19 Lut 2020
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz. 30/2020 Lublin, dnia 18.02.2020 r.
Znak sprawy: I/ANC/2020
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizujący projekt „Aktywni na co dzień” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne Działanie 11.1 Aktywne włączenie współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych dla 13 Uczestników Projektu. Łącznie 260 godzin indywidualnych spotkań coachingowych, w podziale na części:
Czas trwania 1 godziny usługi wynosi 60 minut. Do czasu zajęć nie wlicza się przerw. Wykonawca podaje cenę brutto[1] 1 za przeprowadzenie jednej godziny realizacji usługi.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
na jedną lub kilka części zamówienia z zastrzeżeniem konieczności zapewnienia kadry spełniającej warunki udziału w postępowaniu w ilości pozwalającej na realizację zamówienia zgodnie z jego specyfiką tj. min. 1 Job-Coach na 2/3 uczestników (w zależności od części zapytania ofertowego).
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności,
na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, opracowanego zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawców na przeprowadzenie 260 godzin indywidualnych spotkań coachingowych dla 13 Uczestników Projektu „Aktywni na co dzień”. Miejsce realizacji zamówienia woj. lubelskie ze szczególnym wskazaniem powiatu hrubieszowskiego.
Zamówienie realizowane będzie w częściach:
Uczestnikami spotykań będą osoby bezrobotne i bierne zawodowo, z niepełnosprawnościami (w tym z zaburzeniami psychicznymi), wykluczone (w tym dotknięte ubóstwem) lub osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym z terenu woj. lubelskiego, które biorą udział w projekcie zgodnie z zaplanowaną dla nich Indywidualna Ścieżką Reintegracji.
Coaching będzie realizowany w formie indywidulanych spotkań rozwojowych i będzie obejmować m.in. zagadnienia takie, jak: pomoc w szukaniu miejsc pracy i doskonalenie wybranych umiejętności na danym stanowisku pracy, asystowanie i wspieranie uczestników podczas szkoleń, staży i pracy, współpracę z pracodawcami i przygotowanie do zatrudnienia uczestników. Główny cel zaplanowanych spotkań to jak najdłuższe utrzymanie zatrudnienia uczestników u danego pracodawcy.
Ilość godzin spotkań będzie ustalana indywidulnie dla każdego uczestnika. Zakłada się średnio 20 godz. na jednego Uczestnika/Uczestniczkę (śr. 2-8 godz./miesiąc/uczestnika – w zależności od indywidulanych potrzeb uczestników). Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin w poszczególnych częściach realizacji usług w zależności od potrzeb indywidualnych uczestników.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
Wszystkie zadania i czynności w ramach realizacji spotkań muszą być prowadzone zgodnie z zasadą bezstronności, równości szans i płci, jawności i przejrzystości oraz niedyskryminacji ze względu na wiek, płeć, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną niepełnosprawność. Realizując usługę Wykonawca powinien zadbać o stosowanie zasady zrównoważonego rozwoju. Realizacja zajęć nie powinna mieć negatywnego wpływu na środowisko, zachowane zostały zasady ochrony i poszanowania środowiska. Wykonawca powinien stosować zasadę zrównoważonego rozwoju m.in. wykorzystując w miarę możliwości, naturalne oświetlenie, dokumenty szkoleniowe drukować i kopiować dwustronnie (druk w kolorze tylko wtedy, gdy było to niezbędne), zadbać o racjonalne wykorzystywanie energii elektrycznej w salach, gdzie odbywają się zajęcia (wyłączanie oświetlenie w czasie dłuższych przerw, ustawienie sprzętu elektronicznego w trybie oszczędnym).
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
85312320-8 Usługi doradztwa
Planowany termin wykonania zamówienia: marzec – lipiec 2020 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego. Terminy poszczególnych usług będą ustalane indywidulnie z Wykonawcą.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają lub dysponują osobami spełniającymi następujące wymogi (osoby wskazane do wykonania zamówienia osobiście, wymienione w wykazie zrealizowanych usług):
Na potwierdzenie powyższego warunku Oferent złoży oświadczenie wykonawcy/dostawcy stanowiące Załącznik nr 2 do zapytanie ofertowego.
