Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] szkolenia „Magazynier z obsługą komputera i kas fiskalnych” w Zamościu Znak sprawy: FRL/13/2017/SDM

22 Maj 2017


FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY

  1. Droga Męczenników Majdanka 181

20-325 Lublin

tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10

www.fundacja.lublin.pl; e-mail:

REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855

 

L.dz. FRL/609/17                                                                                 Lublin, dnia 22 maja  2017 roku

Znak sprawy: FRL/13/2017/SDM

 

Zapytanie ofertowe

 

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na  przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] szkolenia „Magazynier z obsługą komputera i kas fiskalnych” w Zamościu.

 

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Szansa dla młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I, Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia „Magazynier z obsługą komputera i kas fiskalnych” w Zamościu dla 1 grupy szkoleniowej (12 osób), w łącznym wymiarze 155 godzin.

Jedna godzina szkolenia wynosi 45 minut.

Łączny czas trwania szkolenia wynosi 20 dni (20 dni x 8 h/dziennie).

 

Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz  Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykładowcy w celu opracowania materiałów szkoleniowych i przeprowadzenia szkolenia „Magazynier z obsługą komputera i kas fiskalnych” w łącznym wymiarze 155 godzin dla 1 grupy szkoleniowej w Zamościu.

 

Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:

 

Zajęcia teoretyczne (min.70 godzin):

Moduł I: – GOSPODARKA MAGAZYNOWA

  1. ogólne informacje o funkcjonowaniu magazynu
  2. technologia prac magazynowych, składowanie i magazynowanie
  3. zapasy magazynowe
  4. organizacja gospodarki magazynowej
  5. bhp w transporcie magazynowym
  6. zabezpieczenie przeciwpożarowe magazynów

Moduł II:  – KOMPUTEROWA OBSŁUGA HURTOWNI

  1. podstawowe zasady obsługi komputera
  2. obsługa programu w zakresie pracy magazynu

Moduł III:  – OBSŁUGA KAS FISKALNYCH

  1. zagadnienia prawne w zakresie kas fiskalnych
  2. programowanie kas fiskalnych
  3. sprzedaż prosta i normalna
  4. rozliczanie sprzedaży i rodzaje raportów
  5. rozliczanie sklepu z tytułu podatków

 

Zajęcia praktyczne (min.85 godzin)

 

  • obsługa komputerowych programów użytkowych
  • obsługa kas fiskalnych

 

Szkolenie realizowane będzie w godzinach 8.00-16.00 (w terminach uzgodnionych uprzednio z uczestnikami projektu), po 8 godzin zajęć szkoleniowych dziennie (1 godzina zajęć = 45 minut). Do czasu szkolenia należy doliczyć 2 przerwy kawowe i 1 przerwę obiadową).

 

Planowany termin realizacji szkolenia: czerwiec/październik 2017 r. wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramem.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji usługi szkoleniowej w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.

 

 

 

Wymagania dotyczące realizacji usługi:

  1. Wykonawca na potrzeby realizacji szkolenia zapewnia niezbędny sprzęt tj. kasy fiskalne i sprzęt współpracujący z kasami, w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia. Zamawiający zapewni dostęp do sprzętu komputerowego w ramach zajęć.
  2. Wykonawca przedstawia zamawiającemu szczegółowy konspekt zajęć oraz wykaz niezbędnego sprzętu (kasy fiskalne i sprzęt współpracujący z kasami).
  3. Wykonawca opracuje i przeprowadzi egzamin sprawdzający uzyskaną wiedzę uczestników szkolenia.
  4. Wykonawca powinien prowadzić usługi w sposób uzgodniony z Zamawiającym tj. według uzgodnionego harmonogramu.
  5. Wykonawca powinien prowadzić dostarczoną przez Zamawiającego dokumentację usług szkoleniowych (m.in. dziennik zajęć, listę obecności)
  6. Wykonawca powinien prowadzić ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach projektu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
  7. Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją usługi (dojazd, nocleg, wyżywienie itp.).
  8. Wykonawca musi posiadać możliwość realizacji szkolenia w województwie lubelskim.
  9. Wykonawca powinien wykazywać się innowacyjnością, kreatywnością i umiejętnością pracy z grupą, a także wysoką kulturą osobistą i doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi.
  10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.

