16 lip 2015
W związku z otrzymaniem zapytań dotyczących organizacji i przeprowadzenia szkoleń „PRINCE2 FUNDATION” i „PRINCE2 PRACTITIONER” w Lublinie, Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny udziela następujących wyjaśnień:
Ze względu na liczne zapytania dotyczące organizacji i przeprowadzenia szkoleń PRINCE2, zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 7 sierpnia 2015 r.
Dokumentacja dot. zapytania znajduje się w załączeniu oraz dostępna jest na stronie internetowej Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny oraz na stronie https://www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl/.
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Lubartowska 74 A, I p.
20-094 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 01
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Znak sprawy: KK/2015/PFiPP
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert w celu wyłonienia wykonawcy na organizację i przeprowadzenie szkoleń „PRINCE2 FOUNDATION” i „PRINCE2 PRACTITIONER” w Lublinie.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny realizująca projekt „KOMPETENTNA KADRA – szkolenia i doradztwo dla Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwa dla przedsiębiorstw, zaprasza
do przedstawienia oferty na organizację i przeprowadzenie w Lublinie:
Część I – szkolenia „PRINCE2 FOUNDATION” dla 10 osób.
Część II – szkolenia „PRINCE2 PRACTITIONER” dla 10 osób.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności,
na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane
w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty wynikającej
z umowy o dofinansowanie projektu, w rozdziale dotyczącym konkurencyjności.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenie winno być akredytowane przez APN Group Ltd. oraz Project Management Institute (PMI).
Udział w szkoleniu zakończy się egzaminem certyfikującym, w przypadku otrzymania pozytywnego wyniku uczestnik otrzymuje międzynarodowy certyfikat PRINCE2 FOUNDATION.
Program szkolenia powinien obejmować moduły:
Miejsce realizacji szkolenia: Lublin
Część II – szkolenie „PRINCE2 PRACTITIONER” w wymiarze min. 16 godzin dla 10 uczestników/uczestniczek projektu.
Szkolenie winno być akredytowane przez APN Group Ltd. oraz Project Management Institute (PMI).
Udział w szkoleniu zakończy się egzaminem certyfikującym, w przypadku otrzymania pozytywnego wyniku uczestnik otrzymuje międzynarodowy certyfikat PRINCE2 PRACTITIONER
Program szkolenia powinien obejmować moduły:
Miejsce realizacji szkolenia: Lublin
Wymagania dotyczące realizacji szkoleń:
Wykonawca będzie odpowiedzialny za:
Część I – dla 10 uczestników/uczestniczek projektu w wymiarze min. 24 godz.
Część II – dla 10 uczestników/uczestniczek projektu w wymiarze min. 16 godz.
Ciepły posiłek powinien się składać z: zupy i drugiego dania składającego się z porcji mięsa lub ryby o gramaturze nie mniejszej niż 100 g, dodatków (np. ziemniaki, ryż, kasza, makaron) o gramaturze nie mniejszej niż 200 g, oraz surówki o gramaturze nie mniejszej niż 100 g (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g).
12. Dostawca/Wykonawca przygotuje i dostarczy posiłki wegetariańskie, w przypadku zgłoszenia takiego zapotrzebowania przez uczestników/uczestniczki szkoleń. Posiłek wegetariański powinien się składać z porcji jarskiej o gramaturze nie mniejszej niż 300 g oraz surówki o gramaturze nie mniejszej niż 100 g (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g).
13. Ciepły posiłek musi być wyporcjowany dla każdego uczestnika i podany na ciepło, w pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztućców jednorazowych i serwetkami.
14. Dostawca/Wykonawca zapewni odpowiednie zaplecze niezbędne dla zapewnienia przerw kawowych.
15. Dostawca/Wykonawca zapewni należytą jakość i przydatność do spożycia dostarczonego wyżywienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami.
16. W cenie usługi zawiera się koszt transportu, naczyń oraz odbiór zużytych naczyń po zakończeniu każdego dnia szkoleniowego.
Łącznie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 50 dwudaniowych obiadów oraz 100 przerw kawowych, dostarczonych na miejsce szkolenia
Wykonawca pokrywa koszt przeprowadzenia egzaminu.
Wykonawca pokrywa koszt wynajmu sali szkoleniowej na egzamin.
Wykonawca pokrywa koszt wydania certyfikatów.