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VII. Kryteria oceny ofert, wagi procentowe/punktowe, opis przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium doświadczenie otrzyma oferta z największą liczbą przeprowadzonych godzin usług coachingowych. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów obliczoną według wzoru
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ——————————————————————- x 40
(liczba godzin) Największa liczba godzin spośród ważnych ofert
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie usług wymienionych w Załączniku nr 3 (referencje lub inne dokumenty, z których jednoznacznie będzie wynikać posiadane doświadczenie, wszystkie dokumenty muszą być poświadczone za zgodność oryginałem przez Wykonawcę).
Wykazane doświadczenie nie nieudokumentowane należycie nie będzie podlegało ocenie.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
Zgodnie z art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[2];
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [3];
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Panu/Pani:
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 02.03.2020 r. do godziny 9.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe I/ANC/2020”. Nie otwierać przed dniem 02.03.2020 r. do godz. 9.00”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym
XI Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XII Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
XIII Osoby do kontaktów:
Elżbieta Zalewska, adres e-mail:
XIV Warunki zmiany umowy:
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
[1] Cena obejmuje wszystkie należne podatki, obciążenia i koszty.
2 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[3] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
L.dz. 30\/2020\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Lublin, dnia \u00a018.02.2020 r.<\/p>\n
Znak sprawy: I\/ANC\/2020<\/p>\n
Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie realizuj\u0105cy projekt \u201eAktywni na co dzie\u0144\u201d<\/em> w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020, O\u015b priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne Dzia\u0142anie 11.1 Aktywne w\u0142\u0105czenie wsp\u00f3\u0142finasowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie indywidualnych spotka\u0144 coachingowych dla 13 Uczestnik\u00f3w Projektu<\/strong>. \u0141\u0105cznie 260 godzin indywidualnych spotka\u0144 coachingowych, w podziale na cz\u0119\u015bci:<\/p>\n Czas trwania 1 godziny us\u0142ugi wynosi 60 minut. Do czasu zaj\u0119\u0107 nie wlicza si\u0119 \u00a0przerw. Wykonawca podaje cen\u0119 brutto[1]<\/a> 1 za przeprowadzenie jednej godziny realizacji us\u0142ugi.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 sk\u0142adania ofert cz\u0119\u015bciowych:<\/p>\n na jedn\u0105 lub kilka cz\u0119\u015bci zam\u00f3wienia z zastrze\u017ceniem konieczno\u015bci zapewnienia kadry spe\u0142niaj\u0105cej warunki udzia\u0142u w post\u0119powaniu w ilo\u015bci pozwalaj\u0105cej na realizacj\u0119 zam\u00f3wienia zgodnie z jego specyfik\u0105 tj. min. 1 Job-Coach na 2\/3 uczestnik\u00f3w (w zale\u017cno\u015bci od cz\u0119\u015bci zapytania ofertowego). <\/u><\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wyb\u00f3r Wykonawc\u00f3w na przeprowadzenie 260 godzin indywidualnych spotka\u0144 coachingowych dla 13 Uczestnik\u00f3w Projektu \u201eAktywni na co dzie\u0144\u201d<\/em>. Miejsce realizacji zam\u00f3wienia woj. lubelskie ze szczeg\u00f3lnym wskazaniem powiatu hrubieszowskiego.<\/p>\n Zam\u00f3wienie realizowane b\u0119dzie w cz\u0119\u015bciach:<\/p>\n Uczestnikami spotyka\u0144 b\u0119d\u0105 osoby bezrobotne i bierne zawodowo, z niepe\u0142nosprawno\u015bciami (w tym z zaburzeniami psychicznymi), wykluczone (w tym dotkni\u0119te ub\u00f3stwem) lub osoby zagro\u017cone ub\u00f3stwem lub wykluczeniem spo\u0142ecznym z terenu woj. lubelskiego, kt\u00f3re bior\u0105 udzia\u0142 w projekcie zgodnie z zaplanowan\u0105 dla nich Indywidualna \u015acie\u017ck\u0105 Reintegracji.