 

III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:

80500000-9    Usługi szkoleniowe

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

Szkolenie rozpocznie się w czerwcu/lipcu 2017 r.

Szczegółowy harmonogram szkolenia zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zakończeniu procesu rekrutacji uczestników projektu.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji szkolenia w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:

  1. Posiadają wykształcenie min. średnie (ocena na podstawie kserokopii dyplomu/świadectwa).
  2. Posiadają minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub minimum 200 godzin przeprowadzonych szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (ocena na podstawie Załącznika nr 2).
  3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zadań określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (ocena na podstawie Załącznika nr 4).
  4. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (ocena na podstawie Załącznika nr 5).

 

  1. Informacje o wykluczeniu:
  2. Z zamówienia wykluczone są osoby zatrudnione w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.
  3. Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, prokurenta lub pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

VII. Kryteria oceny ofert:

 

Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:

 

  1. Cena za 1 godzinę brutto w zł – 60%  (60 pkt.)
  2. Doświadczenie – 30% (30 pkt.)
  3. Dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje – 10% (10 pkt.)

 

  1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena za 1 godzinę brutto w zł” otrzyma najtańsza oferta według wzoru:

C minimalna

Cena = ————————- x 60

C oferty badanej

 

Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.

 

  1. W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty za liczbę godzin przeprowadzonych zajęć w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat. Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.

Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem).

 

 

Liczba godzin oferty ocenianej

Doświadczenie  =       ————————————————————–    x 30

(liczba godzin)               Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert

 

 

  1. „Dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje”, tj. dodatkowe kwalifikacje w zakresie przeprowadzania szkoleń, także studia podyplomowe. Zamawiający będzie przyznawał punkty za kursy /szkolenia /studia podyplomowe i ich zgodność z przedmiotem zamówienia, w oparciu o dane zawarte w Załączniku nr 3.

Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za

zgodność z oryginałem.

 

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.

 

VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:

 

W odpowiedzi na zamówienie:

  1. Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty Wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 1.
  2. Do oferty należy dołączyć:
  3. wykaz-opis doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat stanowiący Załącznik nr 2,
  4. życiorys zawodowy z opisem doświadczenia w prowadzeniu podobnych zajęć (max. 5 kartek, wydruk dwustronny) w 2 jednobrzmiących egzemplarzach stanowiący Załącznik nr 3,
  5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 4,
  6. oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiący Załącznik nr 5,
  7. kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i doświadczenie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, opatrzone datą oraz ewentualnie rekomendacje i referencje.
  8. proponowany konspekt zajęć wraz z wykazem i podaniem ilości sprzętu jakie zapewni wykonawca (kasy fiskalne i urządzenia współpracujące z kasami).
  9. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
  10. Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
  11. Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
  12. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  13. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert
  14. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.

 

  1. Forma, miejsce i termin składania ofert:

Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 30 maja 2017 r. do

      godziny 16.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga

Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

      „Zapytanie ofertowe FRL/13/2017/SDM”.

 

W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin

złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na

w/w adres.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego

oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za

przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

Termin złożenia oferty do dnia: 30 maja 2017 r. do godz. 16.00 decyduje data i godzina wpływu

     do Fundacji. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Unieważnienie postępowania:

Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:

  1. w postępowaniu wpłynęły wadliwe oferty i nie można usunąć ich wad,
  2. w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy,
  3. w postępowaniu doszło do naruszenia zasad określonych w Regulaminie.

 

  1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
  2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się w formie pisemnej oraz pocztą elektroniczną.
  3. Wszelki informacje dotyczące podjętych przez Zamawiającego czynności będą przekazywane wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  4. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający wymaga, w każdym przypadku, potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania wiadomości. W przypadku braku takiego potwierdzenia przez Wykonawcę, pomimo wezwania przez Zamawiającego, domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany e-mail (podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie), zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z pismem.
  5. Wykonawca powinien sprawdzać stronę internetową fundacja.lublin.pl – zakładka „Zapytania ofertowe”, ponieważ będą tam publikowane informacje związane z niniejszym postępowaniem.

 

XII. Osoby do kontaktów:

 

Andrzej Góreczny – Kierownik projektu

Tel.: 516 283 460, e-mail:

Sylwia Parafiniuk – Specjalista ds. organizacyjnych

Tel.: 84 627 18 32, e-mail:

XIII. Warunki zmiany umowy:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej      obowiązywania w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

XIV. Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):

  1. Formularz oferty Wykonawcy.
  2. Wykaz-opis doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat
  3. Życiorys zawodowy zawierający doświadczenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia w 2 jednobrzmiących egzemplarzach.
  4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  5. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym
  6. Kopie dokumentów (umów, referencji, potwierdzonych za zgodność z oryginałem) potwierdzających przeprowadzenie wymienionych zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2.
  7. Kopie uzyskanych dyplomów/zaświadczeń, poświadczające posiadane wykształcenie/ uprawnienia (potwierdzone za zgodność z oryginałem).
  8. Proponowany konspekt zajęć wraz z wykazem i podaniem ilości sprzętu jakie zapewni wykonawca (kasy fiskalne i urządzenia współpracujące z kasami).

[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”

 


print
\"><\/a><\/p>\n

REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n

 <\/p>\n

L.dz. FRL\/609\/17\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Lublin, dnia 22 maja \u00a02017 roku<\/p>\n

Znak sprawy: FRL\/13\/2017\/SDM<\/p>\n

 <\/p>\n

Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n

 <\/p>\n

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert na \u00a0przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1]<\/a> szkolenia \u201eMagazynier z obs\u0142ug\u0105 komputera i kas fiskalnych\u201d w Zamo\u015bciu. <\/strong><\/p>\n

 <\/p>\n

Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eSzansa dla m\u0142odych\u201d<\/strong> w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw\u00f3j, O\u015b priorytetowa I, Osoby m\u0142ode na rynku pracy, Dzia\u0142anie 1.2 Wsparcie os\u00f3b m\u0142odych pozostaj\u0105cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddzia\u0142anie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia \u201eMagazynier z obs\u0142ug\u0105 komputera i kas fiskalnych\u201d w Zamo\u015bciu dla 1 grupy szkoleniowej (12 os\u00f3b), <\/strong>w \u0142\u0105cznym wymiarze 155 godzin.<\/p>\n

Jedna godzina szkolenia wynosi 45 minut.<\/p>\n

\u0141\u0105czny czas trwania szkolenia wynosi 20 dni (20 dni x 8 h\/dziennie).<\/p>\n

 <\/p>\n

Wykonawca podaje cen\u0119 brutto za jedn\u0105 godzin\u0119 realizacji us\u0142ugi.<\/u><\/p>\n

 <\/p>\n

    \n
  1. Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/li>\n<\/ol>\n

    Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n

     <\/p>\n

      \n
    1. Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/li>\n<\/ol>\n

      Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wy\u0142onienie wyk\u0142adowcy w celu opracowania materia\u0142\u00f3w szkoleniowych i przeprowadzenia szkolenia \u201eMagazynier z obs\u0142ug\u0105 komputera i kas fiskalnych\u201d w \u0142\u0105cznym wymiarze 155 godzin dla 1 grupy szkoleniowej w Zamo\u015bciu.<\/p>\n

       <\/p>\n

      Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:<\/strong><\/p>\n

      \u00a0<\/strong><\/p>\n

      Zaj\u0119cia teoretyczne (min.70 godzin):<\/strong><\/p>\n

      Modu\u0142 I: – GOSPODARKA MAGAZYNOWA<\/p>\n

        \n
      1. og\u00f3lne informacje o funkcjonowaniu magazynu<\/li>\n
      2. technologia prac magazynowych, sk\u0142adowanie i magazynowanie<\/li>\n
      3. zapasy magazynowe<\/li>\n
      4. organizacja gospodarki magazynowej<\/li>\n
      5. bhp w transporcie magazynowym<\/li>\n
      6. zabezpieczenie przeciwpo\u017carowe magazyn\u00f3w<\/li>\n<\/ol>\n

        Modu\u0142 II:\u00a0 – KOMPUTEROWA OBS\u0141UGA HURTOWNI<\/p>\n

          \n
        1. podstawowe zasady obs\u0142ugi komputera<\/li>\n
        2. obs\u0142uga programu w zakresie pracy magazynu<\/li>\n<\/ol>\n

          Modu\u0142 III:\u00a0 – OBS\u0141UGA KAS FISKALNYCH<\/p>\n

            \n
          1. zagadnienia prawne w zakresie kas fiskalnych<\/li>\n
          2. programowanie kas fiskalnych<\/li>\n
          3. sprzeda\u017c prosta i normalna<\/li>\n
          4. rozliczanie sprzeda\u017cy i rodzaje raport\u00f3w<\/li>\n
          5. rozliczanie sklepu z tytu\u0142u podatk\u00f3w<\/li>\n<\/ol>\n

