13 lip 2016
Zamawiający: FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/214/16 Lublin, dnia 12 lipca 2016 roku
Znak sprawy: FRL/3_A/2016/TS
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] szkolenia „Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera i urządzeń biurowych” w Chełmie.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Trampolina sukcesu – program aktywizacji zawodowej osób młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie szkolenia „Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera i urządzeń biurowych” w Chełmie dla 1 grupy szkoleniowej, w łącznym wymiarze 104 godzin.
Jedna godzina szkolenia wynosi 45 minut. Przerwy nie są wliczone w czas godzin szkoleniowych.
Łączny czas trwania szkolenia wynosi 13 dni (13 dni x 8 h/dziennie).
Zamawiający zastrzega, że do współpracy zaangażowany zostanie 1 wykładowca do każdej z dwóch Części zaplanowanej do realizacji w ramach szkolenia.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Część I – wyłonienie 1 wykładowcy do przeprowadzenia 80 godzin zajęć w ramach szkolenia „Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera i urządzeń biurowych”. Zakres tematyczny:
Część II – wyłonienie 1 wykładowcy do przeprowadzenia 24 godzin zajęć w ramach szkolenia „Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera i urządzeń biurowych”. Zakres tematyczny: obsługa komputera, w tym edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, Power Point.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 2 wykładowcy/ów, po 1 wykładowcy w każdej części, w celu przeprowadzenia szkolenia „Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera i urządzeń biurowych” w Chełmie dla 1 grupy szkoleniowej (12 osób) w łącznym wymiarze 104 godzin. Zamówienie realizowane będzie na podstawie umowy zlecenie albo umowy o wykonanie usługi przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i realizująca szkolenie osobiście.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje m.in. organizacja pracy biurowej, przepływ informacji w zarządzaniu biurem, zasady efektywnej komunikacji, organizacja i zarządzanie, kultura zawodu, zagadnienia prawne, obsługa urządzeń biurowych komputera.
Szkolenie realizowane będzie w dni robocze, w godzinach 8.00-16.00 w terminach uzgodnionych uprzednio z uczestnikami projektu, po 8 godzin zajęć szkoleniowych dziennie (1 godzina zajęć = 45 minut). Do czasu trwania szkolenia należy doliczyć 2 przerwy kawowe i 1 przerwę obiadową.
Planowany termin realizacji szkolenia: sierpień/wrzesień 2016 r. wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu i godzin realizacji usługi szkoleniowej w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Wymagania dotyczące realizacji usługi:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
80500000-9 Usługi szkoleniowe
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: sierpień 2016 r.
Szczegółowy harmonogram szkolenia zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji szkolenia w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
VI Informacje o wykluczeniu:
VII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
– 5 pkt. za 1 do 3 dodatkowe kursy/szkolenia
– 10 pkt. za 4 i więcej niż 4 dodatkowe kursy/szkolenia.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje na stronie internetowej wskazanej w komunikacie ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
IX Forma, miejsce i termin składania ofert:
Forma oferty: oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej (skan) na adres: e.potocka@fundacja.lublin.pl z podaniem numeru zamówienia w temacie maila; poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczona osobiście w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisana, podając: znak sprawy, dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego ofertę (imię i nazwisko, adres), a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 22.07.2016 r.”
Miejsce złożenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).
Termin złożenia oferty do dnia: 22.07.2016 r. do godz. 16.00 (decyduje data otrzymania przez Zamawiającego).
X Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XI Osoby do kontaktów:
Małgorzata Petrusewicz – Kierownik projektu
Tel.: 516 283 484, e-mail: m.petrusewicz@fundacja.lublin.pl
Eliza Potocka – Specjalista ds. organizacji i monitoringu
Tel.: 516 283 463, e-mail: e.potocka@fundacja.lublin.pl
XII Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”