Zapytanie cenowe w ramach procedury rozeznania rynku na usługę przygotowania i dostarczenia wyżywienia (obiadu oraz serwisu kawowego) w Projekcie pt. „OUTPLACEMENT – to się opłaca”.
Niniejsze postępowanie toczy się w oparciu o Rozeznanie rynku określone w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” . Postępowanie ma na celu wyłonienie wykonawcy usługi po weryfikacji założonych w dokumentacji projektowej cen i odniesieniu ich do stawek rynkowych obowiązujących w danych obszarze wsparcia, a także określeniu czy wydatek planowany jest w sposób racjonalny, efektywny i przejrzysty, z zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.
- Zamawiający: Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny
- Józefa |Franczaka „Lalka” 43
20-325 Lublin
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie i dostarczenie obiadu, tj. dwudaniowego ciepłego posiłku i serwisu na przerwę kawową, na terenie miasta Lublin, dla uczestników projektu „OUTPLACEMENT – to się opłaca” realizowanego przez Fundację Rozwoju Lubelszczyzny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Adaptacyjność przedsiębiorstw i pracowników do zmian, Działanie 11.1 Programy typu outplacement w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Założenia związane z realizacją usługi cateringowej:
Zamawiający informuje, że usługa cateringowa obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłków (zupa + II danie oraz serwis kawowy) w ilości ogółem 960 posiłków (doradztwo zawodowe dla 60 osób w grupach do 10 os. i szkolenia dla 30 os. w grupach 10 osobowych);
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia w/w ilości.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- W skład cateringu wchodzą:
- a) ciepły posiłek (obiad dwudaniowy), powinien składać się z: zupy min. 400 ml, porcji mięsa lub ryby
o gramaturze nie mniejszej niż 160 g, dodatków (np. ziemniaki, ryż, kasza, makaron) o gramaturze nie
mniejszej niż 200 g oraz surówki o gramaturze nie mniejszej niż 150 g.
Dostawca/wykonawca przygotuje i dostarczy posiłki wegetariańskie, w przypadku zgłoszenia takiego zapotrzebowania przez uczestników/uczestniczki szkoleń. Posiłek wegetariański powinien się składać
z porcji jarskiej o gramaturze nie mniejszej niż 400 g oraz surówki o gramaturze nie mniejszej niż 150 g. Ciepły posiłek powinien być wyporcjowany dla każdego uczestnika i podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztućców jednorazowych i serwetkami.
- b) przerwa kawowa: przygotowana przed zajęciami, powinna zawierać: *kawę, *herbatę, *0,5 litra wody mineralnej gazowanej i 0,5 litra wody niegazowanej dla każdej osoby, *cukier, *cytrynę, *śmietankę/mleko do kawy, *paluszki solone *ciastka suche 10 gram / bułka słodka/pączek/inne ciasto dla każdej osoby, *termosy z gorącą wodą, *kubeczki do napojów gorących, *kubeczki do napojów zimnych, *mieszadełka, *talerzyki jednorazowe.
- dostawca/wykonawca zapewni należytą jakość i przydatność do spożycia dostarczonego wyżywienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami.
- w cenie usługi zawiera się koszt transportu, naczyń oraz odbiór zużytych naczyń po zakończeniu każdego dnia szkolenia.
- Miejsce i termin dostawy:
- Miejsce: Lublin, dokładny adres zostanie podany przed terminem realizacji usługi.
- Termin wykonania zamówienia:
- 19 kwiecień – 19 sierpnia 2021 r. w godz. 10.30-11.00 serwis kawowy, 12.30-13.00 obiad w dni powszednie oraz weekendy. Harmonogram dostaw posiłków dla każdej grupy będzie ustalany każdorazowo z Zamawiającym.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, podyktowane prawidłową i terminową realizacją projektu bądź na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego (których nie można było przewidzieć).
- O wszelkich ewentualnych zmianach Wykonawca będzie informowany na bieżąco.
- Szczegółowe wymagania wobec Wykonawcy (Oferenta):
- Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług cateringowych tj. do przygotowania, dostarczenia i podania cateringu dla Uczestników Projektu w miejscu i terminie zgodnym z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Zamawiającego, w formie pisemnej, o problemach w realizacji usług, w szczególności o zaprzestaniu ich realizacji.
- Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności tj. nie przekazywania osobom trzecim informacji stanowiących tajemnicę handlową, dotyczącą szczegółów niniejszej umowy.
- Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadków i śmieci.
- Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia.
- Wykonawca przystępując do postępowania na usługi cateringowe oświadcza, że przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne, tzn. wykonawca spełni zapisy klauzul społecznych, określonych w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych (warunek obligatoryjny) – w zakresie realizacji zamówienia zostanie zatrudniona 1 osoba z grupy osób będących w trudnej sytuacji na rynku pracy, w wymiarze adekwatnym do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia tj.