             <\/p>\n

            Zaj\u0119cia praktyczne (min.85 godzin)<\/strong><\/p>\n

             <\/p>\n

              \n
            • obs\u0142uga komputerowych program\u00f3w u\u017cytkowych<\/li>\n
            • obs\u0142uga kas fiskalnych<\/li>\n<\/ul>\n

               <\/p>\n

              Szkolenie realizowane b\u0119dzie w godzinach 8.00-16.00 (w terminach uzgodnionych uprzednio z uczestnikami projektu), po 8 godzin zaj\u0119\u0107 szkoleniowych dziennie (1\u00a0godzina zaj\u0119\u0107 = 45 minut). Do czasu szkolenia nale\u017cy doliczy\u0107 2 przerwy kawowe i 1 przerw\u0119 obiadow\u0105).<\/p>\n

               <\/p>\n

              Planowany termin realizacji szkolenia: czerwiec\/pa\u017adziernik 2017 r. wg uzgodnionego z Zamawiaj\u0105cym harmonogramem.<\/p>\n

              Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji us\u0142ugi szkoleniowej w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n

               <\/p>\n

               <\/p>\n

               <\/p>\n

              Wymagania dotycz\u0105ce realizacji us\u0142ugi:<\/strong><\/p>\n

                \n
              1. Wykonawca na potrzeby realizacji szkolenia zapewnia niezb\u0119dny sprz\u0119t tj. kasy fiskalne i\u00a0sprz\u0119t wsp\u00f3\u0142pracuj\u0105cy z kasami, w ilo\u015bci odpowiadaj\u0105cej liczbie uczestnik\u00f3w szkolenia. Zamawiaj\u0105cy zapewni dost\u0119p do sprz\u0119tu komputerowego w ramach zaj\u0119\u0107.<\/li>\n
              2. Wykonawca przedstawia zamawiaj\u0105cemu szczeg\u00f3\u0142owy konspekt zaj\u0119\u0107 oraz wykaz niezb\u0119dnego sprz\u0119tu (kasy fiskalne i sprz\u0119t wsp\u00f3\u0142pracuj\u0105cy z kasami).<\/li>\n
              3. Wykonawca opracuje i przeprowadzi egzamin sprawdzaj\u0105cy uzyskan\u0105 wiedz\u0119 uczestnik\u00f3w szkolenia.<\/li>\n
              4. Wykonawca powinien prowadzi\u0107 us\u0142ugi w spos\u00f3b uzgodniony z Zamawiaj\u0105cym tj. wed\u0142ug uzgodnionego harmonogramu.<\/li>\n
              5. Wykonawca powinien prowadzi\u0107 dostarczon\u0105 przez Zamawiaj\u0105cego dokumentacj\u0119 us\u0142ug szkoleniowych (m.in. dziennik zaj\u0119\u0107, list\u0119 obecno\u015bci)<\/li>\n
              6. Wykonawca powinien prowadzi\u0107 ewidencj\u0119 godzin i zada\u0144 realizowanych w ramach projektu. \u0141\u0105czne zaanga\u017cowanie zawodowe w realizacj\u0119 wszystkich projekt\u00f3w finansowych z funduszy strukturalnych i Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci oraz dzia\u0142a\u0144 finansowych z innych \u017ar\u00f3de\u0142, w tym \u015brodk\u00f3w w\u0142asnych i innych podmiot\u00f3w nie przekracza 276 godzin miesi\u0119cznie.<\/li>\n
              7. Wykonawca ponosi koszty zwi\u0105zane z realizacj\u0105 us\u0142ugi (dojazd, nocleg, wy\u017cywienie itp.).<\/li>\n
              8. Wykonawca musi posiada\u0107 mo\u017cliwo\u015b\u0107 realizacji szkolenia w wojew\u00f3dztwie lubelskim.<\/li>\n
              9. Wykonawca powinien wykazywa\u0107 si\u0119 innowacyjno\u015bci\u0105, kreatywno\u015bci\u0105 i umiej\u0119tno\u015bci\u0105 pracy z grup\u0105, a tak\u017ce wysok\u0105 kultur\u0105 osobist\u0105 i doskona\u0142ymi umiej\u0119tno\u015bciami komunikacyjnymi.<\/li>\n
              10. Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie mo\u017cliwo\u015b\u0107 naliczania kar umownych za odst\u0105pienie od realizacji umowy oraz za realizacj\u0119 us\u0142ugi niezgodnie z postanowieniami umowy.<\/li>\n<\/ol>\n

