„Zaproszenie do przedstawienia oferty na przeprowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych dla 13 Uczestników Projektu. Łącznie 260 godzin indywidualnych spotkań coachingowych Znak sprawy: IV/ANC/2020”

05 Maj 2020


FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY

Józefa Franczaka „Lalka” 43

20-325 Lublin

tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10

www.fundacja.lublin.pl; e-mail:

REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855

 

 

                                                                                                                    Lublin, dnia  30.04.2020 r.

 

Znak sprawy: IV/ANC/2020

Zapytanie ofertowe

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizujący projekt „Aktywni na co dzień” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne Działanie 11.1 Aktywne włączenie współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych dla 13 Uczestników Projektu. Łącznie 260 godzin indywidualnych spotkań coachingowych, w podziale na części:

  • Cześć I – przeprowadzenie 40 godzin indywidualnych spotkań coachingowych dla 2 Uczestników/Uczestniczek (śr. 20 godzin x 2 osoby).
  • Cześć II – przeprowadzenie 40 godzin indywidualnych spotkań coachingowych dla 2 Uczestników/Uczestniczek (śr. 20 godzin x 2 osoby).
  • Cześć III – przeprowadzenie 60 godzin indywidualnych spotkań coachingowych dla 3 Uczestników/Uczestniczek (śr. 20 godzin x 3 osoby).
  • Cześć IV – przeprowadzenie 60 godzin indywidualnych spotkań coachingowych dla 3 Uczestników/Uczestniczek (śr. 20 godzin x 3 osoby)
  • Cześć V – przeprowadzenie 60 godzin indywidualnych spotkań coachingowych dla 3 Uczestników/Uczestniczek (śr. 20 godzin x 3 osoby).

 

Czas trwania 1 godziny usługi wynosi 60 minut. Do czasu zajęć nie wlicza się  przerw. Wykonawca podaje cenę brutto[1] 1 za przeprowadzenie jednej godziny realizacji usługi.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:

na jedną lub kilka części zamówienia z zastrzeżeniem konieczności zapewnienia kadry spełniającej warunki udziału w postępowaniu w ilości pozwalającej na realizację zamówienia zgodnie z jego specyfiką tj. min. 1 Job-Coach na 2/3 uczestników (w zależności od części zapytania ofertowego).

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności,
na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, opracowanego zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

  1.    Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawców na przeprowadzenie 260 godzin indywidualnych spotkań coachingowych dla 13 Uczestników Projektu „Aktywni na co dzień”. Miejsce realizacji zamówienia woj. lubelskie ze szczególnym wskazaniem powiatu hrubieszowskiego.

 

Zamówienie realizowane będzie w częściach:

  • Cześć I – przeprowadzenie 40 godzin indywidualnych spotkań coachingowych dla 2 Uczestników/Uczestniczek (śr. 20 godzin x 2 osoby).
  • Cześć II – przeprowadzenie 40 godzin indywidualnych spotkań coachingowych dla 2 Uczestników/Uczestniczek (śr. 20 godzin x 2 osoby).
  • Cześć III – przeprowadzenie 60 godzin indywidualnych spotkań coachingowych dla 3 Uczestników/Uczestniczek (śr. 20 godzin x 3 osoby).
  • Cześć IV – przeprowadzenie 60 godzin indywidualnych spotkań coachingowych dla 3 Uczestników/Uczestniczek (śr. 20 godzin x 3 osoby)
  • Cześć V – przeprowadzenie 60 godzin indywidualnych spotkań coachingowych dla 3 Uczestników/Uczestniczek (śr. 20 godzin x 3 osoby).

 

Uczestnikami spotykań będą osoby bezrobotne i bierne zawodowo, z niepełnosprawnościami (w tym z zaburzeniami psychicznymi), wykluczone (w tym dotknięte ubóstwem) lub osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym z terenu woj. lubelskiego, które biorą udział w projekcie zgodnie z zaplanowaną dla nich Indywidualna Ścieżką Reintegracji.

Coaching będzie realizowany w formie indywidualnych spotkań rozwojowych i będzie obejmować m.in. zagadnienia takie, jak: pomoc w szukaniu miejsc pracy i doskonalenie wybranych umiejętności na danym stanowisku pracy, asystowanie i wspieranie uczestników podczas szkoleń, staży i pracy, współpracę z pracodawcami i przygotowanie do zatrudnienia uczestników.  Główny cel zaplanowanych spotkań  to jak najdłuższe utrzymanie zatrudnienia uczestników u danego pracodawcy.

