28 Kwi 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail:
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/490/17 Lublin, dnia 28 kwietnia 2017 roku
Znak sprawy: FRL/2/2017/MnS!
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie usług indywidualnego poradnictwa zawodowego.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Młodzi na start!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie usługi indywidualnego poradnictwa zawodowego, w następującym wymiarze:
Łączny wymiar wynosi 600 godzin.
Usługa poradnictwa zawodowego dla 1 uczestnika/uczestniczki realizowana będzie w ramach 3 spotkań (1 spotkanie x 1 godzina oraz 2 spotkania x 2 godziny). Czas trwania 1 godziny poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego przypadająca na 1 doradcę wynosi 180 godzin (36 uczestników/uczestniczek x 5 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin1
Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego przypadająca na 1 doradcę wynosi 180 godzin (36 uczestników/uczestniczek x 5 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lubartów1
Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego przypadająca na 1 doradcę wynosi 240 godzin (48 uczestników/uczestniczek x 5 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków1
1 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników i uczestniczek do projektu oraz zmiany liczby godzin poradnictwa zawodowego.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową tylko na 1 część zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 3 doradców zawodowych w celu przeprowadzenia usług indywidualnego poradnictwa zawodowego dla uczestników/uczestniczek projektu.
Maksymalna liczba godzin na poszczególne części zapytania ofertowego wynosi: część I -180 godzin, część II -180 godzin, część III -240 godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego. Łączna liczba godzin na wszystkie części wynosi maksymalnie 600 godzin.
Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego przypadająca na 1 doradcę wynosi 180 godzin (36 uczestników/uczestniczek x 5 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego przypadająca na 1 doradcę wynosi 180 godzin (36 uczestników/uczestniczek x 5 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Lubartów
Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego przypadająca na 1 doradcę wynosi 240 godzin (48 uczestników/uczestniczek x 5 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca realizacji usług w zależności od wyników procesu rekrutacji. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.
Usługa poradnictwa obejmuje identyfikację potrzeb uczestników/uczestniczek projektu oraz diagnozowanie możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego przy wykorzystaniu narzędzi i materiałów metodycznych do badania kompetencji i zainteresowań zawodowych.
Usługi realizowane będą w godzinach 8.00-20.00, w okresie: I połowa maja 2017- 28 lutego 2018 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników /uczestniczek, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników i uczestniczek do projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin planowanego poradnictwa zawodowego w przypadku zmiany liczby uczestników.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 –zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile to zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
85312320-8 Usługi doradztwa
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: I połowa maja 2017 –28 lutego 2018 roku. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników/uczestniczek projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników i uczestniczek do projektu oraz zmiany liczby godzin poradnictwa zawodowego.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Oferenci, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
VI Informacje o wykluczeniu:
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 70
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę godzin przeprowadzonych zajęć w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się zapytania ofertowego.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę które konkretnie muszą potwierdzać termin oraz liczbę godzin przeprowadzonych zajęć).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 8 maja 2017 r. do godziny 10.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/2/2017/MnS!”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XIII Osoby do kontaktów:
Anna Poterucha-Radomska– Kierownik projektu
Marta Osuch – Specjalista ds. organizacyjnych i monitoringu
XIV Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowiązywania w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855<\/p>\n
<\/p>\n
L.dz.FRL\/490\/17\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Lublin, dnia 28 kwietnia\u00a0 2017 roku<\/p>\n
Znak sprawy: FRL\/2\/2017\/MnS!<\/strong><\/p>\n Zapytanie ofertowe<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do sk\u0142adania ofert na przeprowadzenie us\u0142ug indywidualnego poradnictwa zawodowego. <\/strong><\/p>\n Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizuj\u0105ca projekt \u201eM\u0142odzi na start!\u201d <\/strong>wsp\u00f3\u0142finansowany ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw\u00f3j 2014-2020, O\u015b Priorytetowa I Osoby m\u0142ode na rynku pracy, Dzia\u0142anie 1.2 Wsparcie os\u00f3b m\u0142odych pozostaj\u0105cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddzia\u0142anie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie us\u0142ugi indywidualnego poradnictwa zawodowego<\/strong>, w nast\u0119puj\u0105cym wymiarze:<\/p>\n \u0141\u0105czny wymiar wynosi 600\u00a0godzin.<\/p>\n Us\u0142uga poradnictwa zawodowego dla 1 uczestnika\/uczestniczki realizowana b\u0119dzie w ramach 3 spotka\u0144 (1\u00a0spotkanie x 1 godzina oraz 2 spotkania x 2 godziny). Czas trwania 1 godziny poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut.<\/p>\n Wykonawca podaje cen\u0119 brutto za jedn\u0105 godzin\u0119 realizacji us\u0142ugi.<\/u><\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego przypadaj\u0105ca na 1 doradc\u0119 wynosi 180 godzin (36 uczestnik\u00f3w\/uczestniczek x\u00a05\u00a0godzin).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lublin1<\/sup><\/p>\n <\/p>\n Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego przypadaj\u0105ca na 1 doradc\u0119 wynosi 180 godzin (36 uczestnik\u00f3w\/uczestniczek x 5 godzin).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lubart\u00f3w1<\/sup><\/p>\n <\/p>\n Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego przypadaj\u0105ca na 1 doradc\u0119 wynosi\u00a0 240 godzin (48 uczestnik\u00f3w\/uczestniczek x 5 godzin).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: \u0141uk\u00f3w1<\/sup><\/p>\n \u00a0<\/u><\/strong><\/p>\n \u00a0<\/u><\/strong><\/p>\n <\/p>\n 1 Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w i miejsca realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w i uczestniczek do projektu oraz zmiany liczby godzin poradnictwa zawodowego.<\/em><\/p>\n \u00a0<\/u><\/strong><\/p>\n Wykonawca mo\u017ce z\u0142o\u017cy\u0107 ofert\u0119 cenow\u0105 tylko \u00a0na 1 cz\u0119\u015b\u0107 zam\u00f3wienia.<\/u><\/strong><\/p>\n \u00a0<\/u><\/strong><\/p>\n I \u00a0\u00a0\u00a0 Tryb udzielenia zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Post\u0119powanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjno\u015bci, na podstawie wewn\u0119trznego obowi\u0105zuj\u0105cego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zam\u00f3wie\u0144 na dostawy, us\u0142ugi lub roboty budowlane <\/strong>w toku realizacji Projekt\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej w\u00a0ramach Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego, zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci okre\u015blon\u0105 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020.<\/p>\n <\/p>\n II\u00a0\u00a0\u00a0 Opis przedmiotu zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Przedmiotem zam\u00f3wienia jest wy\u0142onienie 3 doradc\u00f3w zawodowych w celu przeprowadzenia us\u0142ug indywidualnego poradnictwa zawodowego dla uczestnik\u00f3w\/uczestniczek projektu.<\/p>\n Maksymalna liczba godzin na poszczeg\u00f3lne cz\u0119\u015bci zapytania ofertowego wynosi:\u00a0 cz\u0119\u015b\u0107 I\u00a0 -180 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 II -180 godzin, cz\u0119\u015b\u0107 III -240 godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego. \u0141\u0105czna liczba godzin\u00a0 na wszystkie cz\u0119\u015bci wynosi maksymalnie 600 godzin.<\/p>\n <\/p>\n Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego przypadaj\u0105ca na 1 doradc\u0119 wynosi 180 godzin (36 uczestnik\u00f3w\/uczestniczek x\u00a05\u00a0godzin).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lublin<\/p>\n <\/p>\n Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego przypadaj\u0105ca na 1 doradc\u0119 wynosi 180 godzin (36 uczestnik\u00f3w\/uczestniczek x 5 godzin).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: Lubart\u00f3w<\/p>\n <\/p>\n Maksymalna liczba godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego przypadaj\u0105ca na 1 doradc\u0119 wynosi\u00a0 240 godzin (48 uczestnik\u00f3w\/uczestniczek x 5 godzin).<\/p>\n Planowane miejsce \u015bwiadczenia us\u0142ug: \u0141uk\u00f3w<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany miejsca realizacji us\u0142ug w zale\u017cno\u015bci od wynik\u00f3w procesu rekrutacji. Us\u0142ugi \u015bwiadczone b\u0119d\u0105 na terenie wojew\u00f3dztwa lubelskiego. <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Us\u0142uga poradnictwa obejmuje identyfikacj\u0119 potrzeb uczestnik\u00f3w\/uczestniczek projektu oraz diagnozowanie mo\u017cliwo\u015bci w zakresie doskonalenia zawodowego przy wykorzystaniu narz\u0119dzi i materia\u0142\u00f3w metodycznych do badania kompetencji i zainteresowa\u0144 zawodowych.<\/p>\n <\/p>\n Us\u0142ugi realizowane b\u0119d\u0105 w godzinach 8.00-20.00, w okresie: I po\u0142owa maja 2017- 28 lutego 2018 roku wg uzgodnionego z Zamawiaj\u0105cym harmonogramu.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w \/uczestniczek, terminu i miejsca realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w i uczestniczek do projektu.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby godzin planowanego poradnictwa zawodowego w\u00a0przypadku zmiany\u00a0 liczby uczestnik\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzielenia wykonawcy wy\u0142onionemu w trybie zasady konkurencyjno\u015bci okre\u015blonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno\u015bci wydatk\u00f3w w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo\u0142ecznego oraz\u00a0 Funduszu Sp\u00f3jno\u015bci na lata 2014-2020 \u2013zam\u00f3wienia uzupe\u0142niaj\u0105cego, w wysoko\u015bci nieprzekraczaj\u0105cej 50%\u00a0 warto\u015bci zam\u00f3wienia okre\u015blonego w umowie zawartej z wykonawc\u0105, o\u00a0ile to zam\u00f3wienie jest \u00a0zgodne z przedmiotem zam\u00f3wienia podstawowego.<\/p>\n <\/p>\n Wymagania dotycz\u0105ce realizacji us\u0142ug:<\/p>\n <\/p>\n III\u00a0 Nazwa i ko<\/strong>d okre\u015blone we Wsp\u00f3lnym S\u0142owniku Zam\u00f3wie\u0144:<\/strong><\/p>\n 85312320-8 Us\u0142ugi doradztwa<\/p>\n <\/p>\n IV\u00a0 Termin wykonania zam\u00f3wienia:<\/strong><\/p>\n Planowany termin realizacji us\u0142ug: I po\u0142owa maja 2017 \u201328 lutego 2018 roku. Szczeg\u00f3\u0142owy harmonogram us\u0142ug zostanie przedstawiony przez Zamawiaj\u0105cego po\u00a0rozstrzygni\u0119ciu post\u0119powania i\u00a0zrekrutowaniu uczestnik\u00f3w\/uczestniczek projektu.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmiany liczby uczestnik\u00f3w, terminu i miejsca realizacji us\u0142ug w\u00a0zale\u017cno\u015bci od przebiegu procesu rekrutacji uczestnik\u00f3w i uczestniczek do projektu oraz zmiany liczby godzin poradnictwa zawodowego.