FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl [1]; e-mail: biuro@fundacja.lublin.pl [2]
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/ 615/17 Lublin, dnia 22 maja 2017 roku
Znak sprawy: FRL/12/2017/SDM
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert w celu zakupu usługi szkolenia zawodowego „Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym z egzaminem zewnętrznym UDT” dla 12 uczestników w Zamościu.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Szansa dla młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na zakup usługi szkolenia zawodowego ,,Operator wózka widłowego z egzaminem zewnętrznym UDT” w Zamościu dla 12 uczestników w wymiarze 65 godzin. Jedna godzina szkolenia wynosi 45 minut. Przerwy nie są wliczone w czas godzin szkoleniowych. Dzienny czas trwania kursu nie więcej niż 8 godzin/dziennie.
Wykonawca podaje cenę brutto na jednego uczestnika szkolenia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkolenia zawodowego ,,Operator wózka widłowego z egzaminem zewnętrznym UDT” w wymiarze 65 godzin dla 12 uczestników w Zamościu.
Celem szkolenia zawodowego jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestnika szkolenia zawodowego do uzyskania kwalifikacji w zawodzie „Operator wózka widłowego z egzaminem zewnętrznym UDT”.
Czas trwania szkolenia: 65 godzin + egzamin zewnętrzny.
Zamawiający zapewni uczestnikowi stypendium szkoleniowe (za każdą godzinę obecności na szkoleniu), zwrot kosztów dojazdów, ubezpieczenie NNW, poczęstunek, ciepły posiłek, badania lekarskie.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE USŁUGI:
Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, które mają na celu przygotowanie do pracy w magazynie oraz przygotowanie do egzaminu UDT – operator wózków widłowych celem uzyskania zaświadczenia kwalifikacyjnego UDT uprawniającego do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym.
Program szkolenia powinien zawierać bloki tematyczne z zakresu:
- Zagadnienia wg programu Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Przemysłu w Mysłowicach
- Przepisy PHP i P.POŻ.
- Typy stosowanych wózków jezdniowych
- Budowa wózków jezdniowych
- Czynności operatora przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po zakończeniu pracy
- Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa
- Wiadomości o dozorze technicznym
Kurs zakończony jest egzaminem wewnętrznym i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz egzaminem teoretycznym i praktycznym sprawdzającym kwalifikacje w zakresie obsługi wózków widłowych przed komisja powołaną przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego i wydaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego przez Urząd Dozoru Technicznego po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu na podstawie Rozp. Ministra Gospodarki z dn. 18.07.2001 r. w sprawie sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. z 2001 r. Nr 79, poz. 849 z późn.zm).
Przedmiot zamówienia obejmuje organizację szkolenia, w tym:
- zapewnienie sali szkoleniowej i pracowni do zajęć praktycznych wraz z wymaganym programem sprzętem do zajęć praktycznych,
- zapewnienie wykładowców/instruktorów ( 2 wykładowców/instruktorów posiadających kwalifikacje zawodowe zgodne z tematyką szkolenia, posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub minimum 200 godzin przeprowadzonych szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia),
- zapewnienie sprzętu i materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych w ilościach niezbędnych do należytego wykonania programu szkolenia, tak aby uczestnik szkolenia miał możliwość samodzielnego wykonywania ćwiczeń podczas tych zajęć,
- zapewnienie materiałów szkoleniowych w postaci: podręczników/skryptów oraz odzieży ochronnej zgodnie z przepisami bhp. Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikowi w chwili rozpoczęcia szkolenia,
- zapewnienie samodzielnego stanowiska pracy w trakcie zajęć praktycznych dla uczestnika szkolenia,
- zapewnienie dostępu do zaplecza sanitarnego,
- zapewnienie odpowiedniej liczby i typu sprzętu na potrzeby zajęć praktycznych,
- organizacja i przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego UDT.
Wymagania dotyczące wykładowców i instruktorów:
- zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny być prowadzone przez uprawnionych wykładowców/instruktorów ( 2 wykładowców/instruktorów posiadających kwalifikacje zawodowe zgodne z tematyką szkolenia, posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub minimum 200 godzin przeprowadzonych szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia),
- W przypadku zmiany wykładowcy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć życiorys zawodowy nowego wykładowcy, o kwalifikacjach co najmniej równych wykładowcy zgłoszonego przy składaniu oferty Zamawiającemu, w terminie 10 dni przed rozpoczęciem kursu. W przypadku zmiany wykładowcy w czasie trwania kursu (wypadki losowe) – nie później niż na 1 dzień przed kolejnymi zajęciami.