                 <\/p>\n

                III. Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n

                80500000-9\u00a0\u00a0\u00a0 Us\u0142ugi szkoleniowe<\/p>\n

                \u00a0<\/strong><\/p>\n

                  \n
                1. Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/li>\n<\/ol>\n

                  Szkolenie rozpocznie si\u0119 w czerwcu\/lipcu 2017 r.<\/p>\n

                  Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram szkolenia zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania i zako\u0144czeniu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w projektu.<\/p>\n

                  Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji szkolenia w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w do projektu.<\/p>\n

                    \n
                  1. Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/li>\n<\/ol>\n

                    W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n

                      \n
                    1. Posiadaj\u0105 wykszta\u0142cenie min. \u015brednie (ocena na podstawie kserokopii dyplomu\/\u015bwiadectwa).<\/li>\n
                    2. Posiadaj\u0105 minimum 2 letnie do\u015bwiadczenie zawodowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zam\u00f3wienia lub minimum 200 godzin przeprowadzonych szkole\u0144 w zakresie zgodnym z\u00a0przedmiotem zam\u00f3wienia (ocena na podstawie Za\u0142\u0105cznika nr 2).<\/li>\n
                    3. Posiadaj\u0105 niezb\u0119dn\u0105 wiedz\u0119 i do\u015bwiadczenie do wykonywania zada\u0144 okre\u015blonych w Opisie Przedmiotu Zam\u00f3wienia (ocena na podstawie Za\u0142\u0105cznika nr 4).<\/li>\n
                    4. Nie s\u0105 powi\u0105zani osobowo lub kapita\u0142owo z Zamawiaj\u0105cym (ocena na podstawie Za\u0142\u0105cznika nr 5).<\/li>\n<\/ol>\n

                       <\/p>\n

                        \n
                      1. Informacje o wykluczeniu:<\/strong><\/li>\n
                      2. Z zam\u00f3wienia wykluczone s\u0105 osoby zatrudnione w instytucjach uczestnicz\u0105cych w realizacji Programu Operacyjnego na podstawie stosunku pracy chyba, \u017ce nie zachodzi konflikt interes\u00f3w lub podw\u00f3jne finansowanie.<\/li>\n
                      3. Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wy\u0142\u0105czone s\u0105 osoby, kt\u00f3re powi\u0105zane s\u0105 z Zamawiaj\u0105cym osobowo lub kapita\u0142owo. Przez powi\u0105zania kapita\u0142owe lub osobowe rozumie si\u0119 wzajemne powi\u0105zania mi\u0119dzy Zamawiaj\u0105cym lub osobami upowa\u017cnionymi do zaci\u0105gania zobowi\u0105za\u0144 w imieniu Zamawiaj\u0105cego lub osobami wykonuj\u0105cymi w imieniu Zamawiaj\u0105cego czynno\u015bci zwi\u0105zane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawc\u0105, polegaj\u0105ce w szczeg\u00f3lno\u015bci na:\n
                          \n
                        1. uczestniczeniu w sp\u00f3\u0142ce jako wsp\u00f3lnik sp\u00f3\u0142ki cywilnej lub sp\u00f3\u0142ki osobowej,<\/li>\n
                        2. posiadaniu co najmniej 10% udzia\u0142\u00f3w lub akcji,<\/li>\n
                        3. pe\u0142nieniu funkcji cz\u0142onka organu nadzorczego lub zarz\u0105dzaj\u0105cego Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, prokurenta lub pe\u0142nomocnika,<\/li>\n
                        4. pozostawaniu w zwi\u0105zku ma\u0142\u017ce\u0144skim, w stosunku pokrewie\u0144stwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewie\u0144stwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.<\/li>\n<\/ol>\n<\/li>\n<\/ol>\n

                          \u00a0<\/strong><\/p>\n

                          VII. Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n

                          \u00a0<\/strong><\/p>\n

                          Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
                          \nw oparciu o nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n