<\/p>\n <\/p>\n V\u00a0\u00a0 Opis warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu:<\/strong><\/p>\n W post\u0119powaniu mog\u0105 wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 Wykonawcy, kt\u00f3rzy spe\u0142niaj\u0105 poni\u017csze kryteria:<\/p>\n <\/p>\n Oferenci, kt\u00f3rzy nie przed\u0142o\u017c\u0105 dokument\u00f3w i o\u015bwiadcze\u0144 potwierdzaj\u0105cych spe\u0142nienie wymaganych warunk\u00f3w zostan\u0105 wykluczeni z post\u0119powania.<\/p>\n <\/p>\n VI\u00a0 Informacje o wykluczeniu:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n VII Ocena spe\u0142nienia przez wykonawc\u00f3w warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu oraz badanie ofert<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy odrzuca ofert\u0119 je\u017celi:<\/p>\n Z tytu\u0142 odrzucenia oferty Wykonawcom nie przys\u0142uguje \u017cadne roszczenie wzgl\u0119dem Zamawiaj\u0105cego.<\/p>\n <\/p>\n W toku badania i oceny ofert Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce \u017c\u0105da\u0107 od Wykonawc\u00f3w wyja\u015bnie\u0144 dotycz\u0105cych tre\u015bci z\u0142o\u017conych ofert lub przed\u0142o\u017cenia dodatkowych dokument\u00f3w w celu weryfikacji spe\u0142nienia warunk\u00f3w udzia\u0142u w post\u0119powaniu lub zgodno\u015bci oferowanego przedmiotu zam\u00f3wienia z wymaganiami Zamawiaj\u0105cego. Zamawiaj\u0105cy dopuszcza mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzywania Wykonawc\u00f3w do z\u0142o\u017cenia wyja\u015bnie\u0144 lub przed\u0142o\u017cenia dokument\u00f3w oraz sk\u0142adania wyja\u015bnie\u0144, przedk\u0142adania dodatkowych dokument\u00f3w przez Wykonawc\u00f3w drog\u0105 mailow\u0105.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n VIII Kryteria oceny ofert:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy dokona oceny i por\u00f3wnania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o\u00a0nast\u0119puj\u0105ce kryterium\/kryteria:<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Ad. 1 Maksymaln\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najta\u0144sza oferta wed\u0142ug wzoru:<\/p>\n <\/p>\n C minimalna<\/p>\n Cena = ————————- x 70<\/p>\n C oferty badanej<\/p>\n <\/p>\n Pozosta\u0142e oferty otrzymaj\u0105 odpowiednio ni\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w.<\/p>\n <\/p>\n Ad. 2 W ramach kryterium \u201edo\u015bwiadczenie\u201d Zamawiaj\u0105cy b\u0119dzie przyznawa\u0142 punkty od 0 do 30 za liczb\u0119 godzin przeprowadzonych zaj\u0119\u0107 w zakresie zgodnym z przedmiotem zam\u00f3wienia, w\u00a0ci\u0105gu ostatnich 3\u00a0lat liczone od daty ukazania si\u0119 zapytania ofertowego.<\/p>\n <\/p>\n Punkty liczone b\u0119d\u0105 wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w\u00a0za\u0142\u0105czniku nr 2.<\/p>\n \u00a0<\/u><\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych przeprowadzenie zaj\u0119\u0107 wymienionych w Za\u0142\u0105czniku Nr 2 (kopii referencji lub um\u00f3w, potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107 z\u00a0orygina\u0142em przez Wykonawc\u0119 kt\u00f3re konkretnie musz\u0105 potwierdza\u0107 termin oraz liczb\u0119 godzin przeprowadzonych zaj\u0119\u0107).<\/u><\/p>\n <\/p>\n Liczba godzin oferty ocenianej<\/p>\n Do\u015bwiadczenie\u00a0 =\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ————————————————————–\u00a0\u00a0\u00a0 x 30<\/p>\n (liczba godzin)\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Najwi\u0119ksza liczba godzin w\u015br\u00f3d nades\u0142anych ofert<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplom\u00f3w\/za\u015bwiadcze\u0144 potwierdzonych za zgodno\u015b\u0107\u00a0\u00a0\u00a0 z orygina\u0142em. Wszystkie kserokopie dokument\u00f3w do\u0142\u0105czone do oferty musz\u0105 by\u0107 potwierdzone za zgodno\u015b\u0107 z orygina\u0142em oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy wybierze najkorzystniejsze oferty, kt\u00f3re uzyskaj\u0105 najwy\u017csz\u0105 ilo\u015b\u0107 punkt\u00f3w w oparciu\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 o ustalone wy\u017cej kryteria w ramach poszczeg\u00f3lnych cz\u0119\u015bci zapytania.