05 lut 2018
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43
20-325 Lublin
Tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl, e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz. FRL/69/2018
Lublin, dnia 05.02.2018 roku
ZAPYTANIE CENOWE – ROZEZNANIE RYNKU NR 1/BUS/OWES/2018
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny (Partner Wiodący) w partnerstwie z Grupa Medialną ITM Sp. z o.o. w związku z realizacją projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.3 Ekonomia Społeczna, zaprasza do złożenia oferty cenowej w procedurze rozeznania rynku na świadczenie usługi transportu dla śr. 16 uczestników projektu na 2-dniowe wyjazdowe warsztaty animacyjne w PES/PS i partnerstwach w szczególności trójsektorowych.
Tryb udzielania zamówienia:
Zamówienie poniżej 50 tys. PLN netto udzielone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności (rozeznanie rynku) nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień Publicznych.
Niniejsze zapytanie jest dostępne na stronie internetowej zamawiającego oraz www.eslubelskie.pl
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu dla śr. 16 uczestników projektu na 2-dniowe wyjazdowe warsztaty animacyjne w PES/PS i partnerstwach w szczególności trójsektorowych w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020.
Szczegółowa specyfikacja:
Wymagania dotyczące pojazdu:
Wynagrodzenie za usługę transportową świadczoną dla uczestników projektu będzie wypłacone Wykonawcy po wystawieniu faktury VAT/rachunku na podstawie rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów. Płatność za usługę nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, na rachunek bankowy wskazany na tej fakturze. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru usługi.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby osób i/lub miejsca oraz terminu realizacji usług w zależności od wyników przebiegu procesu rekrutacji uczestników na warsztaty.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczających 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
60170000-0 – Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
Termin i miejsce wykonania zamówienia: od lutego 2018 roku do września 2020 roku (średnio 1300 km/wyjazd x 4 wyjazdy/rok x 3 lata).
Miejsce wykonania zamówienia: teren całej Polski, w zależności od potrzeb uczestników projektu zainteresowanych udziałem w 2-dniowych wyjazdowych warsztatach animacyjnych.
Wykonanie zamówienia będzie odbywało się zgodnie z harmonogramem określonym ściśle przez Zamawiającego (zmiany harmonogramu mogą być dokonywane wyłącznie przez Zamawiającego).
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby osób i/lub miejsca oraz terminu realizacji usług w zależności od wyników przebiegu procesu rekrutacji uczestników na warsztaty.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
Kryterium wyboru:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:
Ad. 1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 80 pkt.
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad.2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 20 za liczbę przeprowadzonych usług w zakresie transportu dla grup zorganizowanych liczących minimum 10 osób w okresie ostatnich 3 lat od daty ukazania się niniejszego zapytania cenowego, w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia i z przedmiotem złożonej oferty. Punkty liczone będą zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego według następującej punktacji:
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających ilość zrealizowanych usług wymienionych w Załączniku nr 2 (np. kopii referencji lub umów, rachunków itp.) potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryterium.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
Forma i miejsce złożenia oferty:
Oferta powinna być złożona na drukach stanowiących załączniki do niniejszego zapytania cenowego osobiście/pocztą/przesyłką kurierską lub drogą elektroniczną na adres: m.gil@fundacja.lublin.pl do dnia 13.02.2018 r. do godziny 14.00. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej należy złożyć ją w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ROZEZNANIE RYNKU NR 1/BUS/OWES/2018” w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość (biuro projektu).
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura projektu OWES w Zamościu na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu cenowym.
Dodatkowe informacje:
Marian Gil – Animator
tel.: 84 627 11 81, 84 627 11 91
e-mail: m.gil@fundacja.lublin.pl
Sylwia Parafiniuk – Specjalista ds. informacji, promocji i szkoleń
tel.: 84 627 18 32, 84 627 11 91
e-mail: s.parafiniuk@fundacja.lublin.pl
Załączniki: