20 Wrz 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43
20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/1005/17 Lublin, dnia 20 września 2017 roku
Znak sprawy: FRL/12/2017/MnS!
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert cenowych w celu wyłonienia Wykonawcy na organizację i przeprowadzenie szkolenia pn. „Kucharz małej gastronomii z egzaminem czeladniczym” (dla 2 grup szkoleniowych).
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Młodzi na start!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na organizację i przeprowadzenie szkolenia pn. „Kucharz małej gastronomii z egzaminem czeladniczym” (180 godzin/grupę) dla 2 grup szkoleniowych.
Planowane miejsca organizacji i przeprowadzenia szkoleń to: Lubartów i Łuków. Liczba osób i grup w poszczególnych miejscowościach będzie uzależniona od przebiegu procesu rekrutacji uczestników i uczestniczek. Zamawiający zastrzega także możliwość zmiany miejsc realizacji szkoleń w zależności od przebiegu procesu rekrutacji. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.
Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników kwalifikacji zawodowych kucharza małej gastronomii i przygotowanie ich do wykonywania pracy w tym zawodzie. Czas szkolenia dla jednej grupy wynosi 180 godzin/grupę (40 godzin teoria, 140 godzin praktyka). Maksymalny czas trwania jednego szkolenia wynosi 23 dni szkoleniowe. Dzienny czas trwania szkolenia nie może trwać więcej niż 8 godzin dziennie. Przerwy oraz czas przeznaczony na egzaminy nie są wliczone w czas godzin szkoleniowych.
Jedna grupa szkoleniowa będzie średnio liczyła 12 osób. Zamawiający zastrzega także możliwość zmiany liczby osób w poszczególnych grupach szkoleniowych w zależności od przebiegu procesu rekrutacji. Maksymalna liczba osób do przeszkolenia w ramach dwóch grup szkoleniowych wynosi 24 osoby.
Nie jest dopuszczalne realizowanie szkolenia w formie e-lerningu.
Zamówienie będzie realizowane w 2 częściach:
Część I – Lubartów (1 grupa x 180 godzin dla średnio 12 uczestników)
Część II – Łuków (1 grupa x 180 godzin dla średnio 12 uczestników)
Wykonawca podaje cenę brutto, przypadającą na jednego uczestnika/uczestniczkę szkolenia.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 lub kilka części zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Kucharz małej gastronomii z egzaminem czeladniczym” (180 godzin/grupę) dla dwóch grup szkoleniowych średnio po 12 osób każda. Maksymalna liczba osób do przeszkolenia w ramach dwóch grup szkoleniowych wynosi 24 osoby. Planowane miejsca organizacji i przeprowadzenia szkoleń to Lubartów i Łuków. Liczba grup w poszczególnych miejscowościach będzie uzależniona od przebiegu procesu rekrutacji uczestników i uczestniczek. Zamawiający zastrzega także możliwość zmiany miejsc realizacji szkoleń oraz liczby osób w poszczególnych grupach szkoleniowych w zależności od przebiegu procesu rekrutacji. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.
Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia kwalifikacji zawodowych kucharza małej gastronomii i przygotowanie ich do wykonywania pracy w tym zawodzie. Czas szkolenia dla jednej grupy wynosi 180 godzin/grupę (40 godzin teoria, 140 godzin praktyka). Maksymalny czas trwania jednego szkolenia wynosi 23 dni szkoleniowe. Dzienny czas trwania szkolenia nie może trwać więcej niż 8 godzin dziennie. Przerwy oraz czas przeznaczony na egzaminy nie są wliczone w czas godzin szkoleniowych.
Wykonawca nie dopuszcza możliwości zlecenia realizacji zamówienia podwykonawcom.
Zamówienie będzie realizowane w 2 częściach:
Część I – Lubartów (1 grupa x 180 godzin dla średnio 12 uczestników),
Część II– Łuków (1 grupa x 180 godzin dla średnio 12 uczestników).
Zamawiający zastrzega także możliwość zmiany miejsc realizacji szkoleń oraz liczby osób w poszczególnych częściach zamówienia w zależności od przebiegu procesu rekrutacji. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.
