22 Maj 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz. FRL/609/17 Lublin, dnia 22 maja 2017 roku
Znak sprawy: FRL/13/2017/SDM
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] szkolenia „Magazynier z obsługą komputera i kas fiskalnych” w Zamościu.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Szansa dla młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I, Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia „Magazynier z obsługą komputera i kas fiskalnych” w Zamościu dla 1 grupy szkoleniowej (12 osób), w łącznym wymiarze 155 godzin.
Jedna godzina szkolenia wynosi 45 minut.
Łączny czas trwania szkolenia wynosi 20 dni (20 dni x 8 h/dziennie).
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykładowcy w celu opracowania materiałów szkoleniowych i przeprowadzenia szkolenia „Magazynier z obsługą komputera i kas fiskalnych” w łącznym wymiarze 155 godzin dla 1 grupy szkoleniowej w Zamościu.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Zajęcia teoretyczne (min.70 godzin):
Moduł I: – GOSPODARKA MAGAZYNOWA
Moduł II: – KOMPUTEROWA OBSŁUGA HURTOWNI
Moduł III: – OBSŁUGA KAS FISKALNYCH
Zajęcia praktyczne (min.85 godzin)
Szkolenie realizowane będzie w godzinach 8.00-16.00 (w terminach uzgodnionych uprzednio z uczestnikami projektu), po 8 godzin zajęć szkoleniowych dziennie (1 godzina zajęć = 45 minut). Do czasu szkolenia należy doliczyć 2 przerwy kawowe i 1 przerwę obiadową).
Planowany termin realizacji szkolenia: czerwiec/październik 2017 r. wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramem.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji usługi szkoleniowej w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Wymagania dotyczące realizacji usługi:
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Szkolenie rozpocznie się w czerwcu/lipcu 2017 r.
Szczegółowy harmonogram szkolenia zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zakończeniu procesu rekrutacji uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji szkolenia w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
VII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za
zgodność z oryginałem.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 30 maja 2017 r. do
godziny 16.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga
Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe FRL/13/2017/SDM”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin
złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na
w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego
oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za
przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Termin złożenia oferty do dnia: 30 maja 2017 r. do godz. 16.00 decyduje data i godzina wpływu
do Fundacji. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XII. Osoby do kontaktów:
Andrzej Góreczny – Kierownik projektu
Sylwia Parafiniuk – Specjalista ds. organizacyjnych
XIII. Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowiązywania w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
XIV. Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.dz. FRL\/609\/17\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Lublin, dnia 22 maja \u00a02017 roku<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/13\/2017\/SDM<\/p>\n
<\/p>\n
Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert na \u00a0przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1]<\/a> szkolenia \u201eMagazynier z obs\u0142ug\u0105 komputera i kas fiskalnych\u201d w Zamo\u015bciu. <\/strong><\/p>\n <\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eSzansa dla m\u0142odych\u201d<\/strong> w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw\u00f3j, O\u015b priorytetowa I, Osoby m\u0142ode na rynku pracy, Dzia\u0142anie 1.2 Wsparcie os\u00f3b m\u0142odych pozostaj\u0105cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddzia\u0142anie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia \u201eMagazynier z obs\u0142ug\u0105 komputera i kas fiskalnych\u201d w Zamo\u015bciu dla 1 grupy szkoleniowej (12 os\u00f3b), <\/strong>w \u0142\u0105cznym wymiarze 155 godzin.<\/p>\n Jedna godzina szkolenia wynosi 45 minut.<\/p>\n \u0141\u0105czny czas trwania szkolenia wynosi 20 dni (20 dni x 8 h\/dziennie).<\/p>\n <\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto za jedn\u0105 godzin\u0119 realizacji us\u0142ugi.<\/u><\/p>\n <\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wy\u0142onienie wyk\u0142adowcy w celu opracowania materia\u0142\u00f3w szkoleniowych i przeprowadzenia szkolenia \u201eMagazynier z obs\u0142ug\u0105 komputera i kas fiskalnych\u201d w \u0142\u0105cznym wymiarze 155 godzin dla 1 grupy szkoleniowej w Zamo\u015bciu.<\/p>\n <\/p>\n Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zaj\u0119cia teoretyczne (min.70 godzin):<\/strong><\/p>\n Modu\u0142 I: – GOSPODARKA MAGAZYNOWA<\/p>\n Modu\u0142 II:\u00a0 – KOMPUTEROWA OBS\u0141UGA HURTOWNI<\/p>\n Modu\u0142 III:\u00a0 – OBS\u0141UGA KAS FISKALNYCH<\/p>\n <\/p>\n Zaj\u0119cia praktyczne (min.85 godzin)<\/strong><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Szkolenie realizowane b\u0119dzie w godzinach 8.00-16.00 (w terminach uzgodnionych uprzednio z uczestnikami projektu), po 8 godzin zaj\u0119\u0107 szkoleniowych dziennie (1\u00a0godzina zaj\u0119\u0107 = 45 minut). Do czasu szkolenia nale\u017cy doliczy\u0107 2 przerwy kawowe i 1 przerw\u0119 obiadow\u0105).<\/p>\n <\/p>\n Planowany termin realizacji szkolenia: czerwiec\/pa\u017adziernik 2017 r. wg uzgodnionego z Zamawiaj\u0105cym harmonogramem.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji us\u0142ugi szkoleniowej w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji us\u0142ugi:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n III. Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 80500000-9\u00a0\u00a0\u00a0 Us\u0142ugi szkoleniowe<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Szkolenie rozpocznie si\u0119 w czerwcu\/lipcu 2017 r.<\/p>\n Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram szkolenia zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania i zako\u0144czeniu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w projektu.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji szkolenia w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n <\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VII. Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej <\/p>\n <\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 60<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie zaj\u0119\u0107 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 2 (kopii referencji lub um\u00f3w, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z\u00a0orygina\u0142em).<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Liczba godzin oferty ocenianej<\/p>\n Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ————————————————————–\u00a0\u00a0\u00a0 x 30<\/p>\n (liczba godzin)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Najwi\u0119ksza liczba godzin w\u015br\u00f3d nades\u0142anych ofert<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplom\u00f3w\/za\u015bwiadcze\u0144 potwierdzonych za<\/p>\n zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n <\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 30 maja 2017 r. do <\/strong><\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 godziny 16.00 w<\/strong> formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga<\/p>\n M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: <\/strong><\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u201eZapytanie ofertowe FRL\/13\/2017\/SDM\u201d.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin<\/p>\n z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do sekretariatu Zamawiaj\u0105cego na<\/p>\n w\/w adres.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego<\/p>\n oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za<\/p>\n przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n <\/p>\n Termin z\u0142o\u017cenia oferty do dnia: 30 maja 2017 r. do godz. 16.00 decyduje data i godzina wp\u0142ywu<\/strong><\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 do Fundacji. Oferty z\u0142o\u017cone po tym terminie nie b\u0119d\u0105 rozpatrywane.<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XII. Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Andrzej G\u00f3reczny \u2013 Kierownik projektu<\/p>\n Tel.: 516\u00a0283 460, e-mail: \"><\/a><\/p>\n Sylwia Parafiniuk \u2013 Specjalista ds. organizacyjnych<\/p>\n Tel.: 84\u00a0627 18 32, e-mail: \"><\/a><\/p>\n XIII. Warunki zmiany umowy:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy przewiduje mo\u017cliwo\u015b\u0107 dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0obowi\u0105zywania w formie pisemnej pod rygorem niewa\u017cno\u015bci.<\/p>\n XIV. Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe<\/a>):<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\nw oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\nw oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n