- bezrobotna w rozumieniu ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
lub
- młodociana, w rozumieniu Kodeksu pracy, w celu przygotowania zawodowego,
- niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- bezdomna realizująca indywidualny program wychodzenia z bezdomności,
- uzależniona od alkoholu po zakończeniu programu psychoterapii w zakładzie lecznictwa odwykowego,
- uzależniona od narkotyków lub innych środków odurzających po zakończeniu programu terapeutycznego w zakładzie opieki zdrowotnej,
- chora psychicznie,
- zwalniana z zakładów karnych,
- uchodźcą realizującym indywidualny program integracji.
- g) Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do:
- zatrudniania co najmniej 1 osoby z grupy osób będących w trudnej sytuacji na rynku pracy, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym postępowaniu, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,
- Wykonawca wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego w odniesieniu do stosowania klauzuli społecznej.
- W okresie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia w każdym czasie dokumentacji niezbędnej do weryfikacji spełniania kryterium (dokumentów poświadczających zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracę oraz poświadczających status osoby zatrudnionej).
- W przypadku gdy w wyniku kontroli spełniania kryterium Wykonawca nie udowodni faktu jego spełniania, Zamawiający może uznać to za naruszenie zapisów umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz skutkować odpowiedzialnością Wykonawcy za w/w naruszenia postanowień zawartej umowy na podstawie odpowiednich zastrzeżeń umownych
- Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
– 55321000-6 – Usługa przygotowania posiłków,
– 55320000-9 – Usługa podawania posiłków,
– 55520000-1 – Usługa dostarczenia posiłków.
- Zamawiający zobowiązuje się do:
- telefonicznego informowania dostawcy/wykonawcy o dokładnej ilości obiadów każdego dnia szkolenia, co najmniej 3 godziny przed planowanym ich dostarczeniem.
- Rozliczenia usługi po przedłożeniu rachunku lub faktury VAT za etapy realizacji zamówienia, po pisemnym potwierdzeniu odbioru posiłków przez uczestników projektu,
- Udzielania zamówienia na część przedstawionej oferty,
- Nieudzielania zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik cywilnej lub spółki osobowej;
– posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
-pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Kryteria oceny przy wyborze oferty:
- WAGA PUNKTOWA 95(K1)- Cena jednostkowa [brutto PLN] za catering podczas przerwy kawowej i obiadu (wraz z dowozem) na 1 uczestnika projektu.
Punkty za kryterium ,,cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
[(cena oferty najniższej)/(cena oferty badanej)] x 90 = ilość punktów
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca rozliczany będzie na podstawie rzeczywistej ilości wydanych porcji.
- WAGA PUNKTOWA 5 (K2) – Urozmaicenie zaproponowanego munu (w trosce o zabezpieczenie wysokiej jakości usług cateringowych dla uczestników projektu). Zamawiający może przyznać od 0 do 5pkt.
Maksymalna liczba punktów: K1 + K2 = 100 punktów
Oferty zostaną sklasyfikowane według malejącej liczby punktów. Zostanie wybrana oferta z najwyższą liczbą punktów.
- Informacje dodatkowe:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość powtórzenia rozeznania rynku w przypadku ofert niespełniających warunków formalnych lub przekraczających planowany budżet projektu.
- Jeżeli dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą liczbę punktów, Zamawiający może negocjować obniżenie pierwotnej ceny przez Oferentów,
- Nie złożenie pełnej oferty ze wszystkimi załącznikami spowoduje odrzucenie oferty,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrana ofertę oraz do odstąpienia od wyboru oferty bez podania przyczyny,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:
- nie spełnienia klauzul społecznych, tj. zatrudnienia osoby w trudnej sytuacji na rynku pracy lub odmowy wglądu w dokumentację pracowniczą,
- nie spełniania wymogów realizacji zamówienia określonych umową i obowiązującymi przepisami
- Forma, miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć (na załączonym formularzu wraz z pozostałymi załącznikami i proponowanym menu) w Sekretariacie Zamawiającego: Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny ul. Józefa Franczaka „Lalki” 43, 20-325 Lublin lub drogą elektroniczną na e-mail: i.pawlik@fundacja.lublin.pl [1] do dnia 14.04.2021 r. do godz. 9:00.
- Osobą uprawioną do bezpośredniego kontaktu:
Irmina Pawlik tel. 502 450 537, e-mail: i.pawlik@fundacja.lublin.pl [1]
- Wykaz załączników:
- Formularz oferty cenowej,
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych,
- Oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych.