13 Lip 2016
Zamawiający: FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/214/16 Lublin, dnia 12 lipca 2016 roku
Znak sprawy: FRL/3_A/2016/TS
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] szkolenia „Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera i urządzeń biurowych” w Chełmie.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Trampolina sukcesu – program aktywizacji zawodowej osób młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie szkolenia „Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera i urządzeń biurowych” w Chełmie dla 1 grupy szkoleniowej, w łącznym wymiarze 104 godzin.
Jedna godzina szkolenia wynosi 45 minut. Przerwy nie są wliczone w czas godzin szkoleniowych.
Łączny czas trwania szkolenia wynosi 13 dni (13 dni x 8 h/dziennie).
Zamawiający zastrzega, że do współpracy zaangażowany zostanie 1 wykładowca do każdej z dwóch Części zaplanowanej do realizacji w ramach szkolenia.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Część I – wyłonienie 1 wykładowcy do przeprowadzenia 80 godzin zajęć w ramach szkolenia „Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera i urządzeń biurowych”. Zakres tematyczny:
Część II – wyłonienie 1 wykładowcy do przeprowadzenia 24 godzin zajęć w ramach szkolenia „Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera i urządzeń biurowych”. Zakres tematyczny: obsługa komputera, w tym edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, Power Point.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 2 wykładowcy/ów, po 1 wykładowcy w każdej części, w celu przeprowadzenia szkolenia „Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera i urządzeń biurowych” w Chełmie dla 1 grupy szkoleniowej (12 osób) w łącznym wymiarze 104 godzin. Zamówienie realizowane będzie na podstawie umowy zlecenie albo umowy o wykonanie usługi przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i realizująca szkolenie osobiście.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje m.in. organizacja pracy biurowej, przepływ informacji w zarządzaniu biurem, zasady efektywnej komunikacji, organizacja i zarządzanie, kultura zawodu, zagadnienia prawne, obsługa urządzeń biurowych komputera.
Szkolenie realizowane będzie w dni robocze, w godzinach 8.00-16.00 w terminach uzgodnionych uprzednio z uczestnikami projektu, po 8 godzin zajęć szkoleniowych dziennie (1 godzina zajęć = 45 minut). Do czasu trwania szkolenia należy doliczyć 2 przerwy kawowe i 1 przerwę obiadową.
Planowany termin realizacji szkolenia: sierpień/wrzesień 2016 r. wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu i godzin realizacji usługi szkoleniowej w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Wymagania dotyczące realizacji usługi:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
80500000-9 Usługi szkoleniowe
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: sierpień 2016 r.
Szczegółowy harmonogram szkolenia zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji szkolenia w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
VI Informacje o wykluczeniu:
VII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
– 5 pkt. za 1 do 3 dodatkowe kursy/szkolenia
– 10 pkt. za 4 i więcej niż 4 dodatkowe kursy/szkolenia.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje na stronie internetowej wskazanej w komunikacie ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
IX Forma, miejsce i termin składania ofert:
Forma oferty: oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej (skan) na adres: z podaniem numeru zamówienia w temacie maila; poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczona osobiście w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisana, podając: znak sprawy, dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego ofertę (imię i nazwisko, adres), a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 22.07.2016 r.”
Miejsce złożenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).
Termin złożenia oferty do dnia: 22.07.2016 r. do godz. 16.00 (decyduje data otrzymania przez Zamawiającego).
X Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XI Osoby do kontaktów:
Małgorzata Petrusewicz – Kierownik projektu
Eliza Potocka – Specjalista ds. organizacji i monitoringu
XII Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.dz.FRL\/214\/16\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Lublin, dnia 12 lipca 2016 roku<\/p>\n
<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/3_A\/2016\/TS<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do sk\u0142adania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1]<\/strong><\/a> szkolenia \u201ePracownik administracyjno-biurowy z obs\u0142ug\u0105 komputera i urz\u0105dze\u0144 biurowych\u201d w Che\u0142mie. <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eTrampolina sukcesu \u2013 program aktywizacji zawodowej os\u00f3b m\u0142odych\u201d<\/strong> w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw\u00f3j, O\u015b\u00a0priorytetowa I. Osoby m\u0142ode na rynku pracy, Dzia\u0142anie 1.2 Wsparcie os\u00f3b m\u0142odych pozostaj\u0105cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddzia\u0142anie 1.2.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi m\u0142odych wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie szkolenia \u201ePracownik administracyjno-biurowy z obs\u0142ug\u0105 komputera i urz\u0105dze\u0144 biurowych\u201d w Che\u0142mie dla 1\u00a0grupy szkoleniowej<\/strong>, w\u00a0\u0142\u0105cznym wymiarze 104\u00a0godzin.<\/p>\n Jedna godzina szkolenia wynosi 45 minut. Przerwy nie s\u0105 wliczone w czas godzin szkoleniowych.<\/p>\n \u0141\u0105czny czas trwania szkolenia wynosi 13 dni (13 dni x 8 h\/dziennie).<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega, \u017ce do wsp\u00f3\u0142pracy zaanga\u017cowany zostanie 1 wyk\u0142adowca do ka\u017cdej z dw\u00f3ch Cz\u0119\u015bci zaplanowanej do realizacji w ramach szkolenia.