04 Maj 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/497/17 Lublin, dnia 4 maja 2017 roku
Znak sprawy: FRL/3/2017/SDM
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert w celu wyłonienia wykonawcy na organizację i przeprowadzenie kursu uprawniającego do wykonywania zawodu ,,Operator koparko-ładowarki z egzaminem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie” dla 2 grup szkoleniowych w Zamościu i Chełmie (dla 24 osób).
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Szansa dla młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty w celu wyłonienia Wykonawcy na organizację i przeprowadzenie kursu uprawniającego do wykonywania zawodu ,,Operator koparko-ładowarki z egzaminem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego” (2 grupy szkoleniowe: 1 grupa w Zamościu i 1 grupa w Chełmie), w wymiarze 202 godzin dla jednej grupy. Jedna godzina szkolenia wynosi 45 minut. Przerwy nie są wliczone w czas godzin szkoleniowych. Dzienny czas trwania kursu nie więcej niż 8 godzin dziennie.
Wykonawca podaje cenę brutto/netto za 1 uczestnika kursu.
Wykonawca podaje cenę brutto/netto za 12 uczestników kursu.
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenia kursu ,,Operator koparko-ładowarki z egzaminem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego” w łącznym wymiarze 202 godzin dla 1 grupy 12 osobowej w Zamościu oraz 1 grupy 12 osobowej w Chełmie.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 lub 2 części zamówienia.
Część I – Zamość – 1 grupa x 202 godziny dla 12 uczestników.
Część II – Chełm – 1 grupa x 202 godziny dla 12 uczestników.
Zakres tematyczny kursu obejmuje m.in. użytkowanie eksploatacyjne, dokumentacja techniczna, bezpieczeństwo i higiena pracy, podstawy elektrotechniki, silniki spalinowe, elementy hydrauliki, budowa koparko-ładowarki, technologia robót, zajęcia praktyczne.
Szczegółowy opis odpowiedzialności Wykonawcy:
Przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu – Program kursu powinien zawierać bloki tematyczne (zgodnie z zaleceniami Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego) z zakresu:
Program kursu powinien zawierać w szczególności:
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa
i higieny pracy i nauki:
Wentylacja i ogrzewanie musi zapewnić odpowiednią temperaturę – stosownie do pory roku;
Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę maszyn do praktycznej nauki zawodu o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom kursu. Zamawiający prosi o szczegółowy opis zaplecza technicznego (z uwzględnieniem liczby i typu maszyn, które będą dostarczone uczestnikom na czas trwania zajęć praktycznych) oraz miejsca odbywania praktyki.
Końcowym elementem kursu jest obowiązkowy egzamin dla uczestników przeprowadzony przed Komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz wydaniem książeczki uprawniającej do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień.
i poinformowania zamawiającego o terminie ww. egzaminu i jego wynikach.
szkolenia.
negatywnego wyniku egzaminu przed komisją egzaminacyjną, Wykonawca zobowiąże się do koordynowania działań dotyczących ustalenia poprawkowego egzaminu najpóźniej w ciągu 3 tygodni od ukończenia szkolenia oraz poinformowania uczestników i Zamawiającego o terminie egzaminu/-ów.
każdej osoby będzie wypłacana po pozytywnym zdaniu egzaminu IMBiGS. Należność za całość szkolenia stanowi iloczyn kosztu przeszkolenia jednej osoby oraz liczby do pozytywnie zdanych egzaminów przez uczestników szkolenia.
Po ukończeniu kursu operatora koparko-ładowarki Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014r. poz.622).
Po zdaniu egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie – IMBiGS, uczestnicy kursu otrzymują stosowne świadectwo oraz książkę operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień.
Wykonawca zakupi materiały dydaktyczne (podręczniki) dla każdego uczestnika/uczestniczki kursu oraz dostarczy je na zajęcia. Podręczniki powinny być opatrzone logotypami Unii Europejskiej i PO WER- oznakowanie projektowe zgodne z obowiązującymi Wytycznymi.
Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu niezbędną/wymaganą odzież ochronną oraz będzie zobowiązany do nadzorowania przestrzegania przez uczestników projektu zasad używania odzieży ochronnej podczas wykonywania zajęć praktycznych zgodnie z przepisami BHP.
Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.
Planowany termin realizacji kursu: maj/wrzesień 2017 r. wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramem. Dokładne terminy wskazane zostaną przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi w terminie min. 10 dni.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji usługi szkoleniowej w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Zamawiający będzie odpowiedzialny za:
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Planowany termin realizacji kursu: maj-październik 2017 r.
Szczegółowy harmonogram kursu zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zakończeniu procesu rekrutacji uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji szkolenia w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawca, który spełnia poniższe kryteria:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia.
Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia brakujących dokumentów
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Cena – 60 % (60 pkt)
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Doświadczenie – 40 % (40 pkt)
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium doświadczenie otrzyma oferta, w której zostanie wykazana największa liczba zrealizowanych kursów zgodnych z przedmiotem zamówienia potwierdzonych referencjami w ciągu ostatnich 2 lat, według wzoru:
D (oferty ocenianej)
Doświadczenie = ————————————————————————— x 40
D (oferta z największą liczbą wykazanych szkoleń)
Oferty bez referencji/innych dokumentów potwierdzających doświadczenie, wykazane w załączniku
nr 2, w kryterium doświadczenie otrzymają 0 pkt.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VII. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
VIII. Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 15 maja 2017 r. do godziny 16.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/3/2017/SDM”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
Andrzej Góreczny – Kierownik projektu
Sylwia Parafiniuk – Specjalista ds. organizacji
XII. Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowiązywania w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
XIII. Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.dz.FRL\/497\/17\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Lublin, dnia 4 maja \u00a02017 roku<\/p>\n
<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/3\/2017\/SDM<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert w celu wy\u0142onienia wykonawcy na organizacj\u0119 i przeprowadzenie kursu uprawniaj\u0105cego do wykonywania zawodu ,,Operator koparko-\u0142adowarki z egzaminem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i G\u00f3rnictwa Skalnego w Warszawie\u201d<\/strong> dla 2 grup szkoleniowych w\u00a0Zamo\u015bciu i Che\u0142mie (dla 24 os\u00f3b).<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eSzansa dla m\u0142odych\u201d<\/strong> w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw\u00f3j, O\u015b\u00a0priorytetowa I. Osoby m\u0142ode na rynku pracy, Dzia\u0142anie 1.2 Wsparcie os\u00f3b m\u0142odych pozostaj\u0105cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddzia\u0142anie 1.2.1 Wsparcie udzielane w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty w celu wy\u0142onienia Wykonawcy na organizacj\u0119 i\u00a0przeprowadzenie kursu uprawniaj\u0105cego do wykonywania zawodu ,,Operator koparko-\u0142adowarki z egzaminem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i G\u00f3rnictwa Skalnego\u201d (2 grupy szkoleniowe: 1 grupa\u00a0 w Zamo\u015bciu \u00a0i 1 grupa w Che\u0142mie)<\/strong>, w\u00a0wymiarze 202\u00a0godzin dla jednej grupy. Jedna godzina szkolenia wynosi 45 minut. Przerwy nie s\u0105 wliczone w czas godzin szkoleniowych. Dzienny czas trwania kursu nie wi\u0119cej ni\u017c 8 godzin dziennie.<\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto\/netto za 1 uczestnika kursu.<\/u><\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto\/netto za 12 uczestnik\u00f3w kursu.<\/u><\/p>\n <\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest organizacja i przeprowadzenia kursu ,,Operator koparko-\u0142adowarki z egzaminem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i G\u00f3rnictwa Skalnego\u201d <\/strong>w \u0142\u0105cznym wymiarze 202 godzin dla 1 grupy 12 osobowej w Zamo\u015bciu oraz \u00a01 grupy 12 osobowej w Che\u0142mie.<\/p>\n <\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 na 1 lub 2 cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia.<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I \u2013 Zamo\u015b\u0107<\/strong> \u2013\u00a0 1 grupa x 202 godziny dla 12\u00a0uczestnik\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II \u2013 Che\u0142m<\/strong> \u2013 1 grupa x 202 godziny dla 12 uczestnik\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Zakres tematyczny kursu obejmuje m.in. u\u017cytkowanie eksploatacyjne, dokumentacja techniczna, bezpiecze\u0144stwo i higiena pracy, podstawy elektrotechniki, silniki spalinowe, elementy hydrauliki, budowa koparko-\u0142adowarki, technologia rob\u00f3t, zaj\u0119cia praktyczne.<\/p>\n <\/p>\n Szczeg\u00f3\u0142owy opis odpowiedzialno\u015bci Wykonawcy:<\/u><\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu – <\/strong>Program kursu powinien zawiera\u0107 bloki tematyczne (zgodnie z zaleceniami Instytutu Mechanizacji Budownictwa i G\u00f3rnictwa Skalnego) z zakresu:<\/p>\n Program kursu powinien zawiera\u0107 w szczeg\u00f3lno\u015bci<\/u>:<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Wykonawca zobowi\u0105zany jest do zapewnienia warunk\u00f3w zgodnych z przepisami bezpiecze\u0144stwa Wentylacja i ogrzewanie musi zapewni\u0107 odpowiedni\u0105 temperatur\u0119 \u2013 stosownie do pory roku;<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Wykonawca powinien zapewni\u0107 odpowiedni\u0105 liczb\u0119 maszyn do praktycznej nauki zawodu o\u00a0stanie technicznym zapewniaj\u0105cym odpowiedni poziom kursu. Zamawiaj\u0105cy prosi o\u00a0szczeg\u00f3\u0142owy opis zaplecza technicznego (z\u00a0uwzgl\u0119dnieniem liczby i typu maszyn, kt\u00f3re b\u0119d\u0105 dostarczone uczestnikom na czas trwania zaj\u0119\u0107 praktycznych) oraz miejsca odbywania praktyki.<\/p>\n <\/p>\n Ko\u0144cowym elementem kursu jest obowi\u0105zkowy egzamin dla uczestnik\u00f3w przeprowadzony przed Komisj\u0105 powo\u0142an\u0105 przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i G\u00f3rnictwa Skalnego oraz wydaniem ksi\u0105\u017ceczki uprawniaj\u0105cej do wykonywania zawodu operatora koparko-\u0142adowarki w zakresie III klasy uprawnie\u0144. <\/u><\/p>\n i poinformowania zamawiaj\u0105cego o terminie ww. egzaminu i jego wynikach.<\/p>\n szkolenia.<\/p>\n negatywnego wyniku egzaminu przed komisj\u0105 egzaminacyjn\u0105, Wykonawca zobowi\u0105\u017ce si\u0119 do koordynowania dzia\u0142a\u0144 dotycz\u0105cych ustalenia poprawkowego egzaminu najp\u00f3\u017aniej w ci\u0105gu 3 tygodni od uko\u0144czenia szkolenia<\/strong> oraz poinformowania uczestnik\u00f3w i Zamawiaj\u0105cego o terminie egzaminu\/-\u00f3w.<\/p>\n ka\u017cdej osoby b\u0119dzie wyp\u0142acana po pozytywnym zdaniu egzaminu IMBiGS. Nale\u017cno\u015b\u0107 za ca\u0142o\u015b\u0107 szkolenia stanowi iloczyn kosztu przeszkolenia jednej osoby oraz liczby do pozytywnie zdanych egzamin\u00f3w przez uczestnik\u00f3w szkolenia<\/strong>.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Po uko\u0144czeniu\u00a0kursu operatora koparko-\u0142adowarki<\/strong>\u00a0Wykonawca zobowi\u0105zany jest do wydania uczestnikom szkolenia za\u015bwiadcze\u0144 o uko\u0144czeniu kursu zgodne z rozporz\u0105dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kszta\u0142cenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014r. poz.622).<\/p>\n Po zdaniu egzaminu przed Komisj\u0105 Egzaminacyjn\u0105\u00a0Instytutu Mechanizacji Budownictwa i G\u00f3rnictwa Skalnego w Warszawie – IMBiGS<\/strong>, uczestnicy\u00a0kursu<\/strong>\u00a0otrzymuj\u0105 stosowne \u015bwiadectwo oraz\u00a0ksi\u0105\u017ck\u0119 operatora koparko-\u0142adowarki w zakresie III klasy uprawnie\u0144<\/strong>.<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Wykonawca zakupi materia\u0142y dydaktyczne (podr\u0119czniki) dla ka\u017cdego uczestnika\/uczestniczki kursu oraz dostarczy je na zaj\u0119cia. Podr\u0119czniki powinny by\u0107 opatrzone logotypami Unii Europejskiej i PO WER- oznakowanie projektowe zgodne z\u00a0obowi\u0105zuj\u0105cymi Wytycznymi.<\/p>\n <\/p>\n Wykonawca zapewni ka\u017cdemu uczestnikowi\/uczestniczce kursu niezb\u0119dn\u0105\/wymagan\u0105 odzie\u017c ochronn\u0105 oraz b\u0119dzie zobowi\u0105zany do nadzorowania przestrzegania przez uczestnik\u00f3w projektu zasad u\u017cywania odzie\u017cy\u00a0ochronnej podczas wykonywania zaj\u0119\u0107 praktycznych zgodnie z przepisami BHP.<\/p>\n <\/p>\n Kurs musi by\u0107 przeprowadzony zgodnie z\u00a0Rozporz\u0105dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20\u00a0wrze\u015bnia 2001r. w\u00a0sprawie bezpiecze\u0144stwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i\u00a0innych urz\u0105dze\u0144 technicznych do\u00a0rob\u00f3t ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263).<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie mo\u017cliwo\u015b\u0107 naliczania kar umownych za odst\u0105pienie od realizacji umowy oraz za\u00a0realizacj\u0119 us\u0142ugi niezgodnie z postanowieniami umowy.<\/p>\n <\/p>\n Planowany termin realizacji kursu: maj\/wrzesie\u0144 2017 r. wg uzgodnionego z Zamawiaj\u0105cym harmonogramem. Dok\u0142adne terminy wskazane zostan\u0105 przez Zamawiaj\u0105cego przed rozpocz\u0119ciem realizacji us\u0142ugi w terminie min. 10 dni.