- koszty prowadzenia zajęć przez wykładowców/instruktorów pokrywa Wykonawca.
Wymagania dotyczące realizacji szkolenia:
- szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie ze standardami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 667),
- wykonawca obowiązany jest opracować program szkolenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 667),
- zajęcia muszą trwać co najmniej 25 godzin zegarowych tygodniowo, mogą być przeprowadzane od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00, max. po 8 godzin lekcyjnych dziennie,
- zajęcia teoretyczne i praktyczne realizowane będą w Zamościu,
- wykonawca powinien prowadzić szkolenie w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. wg ustalonego harmonogramu (wzór harmonogramu dostarczy Zamawiający), zgłaszając Zamawiającemu wszelkie zmiany w harmonogramie,
- Wykonawca pokrywa koszty administracyjne, księgowe oraz obsługi technicznej związane z realizacją szkolenia,
- przeprowadzenia szkolenia z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami, w tym przepisami bhp i p.poż.,
- wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji szkolenia (dziennik szkolenia, lista obecności potwierdzająca obecność na każdej godzinie szkolenia, rejestr wyjść/spóźnień),
- weryfikowanie obecności uczestnika na szkoleniu oraz informowanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia więcej niż dopuszczalna ilość nieobecności uczestnika na zajęciach (max. 20%), rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu lub wszelkich problemach zgłaszanych przez uczestnika podczas szkolenia,
- szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym i uzyskaniem przez uczestnika szkolenia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wydanego na podstawie §18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.186 z późn. zm.) wraz z suplementem, który powinien zawierać następujące dane: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych, numer z rejestru zaświadczeń, do których suplement jest dodatkiem oraz podpis osoby upoważnionej przez Wykonawcę przeprowadzającego szkolenie,
- po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia przystąpi do egzaminu zewnętrznego UDT, który powinien zakończyć się otrzymaniem przez uczestnika szkolenia zaświadczenia, koszt egzaminu pokrywa Wykonawca,
- po zakończeniu szkolenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopię dokumentacji szkolenia (dziennika zajęć, listy obecności, zaświadczenia i zaświadczenia potwierdzającego kwalifikacje w zakresie obsługi wózka widłowego oraz dokumentów potwierdzających ich odbiór przez uczestnika szkolenia,
- wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie ankiet monitorujących i ewaluacyjnych dot. szkolenia.
Wymagania dotyczące egzaminów zewnętrznych:
- Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i opłacenia egzaminu zewnętrznego po zakończonym szkoleniu i poinformowania Zamawiającego o terminie ww. egzaminu i jego wynikach.
- Uczestnik szkolenia ma przystąpić do egzaminu zewnętrznego UDT.
- Egzamin zewnętrzny powinien zostać zorganizowany bezpośrednio po zakończeniu szkolenia.
- Szkolenie winno gwarantować 100% zdawalność. W przypadku uzyskania przez uczestników szkolenia negatywnego wyniku egzaminu zewnętrznego, Wykonawca zobowiąże się do koordynowania działań dotyczących ustalenia poprawkowego egzaminu zewnętrznego UDT najpóźniej w ciągu 3 tygodni od ukończenia szkolenia oraz poinformowania uczestnika i Zamawiającego o terminie egzaminu.
Wykonawca będzie miał obowiązek:
- Prowadzenia dokumentacji szkoleniowej zgodnie z zawartą umową na realizację usługi,
- Odpowiedniego oznakowania pomieszczeń, gdzie będą realizowane zajęcia (plakat formatu A3), materiałów szkoleniowych, dokumentacji szkoleniowej i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia (umieszczenie logotypów POWER, flagi UE, nazwy projektu oraz informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego),
- Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia w ramach projektu w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informować Zamawiającego o miejscu archiwizacji ww. dokumentów,
- Ochrony danych osobowych uczestników szkolenia zgodnie z postanowieniami ustawy z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2014 r. poz. 1182 z późn.zm.) oraz do zawarcia z zamawiającym odrębnej umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych uczestników szkolenia.
Warunki płatności:
- Wykonawcy za realizację usługi przysługuje wynagrodzenie płatne jako iloczyn wynagrodzenia jednej osoby, tj. kwoty brutto wskazanej w złożonej ofercie oraz liczby uczestników szkolenia, którzy pozytywnie zdali egzaminy i uzyskali świadectwa umożliwiające wykonywanie zawodu magazyniera z obsługą wózka jezdniowego.
