14 Lut 2020
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 10.02.2020 roku
L.dz.FRL/79/19
Znak sprawy: FRL/2/EmpInno/2020
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na opracowanie (zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie) modułu „RIS bliżej Nas” zawierającego ankietę z pytaniami otwartymi oraz zamkniętymi, który zostanie utworzony na subdomenie www.ris.fundacja.lublin.pl oraz opracowanie spójnej wizualnie i funkcjonalnie z modułem aplikacji mobilnej.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „„EmpInno Monitoring Smart Specialisation Stategies – EmpInno Monitor S3”)” w ramach Priorytetu I Potencjał dla innowacji, Działania 1.2 Inteligentna specjalizacja, Programu Morza Bałtyckiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, zaprasza do opracowania (zaprojektowania, wykonania i uruchomienia) modułu „RIS bliżej Nas” zawierającego ankietę z pytaniami otwartymi oraz zamkniętymi, który zostanie utworzony na subdomenie www.ris.fundacja.lublin.pl oraz opracowanie spójnej wizualnie i funkcjonalnie z modułem aplikacji mobilnej.
Wykonawca podaje cenę brutto za:
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego, obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Struktura podstrony internetowej
– Moduł „RIS bliżej Nas” do zarządzania ankietami, które będą wypełniane przez użytkowników (zakładka o projekcie)
– Zakładka o projekcie
– Zakładka wydarzenia
– Zakładka Kontakt
Aplikacja mobilna
– System Android – Android Market (lub Google Play) – System iOS – AppStore – System Microsoft Windows Phone – Windows Phone. Zleceniobiorca systemu zobowiązany jest do umieszczenia Aplikacji jako aplikacji nieodpłatnej w wyżej wymienionych platformach dystrybucyjnych zgodnie z wymogami każdej z nich. Wskazane jest, aby formalnie podmiotem odpowiedzialnym za publikację i jej odnawianie był Zamawiający.
Informacje w aplikacji powinny być prezentowane w sposób atrakcyjny (również z wykorzystaniem materiałów fotograficznych, audiowizualnych i animacji), ale przy zapewnieniu przejrzystości i szybkiego ładowania aplikacji. Ankieta powinna być wyeksponowana w celu łatwego dostępu do możliwości jej wypełnienia. Interfejs aplikacji powinien być dynamiczny, nowoczesny, spójny z wizerunkiem kojarzonym z nowoczesnymi technologiami, akcentujący innowacyjność i profesjonalizm. Spójny i zgodny ze współczesnymi standardami projektowania aplikacji mobilnych, zróżnicowane elementy graficzne zgodne z umieszczonymi treściami. Interfejs powinien być intuicyjny, umożliwiający łatwe poruszanie się po aplikacji.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
Dla części I-II
Obowiązki Zleceniobiorcy:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
CPV: 72413000-8 Usługi szkoleniowe
CPV: 72212500-4 Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: luty-kwiecień 2020
Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji usługi.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Dla części I-II
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VI Informacje o wykluczeniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 70
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę opracowanych stron internetowych i/lub aplikacji mobilnych ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się niniejszego zapytania ofertowego.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest przedstawienie dokumentów dot. powierzonego zlecenia np. referencji, protokołów odbioru oraz linków do opracowanych www i/lub aplikacji mobilnych.
Liczba zrealizowanych zleceń
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba zrealizowanych zleceń wśród nadesłanych ofert
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 21 lutego 2020 r. do godziny 16.00 w formie pisemnej w Biurze projektu w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie, ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/2/EmpInno/2020”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do Biura projektu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XIII Osoba do kontaktu:
Eliza Potocka – Specjalista RIS ds. żywności
tel.: 516 283 385, e-mail:
XIV Warunki zmiany umowy:
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
Lublin, dnia 10.02.2020 roku<\/p>\n
L.dz.FRL\/79\/19<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/2\/EmpInno\/2020<\/p>\n
Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert na<\/strong> opracowanie (zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie) modu\u0142u \u201eRIS bli\u017cej Nas\u201d zawieraj\u0105cego ankiet\u0119 z pytaniami otwartymi oraz zamkni\u0119tymi, kt\u00f3ry zostanie utworzony na subdomenie www.ris.fundacja.lublin.pl<\/strong> oraz opracowanie sp\u00f3jnej wizualnie i funkcjonalnie z modu\u0142em aplikacji mobilnej.<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201e\u201eEmpInno Monitoring Smart Specialisation Stategies \u2013 EmpInno Monitor S3\u201d)\u201d w ramach Priorytetu I Potencja\u0142 dla innowacji, Dzia\u0142ania 1.2 Inteligentna specjalizacja, Programu Morza Ba\u0142tyckiego 2014-2020, wsp\u00f3\u0142finansowanego ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, zaprasza do <\/strong>opracowania (zaprojektowania, wykonania i uruchomienia) modu\u0142u \u201eRIS bli\u017cej Nas\u201d zawieraj\u0105cego ankiet\u0119 z pytaniami otwartymi oraz zamkni\u0119tymi, kt\u00f3ry zostanie utworzony na subdomenie www.ris.fundacja.lublin.pl<\/strong> oraz opracowanie sp\u00f3jnej wizualnie i funkcjonalnie z modu\u0142em aplikacji mobilnej.<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto za:<\/u><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n I \u00a0\u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego, obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane<\/strong> w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n II\u00a0\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Struktura podstrony internetowej<\/p>\n – Modu\u0142 \u201eRIS bli\u017cej Nas\u201d do zarz\u0105dzania ankietami, kt\u00f3re b\u0119d\u0105 wype\u0142niane przez u\u017cytkownik\u00f3w (zak\u0142adka o projekcie)<\/p>\n – Zak\u0142adka o projekcie<\/p>\n – Zak\u0142adka wydarzenia<\/p>\n – Zak\u0142adka Kontakt<\/p>\n Aplikacja mobilna <\/u><\/strong><\/p>\n – System Android \u2013 Android Market (lub Google Play) – System iOS \u2013 AppStore – System Microsoft Windows Phone \u2013 Windows Phone. Zleceniobiorca systemu zobowi\u0105zany jest do umieszczenia Aplikacji jako aplikacji nieodp\u0142atnej w wy\u017cej wymienionych platformach dystrybucyjnych zgodnie z wymogami ka\u017cdej z nich. Wskazane jest, aby formalnie podmiotem odpowiedzialnym za publikacj\u0119 i jej odnawianie by\u0142 Zamawiaj\u0105cy.<\/p>\n Informacje w aplikacji powinny by\u0107 prezentowane w spos\u00f3b atrakcyjny (r\u00f3wnie\u017c z wykorzystaniem materia\u0142\u00f3w fotograficznych, audiowizualnych i animacji), ale przy zapewnieniu przejrzysto\u015bci i szybkiego \u0142adowania aplikacji. Ankieta powinna by\u0107 wyeksponowana w celu \u0142atwego dost\u0119pu do mo\u017cliwo\u015bci jej wype\u0142nienia. Interfejs aplikacji powinien by\u0107 dynamiczny, nowoczesny, sp\u00f3jny z wizerunkiem kojarzonym z nowoczesnymi technologiami, akcentuj\u0105cy innowacyjno\u015b\u0107 i profesjonalizm. Sp\u00f3jny i zgodny ze wsp\u00f3\u0142czesnymi standardami projektowania aplikacji mobilnych, zr\u00f3\u017cnicowane elementy graficzne zgodne z umieszczonymi tre\u015bciami. Interfejs powinien by\u0107 intuicyjny, umo\u017cliwiaj\u0105cy \u0142atwe poruszanie si\u0119 po aplikacji.<\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji us\u0142ug:<\/p>\n Dla cz\u0119\u015bci I-II<\/p>\n Obowi\u0105zki \u00a0Zleceniobiorcy:<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie mo\u017cliwo\u015b\u0107 naliczania kar umownych za odst\u0105pienie od realizacji umowy oraz za realizacj\u0119 us\u0142ugi niezgodnie z postanowieniami umowy.<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n III\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n CPV:\u00a072413000-8\u00a0Us\u0142ugi szkoleniowe<\/a><\/p>\n CPV: 72212500-4 Us\u0142ugi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego<\/p>\n IV\u00a0 Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Planowany termin realizacji us\u0142ug: luty-kwiecie\u0144 2020<\/p>\n Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram us\u0142ug zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany terminu realizacji us\u0142ugi.