strong>w udzia<\/strong>\u0142<\/strong>u w post<\/strong>\u0119<\/strong>powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Dostawcy\/Wykonawcy nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu.<\/p>\n Kryterium wyboru:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryteria:<\/p>\n Ad. 1. Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium \u201e<\/strong>cena<\/strong>\u201d<\/strong> (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = \u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014- x 80 pkt.<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Ad.2 W ramach kryterium \u201edo<\/strong>\u015b<\/strong>wiadczenie<\/strong>\u201d Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty od 0 do 20 za liczb\u0119 przeprowadzonych us\u0142ug w zakresie transportu dla grup zorganizowanych licz\u0105cych minimum 10 os\u00f3b w okresie ostatnich 3 lat od daty ukazania si\u0119 niniejszego zapytania cenowego,\u00a0 w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zam\u00f3wienia i z przedmiotem z\u0142o\u017conej oferty. Punkty liczone b\u0119d\u0105 zgodnie z danymi przedstawionymi w\u00a0za\u0142\u0105czniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego wed\u0142ug nast\u0119puj\u0105cej punktacji:<\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych ilo\u015b\u0107 zrealizowanych us\u0142ug wymienionych w Za\u0142\u0105czniku nr 2 (np. kopii referencji lub um\u00f3w, rachunk\u00f3w itp.) potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z\u00a0orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119.<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu o ustalone wy\u017cej kryterium.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert.<\/p>\n Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n Forma i miejsce z<\/strong>\u0142<\/strong>o<\/strong>\u017c<\/strong>enia oferty:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona na drukach stanowi\u0105cych za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania cenowego osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105 lub drog\u0105 elektroniczn\u0105 na adres: do dnia 13.02.2018 r. do godziny 14.00. <\/strong>W przypadku oferty sk\u0142adanej w formie pisemnej nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 j\u0105 w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: <\/strong>\u201e<\/strong>ROZEZNANIE RYNKU NR 1\/BUS\/OWES\/2018<\/strong>\u201d<\/strong> w<\/strong> O<\/strong>\u015b<\/strong>rodku Wsparcia Ekonomii Spo<\/strong>\u0142<\/strong>ecznej w Zamo<\/strong>\u015b<\/strong>ciu<\/strong>, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamo<\/strong>\u015b\u0107<\/strong> (biuro projektu).<\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do biura projektu OWES w Zamo\u015bciu na w\/w adres.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu cenowym.<\/p>\n Dodatkowe informacje:<\/strong><\/p>\n Marian Gil \u2013 Animator<\/p>\n tel.: 84 627 11 81,\u00a0 84 627 11 91<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n Sylwia Parafiniuk \u2013 Specjalista ds. informacji, promocji i szkole\u0144<\/p>\n tel.: 84 627 18 32, 84 627 11 91<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n Za\u0142\u0105czniki:<\/u><\/strong><\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n