- w przypadku, gdy uczestnik szkolenia w trakcie trwania szkolenia podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i nie może dalej uczestniczyć w szkoleniu lub z powodu choroby lub innej uzasadnionej długotrwałej niezdolności nie może kontynuować szkolenia lub przerwie i nie ukończy szkolenia lub nie przystąpi do egzaminu, Zamawiający zobowiązany jest do pomniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy za tę osobę o koszty zmienne,
- zamawiający pokryje koszt udziału tej osoby w szkoleniu w wysokości wskazanego w umowie kosztu szkolenia za jednego uczestnika, pomniejszonego o wyliczone przez Wykonawcę koszty zmienne. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zmawiającemu jedynie pisemnej informacji o wysokości zmienionych kosztów oraz o sposobie ich obliczenia.
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego.
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usługi: czerwiec 2017 r. – październik 2017 r.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji szkolenia w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
- posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (ocena na podstawie oryginału lub kopii wpisu potwierdzonej za zgodność z oryginałem).
- uprawnieni do występowania w obrocie prawnym (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
- znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
(ocena na podstawie Załącznika nr 2). - posiadający min. 2 letnie doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem zamówienia (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
- dysponujący sprzętem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
- nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (ocena na podstawie Załącznika
nr 3).
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, prokurenta lub pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału
w postępowaniu
VI Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
- Cena – 60% (60 pkt.)
- Doświadczenie – 40% (40 pkt.)
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60 pkt.
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 40 za liczbę szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 2 lat.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w zał. nr 4 do zapytania ofertowego.
Liczba szkoleń oferty ocenianej
Doświadczenie = —————————————————- x 40 pkt.
(liczba szkoleń) Liczba szkoleń oferty z największym doświadczeniem
Wymagane jest dostarczenie kserokopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie wszystkich szkoleń wykazanych w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego (np. kopii referencji, umów, itp. ) potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Oferty bez referencji/innych dokumentów potwierdzających doświadczenie w kryterium doświadczenie otrzymają 0 pkt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ww. ustalone wyżej kryteria.
VII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
- Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty Wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 1.
- Do oferty należy dołączyć:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 2,
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiący Załącznik nr 3,
- wykaz wykonanych usług szkoleniowych stanowiących Załącznik nr 4
- wykaz – opis miejsca prowadzenia szkolenia oraz opis posiadanego sprzętu i zaplecza technicznego Załącznik nr 5
- wykaz kadry dydaktycznej planowanej do realizacji szkolenia wraz z CV Załącznik nr 6,
- ramowy program szkolenia Załącznik nr 7,
- oryginał lub kopia wpisu potwierdzona za zgodność z oryginałem do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
- kserokopie referencji/innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia.
- Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
- Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
- Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
VIII. Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 31 maja 2017 r. do
godziny 16.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga
Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe FRL/12/2017/SDM”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin
złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na
w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego
oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za
przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Termin złożenia oferty do dnia: 31 maja 2017 r. do godz. 16.00 decyduje data i godzina wpływu
do Fundacji. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
IX Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
- w postępowaniu wpłynęły wadliwe oferty i nie można usunąć ich wad,
- w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy,
- w postępowaniu doszło do naruszenia zasad określonych w Regulaminie.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
- Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się w formie pisemnej oraz pocztą elektroniczną.
- Wszelki informacje dotyczące podjętych przez Zamawiającego czynności będą przekazywane wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający wymaga, w każdym przypadku, potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania wiadomości. W przypadku braku takiego potwierdzenia przez Wykonawcę, pomimo wezwania przez Zamawiającego, domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany e-mail (podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie), zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z pismem.
- Wykonawca powinien sprawdzać stronę internetową fundacja.lublin.pl [4] – zakładka „Zapytania ofertowe”, ponieważ będą tam publikowane informacje związane z niniejszym postępowaniem.
XI Osoby do kontaktów:
Andrzej Góreczny – Kierownik projektu
Tel.: 516 283 460, e-mail: a.goreczny@fundacja.lublin.pl [5]
Sylwia Parafiniuk– Specjalista ds. organizacyjnych
Tel.: 84 627 18 32, e-mail: s.parafiniuk@fundacja.lublin.pl [6]
XII Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowiązywania w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
XIII Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl [4], w zakładce: Zapytania ofertowe [7]):
- Formularz oferty Wykonawcy. [8] (Załącznik nr 1).
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu [9] (załącznik nr 2)
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym [10] (załącznik nr 3)
- Wykaz wykonanych usług szkoleniowych [11] (załącznik nr 4)
- Wykaz posiadanego sprzętu i zaplecza technicznego [12] (załącznik nr 5)
- Wykaz kadry [13] Zal nr_CV [14] kadry (załącznik nr 6)
- Ramowy program kursu [15](załącznik nr 7)
- Dokument potwierdzający status instytucji szkoleniowej (wpis do RIS) (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).