 

Ilość godzin spotkań będzie ustalana indywidualnie dla każdego uczestnika. Zakłada się średnio 20 godz. na jednego Uczestnika/Uczestniczkę (śr. 2-8 godz./miesiąc/uczestnika – w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników). Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin w poszczególnych częściach realizacji usług w zależności od potrzeb indywidualnych uczestników.

 

Wykonawca zobowiązany będzie do:

  • Przeprowadzenia indywidualnych spotkań zgodnie z ustalonym harmonogramem. Koszty organizacyjne i administracyjne związane z organizacją spotkań pokrywa Wykonawca.
  • Przeprowadzenia indywidualnych spotkań coachingowych z zachowaniem należytej staranności oraz dążeń do tego aby udział w zajęciach przyczynił się do podjęcia zatrudnienia po zakończonych usługach.
  • Realizacji spotkań w godzinach od 8:00 do maksymalnie 20:00, w sposób uzgodniony z Zamawiającym tj. według uzgodnionego harmonogramu w miejscowościach i miejscach dogodnych dla uczestników.
  • Prowadzenia dokumentacji ze spotkań oraz innych dokumentów na wzorach przekazanych przez Zamawiającego, które po zakończonych zajęciach przekaże Zamawiającemu.
  • Oznakowania miejsca realizacji spotkań.
  • Przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail niezwłocznie informacji o nieobecnościach uczestników, rezygnacjach lub innego rodzaju zaległościach lub/i problemach.
  • Wykonania innych, dodatkowych czynności związanych z bezpośrednią realizacją projektu, np. informowanie Uczestników/Uczestniczek o współfinansowaniu projektu/poradnictwa ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.

 

Wszystkie zadania i czynności w ramach realizacji spotkań muszą być prowadzone zgodnie z zasadą bezstronności, równości szans i płci, jawności i przejrzystości oraz niedyskryminacji ze względu na wiek, płeć, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną niepełnosprawność. Realizując usługę Wykonawca powinien zadbać o stosowanie zasady zrównoważonego rozwoju. Realizacja zajęć nie powinna mieć negatywnego wpływu na środowisko, zachowane zostały zasady ochrony i poszanowania środowiska. Wykonawca powinien stosować zasadę zrównoważonego rozwoju m.in. wykorzystując w miarę możliwości, naturalne oświetlenie, dokumenty szkoleniowe drukować i kopiować dwustronnie (druk w kolorze tylko wtedy, gdy było to niezbędne), zadbać o racjonalne wykorzystywanie energii elektrycznej w salach, gdzie odbywają się zajęcia (wyłączanie oświetlenie w czasie dłuższych przerw, ustawienie sprzętu elektronicznego w trybie oszczędnym).

 

III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:

85312320-8 Usługi doradztwa

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

Planowany termin wykonania zamówienia: maj – lipiec 2020 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych  od Zamawiającego. Terminy poszczególnych usług będą ustalane indywidualnie z Wykonawcą.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny ich spełniania:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają lub dysponują osobami spełniającymi następujące wymogi (osoby wskazane do wykonania zamówienia osobiście, wymienione w wykazie zrealizowanych usług):

  1. Posiadają wykształcenie wyższe (ocena na podstawie kserokopii dyplomu).
  1. Posiadają dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia usług coachingowych (ocena na podstawie kserokopii dokumentu).
  1. Posiadają minimum 2 lata doświadczenia w świadczeniu indywidulanych usług coachingowych lub co najmniej 200 przeprowadzonych godzin usług coachingowych w ciągu 3 ostatnich lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, ocena na podstawie Załącznika nr 3. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami  potwierdzającymi należyte wykonanie usługi zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego (np. referencje lub inne dokumenty, z których jednoznacznie będzie wynikać posiadane doświadczenie). Doświadczenie niepotwierdzone referencjami nie będzie podlegało ocenie.
  2. Łączne zaangażowanie zawodowe osoby wskazanej jako Job-Coach w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł nie przekroczy łącznie 276 godzin miesięcznie (dotyczy osób, które realizują zadania osobiście, osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą i świadcząca usługę osobiście, osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej).
  3. Z zamówienia wykluczeni są wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  4. a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  5. b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa;
  6. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  7. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

Na potwierdzenie powyższego warunku Oferent złoży oświadczenie wykonawcy/dostawcy stanowiące Załącznik nr 2 do zapytanie ofertowego.

  1. Z zamówienia wykluczone są osoby zatrudnione w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020) – wykluczenie dotyczy Wykonawców wykonujących usługę osobiście.
  2. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę załączniki i oświadczenia.
  3. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do oceny.
  4. Wykonawcy, którzy nie przedłożą w terminie wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia brakujących dokumentów.
  5. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie sporządzona w formie pisemnej i będzie zawierała warunki dotyczące realizacji zamówienia określone w niniejszym zapytaniu.
  6. Gwarancja ważności oferty 30 dni od daty jej złożenia.
  7. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
  • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu
    o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
  • Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. W razie wątpliwości co do informacji zawartych w ofercie, Zamawiający wystąpi do Wykonawcy z żądaniem ich wyjaśnienia. Udzielone wyjaśnienia nie mogą powodować zmiany złożonej oferty.
  • Odrzucenie oferty:

Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

  • jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego,
  • gdy Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  • została złożona po upływie wyznaczonego terminu,
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • formularz oferty i wymagane załączniki zostały podpisane przez osobę/osoby nieuprawnione,
  • zawierającą błędy niebędące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi,
  • Wykonawca nie złożył wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź ich uzupełnień
    w wyznaczonym terminie.

Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.

  • Badanie oferty:

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.

 

VII. Kryteria oceny ofert, wagi procentowe/punktowe, opis przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:

Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:

  1. Cena brutto w zł – 60% (60 pkt.)
  2. Doświadczenie – 40% (40 pkt.)

 

  1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta. Punkty obliczone będą według wzoru:

C minimalna

Cena = ————————- x 60

C oferty badanej

 

Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.

 

  1. W ramach kryterium doświadczenie Zamawiający będzie przyznawał punkty za liczbę przeprowadzonych indywidulanych godzin usług coachingowych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (ocena na podstawie załącznika nr 3).

Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium doświadczenie otrzyma oferta z największą liczbą przeprowadzonych godzin usług coachingowych. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów obliczoną według wzoru

Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie  =      ——————————————————————-       x 40

(liczba godzin)                   Największa liczba godzin spośród ważnych ofert

 

Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie usług wymienionych w Załączniku nr 3 (referencje lub inne dokumenty, z których jednoznacznie będzie wynikać posiadane doświadczenie, wszystkie dokumenty muszą być poświadczone za zgodność oryginałem przez Wykonawcę).

Wykazane doświadczenie nie nieudokumentowane  należycie nie będzie podlegało ocenie.

 

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.

 

  • OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO

 

Zgodnie z art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że:

  1. Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie, Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin, e-mail: tel. (+ 48) 81 710 19 00 przetwarza Pana/Pani dane osobowe jako administrator danych osobowych;
  2. dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie w Lublinie – e-mail:
  3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie poradnictwa psychologiczne w ramach projektu „Aktywni na co dzień”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
  4. podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem określonym w obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach RPO WL 2014-2020 oraz prawodawstwem krajowym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  5. odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez Fundację Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z Wytycznymi dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach RPO WL 2014-2020 oraz prawodawstwem krajowym.
  6. dane osobowe będą przechowywane w związku realizacją projektu przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następnego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa, w tym przepisami o rachunkowości.
  7. stosowanie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opierać się będzie wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
  8. posiada Pan/Pani :

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[2];

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [3];

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Nie przysługuje Panu/Pani:

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  1. Jeżeli Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie uzna to za konieczne, ma prawo żądać udokumentowania przekazanych informacji, jak również weryfikować je w oparciu o informacje ze źródeł otwartych.

IX       Opis sposobu przygotowania ofert:

W odpowiedzi na zamówienie:

  1. Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty Wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 1.
  2. Do oferty należy dołączyć:
  3. oświadczenie dotyczące doświadczenia Wykonawcy Załącznik nr 3,
  4. oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiący Załącznik nr 2,
  5. życiorysy/ życiorys Job Coacha zawierający doświadczenie zgodne z opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 4
  6. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5
  7. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
  8. Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
  9. Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
  10. Oferta Wykonawcy i załączniki powinny być czytelne i złożone w języku polskim.
  11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  13. Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
  14. Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
  15. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  16. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
  17. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.

