16 Lip 2015
W związku z otrzymaniem zapytań dotyczących organizacji i przeprowadzenia szkoleń „PRINCE2 FUNDATION” i „PRINCE2 PRACTITIONER” w Lublinie, Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny udziela następujących wyjaśnień:
Ze względu na liczne zapytania dotyczące organizacji i przeprowadzenia szkoleń PRINCE2, zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 7 sierpnia 2015 r.
Dokumentacja dot. zapytania znajduje się w załączeniu oraz dostępna jest na stronie internetowej Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny oraz na stronie https://www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl/.
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Lubartowska 74 A, I p.
20-094 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 01
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Znak sprawy: KK/2015/PFiPP
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert w celu wyłonienia wykonawcy na organizację i przeprowadzenie szkoleń „PRINCE2 FOUNDATION” i „PRINCE2 PRACTITIONER” w Lublinie.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny realizująca projekt „KOMPETENTNA KADRA – szkolenia i doradztwo dla Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwa dla przedsiębiorstw, zaprasza
do przedstawienia oferty na organizację i przeprowadzenie w Lublinie:
Część I – szkolenia „PRINCE2 FOUNDATION” dla 10 osób.
Część II – szkolenia „PRINCE2 PRACTITIONER” dla 10 osób.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności,
na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane
w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty wynikającej
z umowy o dofinansowanie projektu, w rozdziale dotyczącym konkurencyjności.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenie winno być akredytowane przez APN Group Ltd. oraz Project Management Institute (PMI).
Udział w szkoleniu zakończy się egzaminem certyfikującym, w przypadku otrzymania pozytywnego wyniku uczestnik otrzymuje międzynarodowy certyfikat PRINCE2 FOUNDATION.
Program szkolenia powinien obejmować moduły:
Miejsce realizacji szkolenia: Lublin
Część II – szkolenie „PRINCE2 PRACTITIONER” w wymiarze min. 16 godzin dla 10 uczestników/uczestniczek projektu.
Szkolenie winno być akredytowane przez APN Group Ltd. oraz Project Management Institute (PMI).
Udział w szkoleniu zakończy się egzaminem certyfikującym, w przypadku otrzymania pozytywnego wyniku uczestnik otrzymuje międzynarodowy certyfikat PRINCE2 PRACTITIONER
Program szkolenia powinien obejmować moduły:
Miejsce realizacji szkolenia: Lublin
Wymagania dotyczące realizacji szkoleń:
Wykonawca będzie odpowiedzialny za:
Część I – dla 10 uczestników/uczestniczek projektu w wymiarze min. 24 godz.
Część II – dla 10 uczestników/uczestniczek projektu w wymiarze min. 16 godz.
Ciepły posiłek powinien się składać z: zupy i drugiego dania składającego się z porcji mięsa lub ryby o gramaturze nie mniejszej niż 100 g, dodatków (np. ziemniaki, ryż, kasza, makaron) o gramaturze nie mniejszej niż 200 g, oraz surówki o gramaturze nie mniejszej niż 100 g (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g).
12. Dostawca/Wykonawca przygotuje i dostarczy posiłki wegetariańskie, w przypadku zgłoszenia takiego zapotrzebowania przez uczestników/uczestniczki szkoleń. Posiłek wegetariański powinien się składać z porcji jarskiej o gramaturze nie mniejszej niż 300 g oraz surówki o gramaturze nie mniejszej niż 100 g (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g).
13. Ciepły posiłek musi być wyporcjowany dla każdego uczestnika i podany na ciepło, w pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztućców jednorazowych i serwetkami.
14. Dostawca/Wykonawca zapewni odpowiednie zaplecze niezbędne dla zapewnienia przerw kawowych.
15. Dostawca/Wykonawca zapewni należytą jakość i przydatność do spożycia dostarczonego wyżywienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami.
16. W cenie usługi zawiera się koszt transportu, naczyń oraz odbiór zużytych naczyń po zakończeniu każdego dnia szkoleniowego.
Łącznie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 50 dwudaniowych obiadów oraz 100 przerw kawowych, dostarczonych na miejsce szkolenia
Wykonawca pokrywa koszt przeprowadzenia egzaminu.
Wykonawca pokrywa koszt wynajmu sali szkoleniowej na egzamin.
Wykonawca pokrywa koszt wydania certyfikatów.