<\/p>\n V\u00a0\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n Dla cz\u0119\u015bci I-II<\/p>\n Ocena spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu b\u0119dzie przeprowadzona w oparciu o przed\u0142o\u017cone przez Wykonawc\u0119 dokumenty i o\u015bwiadczenia stanowi\u0105ce za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania.<\/p>\n Oferty Wykonawc\u00f3w, kt\u00f3rzy nie przed\u0142o\u017c\u0105 wymaganych dokument\u00f3w i o\u015bwiadcze\u0144 stanowi\u0105cych za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania zostan\u0105 uznane za niewa\u017cne i nie b\u0119d\u0105 podlega\u0142y ocenie.<\/p>\n VI\u00a0 Informacje o wykluczeniu:<\/strong><\/p>\n Ocena spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu b\u0119dzie przeprowadzona w oparciu o przed\u0142o\u017cone przez Wykonawc\u0119 dokumenty i o\u015bwiadczenia stanowi\u0105ce za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania.<\/p>\n Oferty Wykonawc\u00f3w, kt\u00f3rzy nie przed\u0142o\u017c\u0105 wymaganych dokument\u00f3w i o\u015bwiadcze\u0144 stanowi\u0105cych za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania zostan\u0105 uznane za niewa\u017cne i nie b\u0119d\u0105 podlega\u0142y ocenie.<\/p>\n VII Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie ofert<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n Z tytu\u0142 odrzucenia oferty Wykonawcom nie przys\u0142uguje \u017cadne roszczenie wzgl\u0119dem Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VIII Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o\u00a0nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n Ad. 1 Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 70<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Ad. 2 W ramach kryterium \u201edo\u015bwiadczenie\u201d Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty od 0 do 30 za liczb\u0119 opracowanych stron internetowych i\/lub aplikacji mobilnych\u00a0ci\u0105gu ostatnich 3\u00a0lat liczone od daty ukazania si\u0119 niniejszego zapytania ofertowego.<\/p>\n Punkty liczone b\u0119d\u0105 wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w\u00a0za\u0142\u0105czniku nr 2.<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Wymagane jest przedstawienie dokument\u00f3w dot. powierzonego zlecenia np. referencji, protoko\u0142\u00f3w odbioru oraz link\u00f3w do opracowanych www i\/lub aplikacji mobilnych.<\/u><\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Liczba zrealizowanych zlece\u0144<\/p>\n Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ————————————————————–\u00a0\u00a0\u00a0 x 30<\/p>\n (liczba godzin)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Najwi\u0119ksza liczba zrealizowanych zlece\u0144 w\u015br\u00f3d nades\u0142anych ofert<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsze oferty, kt\u00f3re uzyskaj\u0105 najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 o ustalone wy\u017cej kryteria w ramach poszczeg\u00f3lnych cz\u0119\u015bci zapytania.<\/p>\n Je\u015bli nie b\u0119dzie mo\u017cna dokona\u0107 wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzgl\u0119du na to, \u017ce dwie lub wi\u0119cej ofert przedstawi\u0105 taki sam bilans ceny i innych kryteri\u00f3w oceny ofert, Zamawiaj\u0105cy przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.<\/p>\n W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekrocz\u0105 kwot\u0119 jak\u0105 Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce przeznaczy\u0107 na realizacj\u0119 zam\u00f3wienia, Zamawiaj\u0105cy, mo\u017ce podj\u0105\u0107 negocjacje z wybranym zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci Wykonawc\u0105 lub powt\u00f3rzy\u0107 post\u0119powanie w trybie zasady konkurencyjno\u015bci.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n IX\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n X\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 21 lutego 2020 r. do godziny 16.00 w<\/u><\/strong> formie pisemnej w Biurze projektu w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie, ul. J\u00f3zefa Franczaka \u201eLalka\u201d 43, 20-325 Lublin w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe <\/strong>FRL\/2\/EmpInno\/2020\u201d.<\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do Biura projektu Zamawiaj\u0105cego na w\/w adres.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XI Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XII\u00a0 Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami oraz przekazywania o\u015bwiadcze\u0144 lub dokument\u00f3w: <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIII\u00a0 Osoba do kontaktu:<\/strong><\/p>\n Eliza Potocka \u2013 Specjalista RIS ds. \u017cywno\u015bci<\/p>\n tel.: 516\u00a0283 385, e-mail: <\/p>\n XIV Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n XV Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\u00a0\u00a0 <\/em><\/h1>\n
\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 <\/em>Z powa\u017caniem, w imieniu Zamawiaj\u0105cego<\/em><\/h1>\n