16 Paź 2019
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 16 października 2019 roku
Znak sprawy: FRL/9/WSO2/OWES /2019
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiodący realizująca w partnerstwie z Grupą Medialną ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.3 Ekonomia społeczna, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na wybór wykonawcy usługi polegającej na zapewnieniu zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sali podczas dwóch 2-dniowych wyjazdowych szkoleń otwartych pn. „Zamówienia udzielane w ramach projektów unijnych” dla 12 uczestników/czek projektu w Chełmie.
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy usługi polegającej na zapewnieniu zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sali podczas dwóch 2-dniowych wyjazdowych szkoleń otwartych pn. „Zamówienia udzielane w ramach projektów unijnych” dla 12 uczestników/czek projektu w Chełmie, w ramach w projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie chełmsko-zamojskim” zgodnie z poniższymi założeniami:
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia noclegu ze śniadaniem dla 12 uczestników/czek (podczas każdego szkolenia), zgodnie z wymaganiami:
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia (2 obiady, kolacja, serwis kawowy) dla
12 uczestników/czek (podczas każdego szkolenia), zgodnie z wymaganiami:
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sali na szkolenia w wymiarze 16 godzin (2 dni x
8 godzin) dla 12-osobowej grupy (podczas każdego szkolenia), zgodnie z wymaganiami:
Wynajmowana sala oraz budynki, w których się znajdują, będą oznakowane zgodnie z zasadami RPO oraz w sposób, który ułatwi poruszanie się, dotarcie do miejsca odbywania szkoleń uczestnikom projektu, w tym osobom niepełnosprawnym, jeśli w szkoleniach będą brały udział osoby niepełnosprawne wymagające takiego ułatwienia.
Dodatkowe informacje:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Miejsce realizacji zamówienia:
Szkolenia przeprowadzone będą w Chełmie.
III. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
55100000-1 Usługi hotelarskie
55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
70220000-9 Usługi najmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
Planowany termin realizacji szkoleń: październik – grudzień 2019 r.
Wykonanie zamówienia będzie odbywało się zgodnie z harmonogramem określonym ściśle przez Zamawiającego (zmiany harmonogramu mogą być dokonywane wyłącznie przez Zamawiającego).
Zamawiający zastrzega, iż w razie przedłużającego się procesu rekrutacji lub innej przyczyny niezależnej od Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu szkoleń oraz liczby uczestników z jednoczesnym zachowaniem pozostałych warunków złożonej oferty.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymogi:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:
Ad. 1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena (C)” (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta liczona według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 70 pkt.
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „Standard obiektu (S)” przyznane będą punkty w następujący sposób:
Ocena w zakresie kryterium „Standard obiektu” dokonana zostanie na podstawie deklaracji złożonej przez Wykonawcę zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego.
Ad. 3 . W kryterium „Klauzule społeczne (K)” przyznane będą punkty w następujący sposób:
– oferta, które spełnia kryterium otrzyma 10 pkt.
– oferta, która nie spełnia kryterium otrzyma 0 pkt.
Ocena w zakresie kryterium „klauzule społeczne” dokonana zostanie na podstawie deklaracji złożonej przez Wykonawcę zgodnie z załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego.
Deklaracja obejmuje oświadczenie, że do realizacji zamówienia i na czas jego trwania (zgodnie z zawartą umową) Wykonawca zapewni, że wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona będzie co najmniej 1 osoba bezrobotna (w wymiarze min. ½ etatu) w rozumieniu ustawy z dn. 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2016.645 tekst jednolity). Zamawiający określa, że wskazana wyżej osoba (skierowana przez właściwy urząd pracy) powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia, nieprzerwanie przez cały okres jej trwania.
W celu weryfikacji spełnienia klauzuli społecznej zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedstawienia kopii skierowania osoby bezrobotnej przez urząd pracy oraz umowy o pracę wraz z zakresem obowiązków potwierdzoną za zgodność z oryginałem w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy.
Ocena końcowa (O) stanowić będzie sumę punktów przyznanych ofercie w poszczególnych kryteriach, zgodnie z wzorem:
O = C+S+K
Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeśli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 24 października 2019 r. do godziny 12.00 w formie pisemnej, w biurze Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamość, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr FRL/9/WSO2/OWES /2019”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura OWES w Zamościu na w/w adres.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, telefonicznie, faksem lub poprzez e-mail.
Marian Gil – Animator
tel.: 84 627 11 81 lub 84 627 11 91
Edyta Gajewska – Doradca Przedsiębiorczości Społecznej
tel.: 82 563 24 29
XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
XIII. Warunki zmiany umowy:
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
Lublin, dnia 16 pa\u017adziernika 2019 roku<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/9\/WSO2\/OWES \/2019<\/p>\n
\u00a0<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe <\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie-Partner Wiod\u0105cy realizuj\u0105ca w partnerstwie z Grup\u0105 Medialn\u0105 ITM Sp. z o.o. w Lublinie projekt \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d<\/strong> w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa Lubelskiego 2014-2020, O\u015b Priorytetowa 11 W\u0142\u0105czenie spo\u0142eczne, Dzia\u0142anie 11.3 Ekonomia spo\u0142eczna, wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na wyb\u00f3r wykonawcy us\u0142ugi polegaj\u0105cej na zapewnieniu zakwaterowania, wy\u017cywienia oraz wynajmu sali podczas dw\u00f3ch 2-dniowych wyjazdowych szkole\u0144 otwartych pn. \u201e<\/strong>Zam\u00f3wienia udzielane w ramach projekt\u00f3w unijnych<\/strong>\u201d<\/strong> dla 12 uczestnik\u00f3w\/czek projektu w <\/strong>Che\u0142mie.<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane<\/strong> w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wyb\u00f3r wykonawcy us\u0142ugi polegaj\u0105cej na zapewnieniu zakwaterowania, wy\u017cywienia oraz wynajmu sali podczas dw\u00f3ch 2-dniowych wyjazdowych szkole\u0144 otwartych pn. \u201e<\/strong>Zam\u00f3wienia udzielane w ramach projekt\u00f3w unijnych<\/strong>\u201d<\/strong> dla 12 uczestnik\u00f3w\/czek projektu w Che\u0142mie, w ramach w projektu \u201eO\u015brodek Wsparcia Ekonomii Spo\u0142ecznej w subregionie che\u0142msko-zamojskim\u201d zgodnie z poni\u017cszymi za\u0142o\u017ceniami:<\/p>\n Wykonawca zobowi\u0105zany jest do zapewnienia\u00a0 noclegu ze \u015bniadaniem dla 12 uczestnik\u00f3w\/czek (podczas ka\u017cdego szkolenia), zgodnie z wymaganiami:<\/p>\n Wykonawca zobowi\u0105zany jest do zapewnienia wy\u017cywienia (2 obiady, kolacja, serwis kawowy) dla Wykonawca zobowi\u0105zany jest do zapewnienia sali na szkolenia w wymiarze 16 godzin (2 dni x Wynajmowana sala oraz budynki, w kt\u00f3rych si\u0119 znajduj\u0105, b\u0119d\u0105 oznakowane zgodnie z zasadami RPO oraz w spos\u00f3b, kt\u00f3ry u\u0142atwi poruszanie si\u0119, dotarcie do miejsca odbywania szkole\u0144 uczestnikom projektu, w tym osobom niepe\u0142nosprawnym, je\u015bli w szkoleniach b\u0119d\u0105 bra\u0142y udzia\u0142 osoby niepe\u0142nosprawne wymagaj\u0105ce takiego u\u0142atwienia.<\/p>\n Dodatkowe informacje:<\/u><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci zam\u00f3wie\u0144 uzupe\u0142niaj\u0105cych, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50% warto\u015bci zam\u00f3wienia publicznego okre\u015blonej w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o ile te zam\u00f3wienia publiczne s\u0105 zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia podstawowego.<\/p>\n Miejsce realizacji\u00a0 zam\u00f3wienia: <\/strong><\/p>\n Szkolenia przeprowadzone b\u0119d\u0105 w Che\u0142mie.<\/p>\n III. Nazwa i kod okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144 (CPV)<\/strong><\/p>\n 55100000-1 Us\u0142ugi hotelarskie<\/p>\n 55300000-3 Us\u0142ugi restauracyjne i dotycz\u0105ce podawania posi\u0142k\u00f3w<\/p>\n 70220000-9 Us\u0142ugi najmu lub leasingu nieruchomo\u015bci innych ni\u017c mieszkalne<\/p>\n Planowany termin realizacji szkole\u0144: pa\u017adziernik – grudzie\u0144 2019 r.<\/p>\n Wykonanie zam\u00f3wienia b\u0119dzie odbywa\u0142o si\u0119 zgodnie z harmonogramem okre\u015blonym \u015bci\u015ble przez Zamawiaj\u0105cego (zmiany harmonogramu mog\u0105 by\u0107 dokonywane wy\u0142\u0105cznie przez Zamawiaj\u0105cego).<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega, i\u017c w razie przed\u0142u\u017caj\u0105cego si\u0119 procesu rekrutacji lub innej przyczyny niezale\u017cnej od Zamawiaj\u0105cego mo\u017cliwa jest zmiana terminu szkole\u0144 oraz liczby uczestnik\u00f3w z jednoczesnym zachowaniem pozosta\u0142ych warunk\u00f3w z\u0142o\u017conej oferty.<\/p>\n W post\u0119powaniu o udzielenie zam\u00f3wienia mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 nast\u0119puj\u0105ce wymogi:<\/p>\n Z udzia\u0142u w post\u0119powaniu wykluczeni s\u0105 Dostawcy\/Wykonawcy nie spe\u0142niaj\u0105cy warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n VII. Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o\u00a0nast\u0119puj\u0105ce kryteria:<\/p>\n Ad. 1. Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium \u201ecena (C)\u201d<\/strong> (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta liczona wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n \n C minimalna<\/p>\n Cena = \u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014\u2014- x 70 pkt.<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n Ad. 2 W ramach kryterium \u201eStandard obiektu (S)<\/strong>\u201d przyznane b\u0119d\u0105 punkty w nast\u0119puj\u0105cy spos\u00f3b:<\/p>\n Ocena w zakresie kryterium \u201eStandard obiektu\u201d dokonana zostanie na podstawie deklaracji z\u0142o\u017conej przez Wykonawc\u0119 zgodnie z za\u0142\u0105cznikiem nr 4 do zapytania ofertowego.<\/p>\n Ad. 3 . W kryterium \u201eKlauzule spo\u0142eczne (K)<\/strong>\u201d przyznane b\u0119d\u0105 punkty w nast\u0119puj\u0105cy spos\u00f3b:<\/p>\n –\u00a0 oferta, kt\u00f3re spe\u0142nia kryterium otrzyma 10 pkt.<\/p>\n –\u00a0 oferta, kt\u00f3ra nie spe\u0142nia kryterium otrzyma 0 pkt.<\/p>\n Ocena w zakresie kryterium \u201eklauzule spo\u0142eczne\u201d dokonana zostanie na podstawie deklaracji z\u0142o\u017conej przez Wykonawc\u0119 zgodnie z za\u0142\u0105cznikiem nr 5 do zapytania ofertowego.<\/p>\n Deklaracja obejmuje o\u015bwiadczenie, \u017ce do realizacji zam\u00f3wienia i na czas jego trwania (zgodnie z zawart\u0105 umow\u0105) Wykonawca zapewni, \u017ce w\u015br\u00f3d os\u00f3b bezpo\u015brednio uczestnicz\u0105cych\u00a0 w wykonywaniu zam\u00f3wienia zatrudniona b\u0119dzie co najmniej 1 osoba bezrobotna<\/strong> (w wymiarze min. \u00bd etatu) w rozumieniu ustawy z dn. 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2016.645 tekst jednolity). Zamawiaj\u0105cy okre\u015bla, \u017ce wskazana wy\u017cej osoba (skierowana przez w\u0142a\u015bciwy urz\u0105d pracy) powinna by\u0107 zatrudniona w terminie nie d\u0142u\u017cszym ni\u017c 14 dni od daty podpisania umowy na realizacj\u0119 zam\u00f3wienia, nieprzerwanie przez ca\u0142y okres jej trwania.<\/p>\n W celu weryfikacji spe\u0142nienia klauzuli spo\u0142ecznej zamawiaj\u0105cy zobowi\u0105zuje Wykonawc\u0119 do przedstawienia kopii skierowania osoby bezrobotnej przez urz\u0105d pracy oraz umowy o prac\u0119 wraz z zakresem obowi\u0105zk\u00f3w potwierdzon\u0105 za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy.<\/p>\n Ocena ko\u0144cowa (O)<\/strong> stanowi\u0107 b\u0119dzie sum\u0119 punkt\u00f3w przyznanych ofercie w poszczeg\u00f3lnych kryteriach, zgodnie z wzorem:<\/p>\n O = C+S+K<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze ofert\u0119, kt\u00f3ra uzyska najwy\u017csz\u0105 liczb\u0119 punkt\u00f3w w ostatecznej ocenie.<\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u015bli zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy PZP, w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert. Odrzucenie oferty b\u0119dzie mo\u017cliwe po przedstawieniu wyja\u015bnie\u0144 przez wykonawc\u0119.<\/p>\n VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 24 pa\u017adziernika 2019 r. do godziny 12.00 <\/strong>w formie pisemnej, w biurze O\u015brodka Wsparcia\u00a0 Ekonomii Spo\u0142ecznej w Zamo\u015bciu, ul. Pereca 2, pok. 7, 22-400 Zamo\u015b\u0107, w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe nr FRL\/9<\/strong>\/WSO2\/OWES<\/strong> \/2019\u201d. <\/strong><\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do biura OWES w Zamo\u015bciu na w\/w adres.Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n W niniejszym post\u0119powaniu o\u015bwiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj\u0105cy\u00a0 i Wykonawcy przekazuj\u0105 pisemnie, telefonicznie, faksem lub poprzez e-mail.<\/p>\n Marian Gil \u2013 Animator<\/p>\n tel.: 84 627 11 81 lub\u00a0 84 627 11 91<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n Edyta Gajewska \u2013 Doradca Przedsi\u0119biorczo\u015bci Spo\u0142ecznej<\/p>\n tel.: 82\u00a0563 24 29<\/p>\n e-mail: \"><\/a><\/p>\n XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty<\/strong><\/p>\n XIII. Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n XIV. <\/strong>Klauzula informacyjna z art. 13 RODO<\/strong><\/p>\n Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz\u0105dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016\/679 z\u00a0dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os\u00f3b fizycznych w zwi\u0105zku z\u00a0przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep\u0142ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95\/46\/WE (og\u00f3lne rozporz\u0105dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej \u201eRODO\u201d, Zamawiaj\u0105cy informuje, \u017ce:<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\nW pokojach powinny znajdowa\u0107 si\u0119 co najmniej: jednoosobowe \u0142\u00f3\u017cka, po\u015bciel, koce, r\u0119czniki, szafy ubraniowe, stolik, krzes\u0142a, o\u015bwietlenie g\u00f3rne, bezpo\u015bredni i \u0142atwy dost\u0119p do co najmniej jednego gniazdka elektrycznego, dost\u0119p do internetu lub wi-fi,<\/li>\n
\ni niegazowana),<\/li>\n
\n12 uczestnik\u00f3w\/czek (podczas ka\u017cdego szkolenia), zgodnie z wymaganiami:<\/p>\n\n
\n
\ni niegazowana, cukier, \u015bmietanka, cytryna),<\/li>\n
\nw zakresie przechowywania i przygotowywania artyku\u0142\u00f3w spo\u017cywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpiecze\u0144stwie \u017cywno\u015bci i\u00a0\u017cywienia – Dz. U. 2015.594).<\/p>\n\n
\n
\n8 godzin) dla 12-osobowej grupy (podczas ka\u017cdego szkolenia), zgodnie z wymaganiami:<\/p>\n\n
\nw kt\u00f3rym b\u0119d\u0105 prowadzone szkolenia. Standard \u2013 czyste \u015bciany, czysta pod\u0142oga\/wyk\u0142adzina, pomieszczenie z oknami, nieuszkodzone meble, wentylacja i ogrzewanie musi zapewni\u0107 odpowiedni\u0105 temperatur\u0119 stosownie do pory roku,<\/li>\n
\na zarazem mo\u017cliwo\u015b\u0107 zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej,<\/li>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\no przed\u0142o\u017cone przez Wykonawc\u0119 dokumenty i o\u015bwiadczenia stanowi\u0105ce za\u0142\u0105czniki do niniejszego zapytania.<\/li>\n
\ndo Wykonawcy z \u017c\u0105daniem ich wyja\u015bnienia. Udzielone wyja\u015bnienia nie mog\u0105 powodowa\u0107 zmiany z\u0142o\u017conej oferty.<\/li>\n\n
\n
\n
\n19 sierpnia 2004 r., w sprawie obiekt\u00f3w hotelarskich i innych obiekt\u00f3w w kt\u00f3rych s\u0105 \u015bwiadczone us\u0142ugi hotelarskie \u2013 Dz. U. 2006, nr 22, poz. 169) \u2013 20% (20 pkt.)<\/li>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\ndo zawarcia umowy. Je\u015bli w terminie 30 dni od wezwania do podpisania umowy Oferent nie\u00a0 zawrze umowy, Zamawiaj\u0105cy uzna, i\u017c odm\u00f3wi\u0142 on podpisania umowy i w\u00f3wczas mo\u017ce zawrze\u0107 umow\u0119 z Oferentem, kt\u00f3rego oferta by\u0142a nast\u0119pna w kolejno\u015bci, pod warunkiem, \u017ce nie up\u0142yn\u0105\u0142 termin zwi\u0105zania ofert\u0105.<\/li>\n
\nz zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci Wykonawc\u0105.<\/li>\n\n
\nz wynagrodzenia Wykonawcy,<\/li>\n
\nw umowie na wykonanie us\u0142ugi,<\/li>\n\n
\n
\n
\n
\n<\/em><\/li>\n<\/ol>\n