Wykonawca zapewni akredytowane materiały szkoleniowe przez właściciela metodyki PRINCE2.
Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie ankiet monitorujących i ewaluacyjnych projektu wśród uczestników/uczestniczek szkolenia.
Wykonawca będzie prowadził szkolenie w sposób ustalony z Zamawiającym, tj. zgodnie
z uzgodnionym harmonogramem i jest zobowiązany do zgłaszania Zamawiającemu wszelkich zmian w harmonogramie.
Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi możliwość podejścia do egzaminu i uzyskania międzynarodowego certyfikatu PRINCE2.
Wykonawca odpowiedzialny jest za podniesienie kwalifikacji wszystkich skierowanych na szkolenie przez Zamówionego uczestników/uczestniczek. Zapłata wynagrodzenia uzależniona będzie
od osiągniętego efektu szkolenia potwierdzonego uzyskaniem przez wszystkich uczestników/uczestniczki certyfikatów PRINCE2 FOUNDATION oraz PRINCE2 PRACTITIONER.
Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania logotypów Unii Europejskiej i KAPITAŁ LUDZKI oraz informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na materiałach szkoleniowych.
Wykonawca nie może zlecić innemu Wykonawcy realizacji części lub całości zamówienia.
Wykonawca wraz z ofertą przedkłada Zamawiającemu życiorysy wykładowców/trenerów, którzy będą prowadzić zajęcia (Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego), deklarację uczestnictwa
w projekcie (Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego) oraz oświadczenia (Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego). Wykładowcy/trenerzy muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w dziedzinie zgodnej z tematyką szkoleń w wymiarze co najmniej 200 godz. szkoleniowych lub co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie zgodnej z tematyką szkolenia.
W przypadku zmiany wykładowcy/trenera, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić życiorys zawodowy nowego wykładowcy/trenera o kwalifikacjach co najmniej równych wykładowcy zgłoszonego przy składaniu oferty Zamawiającemu, w terminie 7 dni przed rozpoczęciem kursu.
Z zamówienia wykluczone są osoby zatrudnione w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL
w sytuacji, gdy występuje konflikt interesów, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Rozdział 4, podrozdział 5) obowiązujących od dnia 01.05.2014 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych
z realizowanym szkoleniem, w tym dokumentów finansowych.
Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji dotyczącej szkolenia do dnia 31.12.2020 roku.
Zamawiający będzie odpowiedzialny za:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
IV Termin wykonania zamówienia:
Zajęcia będą realizowane w dni wolne od pracy (weekendy) po 8 godz. dziennie:
Część I – szkolenie „PRINCE2 FOUNDATION”.
Szkolenie odbędzie się w następujących terminach:
04-06.09.2015 r.
Część II – szkolenie „PRINCE2 PRACTITIONER”
Szkolenie odbędzie się w następujących terminach:
19-20.09.2015 r.
Ewentualne zmiany w harmonogramie zajęć muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań (Załącznik nr 3
do Zapytania ofertowego).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do oceny.
VI Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu
o następujące kryterium/kryteria:
Cena – 70 % (70 pkt)
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 70
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Doświadczenie – 30 % (30 pkt)
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium doświadczenie otrzyma oferta, w której zostanie wykazana największa liczba zrealizowanych szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia potwierdzonych referencjami, według wzoru:
D (oferty ocenianej)
Doświadczenie = ————————————————————————— x 30
D (oferta z największą liczbą wykazanych szkoleń)
VII Opis sposobu przygotowania oferty:
W odpowiedzi na zamówienie:
VIII Forma, miejsce i termin składania ofert:
Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając:
20-094 Lublin),
a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 31.07.2015 r.”
Koperty, które nie zostaną oznaczone zgodnie z powyższym opisem, nie będą podlegały ocenie.
Miejsce złożenia oferty: Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat).
Termin złożenia oferty do dnia: 31.07.2015 r. do godz. 14.30.
Wyniki postępowania zostaną zamieszczone na stronie internetowej Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny www.fundacja.lublin.pl w zakładce „Zapytania ofertowe”.
IX Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
X Osoby do kontaktów:
Magdalena Dąbek – Asystent koordynatora
Dorota Grabowska – Koordynator projektu
Wykaz załączników:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
Znak sprawy: KK\/2015\/PFiPP<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert w celu wy\u0142onienia wykonawcy na organizacj\u0119 i przeprowadzenie szkole\u0144 \u201ePRINCE2 FOUNDATION\u201d i \u201ePRINCE2 PRACTITIONER\u201d\u00a0w Lublinie.<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny realizuj\u0105ca projekt \u201e<\/strong>KOMPETENTNA KADRA – szkolenia i doradztwo dla Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny<\/strong>\u201d<\/strong> w ramach Programu Operacyjnego Kapita\u0142 Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Dzia\u0142anie 8.1 Rozw\u00f3j pracownik\u00f3w i przedsi\u0119biorstw w regionie, Poddzia\u0142anie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwa dla przedsi\u0119biorstw, zaprasza Cz\u0119\u015b\u0107 I \u2013 <\/strong>szkolenia <\/strong>\u201ePRINCE2 FOUNDATION\u201d <\/strong>dla 10 os\u00f3b.<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II –<\/strong>\u00a0\u00a0<\/strong>szkolenia \u201ePRINCE2 PRACTITIONER\u201d <\/strong>dla 10 os\u00f3b.<\/p>\n <\/p>\n I \u00a0\u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, <\/p>\n II\u00a0\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Szkolenie winno by\u0107 akredytowane przez APN Group Ltd. oraz Project Management Institute (PMI).<\/u><\/p>\n Udzia\u0142 w szkoleniu zako\u0144czy si\u0119 egzaminem certyfikuj\u0105cym, w przypadku otrzymania pozytywnego wyniku uczestnik otrzymuje mi\u0119dzynarodowy certyfikat PRINCE2 FOUNDATION.<\/u><\/p>\n <\/p>\n Program szkolenia powinien obejmowa\u0107 modu\u0142y: <\/u><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Miejsce realizacji szkolenia: Lublin<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II \u2013 <\/strong>szkolenie \u201e<\/strong>PRINCE2 PRACTITIONER<\/strong>\u201d <\/strong>w wymiarze min. 16 godzin<\/u> dla 10 uczestnik\u00f3w\/uczestniczek projektu.<\/p>\n Szkolenie winno by\u0107 akredytowane przez APN Group Ltd. oraz Project Management Institute (PMI).<\/u><\/p>\n Udzia\u0142 w szkoleniu zako\u0144czy si\u0119 egzaminem certyfikuj\u0105cym, w przypadku otrzymania pozytywnego wyniku uczestnik otrzymuje mi\u0119dzynarodowy certyfikat PRINCE2 <\/u>PRACTITIONER<\/u><\/p>\n Program szkolenia powinien obejmowa\u0107 modu\u0142y:<\/u><\/p>\n <\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Miejsce realizacji szkolenia: Lublin<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji szkole\u0144:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Wykonawca b\u0119dzie odpowiedzialny za:<\/u><\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I<\/strong> – dla 10 uczestnik\u00f3w\/uczestniczek projektu w wymiarze min. 24 godz.<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II <\/strong>\u2013 dla 10 uczestnik\u00f3w\/uczestniczek projektu w \u00a0wymiarze min. 16 godz.<\/p>\n Ciep\u0142y posi\u0142ek powinien si\u0119 sk\u0142ada\u0107 z: zupy i drugiego dania sk\u0142adaj\u0105cego si\u0119 z porcji mi\u0119sa lub ryby o gramaturze nie mniejszej ni\u017c 100\u00a0g, dodatk\u00f3w (np. ziemniaki, ry\u017c, kasza, makaron) o gramaturze nie mniejszej ni\u017c 200 g, oraz sur\u00f3wki o gramaturze nie mniejszej ni\u017c 100 g (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g).