14 lut 2020
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 10.02.2020 roku
L.dz.FRL/79/19
Znak sprawy: FRL/2/EmpInno/2020
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na opracowanie (zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie) modułu „RIS bliżej Nas” zawierającego ankietę z pytaniami otwartymi oraz zamkniętymi, który zostanie utworzony na subdomenie www.ris.fundacja.lublin.pl oraz opracowanie spójnej wizualnie i funkcjonalnie z modułem aplikacji mobilnej.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „„EmpInno Monitoring Smart Specialisation Stategies – EmpInno Monitor S3”)” w ramach Priorytetu I Potencjał dla innowacji, Działania 1.2 Inteligentna specjalizacja, Programu Morza Bałtyckiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, zaprasza do opracowania (zaprojektowania, wykonania i uruchomienia) modułu „RIS bliżej Nas” zawierającego ankietę z pytaniami otwartymi oraz zamkniętymi, który zostanie utworzony na subdomenie www.ris.fundacja.lublin.pl oraz opracowanie spójnej wizualnie i funkcjonalnie z modułem aplikacji mobilnej.
Wykonawca podaje cenę brutto za:
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego, obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Struktura podstrony internetowej
– Moduł „RIS bliżej Nas” do zarządzania ankietami, które będą wypełniane przez użytkowników (zakładka o projekcie)
– Zakładka o projekcie
– Zakładka wydarzenia
– Zakładka Kontakt
Aplikacja mobilna
– System Android – Android Market (lub Google Play) – System iOS – AppStore – System Microsoft Windows Phone – Windows Phone. Zleceniobiorca systemu zobowiązany jest do umieszczenia Aplikacji jako aplikacji nieodpłatnej w wyżej wymienionych platformach dystrybucyjnych zgodnie z wymogami każdej z nich. Wskazane jest, aby formalnie podmiotem odpowiedzialnym za publikację i jej odnawianie był Zamawiający.
Informacje w aplikacji powinny być prezentowane w sposób atrakcyjny (również z wykorzystaniem materiałów fotograficznych, audiowizualnych i animacji), ale przy zapewnieniu przejrzystości i szybkiego ładowania aplikacji. Ankieta powinna być wyeksponowana w celu łatwego dostępu do możliwości jej wypełnienia. Interfejs aplikacji powinien być dynamiczny, nowoczesny, spójny z wizerunkiem kojarzonym z nowoczesnymi technologiami, akcentujący innowacyjność i profesjonalizm. Spójny i zgodny ze współczesnymi standardami projektowania aplikacji mobilnych, zróżnicowane elementy graficzne zgodne z umieszczonymi treściami. Interfejs powinien być intuicyjny, umożliwiający łatwe poruszanie się po aplikacji.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
Dla części I-II
Obowiązki Zleceniobiorcy:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
CPV: 72413000-8 Usługi szkoleniowe
CPV: 72212500-4 Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: luty-kwiecień 2020
Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji usługi.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Dla części I-II
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VI Informacje o wykluczeniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 70
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę opracowanych stron internetowych i/lub aplikacji mobilnych ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się niniejszego zapytania ofertowego.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest przedstawienie dokumentów dot. powierzonego zlecenia np. referencji, protokołów odbioru oraz linków do opracowanych www i/lub aplikacji mobilnych.
Liczba zrealizowanych zleceń
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba zrealizowanych zleceń wśród nadesłanych ofert
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 21 lutego 2020 r. do godziny 16.00 w formie pisemnej w Biurze projektu w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie, ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/2/EmpInno/2020”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do Biura projektu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XIII Osoba do kontaktu:
Eliza Potocka – Specjalista RIS ds. żywności
tel.: 516 283 385, e-mail: e.potocka@gfundacja.lublin.pl
XIV Warunki zmiany umowy:
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):