<\/p>\n Coaching b\u0119dzie realizowany w formie indywidulanych spotka\u0144 rozwojowych i b\u0119dzie obejmowa\u0107 m.in. zagadnienia takie, jak: pomoc w szukaniu miejsc pracy i doskonalenie wybranych umiej\u0119tno\u015bci na danym stanowisku pracy, asystowanie<\/strong> i wspieranie uczestnik\u00f3w podczas szkole\u0144, sta\u017cy i pracy, wsp\u00f3\u0142prac\u0119 z pracodawcami i przygotowanie do zatrudnienia uczestnik\u00f3w. \u00a0G\u0142\u00f3wny cel zaplanowanych spotka\u0144\u00a0 to jak najd\u0142u\u017csze utrzymanie zatrudnienia uczestnik\u00f3w u danego pracodawcy.<\/p>\n Ilo\u015b\u0107 godzin spotka\u0144 b\u0119dzie ustalana indywidulnie dla ka\u017cdego uczestnika. Zak\u0142ada si\u0119 \u015brednio 20 godz. na jednego Uczestnika\/Uczestniczk\u0119 (\u015br. 2-8 godz.\/miesi\u0105c\/uczestnika – w zale\u017cno\u015bci od indywidulanych potrzeb uczestnik\u00f3w). Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby godzin w poszczeg\u00f3lnych cz\u0119\u015bciach realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od potrzeb indywidualnych uczestnik\u00f3w.<\/p>\n Wykonawca zobowi\u0105zany b\u0119dzie do:<\/p>\n Wszystkie zadania i czynno\u015bci w ramach realizacji spotka\u0144 musz\u0105 by\u0107 prowadzone zgodnie z zasad\u0105 bezstronno\u015bci, r\u00f3wno\u015bci szans i p\u0142ci, jawno\u015bci i przejrzysto\u015bci oraz niedyskryminacji ze wzgl\u0119du na wiek, p\u0142e\u0107, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacj\u0119 seksualn\u0105 niepe\u0142nosprawno\u015b\u0107. Realizuj\u0105c us\u0142ug\u0119 Wykonawca powinien zadba\u0107 o stosowanie zasady zr\u00f3wnowa\u017conego rozwoju. Realizacja zaj\u0119\u0107 nie powinna mie\u0107 negatywnego wp\u0142ywu na \u015brodowisko, zachowane zosta\u0142y zasady ochrony i poszanowania \u015brodowiska. Wykonawca powinien stosowa\u0107 zasad\u0119 zr\u00f3wnowa\u017conego rozwoju m.in. wykorzystuj\u0105c w miar\u0119 mo\u017cliwo\u015bci, naturalne o\u015bwietlenie, dokumenty szkoleniowe drukowa\u0107 i kopiowa\u0107 dwustronnie (druk w kolorze tylko wtedy, gdy by\u0142o to niezb\u0119dne), zadba\u0107 o racjonalne wykorzystywanie energii elektrycznej w salach, gdzie odbywaj\u0105 si\u0119 zaj\u0119cia (wy\u0142\u0105czanie o\u015bwietlenie w czasie d\u0142u\u017cszych przerw, ustawienie sprz\u0119tu elektronicznego w trybie oszcz\u0119dnym).<\/p>\n III. Nazwa i kod okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 85312320-8 Us\u0142ugi doradztwa<\/p>\n Planowany termin wykonania zam\u00f3wienia: marzec – lipiec 2020 r. Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie mo\u017cliwo\u015b\u0107 przesuni\u0119cia terminu realizacji zam\u00f3wienia na skutek wyst\u0105pienia okoliczno\u015bci niezale\u017cnych\u00a0 od Zamawiaj\u0105cego. Terminy poszczeg\u00f3lnych us\u0142ug b\u0119d\u0105 ustalane indywidulnie z Wykonawc\u0105.<\/p>\n O udzielenie zam\u00f3wienia mog\u0105 si\u0119 ubiega\u0107 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 lub dysponuj\u0105 osobami spe\u0142niaj\u0105cymi nast\u0119puj\u0105ce wymogi (osoby wskazane do wykonania zam\u00f3wienia osobi\u015bcie, wymienione w wykazie zrealizowanych us\u0142ug):<\/p>\n Na potwierdzenie powy\u017cszego warunku Oferent z\u0142o\u017cy o\u015bwiadczenie wykonawcy\/dostawcy stanowi\u0105ce Za\u0142\u0105cznik nr 2 do zapytanie ofertowego.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n Z tytu\u0142u odrzucenia oferty Wykonawcom nie przys\u0142uguje \u017cadne roszczenie wzgl\u0119dem Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VII. Kryteria oceny ofert, wagi procentowe\/punktowe, opis przyznawania punktacji za spe\u0142nienie danego kryterium: <\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium do\u015bwiadczenie otrzyma oferta z najwi\u0119ksz\u0105 liczb\u0105 przeprowadzonych godzin us\u0142ug coachingowych. Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w obliczon\u0105 wed\u0142ug wzoru<\/p>\n Liczba godzin oferty ocenianej (liczba godzin)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Najwi\u0119ksza liczba godzin spo\u015br\u00f3d wa\u017cnych ofert<\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie us\u0142ug wymienionych w Za\u0142\u0105czniku nr 3 (referencje lub inne dokumenty, z kt\u00f3rych jednoznacznie b\u0119dzie wynika\u0107 posiadane do\u015bwiadczenie, wszystkie dokumenty musz\u0105 by\u0107 po\u015bwiadczone za zgodno\u015b\u0107 orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119).<\/p>\n Wykazane do\u015bwiadczenie nie nieudokumentowane\u00a0 nale\u017cycie nie b\u0119dzie podlega\u0142o ocenie. <\/u><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zgodnie z art. 13 ROZPORZ\u0104DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016\/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os\u00f3b fizycznych w zwi\u0105zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep\u0142ywu takich danych (RODO) informujemy, \u017ce:<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 15 RODO prawo dost\u0119pu do danych osobowych Pani\/Pana dotycz\u0105cych;<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani\/Pana danych osobowych[2]<\/a>;<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 18 RODO prawo \u017c\u0105dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze\u017ceniem przypadk\u00f3w, o kt\u00f3rych mowa w art. 18 ust. 2 RODO [3]<\/a>;<\/p>\n \u2212 w zwi\u0105zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuni\u0119cia danych osobowych;<\/p>\n \u2212 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urz\u0119du Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani\/Pan, \u017ce przetwarzanie danych osobowych Pani\/Pana dotycz\u0105cych narusza przepisy RODO;<\/p>\n Nie przys\u0142uguje Panu\/Pani:<\/p>\n \u2212 prawo do przenoszenia danych osobowych, o kt\u00f3rym mowa w art. 20 RODO;<\/p>\n \u2212 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy\u017c podstaw\u0105 prawn\u0105 przetwarzania Pani\/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<\/p>\n IX\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n X\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 02.03.2020 r. do godziny 9.00 <\/u><\/strong>w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul.\u00a0 J\u00f3zefa Franczaka \u201eLalka\u201d 43, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: <\/strong><\/p>\n \u201eZapytanie ofertowe I\/ANC\/2020\u201d. <\/strong>Nie otwiera\u0107 przed dniem 02.03.2020 r. do godz. 9.00\u201d<\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do sekretariatu Zamawiaj\u0105cego na w\/w adres.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym<\/p>\n XI\u00a0 Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami oraz przekazywania o\u015bwiadcze\u0144 lub dokument\u00f3w: <\/strong><\/p>\n XII <\/strong>Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty<\/strong><\/p>\n XIII Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n El\u017cbieta Zalewska, adres e-mail: \"><\/a><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIV Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n XV Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 <\/strong><\/p>\n [1]<\/a> Cena obejmuje wszystkie nale\u017cne podatki, obci\u0105\u017cenia i koszty.<\/p>\n\n
\n
\nna podstawie wewn\u0119trznego Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, opracowanego zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\no przed\u0142o\u017cone przez Wykonawc\u0119 dokumenty i o\u015bwiadczenia stanowi\u0105ce za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania.<\/li>\n\n
\nw wyznaczonym terminie.<\/li>\n<\/ul>\n\n
\n
\n
\n
\nDo\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ——————————————————————-\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 x 40<\/p>\n
\nw oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\numowy, Zamawiaj\u0105cy uzna, i\u017c odm\u00f3wi\u0142 on podpisania umowy i w\u00f3wczas mo\u017ce zawrze\u0107 umow\u0119
\nz Oferentem, kt\u00f3rego oferta by\u0142a nast\u0119pna w kolejno\u015bci, pod warunkiem, \u017ce nie up\u0142yn\u0105\u0142 termin zwi\u0105zania ofert\u0105.<\/li>\n\n
\npost\u0119powania ujawniono niemo\u017cliw\u0105 do usuni\u0119cia wad\u0119 post\u0119powania uniemo\u017cliwiaj\u0105c\u0105 zawarcie zgodnej z Projektem umowy.<\/li>\n
\nz wynagrodzenia Wykonawcy,<\/li>\n
\nw umowie na wykonanie us\u0142ugi,<\/li>\n
\nz powodu:<\/li>\n<\/ol>\n\n
\nz przyczyn obiektywnych, niezale\u017cnych od Zamawiaj\u0105cego,<\/li>\n\n
\n
\ndo Zapytania ofertowego).<\/em><\/li>\n