<\/p>\n 12. Dostawca\/Wykonawca przygotuje i dostarczy posi\u0142ki wegetaria\u0144skie, w przypadku zg\u0142oszenia takiego zapotrzebowania przez uczestnik\u00f3w\/uczestniczki szkole\u0144. Posi\u0142ek wegetaria\u0144ski powinien si\u0119 sk\u0142ada\u0107 z porcji jarskiej o gramaturze nie mniejszej ni\u017c 300 g oraz sur\u00f3wki o\u00a0gramaturze nie mniejszej ni\u017c 100 g (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g).<\/p>\n 13. Ciep\u0142y posi\u0142ek musi by\u0107 wyporcjowany dla ka\u017cdego uczestnika i podany na ciep\u0142o, w pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztu\u0107c\u00f3w jednorazowych i serwetkami.<\/p>\n 14. Dostawca\/Wykonawca zapewni odpowiednie zaplecze niezb\u0119dne dla zapewnienia przerw kawowych.<\/p>\n 15. Dostawca\/Wykonawca zapewni nale\u017cyt\u0105 jako\u015b\u0107 i przydatno\u015b\u0107 do spo\u017cycia dostarczonego wy\u017cywienia zgodnie z obowi\u0105zuj\u0105cymi w tym zakresie normami.<\/p>\n 16. W cenie us\u0142ugi zawiera si\u0119 koszt transportu, naczy\u0144 oraz odbi\u00f3r zu\u017cytych naczy\u0144 po zako\u0144czeniu ka\u017cdego dnia szkoleniowego.<\/p>\n \u0141\u0105cznie Wykonawca zobowi\u0105zany jest zapewni\u0107 50 dwudaniowych obiad\u00f3w oraz 100 przerw kawowych, dostarczonych na miejsce szkolenia<\/p>\n Wykonawca pokrywa koszt przeprowadzenia egzaminu.<\/p>\n Wykonawca pokrywa koszt wynajmu sali szkoleniowej na egzamin.<\/p>\n Wykonawca pokrywa koszt wydania certyfikat\u00f3w.<\/p>\n Wykonawca zapewni akredytowane materia\u0142y szkoleniowe przez w\u0142a\u015bciciela metodyki PRINCE2.<\/p>\n Wykonawca umo\u017cliwi Zamawiaj\u0105cemu przeprowadzenie ankiet monitoruj\u0105cych i ewaluacyjnych projektu w\u015br\u00f3d uczestnik\u00f3w\/uczestniczek szkolenia.<\/p>\n Wykonawca b\u0119dzie prowadzi\u0142 szkolenie w spos\u00f3b ustalony z Zamawiaj\u0105cym, tj. zgodnie Wykonawca zapewni ka\u017cdemu uczestnikowi mo\u017cliwo\u015b\u0107 podej\u015bcia do egzaminu i uzyskania mi\u0119dzynarodowego certyfikatu PRINCE2.<\/p>\n Wykonawca odpowiedzialny jest za podniesienie kwalifikacji wszystkich skierowanych na szkolenie przez Zam\u00f3wionego uczestnik\u00f3w\/uczestniczek. Zap\u0142ata wynagrodzenia uzale\u017cniona b\u0119dzie Wykonawca zobowi\u0105zany jest do zamieszczania logotyp\u00f3w Unii Europejskiej i KAPITA\u0141 LUDZKI oraz informacji o wsp\u00f3\u0142finansowaniu projektu ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego na materia\u0142ach szkoleniowych.<\/p>\n Wykonawca nie mo\u017ce zleci\u0107 innemu Wykonawcy realizacji cz\u0119\u015bci lub ca\u0142o\u015bci zam\u00f3wienia.<\/p>\n Wykonawca wraz z ofert\u0105 przedk\u0142ada Zamawiaj\u0105cemu \u017cyciorysy wyk\u0142adowc\u00f3w\/trener\u00f3w, kt\u00f3rzy b\u0119d\u0105 prowadzi\u0107 zaj\u0119cia (Za\u0142\u0105cznik nr 4 do Zapytania ofertowego), deklaracj\u0119 uczestnictwa W przypadku zmiany wyk\u0142adowcy\/trenera, Wykonawca zobowi\u0105zany jest zg\u0142osi\u0107 \u017cyciorys zawodowy nowego wyk\u0142adowcy\/trenera o kwalifikacjach co najmniej r\u00f3wnych wyk\u0142adowcy zg\u0142oszonego przy sk\u0142adaniu oferty Zamawiaj\u0105cemu, w terminie 7 dni przed rozpocz\u0119ciem kursu.<\/p>\n Z zam\u00f3wienia wykluczone s\u0105 osoby zatrudnione w instytucjach uczestnicz\u0105cych w realizacji PO KL Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo wgl\u0105du do dokument\u00f3w Wykonawcy zwi\u0105zanych Wykonawca zobowi\u0105zany jest do przechowywania dokumentacji dotycz\u0105cej szkolenia do dnia 31.12.2020 roku.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie odpowiedzialny za:<\/strong><\/p>\n III\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 80000000-4 Us\u0142ugi edukacyjne i szkoleniowe<\/p>\n IV\u00a0 Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zaj\u0119cia b\u0119d\u0105 realizowane w dni wolne od pracy (weekendy) po 8 godz. dziennie:<\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 I \u2013 <\/strong>szkolenie \u201e<\/strong>PRINCE2 FOUNDATION<\/strong>\u201d<\/strong>.<\/strong><\/p>\n Szkolenie odb\u0119dzie si\u0119 w nast\u0119puj\u0105cych terminach:<\/p>\n 04-06.09.2015 r.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Cz\u0119\u015b\u0107 II \u2013 <\/strong>szkolenie \u201e<\/strong>PRINCE2 PRACTITIONER<\/strong>\u201d<\/strong><\/p>\n Szkolenie odb\u0119dzie si\u0119 w nast\u0119puj\u0105cych terminach:<\/p>\n 19-20.09.2015 r.<\/p>\n <\/p>\n Ewentualne zmiany w harmonogramie zaj\u0119\u0107 musz\u0105 zosta\u0107 zatwierdzone przez Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n V\u00a0\u00a0\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze warunki:<\/p>\n Wykonawca zobowi\u0105zany jest do\u0142\u0105czy\u0107 do oferty o\u015bwiadczenie o braku ww. powi\u0105za\u0144 (Za\u0142\u0105cznik nr 3 Ocena spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu b\u0119dzie przeprowadzona w oparciu o przed\u0142o\u017cone przez Wykonawc\u0119 dokumenty i o\u015bwiadczenia. Oferty Wykonawc\u00f3w, kt\u00f3rzy przed\u0142o\u017c\u0105 dokumenty potwierdzaj\u0105ce spe\u0142nianie wymaganych warunk\u00f3w zostan\u0105 dopuszczone do oceny.<\/p>\n <\/p>\n VI\u00a0 Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu <\/p>\n Cena<\/u><\/strong> – 70 % (70 pkt)<\/p>\n Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium cena<\/u> (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 70<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Do\u015bwiadczenie<\/u><\/strong> – 30 % (30 pkt)<\/p>\n Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium do\u015bwiadczenie<\/u> otrzyma oferta, w kt\u00f3rej zostanie wykazana najwi\u0119ksza liczba zrealizowanych szkole\u0144 zgodnych z przedmiotem zam\u00f3wienia potwierdzonych referencjami, wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n <\/p>\n D (oferty ocenianej)<\/p>\n Do\u015bwiadczenie = ————————————————————————— x 30<\/p>\n D (oferta z najwi\u0119ksz\u0105 liczb\u0105 wykazanych szkole\u0144)<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n VII\u00a0\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania oferty:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n <\/p>\n VIII\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Forma oferty: <\/u>ofert\u0119 nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 w postaci pisemnej, w zamkni\u0119tej kopercie i opisa\u0107 j\u0105 podaj\u0105c: <\/u><\/p>\n <\/p>\n 20-094 Lublin),<\/p>\n <\/p>\n a tak\u017ce opatrzy\u0107 napisem \u201eNie otwiera\u0107 przed dniem 31.07.2015 r.\u201d<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Koperty, kt\u00f3re nie zostan\u0105 oznaczone zgodnie z powy\u017cszym opisem, nie b\u0119d\u0105 podlega\u0142y ocenie.<\/u><\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Miejsce z\u0142o\u017cenia oferty: Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, ul. M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181, \u00a020-325 Lublin (Sekretariat).<\/p>\n <\/p>\n Termin z\u0142o\u017cenia oferty do dnia: 31.07.2015 r. do godz. 14.30.<\/strong><\/p>\n Wyniki post\u0119powania zostan\u0105 zamieszczone na stronie internetowej Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny www.fundacja.lublin.pl<\/a> w zak\u0142adce \u201eZapytania ofertowe\u201d.<\/p>\n <\/p>\n IX\u00a0\u00a0 Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n <\/p>\n X\u00a0\u00a0\u00a0 Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n Magdalena D\u0105bek \u2013 Asystent koordynatora<\/p>\n tel: 516\u00a0283 452, e-mail: \"><\/a><\/p>\n Dorota Grabowska – Koordynator projektu<\/p>\n tel: 81\u00a0710 19 00, e-mail: \"><\/a><\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w:<\/strong><\/p>\n