                           <\/p>\n

                            \n
                          1. Cena za 1 godzin\u0119 brutto w z\u0142 – 60% \u00a0(60 pkt.)<\/li>\n
                          2. Do\u015bwiadczenie – 30% (30 pkt.)<\/li>\n
                          3. Dodatkowe kursy\/szkolenia podnosz\u0105ce kwalifikacje – 10% (10 pkt.)<\/li>\n<\/ol>\n

                             <\/p>\n

                              \n
                            1. Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium \u201ecena za 1 godzin\u0119 brutto w z\u0142\u201d otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/li>\n<\/ol>\n

                              C minimalna<\/p>\n

                              Cena = ————————- x 60<\/p>\n

                              C oferty badanej<\/p>\n

                               <\/p>\n

                              Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n

                               <\/p>\n

                                \n
                              1. W ramach kryterium \u201edo\u015bwiadczenie\u201d Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty za liczb\u0119 godzin przeprowadzonych zaj\u0119\u0107 w zakresie zgodnym z przedmiotem zam\u00f3wienia, w\u00a0ci\u0105gu ostatnich 3\u00a0lat<\/u>. Punkty liczone b\u0119d\u0105 wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w\u00a0za\u0142\u0105czniku nr 2.<\/li>\n<\/ol>\n

                                Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie zaj\u0119\u0107 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 2 (kopii referencji lub um\u00f3w, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z\u00a0orygina\u0142em).<\/p>\n

                                 <\/p>\n

                                 <\/p>\n

                                Liczba godzin oferty ocenianej<\/p>\n

                                Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ————————————————————–\u00a0\u00a0\u00a0 x 30<\/p>\n

                                (liczba godzin)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Najwi\u0119ksza liczba godzin w\u015br\u00f3d nades\u0142anych ofert<\/p>\n

                                 <\/p>\n

                                 <\/p>\n

                                  \n
                                1. \u201eDodatkowe kursy\/szkolenia podnosz\u0105ce kwalifikacje\u201d, tj. dodatkowe kwalifikacje w zakresie przeprowadzania szkole\u0144, tak\u017ce studia podyplomowe. Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty za kursy \/szkolenia \/studia podyplomowe i ich zgodno\u015b\u0107 z przedmiotem zam\u00f3wienia<\/u>, w oparciu o dane zawarte w\u00a0Za\u0142\u0105czniku nr 3.<\/li>\n<\/ol>\n

                                  Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplom\u00f3w\/za\u015bwiadcze\u0144 potwierdzonych za<\/p>\n

                                  zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em.<\/p>\n

                                   <\/p>\n

                                  Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsz\u0105 ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w
                                  \nw oparciu o ustalone wy\u017cej kryteria.<\/p>\n