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji us\u0142ugi szkoleniowej w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie odpowiedzialny za:<\/u><\/strong><\/p>\n <\/p>\n III. Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n 80530000-8 Us\u0142ugi szkolenia zawodowego<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Planowany termin realizacji kursu: maj-pa\u017adziernik 2017 r.<\/u><\/p>\n Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram kursu zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania i zako\u0144czeniu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w projektu.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji szkolenia w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n <\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawca, kt\u00f3ry spe\u0142nia poni\u017csze kryteria:<\/p>\n <\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Wykonawcy nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu.<\/p>\n Ocena spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu b\u0119dzie przeprowadzona w oparciu o\u00a0przed\u0142o\u017cone przez Wykonawc\u0119 dokumenty i o\u015bwiadczenia.<\/p>\n Oferty Wykonawc\u00f3w, kt\u00f3rzy przed\u0142o\u017c\u0105 dokumenty i o\u015bwiadczenia potwierdzaj\u0105ce spe\u0142nianie wymaganych warunk\u00f3w zostan\u0105 dopuszczone do badania i oceny.<\/p>\n Wykonawcy, kt\u00f3rzy nie przed\u0142o\u017c\u0105 dokument\u00f3w i o\u015bwiadcze\u0144 potwierdzaj\u0105cych spe\u0142nianie wymaganych warunk\u00f3w zostan\u0105 wykluczeni z post\u0119powania, po uprzednim wezwaniu do\u00a0uzupe\u0142nienia brakuj\u0105cych dokument\u00f3w<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej <\/p>\n Cena<\/u><\/strong> – 60 % (60 pkt)<\/p>\n <\/p>\n Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium cena<\/u> (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n <\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Do\u015bwiadczenie<\/u><\/strong> – 40 % (40 pkt)<\/p>\n Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium do\u015bwiadczenie<\/u> otrzyma oferta, w kt\u00f3rej zostanie wykazana najwi\u0119ksza liczba zrealizowanych kurs\u00f3w zgodnych z przedmiotem zam\u00f3wienia potwierdzonych referencjami w\u00a0ci\u0105gu ostatnich 2 lat, wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n D (oferty ocenianej)<\/p>\n Do\u015bwiadczenie = ————————————————————————— x 40<\/p>\n D (oferta z najwi\u0119ksz\u0105 liczb\u0105 wykazanych szkole\u0144)<\/p>\n <\/p>\n Oferty bez referencji\/innych dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych do\u015bwiadczenie, wykazane w za\u0142\u0105czniku <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VII. <\/strong>Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n <\/p>\n VIII. Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 15 maja 2017 r. do godziny 16.00 w<\/u><\/strong> formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe FRL\/3\/2017\/SDM\u201d.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do sekretariatu Zamawiaj\u0105cego na w\/w adres.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Andrzej G\u00f3reczny \u2013 Kierownik projektu<\/p>\n Tel.: 516\u00a0283 460, e-mail: \"><\/a><\/p>\n Sylwia Parafiniuk \u2013 Specjalista ds. organizacji<\/p>\n Tel.: 84\u00a0627 18 32, e-mail: \"><\/a><\/p>\n <\/p>\n XII. Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy przewiduje mo\u017cliwo\u015b\u0107 dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowi\u0105zywania w formie pisemnej pod rygorem niewa\u017cno\u015bci.<\/p>\n <\/p>\n XIII. Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\nw harmonogramie.<\/li>\n\n
\ni higieny pracy i\u00a0nauki:<\/u><\/p>\n\n
\n
\ni typu maszyn) oraz dok\u0142adnym adresem i opisem miejsca realizacji zaj\u0119\u0107 praktycznych.<\/li>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\nz przepisami BHP. <\/strong><\/li>\n<\/ol>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\nw oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n
\nnr 2, w kryterium do\u015bwiadczenie otrzymaj\u0105 0 pkt.<\/p>\n
\nw oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n\n
\n
\nw zakresie realizacji szkole\u0144 zgodnych z przedmiotem zam\u00f3wienia.<\/li>\n<\/ul>\n\n
\npo up\u0142ywie terminu sk\u0142adania ofert.<\/li>\n\n
\n
\n
\n
\n
\u00a0<\/em><\/h1>\n