\ndo przedstawienia oferty na organizacj\u0119 i przeprowadzenie w Lublinie:<\/strong><\/p>\n
\nna podstawie wewn\u0119trznego Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane
\nw toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, kt\u00f3rych warto\u015b\u0107 przekracza wyra\u017con\u0105 w z\u0142otych r\u00f3wnowarto\u015b\u0107 kwoty wynikaj\u0105cej
\nz umowy o dofinansowanie projektu, w rozdziale dotycz\u0105cym konkurencyjno\u015bci.<\/p>\nPrzedmiotem zam\u00f3wienia jest organizacja i przeprowadzenie w Lublinie:<\/h2>\n
Cz\u0119\u015b\u0107 I \u2013 szkolenia \u201ePRINCE2 FOUNDATION\u201d w wymiarze min. 24 godzin \u0142\u0105cznie<\/u> dla
\n10 uczestnik\u00f3w\/uczestniczek projektu.<\/h2>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\nz uzgodnionym harmonogramem i jest zobowi\u0105zany do zg\u0142aszania Zamawiaj\u0105cemu wszelkich zmian w harmonogramie.<\/p>\n
\nod osi\u0105gni\u0119tego efektu szkolenia potwierdzonego uzyskaniem przez wszystkich uczestnik\u00f3w\/uczestniczki certyfikat\u00f3w PRINCE2 FOUNDATION oraz PRINCE2 PRACTITIONER.<\/p>\n
\nw projekcie (Za\u0142\u0105cznik nr 5 do Zapytania ofertowego) oraz o\u015bwiadczenia (Za\u0142\u0105cznik nr 6 do Zapytania ofertowego). Wyk\u0142adowcy\/trenerzy musz\u0105 posiada\u0107 do\u015bwiadczenie w prowadzeniu szkole\u0144 w dziedzinie zgodnej z tematyk\u0105 szkole\u0144 w wymiarze co najmniej 200 godz. szkoleniowych lub co najmniej 2-letnie do\u015bwiadczenie zawodowe w dziedzinie zgodnej z tematyk\u0105 szkolenia.<\/p>\n
\nw sytuacji, gdy wyst\u0119puje konflikt interes\u00f3w, o kt\u00f3rym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatk\u00f3w w ramach Programu Operacyjnego Kapita\u0142 Ludzki (Rozdzia\u0142\u00a0 4, podrozdzia\u0142 5) obowi\u0105zuj\u0105cych od dnia 01.05.2014 r.<\/p>\n
\nz realizowanym szkoleniem, w tym dokument\u00f3w finansowych.<\/p>\n\n
\nz obowi\u0105zuj\u0105cymi Wytycznymi.<\/li>\n\n
\n
\n(z wyj\u0105tkiem przypadk\u00f3w, kiedy uzyskane zosta\u0142o przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, roz\u0142o\u017cenie na raty zaleg\u0142ych p\u0142atno\u015bci lub wstrzymanie w ca\u0142o\u015bci wykonania decyzji w\u0142a\u015bciwego organu) -Za\u0142\u0105cznik nr 7 do Zapytania ofertowego.<\/li>\n
\nw sytuacji, gdy wyst\u0119puje konflikt interes\u00f3w, o kt\u00f3rym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatk\u00f3w w ramach Programu Operacyjnego Kapita\u0142 Ludzki (Rozdzia\u0142\u00a0 4, podrozdzia\u0142 5) obowi\u0105zuj\u0105cych od dnia 01.05.2014 r. (Za\u0142\u0105cznik nr 6 do Zapytania ofertowego).<\/li>\n
\ndo Zapytania ofertowego).<\/p>\n
\no nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n\n
\nw projekcie stanowi\u0105c\u0105 Za\u0142\u0105cznik nr 5<\/u><\/em> do Zapytania ofertowego<\/u><\/em><\/a> oraz o\u015bwiadczenia wyk\u0142adowc\u00f3w\/trener\u00f3w Za\u0142\u0105cznik nr 6 <\/u><\/em><\/a>do Zapytania ofertowego<\/a>.<\/u><\/em><\/li>\n
\ni podpisane przez Wykonawc\u0119.<\/li>\n\n
\n
\n
\n
\ndo Zapytania ofertowego).<\/li>\n