Zaproszenie do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] usług grupowego poradnictwa zawodowego, w ramach projektu „Trampolina sukcesu – program aktywizacji zawodowej osób młodych”

03 Cze 2016


FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY

Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin

tel.: 81 710 19 00, fax: 81 710 19 10

www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl

REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855

 

L.dz.FRL/163/16                                                                                  Lublin, dnia 2 czerwca 2016 roku

 

Znak sprawy: FRL/2/2016/TS

 

 

Zapytanie ofertowe

 

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] usług grupowego poradnictwa zawodowego.

 

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny realizująca projekt „Trampolina sukcesu – program aktywizacji zawodowej osób młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie usługi grupowego poradnictwa zawodowego dla 12 grup szkoleniowych,
w łącznym wymiarze 288 godzin (12 grup x 24 godziny = 288 godzin).

Jedna godzina grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut.

Czas trwania grupowego poradnictwa zawodowego dla 1 grupy wynosi 3 dni.

 

Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.

 

Część I – Chełm – wybór 2 doradców. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 96 godzin (4 grupy x 24 godziny).

Część II – Lublin – wybór 2 doradców. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 96 godzin (4 grupy x 24 godziny).

Część III – Łuków – wybór 2 doradców. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 96 godzin (4 grupy x 24 godziny).

 

Wykonawca może złożyć ofertę cenową na jedną część zamówienia.

 

I    Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz  Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

II   Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 6 doradców zawodowych w celu przeprowadzenia usług grupowego poradnictwa zawodowego w wymiarze 24 godzin dla łącznie 12 grup szkoleniowych. Łączna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 288 godzin.

 

Część I – Chełm – wybór 2 doradców. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 96 godzin (4 grupy x 24 godziny).

Część II – Lublin – wybór 2 doradców. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 96 godzin (4 grupy x 24 godziny).

Część III – Łuków – wybór 2 doradców. Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 96 godzin (4 grupy x 24 godziny).

 

Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji usług w innych miejscowościach znajdujących się
w okolicach miast objętych częściami zamówienia pod warunkiem, że liczba uczestników z danej lokalizacji wynosić będzie minimum 12 osób.

 

Zakres tematyczny grupowego poradnictwa zawodowego:

– efektywna komunikacja interpersonalna

– praca zespołowa,

– zarządzanie czasem,

– charakterystyka rynku pracy,

– metody aktywnego poszukiwania pracy,

– metody rekrutacji i selekcji pracowników,

– przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny),

– przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Usługi realizowane będą w godzinach 8.00-20.00, w okresie: lipiec – październik 2016 roku według uzgodnionego harmonogramu.

 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby grup oraz terminu realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.

 

Wymagania dotyczące realizacji usług:

  1. Wykonawca powinien prowadzić usługi w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. według uzgodnionego harmonogramu.
  2. Wykonawca powinien prowadzić dostarczoną przez Zamawiającego dokumentację usług doradczych (m.in. dziennik zajęć, listę obecności, opracowane przez uczestników dokumenty aplikacyjne)
  3. Wykonawca powinien prowadzić ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach projektu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
  4. Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją usługi (dojazd, nocleg, wyżywienie itp.).
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.

 

III  Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:

85312320-8 Usługi doradztwa

IV Termin wykonania zamówienia:

Realizacja usług grupowego poradnictwa zawodowego rozpocznie się w lipcu 2016 r. i będzie realizowane do października 2016 roku. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zakończeniu procesu rekrutacji uczestników projektu.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby grup oraz terminu realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.

 

V  Opis warunków udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:

  1. Posiadają wykształcenie wyższe (ocena na podstawie kserokopii dyplomu).
  2. Posiadają dyplom/certyfikat doradcy zawodowego i/lub studiów podyplomowych z zakresu doradztwa zawodowego i/lub kursu z zakresu doradztwa zawodowego (ocena na podstawie kserokopii dyplomów/certyfikatów).
  3. Posiadają minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie grupowego poradnictwa zawodowego lub minimum 200 godzin przeprowadzonego i udokumentowanego grupowego poradnictwa zawodowego (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
  4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zadań określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (ocena na podstawie Załącznika nr 4).
  5. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (ocena na podstawie Załącznika nr 5).

 

VI Informacje o wykluczeniu:

  1. Z zamówienia wykluczone są osoby zatrudnione w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.
  2. Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  3. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  4. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
  5. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  6. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

VII       Kryteria oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:

 

  1. Cena za 1 godzinę brutto w zł – 60% (60 pkt.)
  2. Doświadczenie – 30% (30 pkt.)
  3. Dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje – 10% (10 pkt.)

 

  1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:

C minimalna

Cena = ————————- x 60

C oferty badanej

Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.

 

  1. W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty za liczbę godzin przeprowadzonych zajęć w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat. Punkty liczone będą według wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w Załączniku
    nr 2.

Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem).

 

Liczba godzin oferty ocenianej

Doświadczenie  =       ————————————————————–    x 30

(liczba godzin)               Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert

 

 

  1. W ramach kryterium „dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje”, tj. dodatkowe kwalifikacje w zakresie przeprowadzania doradztwa grupowego, także studia podyplomowe. Zamawiający będzie przyznawał punkty za kursy /szkolenia /studia podyplomowe i ich zgodność z przedmiotem zamówienia, w oparciu o dane zawarte w Załączniku nr 2.

Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za  zgodność z oryginałem.

 

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.

 

VIII  Opis sposobu przygotowania ofert:

W odpowiedzi na zamówienie:

  1. Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty Wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 1.
  2. Do oferty należy dołączyć:
  3. wykaz-opis doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat stanowiący Załącznik nr 2,
  4. życiorys zawodowy z opisem doświadczenia w prowadzeniu podobnych zajęć (max. 5 kartek, wydruk dwustronny) w 2 jednobrzmiących egzemplarzach stanowiący Załącznik nr 3,
  5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 4)
  6. oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiący Załącznik nr 5,
  7. kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i doświadczenie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, opatrzone datą oraz ewentualnie rekomendacje i referencje.
  8. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
  9. Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
  10. Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
  11. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  12. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert
  13. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.

 

 

IX    Forma, miejsce i termin składania ofert:

Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając: znak sprawy, dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego ofertę (imię i nazwisko, adres), a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 13.06.2016 r.”

 

Miejsce złożenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).

 

Termin złożenia oferty do dnia: 13.06.2016 r. do godz. 16.00.

 

 

X  Unieważnienie postępowania:

Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:

  1. w postępowaniu wpłynęły wadliwe oferty i nie można usunąć ich wad,
  2. w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy,
  3. w postępowaniu doszło do naruszenia zasad określonych w Regulaminie.

 

XI Osoby do kontaktów:

Małgorzata Petrusewicz – Kierownik projektu

tel.: 516 283 484, e-mail: m.petrusewicz@fundacja.lublin.pl

Dorota Grabowska – Specjalista ds. organizacji i monitoringu

tel.: 516 283 463, e-mail: d.grabowska@fundacja.lublin.pl

XII Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):

  1. Formularz oferty
  2. Wykaz i opis doświadczenia.
  3.  Życiorys zawodowy zawierający doświadczenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
  4. Oświadczenie Wykonawcy
  5. Oświadczenie o braku powiązań
  6. Kopie dokumentów (umów, referencji, potwierdzonych za zgodność z oryginałem) potwierdzających przeprowadzenie zajęć wskazanych w Załączniku Nr 2.
  7. Kopie uzyskanych dyplomów/zaświadczeń, poświadczające posiadane wykształcenie/ uprawnienia (potwierdzone za zgodność z oryginałem).

[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”