Wykonawca podaje cenę brutto, przypadającą na jednego uczestnika/uczestniczkę szkolenia.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 lub kilka części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile to zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Wymagania dotyczące usługi:
Program szkolenia powinien obejmować tematykę obowiązującą na egzaminie czeladniczym w zawodzie kucharza małej gastronomii zgodnie ze standardami wymagań będących podstawą przeprowadzenia egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.
Program szkolenia powinien zawierać bloki tematyczne z zakresu:
– podstawy prawa
– planowanie i organizowanie produkcji gastronomicznej
– przechowywanie surowców i przygotowywanie do obróbki wstępnej
– technologia gastronomiczna
– planowanie posiłków
– menu
Przedmiot zamówienia obejmuje organizację szkolenia, w tym:
Wymagania dotyczące realizacji szkoleń:
Wymagania dotyczące sali do zajęć praktycznych i teoretycznych:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków do realizacji szkolenia zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy i nauki.
2) Sala szkoleniowa do prowadzenia zajęć teoretycznych musi być wyposażona w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dla co najmniej 13 osób wraz z zapleczem sanitarnym. Sala musi być wyposażona w tablicę klasyczną lub flipchart, sprzęt audiowizualny. Wentylacja i ogrzewanie musi zapewnić odpowiednią temperaturę – stosownie do pory roku.
5) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania sal do zajęć teoretycznych i praktycznych zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi.
Wymagania dotyczące kadry szkoleniowej:
Wymagania dotyczące egzaminów czeladniczych:
Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.
Planowany termin realizacji szkolenia: październik-listopad 2017 r. wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramem.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji usługi szkoleniowej w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego.
IV Termin wykonania zamówienia:
Usługa odbywać się będzie w okresie październik-listopad 2017
Dokładne terminy oraz ostateczna liczba uczestników zostaną wskazane przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
VI Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Odrzucenie oferty:
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
Badanie oferty:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 4 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę które konkretnie muszą potwierdzać termin oraz liczbę zorganizowanych szkoleń grupowych).
Liczba szkoleń grupowych oferty ocenianej
Doświadczenie = —————————————————- x 40
(liczba szkoleń grupowych) Liczba szkoleń grupowych oferty
z największym doświadczeniem
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednią niższą ilość punktów.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
IX Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 28 września 2017 r. do godziny 12.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe FRL/12/2017/MnS!
Nie otwierać przed dniem 28.09.2017 r. do godz. 12.00”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym
X Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XI Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XII Osoby do kontaktów:
Marta Osuch – Kierownik projektu
Dorota Niewęgłowska – Specjalista ds. organizacyjnych i monitoringu
Tel.: 25 797 20 75, e-mail:
XIII Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowiązywania w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
XIV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.dz.FRL\/1005\/17\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Lublin, dnia 20 wrze\u015bnia 2017 roku<\/p><\/div>\n Znak sprawy: FRL\/12\/2017\/MnS!<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert cenowych w celu wy\u0142onienia Wykonawcy na organizacj\u0119 i przeprowadzenie szkolenia pn. \u201eKucharz ma\u0142ej gastronomii z egzaminem czeladniczym\u201d (dla 2 grup szkoleniowych).<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eM\u0142odzi na start!