                                   <\/p>\n

                                  Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n

                                  \u00a0<\/strong><\/p>\n

                                  VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n

                                  \u00a0<\/strong><\/p>\n

                                  W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n

                                    \n
                                  1. Ofert\u0119 sk\u0142ada si\u0119 w formie pisemnej wype\u0142niaj\u0105c \u201eFormularz Oferty Wykonawcy\u201d stanowi\u0105cy Za\u0142\u0105cznik nr 1.<\/u><\/li>\n
                                  2. Do oferty nale\u017cy do\u0142\u0105czy\u0107:<\/li>\n
                                  3. wykaz-opis do\u015bwiadczenia w zakresie przedmiotu zam\u00f3wienia w\u00a0ci\u0105gu ostatnich 3 lat stanowi\u0105cy Za\u0142\u0105cznik nr 2,<\/u><\/li>\n
                                  4. \u017cyciorys zawodowy z opisem do\u015bwiadczenia w prowadzeniu podobnych zaj\u0119\u0107 (max. 5 kartek, wydruk dwustronny) w\u00a02 jednobrzmi\u0105cych egzemplarzach stanowi\u0105cy Za\u0142\u0105cznik nr 3,<\/u><\/li>\n
                                  5. o\u015bwiadczenie o spe\u0142nianiu warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu stanowi\u0105cy Za\u0142\u0105cznik nr 4, <\/u><\/li>\n
                                  6. o\u015bwiadczenie o braku powi\u0105za\u0144 osobowych i kapita\u0142owych z Zamawiaj\u0105cym stanowi\u0105cy Za\u0142\u0105cznik nr 5,<\/u><\/li>\n
                                  7. kopie dokument\u00f3w po\u015bwiadczaj\u0105cych posiadane wykszta\u0142cenie i do\u015bwiadczenie, potwierdzone za zgodno\u015b\u0107 z\u00a0orygina\u0142em, opatrzone dat\u0105 oraz ewentualnie rekomendacje i\u00a0referencje.<\/li>\n
                                  8. proponowany konspekt zaj\u0119\u0107 wraz z wykazem i podaniem ilo\u015bci sprz\u0119tu jakie zapewni wykonawca (kasy fiskalne i urz\u0105dzenia wsp\u00f3\u0142pracuj\u0105ce z kasami).<\/li>\n
                                  9. Oferta powinna by\u0107 czytelna i z\u0142o\u017cona w j\u0119zyku polskim.<\/li>\n
                                  10. Wszelkie zmiany w tek\u015bcie oferty (przekre\u015blenia, poprawki dopiski) powinny by\u0107 podpisane lub parafowane przez Wykonawc\u0119, w przeciwnym wypadku nie b\u0119d\u0105 uwzgl\u0119dniane.<\/li>\n
                                  11. Oferta Wykonawcy oraz za\u0142\u0105czniki musz\u0105 by\u0107 podpisane przez Wykonawc\u0119.<\/li>\n
                                  12. Przed up\u0142ywem terminu sk\u0142adania ofert Wykonawca mo\u017ce wprowadzi\u0107 zmiany do z\u0142o\u017conej oferty lub wycofa\u0107 ofert\u0119. Zmiany lub wycofanie powinny by\u0107 dor\u0119czone Zamawiaj\u0105cemu na pi\u015bmie przed up\u0142ywem terminu sk\u0142adania ofert. O\u015bwiadczenie o\u00a0wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno by\u0107 opakowane tak, jak oferta, a koperta zawiera\u0107 dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio \u201eZMIANA\u201d lub \u201eWYCOFANIE\u201d.<\/li>\n
                                  13. Wykonawca nie mo\u017ce wycofa\u0107 oferty i wprowadza\u0107 jakichkolwiek zmian w tre\u015bci oferty po up\u0142ywie terminu sk\u0142adania ofert<\/li>\n
                                  14. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi\u0105zane z przygotowaniem i z\u0142o\u017ceniem ofert.<\/li>\n<\/ol>\n

                                     <\/p>\n

                                      \n
                                    1. Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/li>\n<\/ol>\n

                                      Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 30 maja 2017 r. do <\/strong><\/p>\n

                                      \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 godziny 16.00 w<\/strong> formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga<\/p>\n

                                      M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: <\/strong><\/p>\n

                                      \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u201eZapytanie ofertowe FRL\/13\/2017\/SDM\u201d.<\/strong><\/p>\n

                                       <\/p>\n

                                      W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin<\/p>\n

                                      z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do sekretariatu Zamawiaj\u0105cego na<\/p>\n

                                      w\/w adres.<\/p>\n

                                      Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego<\/p>\n

                                      oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za<\/p>\n

                                      przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n

                                       <\/p>\n

                                      Termin z\u0142o\u017cenia oferty do dnia: 30 maja 2017 r. do godz. 16.00 decyduje data i godzina wp\u0142ywu<\/strong><\/p>\n

                                      \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 do Fundacji. Oferty z\u0142o\u017cone po tym terminie nie b\u0119d\u0105 rozpatrywane.<\/strong><\/p>\n

                                      \u00a0<\/strong><\/p>\n

                                        \n
                                      1. Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/li>\n<\/ol>\n

                                        Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n

                                          \n
                                        1. w post\u0119powaniu wp\u0142yn\u0119\u0142y wadliwe oferty i nie mo\u017cna usun\u0105\u0107 ich wad,<\/li>\n
                                        2. w toku post\u0119powania ujawniono niemo\u017cliw\u0105 do usuni\u0119cia wad\u0119 post\u0119powania uniemo\u017cliwiaj\u0105c\u0105 zawarcie zgodnej z Projektem umowy,<\/li>\n
                                        3. w post\u0119powaniu dosz\u0142o do naruszenia zasad okre\u015blonych w Regulaminie.<\/li>\n<\/ol>\n