X      Forma, miejsce i termin składania ofert:

Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 15.05.2020 r. do godziny 9.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul.  Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Zapytanie ofertowe IV/ANC/2020”. Nie otwierać przed dniem 15.05.2020 r. do godz. 9.00”

 

W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres.

 

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym

 

XI  Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:

  1. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się w formie pisemnej oraz pocztą elektroniczną
  2. Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez Zamawiającego czynności będą przekazywane wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający wymaga, w każdym przypadku, potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania wiadomości. W przypadku braku takiego potwierdzenia przez Wykonawcę, pomimo wezwania przez Zamawiającego, domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany e-mail (podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie), zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z pismem.
  4. Wykonawca powinien sprawdzać stronę internetową www.fundacja.lublin.pl – zakładka „Zapytania ofertowe”, ponieważ będą tam publikowane informacje związane z niniejszym postępowaniem.

 

XII Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty

  1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodności z niniejszym zapytaniem ofertowym.
  2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie wybranego Oferenta do zawarcia umowy. Jeśli w terminie 30 dni od wezwania do podpisania umowy Oferent nie  zawrze
    umowy, Zamawiający uzna, iż odmówił on podpisania umowy i wówczas może zawrzeć umowę
    z Oferentem, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.
  3. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty w wyniku oceny otrzymały tę samą liczbę punktów, Zamawiający przeprowadzi negocjacje cenowe z Wykonawcami.
  4. W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą.
  5. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  6. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej lub Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskiej lub telefonicznie.

 

XIII Osoby do kontaktów:

Elżbieta Zalewska, adres e-mail:

 

XIV Warunki zmiany umowy:

  1. Zamawiający zastrzega  sobie  prawo  unieważnienia  zapytania  ofertowego  na  każdym  etapie postępowania bez podania przyczyny.  Zamawiający unieważnieni postępowanie, jeżeli w toku
    postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą w następstwie niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia stosownych przesłanek wskazanych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  3. Zamawiający informuje, iż w umowie będą zapisy:
  4. przewidujące karę umowną w wysokości 10% wartości zamówienia – w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, lub odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy,
  5. zastrzegające Zamawiającemu możliwość potrącania naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy,
  6. zastrzegające Zamawiającemu możliwość dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych,
  7. zastrzegające wypłatę pełnego wynagrodzenia Wykonawcy tylko w przypadku należytego zrealizowania obowiązków określonych w opisie przedmiotu zamówienia i zawartych w umowie na wykonanie usługi,
  8. zastrzegające prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku realizowania usługi niezgodnie z harmonogramem z winy Wykonawcy.
  9. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy
    z powodu:
  • zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy
  • zmiany terminu realizacji zamówienia, miejsca jego realizacji oraz liczby uczestników
    z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego,
  • zmiany harmonogramu realizacji projektu wpływająca na harmonogram wykonania usługi objętej niniejszym zamówieniem.
  • zmiany harmonogramu realizacji projektu wynikająca ze zmiany w zakresie finansowania projektu (zmiany harmonogramu płatności).
  1. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.
  2. Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia

 

XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):

  1. Formularz oferty Wykonawcy Załącznik nr 1
  2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym  Załącznik nr 2
  3. Oświadczenie dotyczące doświadczenia Wykonawcy Załącznik nr 3
  4. Życiorysy/Życiorys zawodowy Job Coacha zawierający doświadczenie zgodne z opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 4
  5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuZałącznik nr 5
  6. Zapytanie ofertowe-IV 2020

 

[1] Cena obejmuje wszystkie należne podatki, obciążenia i koszty.

2 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

 

[3] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego


print
\"><\/a><\/p>\n

REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Lublin, dnia \u00a030.04.2020 r.<\/p>\n

 <\/p>\n

Znak sprawy: IV\/ANC\/2020<\/p>\n

Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizuj\u0105cy projekt \u201eAktywni na co dzie\u0144\u201d<\/em> w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020, O\u015b priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne Dzia\u0142anie 11.1 Aktywne w\u0142\u0105czenie wsp\u00f3\u0142finasowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie indywidualnych spotka\u0144 coachingowych dla 13 Uczestnik\u00f3w Projektu<\/strong>. \u0141\u0105cznie 260 godzin indywidualnych spotka\u0144 coachingowych, w podziale na cz\u0119\u015bci:<\/p>\n