\u201d<\/strong> wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw\u00f3j 2014-2020, O\u015b Priorytetowa I Osoby m\u0142ode na rynku pracy, Dzia\u0142anie 1.2 Wsparcie os\u00f3b m\u0142odych pozostaj\u0105cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddzia\u0142anie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na organizacj\u0119 i przeprowadzenie szkolenia pn. \u201eKucharz ma\u0142ej gastronomii z egzaminem czeladniczym\u201d (180 godzin\/grup\u0119) dla 2 grup szkoleniowych.<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Planowane miejsca organizacji i przeprowadzenia szkole\u0144 to: Lubart\u00f3w i \u0141uk\u00f3w. Liczba os\u00f3b i grup w poszczeg\u00f3lnych miejscowo\u015bciach b\u0119dzie uzale\u017cniona od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w i uczestniczek. Zamawiaj\u0105cy zastrzega tak\u017ce mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany miejsc realizacji szkole\u0144 w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji. Us\u0142ugi \u015bwiadczone b\u0119d\u0105 na terenie wojew\u00f3dztwa lubelskiego.<\/p>\n Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestnik\u00f3w kwalifikacji zawodowych kucharza ma\u0142ej gastronomii i przygotowanie ich do wykonywania pracy w tym zawodzie. Czas szkolenia dla jednej grupy wynosi 180 godzin\/grup\u0119 (40 godzin teoria, 140 godzin praktyka). Maksymalny czas trwania jednego szkolenia wynosi 23 dni szkoleniowe. Dzienny czas trwania szkolenia nie mo\u017ce trwa\u0107 wi\u0119cej ni\u017c 8 godzin dziennie. Przerwy oraz czas przeznaczony na egzaminy nie s\u0105 wliczone w czas godzin szkoleniowych.<\/p>\n Jedna grupa szkoleniowa b\u0119dzie \u015brednio liczy\u0142a 12 os\u00f3b. Zamawiaj\u0105cy zastrzega tak\u017ce mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby os\u00f3b w poszczeg\u00f3lnych grupach szkoleniowych w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji. Maksymalna liczba os\u00f3b do przeszkolenia w ramach dw\u00f3ch grup szkoleniowych wynosi 24 osoby.<\/p>\n Nie jest dopuszczalne realizowanie szkolenia w formie e-lerningu.<\/p>\n Zam\u00f3wienie b\u0119dzie realizowane w 2 cz\u0119\u015bciach:<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I \u2013 Lubart\u00f3w <\/strong>(1 grupa x 180 godzin dla \u015brednio 12\u00a0uczestnik\u00f3w)<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II \u2013 \u0141uk\u00f3w<\/strong> (1 grupa x 180 godzin dla \u015brednio 12\u00a0uczestnik\u00f3w)<\/p>\n \u00a0<\/em><\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto, przypadaj\u0105c\u0105 na jednego uczestnika\/uczestniczk\u0119 szkolenia. <\/u><\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 na 1 lub kilka cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia.<\/u><\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n I \u00a0\u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia<\/strong>:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n II\u00a0\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia \u201eKucharz ma\u0142ej gastronomii z egzaminem czeladniczym\u201d (180 godzin\/grup\u0119) dla dw\u00f3ch grup szkoleniowych \u015brednio po 12 os\u00f3b ka\u017cda. Maksymalna liczba os\u00f3b do przeszkolenia w ramach dw\u00f3ch grup szkoleniowych wynosi 24 osoby. Planowane miejsca organizacji i przeprowadzenia szkole\u0144 to Lubart\u00f3w i \u0141uk\u00f3w. Liczba grup w poszczeg\u00f3lnych miejscowo\u015bciach b\u0119dzie uzale\u017cniona od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w i uczestniczek. Zamawiaj\u0105cy zastrzega tak\u017ce mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany miejsc realizacji szkole\u0144 oraz liczby os\u00f3b w poszczeg\u00f3lnych grupach szkoleniowych w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji. Us\u0142ugi \u015bwiadczone b\u0119d\u0105 na terenie wojew\u00f3dztwa lubelskiego.<\/p>\n Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestnik\u00f3w szkolenia kwalifikacji zawodowych kucharza ma\u0142ej gastronomii i przygotowanie ich do wykonywania pracy w tym zawodzie. Czas szkolenia dla jednej grupy wynosi 180 godzin\/grup\u0119 (40 godzin teoria, 140 godzin praktyka). Maksymalny czas trwania jednego szkolenia wynosi 23 dni szkoleniowe. Dzienny czas trwania szkolenia nie mo\u017ce trwa\u0107 wi\u0119cej ni\u017c 8 godzin dziennie. Przerwy oraz czas przeznaczony na egzaminy nie s\u0105 wliczone w czas godzin szkoleniowych.<\/p>\n Wykonawca nie dopuszcza mo\u017cliwo\u015bci zlecenia realizacji zam\u00f3wienia podwykonawcom.<\/p>\n <\/p>\n Zam\u00f3wienie b\u0119dzie realizowane w 2 cz\u0119\u015bciach:<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I \u2013 Lubart\u00f3w <\/strong>(1 grupa x 180 godzin dla \u015brednio 12\u00a0uczestnik\u00f3w),<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II\u2013 \u0141uk\u00f3w<\/strong> (1 grupa x 180 godzin dla \u015brednio 12\u00a0uczestnik\u00f3w).<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega tak\u017ce mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany miejsc realizacji szkole\u0144 oraz liczby os\u00f3b w poszczeg\u00f3lnych cz\u0119\u015bciach zam\u00f3wienia w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji. Us\u0142ugi \u015bwiadczone b\u0119d\u0105 na terenie wojew\u00f3dztwa lubelskiego.<\/p>\n <\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto, przypadaj\u0105c\u0105 na jednego uczestnika\/uczestniczk\u0119\u00a0 szkolenia.<\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 na 1 lub kilka cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci okre\u015blonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020 \u2013 zam\u00f3wienia uzupe\u0142niaj\u0105cego, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50%\u00a0 warto\u015bci zam\u00f3wienia okre\u015blonego w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o\u00a0ile to zam\u00f3wienie jest\u00a0 zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia podstawowego.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce us\u0142ugi:<\/strong><\/p>\n Program szkolenia powinien obejmowa\u0107 tematyk\u0119 obowi\u0105zuj\u0105c\u0105 na egzaminie czeladniczym w zawodzie kucharza ma\u0142ej gastronomii zgodnie ze standardami wymaga\u0144 b\u0119d\u0105cych podstaw\u0105 przeprowadzenia egzamin\u00f3w potwierdzaj\u0105cych kwalifikacje zawodowe.<\/p>\n <\/p>\n Program szkolenia powinien zawiera\u0107 bloki tematyczne z zakresu:<\/p>\n – podstawy prawa<\/p>\n – planowanie i organizowanie produkcji gastronomicznej<\/p>\n – przechowywanie surowc\u00f3w i przygotowywanie do obr\u00f3bki wst\u0119pnej<\/p>\n – technologia gastronomiczna<\/p>\n – planowanie posi\u0142k\u00f3w<\/p>\n – menu<\/p>\n Przedmiot zam\u00f3wienia obejmuje organizacj\u0119 szkolenia, w tym<\/strong>:<\/strong><\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji szkole\u0144:<\/strong><\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce sali do zaj\u0119\u0107 praktycznych i teoretycznych:<\/strong><\/p>\n 1)\u00a0 Wykonawca zobowi\u0105zany jest do zapewnienia warunk\u00f3w do realizacji szkolenia zgodnych z przepisami bezpiecze\u0144stwa i higieny pracy i nauki.<\/p>\n 2)\u00a0 Sala szkoleniowa do prowadzenia zaj\u0119\u0107 teoretycznych musi by\u0107 wyposa\u017cona w odpowiedni\u0105 liczb\u0119 miejsc i stolik\u00f3w dla co najmniej 13 os\u00f3b wraz z zapleczem sanitarnym. Sala musi by\u0107 wyposa\u017cona w tablic\u0119 klasyczn\u0105 lub flipchart, sprz\u0119t audiowizualny. Wentylacja i ogrzewanie musi zapewni\u0107 odpowiedni\u0105 temperatur\u0119 \u2013 stosownie do pory roku.<\/p>\n 5)\u00a0 Wykonawca zobowi\u0105zany jest do oznakowania sal do zaj\u0119\u0107 teoretycznych i praktycznych zgodnie z obowi\u0105zuj\u0105cymi Wytycznymi.<\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce kadry szkoleniowej:<\/strong><\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce egzamin\u00f3w czeladniczych:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/em><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie mo\u017cliwo\u015b\u0107 naliczania kar umownych za odst\u0105pienie od realizacji umowy oraz za\u00a0realizacj\u0119 us\u0142ugi niezgodnie z postanowieniami umowy.<\/p>\n Planowany termin realizacji szkolenia: pa\u017adziernik-listopad 2017 r. wg uzgodnionego z Zamawiaj\u0105cym harmonogramem.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji us\u0142ugi szkoleniowej w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n III\u00a0 Nazwa i kod okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 80530000-8 Us\u0142ugi szkolenia zawodowego.