<\/p>\n <\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto za jedn\u0105 godzin\u0119 realizacji us\u0142ugi.<\/u><\/p>\n <\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I<\/strong> \u2013 wy\u0142onienie 1 wyk\u0142adowcy do przeprowadzenia 80 godzin<\/strong> zaj\u0119\u0107 w ramach szkolenia \u201ePracownik administracyjno-biurowy z obs\u0142ug\u0105 komputera i urz\u0105dze\u0144 biurowych\u201d. Zakres tematyczny:<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II<\/u><\/strong> – wy\u0142onienie 1 wyk\u0142adowcy do przeprowadzenia 24 godzin <\/strong>zaj\u0119\u0107 w ramach <\/u>szkolenia \u201ePracownik administracyjno-biurowy z obs\u0142ug\u0105 komputera i urz\u0105dze\u0144 biurowych\u201d. Zakres tematyczny: obs\u0142uga komputera, w tym edytor tekst\u00f3w, arkusz kalkulacyjny, Power Point.<\/p>\n <\/p>\n I \u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n II\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wy\u0142onienie 2 wyk\u0142adowcy\/\u00f3w, po 1 wyk\u0142adowcy w ka\u017cdej cz\u0119\u015bci, w celu przeprowadzenia szkolenia \u201ePracownik administracyjno-biurowy z obs\u0142ug\u0105 komputera i\u00a0urz\u0105dze\u0144 biurowych\u201d w Che\u0142mie dla 1\u00a0grupy szkoleniowej (12 os\u00f3b) <\/strong>w \u0142\u0105cznym wymiarze 104 godzin. Zam\u00f3wienie realizowane b\u0119dzie na podstawie umowy zlecenie albo umowy o wykonanie us\u0142ugi przez osob\u0119 fizyczn\u0105 prowadz\u0105c\u0105 dzia\u0142alno\u015b\u0107 gospodarcz\u0105 i realizuj\u0105ca szkolenie osobi\u015bcie.<\/p>\n <\/p>\n Zakres tematyczny szkolenia obejmuje m.in. organizacja pracy biurowej, przep\u0142yw informacji w zarz\u0105dzaniu biurem, zasady efektywnej komunikacji, organizacja i zarz\u0105dzanie, kultura zawodu, zagadnienia prawne, obs\u0142uga urz\u0105dze\u0144 biurowych komputera.<\/p>\n Szkolenie realizowane b\u0119dzie w dni robocze, w godzinach 8.00-16.00 w terminach uzgodnionych uprzednio z uczestnikami projektu, po 8 godzin zaj\u0119\u0107 szkoleniowych dziennie (1\u00a0godzina zaj\u0119\u0107 = 45 minut). Do czasu trwania szkolenia nale\u017cy doliczy\u0107 2 przerwy kawowe i 1\u00a0przerw\u0119 obiadow\u0105.<\/p>\n Planowany termin realizacji szkolenia: sierpie\u0144\/wrzesie\u0144 2016 r. wg uzgodnionego z Zamawiaj\u0105cym harmonogramu.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu i godzin realizacji us\u0142ugi szkoleniowej w\u00a0zale\u017cno\u015bci od\u00a0przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji us\u0142ugi:<\/p>\n <\/p>\n III\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 80500000-9\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Us\u0142ugi szkoleniowe<\/p>\n IV Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Planowany termin rozpocz\u0119cia szkolenia: sierpie\u0144 2016 r.<\/strong><\/p>\n Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram szkolenia zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0 zako\u0144czeniu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w projektu.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji szkolenia w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n <\/p>\n V\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n VI Informacje o wykluczeniu:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VII\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej <\/p>\n <\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie zaj\u0119\u0107 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 2 (kopii referencji lub um\u00f3w, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z\u00a0orygina\u0142em).<\/p>\n <\/p>\n Liczba godzin oferty ocenianej<\/p>\n Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ————————————————————–\u00a0\u00a0\u00a0 x 30<\/p>\n (liczba godzin)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 najwi\u0119ksza liczba godzin w\u015br\u00f3d nades\u0142anych ofert<\/p>\n <\/p>\n – 5 pkt. za 1 do 3 dodatkowe kursy\/szkolenia<\/p>\n – 10 pkt. za 4 i wi\u0119cej ni\u017c 4 dodatkowe kursy\/szkolenia.<\/p>\n <\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplom\u00f3w\/za\u015bwiadcze\u0144 potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VIII\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n <\/p>\n IX\u00a0\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Forma oferty: oferta powinna by\u0107 przes\u0142ana za po\u015brednictwem: poczty elektronicznej (skan) na adres: \"><\/a> z podaniem numeru zam\u00f3wienia w temacie maila; poczty tradycyjnej, kuriera lub te\u017c dostarczona osobi\u015bcie w postaci pisemnej, w zamkni\u0119tej kopercie i opisana, podaj\u0105c: znak sprawy, dane prowadz\u0105cego post\u0119powanie (nazwa i adres), tytu\u0142 projektu, w ramach kt\u00f3rego prowadzone jest niniejsze post\u0119powanie oraz dane sk\u0142adaj\u0105cego ofert\u0119 (imi\u0119 i nazwisko, adres), a\u00a0tak\u017ce opatrzy\u0107 napisem \u201eNie otwiera\u0107 przed dniem 22.07.2016 r.\u201d<\/strong><\/p>\n Miejsce z\u0142o\u017cenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).<\/p>\n Termin z\u0142o\u017cenia oferty do dnia: 22.07.2016 r. do godz. 16.00 (decyduje data otrzymania przez Zamawiaj\u0105cego).<\/strong><\/p>\n X\u00a0 Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n XI Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Ma\u0142gorzata Petrusewicz \u2013 Kierownik projektu<\/p>\n Tel.: 516\u00a0283 484, e-mail: \"><\/a><\/p>\n <\/p>\n Eliza Potocka \u2013 Specjalista ds. organizacji i monitoringu<\/p>\n Tel.: 516\u00a0283 463, e-mail: \"><\/a><\/p>\n XII Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\nw oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\nw oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria. O wyborze oferty Zamawiaj\u0105cy poinformuje na stronie internetowej wskazanej w komunikacie ministra w\u0142a\u015bciwego ds. rozwoju regionalnego.<\/p>\n\n
\n
\n