                                           <\/p>\n

                                            \n
                                          1. Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami oraz przekazywania o\u015bwiadcze\u0144 lub dokument\u00f3w: <\/strong><\/li>\n
                                          2. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza porozumiewanie si\u0119 w formie pisemnej oraz poczt\u0105 elektroniczn\u0105.<\/li>\n
                                          3. Wszelki informacje dotycz\u0105ce podj\u0119tych przez Zamawiaj\u0105cego czynno\u015bci b\u0119d\u0105 przekazywane wykonawcom za po\u015brednictwem poczty elektronicznej.<\/li>\n
                                          4. Je\u017celi Zamawiaj\u0105cy lub Wykonawca przekazuj\u0105 o\u015bwiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje drog\u0105 elektroniczn\u0105 ka\u017cda ze stron na \u017c\u0105danie drugiej niezw\u0142ocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiaj\u0105cy wymaga, w ka\u017cdym przypadku, potwierdzenia przez Wykonawc\u0119 otrzymania wiadomo\u015bci. W przypadku braku takiego potwierdzenia przez Wykonawc\u0119, pomimo wezwania przez Zamawiaj\u0105cego, domniemywa si\u0119, i\u017c pismo wys\u0142ane przez Zamawiaj\u0105cego na ostatni znany e-mail (podany przez Wykonawc\u0119 w z\u0142o\u017conej ofercie), zosta\u0142o dor\u0119czone w spos\u00f3b umo\u017cliwiaj\u0105cy zapoznanie si\u0119 Wykonawcy z pismem.<\/li>\n
                                          5. Wykonawca powinien sprawdza\u0107 stron\u0119 internetow\u0105 fundacja.lublin.pl<\/a> – zak\u0142adka \u201eZapytania ofertowe\u201d, poniewa\u017c b\u0119d\u0105 tam publikowane informacje zwi\u0105zane z niniejszym post\u0119powaniem.<\/li>\n<\/ol>\n

                                            \u00a0<\/strong><\/p>\n

                                            XII. Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n

                                            \u00a0<\/strong><\/p>\n

                                            Andrzej G\u00f3reczny \u2013 Kierownik projektu<\/p>\n

                                            Tel.: 516\u00a0283 460, e-mail: \"><\/a><\/p>\n

                                            Sylwia Parafiniuk \u2013 Specjalista ds. organizacyjnych<\/p>\n

                                            Tel.: 84\u00a0627 18 32, e-mail: \"><\/a><\/p>\n

                                            XIII. Warunki zmiany umowy:<\/strong><\/p>\n

                                            Zamawiaj\u0105cy przewiduje mo\u017cliwo\u015b\u0107 dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0obowi\u0105zywania w formie pisemnej pod rygorem niewa\u017cno\u015bci.<\/p>\n

                                            XIV. Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe<\/a>):<\/p>\n

                                              \n
                                            1. Formularz oferty Wykonawcy.<\/a><\/li>\n
                                            2. Wykaz-opis do\u015bwiadczenia w zakresie przedmiotu zam\u00f3wienia w ci\u0105gu ostatnich 3 lat<\/a><\/li>\n
                                            3. \u017byciorys zawodowy zawieraj\u0105cy do\u015bwiadczenia zgodne z opisem przedmiotu zam\u00f3wienia w 2 jednobrzmi\u0105cych egzemplarzach.<\/a><\/li>\n
                                            4. O\u015bwiadczenie o spe\u0142nianiu warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu.<\/a><\/li>\n
                                            5. O\u015bwiadczenie o braku powi\u0105za\u0144 osobowych i kapita\u0142owych z Zamawiaj\u0105cym<\/a><\/li>\n
                                            6. Kopie dokument\u00f3w (um\u00f3w, referencji, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em) potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie wymienionych zaj\u0119\u0107 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 2.<\/li>\n
                                            7. Kopie uzyskanych dyplom\u00f3w\/za\u015bwiadcze\u0144, po\u015bwiadczaj\u0105ce posiadane wykszta\u0142cenie\/ uprawnienia (potwierdzone za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em).<\/li>\n
                                            8. Proponowany konspekt zaj\u0119\u0107 wraz z wykazem i podaniem ilo\u015bci sprz\u0119tu jakie zapewni wykonawca (kasy fiskalne i urz\u0105dzenia wsp\u00f3\u0142pracuj\u0105ce z kasami).<\/li>\n<\/ol>\n

                                              [1]<\/a> W rozumieniu \u201eWytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020\u201d<\/p>\n

                                               <\/p>\n