<\/p>\n <\/p>\n IV\u00a0 Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Us\u0142uga odbywa\u0107 si\u0119 b\u0119dzie w okresie pa\u017adziernik-listopad 2017<\/p>\n Dok\u0142adne terminy oraz ostateczna liczba uczestnik\u00f3w zostan\u0105 wskazane przez Zamawiaj\u0105cego przed rozpocz\u0119ciem realizacji us\u0142ugi.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n <\/p>\n V\u00a0\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Dostawcy\/Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n <\/p>\n Przez powi\u0105zania kapita\u0142owe lub osobowe rozumie si\u0119 wzajemne powi\u0105zania mi\u0119dzy Zamawiaj\u0105cym lub osobami upowa\u017cnionymi do zaci\u0105gania zobowi\u0105za\u0144 w imieniu Zamawiaj\u0105cego lub osobami wykonuj\u0105cymi w imieniu Zamawiaj\u0105cego czynno\u015bci zwi\u0105zane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawc\u0105, polegaj\u0105ce w szczeg\u00f3lno\u015bci na:<\/p>\n <\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Dostawcy\/Wykonawcy nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu.<\/p>\n <\/p>\n VI Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie<\/strong> ofert<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Odrzucenie oferty:<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n Z tytu\u0142u odrzucenia oferty Wykonawcom nie przys\u0142uguje \u017cadne roszczenie wzgl\u0119dem Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n Badanie oferty:<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n <\/p>\n VII Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej <\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie zaj\u0119\u0107 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 4 (kopii referencji lub um\u00f3w, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119 kt\u00f3re konkretnie musz\u0105 potwierdza\u0107 termin oraz liczb\u0119 zorganizowanych szkole\u0144 grupowych).<\/p>\n <\/p>\n Liczba szkole\u0144 grupowych oferty ocenianej<\/p>\n Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0—————————————————-\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 x 40<\/p>\n (liczba szkole\u0144 grupowych)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Liczba\u00a0 szkole\u0144 grupowych oferty<\/p>\n z najwi\u0119kszym do\u015bwiadczeniem<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiedni\u0105 ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VIII\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n <\/p>\n IX\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 28 wrze\u015bnia 2017 r. do godziny 12.00 <\/u><\/strong>w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. \u00a0J\u00f3zefa Franczaka \u201eLalka\u201d 43, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: <\/strong><\/p>\n \u201eZapytanie ofertowe FRL\/12\/2017\/MnS!<\/strong><\/p>\n Nie otwiera\u0107 przed dniem 28.09.2017 r. do godz. 12.00\u201d<\/strong><\/p>\n <\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do sekretariatu Zamawiaj\u0105cego na w\/w adres.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym<\/p>\n <\/p>\n X\u00a0\u00a0\u00a0 Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n XI\u00a0 Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami oraz przekazywania o\u015bwiadcze\u0144 lub dokument\u00f3w: <\/strong><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n XII Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Marta Osuch \u2013 Kierownik projektu<\/p>\n Tel.: 81\u00a0710 19 00, e-mail: \"><\/a><\/p>\n Dorota Niew\u0119g\u0142owska \u2013 Specjalista ds. organizacyjnych i monitoringu<\/p>\n Tel.: 25\u00a0797 20 75, e-mail: <\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIII Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy przewiduje mo\u017cliwo\u015b\u0107 dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowi\u0105zywania w formie pisemnej pod rygorem niewa\u017cno\u015bci.<\/p>\n <\/p>\n XIV Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe<\/a>):<\/p>\n \u00a0<\/em><\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0<\/em><\/p>\n \u00a0<\/em><\/strong><\/p>\n \u00a0<\/em><\/p>\n<\/a><\/p>\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\nw oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n\n
\n
\n
\nw oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n\n
\n
\n
\n