<\/p>\n <\/p>\n Je\u015bli nie b\u0119dzie mo\u017cna dokona\u0107 wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzgl\u0119du na to, \u017ce dwie lub wi\u0119cej oferty przedstawi\u0105 taki sam bilans ceny i innych kryteri\u00f3w oceny ofert, Zamawiaj\u0105cy przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.<\/p>\n W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekrocz\u0105 kwot\u0119 jak\u0105 Zamawiaj\u0105cy mo\u017ce przeznaczy\u0107 na realizacj\u0119 zam\u00f3wienia, Zamawiaj\u0105cy, mo\u017ce podj\u0105\u0107 negocjacje z wybranym zgodnie z zasad\u0105 konkurencyjno\u015bci Wykonawc\u0105 lub powt\u00f3rzy\u0107 post\u0119powanie w trybie zasady konkurencyjno\u015bci.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, je\u017celi zaproponowana cena jest ra\u017c\u0105co niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczeg\u00f3lno\u015bci jest ni\u017csza o 30% od warto\u015bci zam\u00f3wienia lub \u015bredniej arytmetycznej cen wszystkich z\u0142o\u017conych ofert.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n IX\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Opis sposobu przygotowania ofert:<\/strong><\/p>\n W odpowiedzi na zam\u00f3wienie:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n X\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Forma, miejsce i termin sk\u0142adania ofert:<\/strong><\/p>\n Oferta powinna by\u0107 z\u0142o\u017cona (osobi\u015bcie\/poczt\u0105\/przesy\u0142k\u0105 kuriersk\u0105) do dnia 8 maja 2017 r. do godziny 10.00 w<\/u><\/strong> formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Droga M\u0119czennik\u00f3w Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkni\u0119tej kopercie z dopiskiem: \u201eZapytanie ofertowe FRL\/2\/2017\/MnS!\u201d<\/strong><\/p>\n <\/p>\n W przypadku przys\u0142ania oferty za po\u015brednictwem poczty lub przesy\u0142ki kurierskiej, za termin z\u0142o\u017cenia oferty przyjmuje si\u0119 termin wp\u0142ywu oferty (przesy\u0142ki) do sekretariatu Zamawiaj\u0105cego na w\/w adres.<\/p>\n <\/p>\n Zamawiaj\u0105cy nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za zdarzenia wynikaj\u0105ce z niew\u0142a\u015bciwego oznakowania koperty lub braku kt\u00f3regokolwiek z wymaganych dokument\u00f3w\/informacji oraz za przes\u0142anie\/z\u0142o\u017cenie oferty w innym miejscu, ni\u017c wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XI Uniewa\u017cnienie post\u0119powania:<\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy ma prawo do uniewa\u017cnienia post\u0119powania, je\u017celi wyst\u0105pi\u0105 nast\u0119puj\u0105ce okoliczno\u015bci:<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XII\u00a0 Informacja o sposobie porozumiewania si\u0119 Zamawiaj\u0105cego z Wykonawcami oraz przekazywania o\u015bwiadcze\u0144 lub dokument\u00f3w: <\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIII\u00a0 Osoby do kontakt\u00f3w:<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Anna Poterucha-Radomska\u2013 Kierownik projektu<\/p>\n Tel.: 516\u00a0283 429, e-mail: \"><\/a><\/p>\n Marta Osuch \u2013 Specjalista ds. organizacyjnych i monitoringu<\/p>\n Tel.: 516 283 455, e-mail: \"><\/a><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XIV Warunki zmiany umowy: <\/strong><\/p>\n Zamawiaj\u0105cy przewiduje mo\u017cliwo\u015b\u0107 dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowi\u0105zywania w formie pisemnej pod rygorem niewa\u017cno\u015bci.<\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n XV Wykaz za\u0142\u0105cznik\u00f3w <\/strong>(wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl<\/a>, w\u00a0zak\u0142adce: Zapytania ofertowe):<\/p>\n \u00a0<\/em><\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\u00a0<\/em><\/h1>\n
\u00a0<\/em><\/h1>\n