Wykonawca zapewni akredytowane materiały szkoleniowe przez właściciela metodyki PRINCE2.
Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie ankiet monitorujących i ewaluacyjnych projektu wśród uczestników/uczestniczek szkolenia.
Wykonawca będzie prowadził szkolenie w sposób ustalony z Zamawiającym, tj. zgodnie
z uzgodnionym harmonogramem i jest zobowiązany do zgłaszania Zamawiającemu wszelkich zmian w harmonogramie.
Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi możliwość podejścia do egzaminu i uzyskania międzynarodowego certyfikatu PRINCE2.
Wykonawca odpowiedzialny jest za podniesienie kwalifikacji wszystkich skierowanych na szkolenie przez Zamówionego uczestników/uczestniczek. Zapłata wynagrodzenia uzależniona będzie
od osiągniętego efektu szkolenia potwierdzonego uzyskaniem przez wszystkich uczestników/uczestniczki certyfikatów PRINCE2 FOUNDATION oraz PRINCE2 PRACTITIONER.
Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania logotypów Unii Europejskiej i KAPITAŁ LUDZKI oraz informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na materiałach szkoleniowych.
Wykonawca nie może zlecić innemu Wykonawcy realizacji części lub całości zamówienia.
Wykonawca wraz z ofertą przedkłada Zamawiającemu życiorysy wykładowców/trenerów, którzy będą prowadzić zajęcia (Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego), deklarację uczestnictwa
w projekcie (Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego) oraz oświadczenia (Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego). Wykładowcy/trenerzy muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w dziedzinie zgodnej z tematyką szkoleń w wymiarze co najmniej 200 godz. szkoleniowych lub co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie zgodnej z tematyką szkolenia.
W przypadku zmiany wykładowcy/trenera, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić życiorys zawodowy nowego wykładowcy/trenera o kwalifikacjach co najmniej równych wykładowcy zgłoszonego przy składaniu oferty Zamawiającemu, w terminie 7 dni przed rozpoczęciem kursu.
Z zamówienia wykluczone są osoby zatrudnione w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL
w sytuacji, gdy występuje konflikt interesów, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Rozdział 4, podrozdział 5) obowiązujących od dnia 01.05.2014 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych
z realizowanym szkoleniem, w tym dokumentów finansowych.
Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji dotyczącej szkolenia do dnia 31.12.2020 roku.
Zamawiający będzie odpowiedzialny za:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
IV Termin wykonania zamówienia:
Zajęcia będą realizowane w dni wolne od pracy (weekendy) po 8 godz. dziennie:
Część I – szkolenie „PRINCE2 FOUNDATION”.
Szkolenie odbędzie się w następujących terminach:
04-06.09.2015 r.
Część II – szkolenie „PRINCE2 PRACTITIONER”
Szkolenie odbędzie się w następujących terminach:
19-20.09.2015 r.
Ewentualne zmiany w harmonogramie zajęć muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań (Załącznik nr 3
do Zapytania ofertowego).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do oceny.
VI Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu
o następujące kryterium/kryteria:
Cena – 70 % (70 pkt)
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 70
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Doświadczenie – 30 % (30 pkt)
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium doświadczenie otrzyma oferta, w której zostanie wykazana największa liczba zrealizowanych szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia potwierdzonych referencjami, według wzoru:
D (oferty ocenianej)
Doświadczenie = ————————————————————————— x 30
D (oferta z największą liczbą wykazanych szkoleń)
VII Opis sposobu przygotowania oferty:
W odpowiedzi na zamówienie:
VIII Forma, miejsce i termin składania ofert:
Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając:
20-094 Lublin),
a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 31.07.2015 r.”
Koperty, które nie zostaną oznaczone zgodnie z powyższym opisem, nie będą podlegały ocenie.
Miejsce złożenia oferty: Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).
Termin złożenia oferty do dnia: 31.07.2015 r. do godz. 14.30.
Wyniki postępowania zostaną zamieszczone na stronie internetowej Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny www.fundacja.lublin.pl w zakładce „Zapytania ofertowe”.
IX Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
X Osoby do kontaktów:
Magdalena Dąbek – Asystent koordynatora
tel: 516 283 452, e-mail: m.dabek@fundacja.lublin.pl
Dorota Grabowska – Koordynator projektu
tel: 81 710 19 00, e-mail: d.grabowska@fundacja.lublin.pl
Wykaz załączników: